Forum >> 145-146

pb_08-09-2010 10:31:37 // 112008
A kezdő szint, az mondog ilyen.))
András bácsi08-09-2010 10:14:33 // 112007
18-as kiscsákó, ügyes, de felügyeletre szorul. :)
Saját kárán tanuló. :)))
Otto08-09-2010 08:33:11 // 112006
Az is volt... ;)
pb_08-09-2010 08:23:30 // 112005
Én Lgiszem, csak annyit írtam, hogy érdekes.
dfg (Tanárúr)08-09-2010 08:22:27 // 112004
kb igen. de ez nem egy szervíz, hanem egy autószerelő.
Otto08-09-2010 08:19:48 // 112003
Pedig onnan cseréltem, bármennyire is érdekes!
Aknám, csáposom nincs, így maradt a próbálkozás. És bevált...
pb_08-09-2010 08:11:56 // 112002
Jól nyomja, jól nyomja, remélem dícséretben részesült.))) De nyilván ilyeneket alapból nem feltételez az Mber, aztán ki tudja.)
András bácsi08-09-2010 08:07:00 // 112001
Mondok egy jót: tegnap én sem tudtam egyet átforgatni. Oké: hengerfej le, plusz némi anyázás.
Közben mondja a kölök, hogy nem talált két alátétet. Én megtaláltam: az okos beejtette a motorba, ráadásul egyet az egyik, egyet a másik oldalba. Szóval bagatell hibák is léteznek.
pb_08-09-2010 08:05:35 // 112000
Majd +látjuk.)
pb_08-09-2010 08:04:40 // 111999
A hűtőt sem kell kivenni hozzá.)
pb_08-09-2010 08:03:29 // 111998
Szted az a motor csapágyas, amit nem tudsz körbeforgatni kézzel?))
pb_08-09-2010 08:02:18 // 111997
Felülről kuplungot scerélni az érdekes.
pb_08-09-2010 07:59:21 // 111996
Afelől nyugodt lehetsz, hogy nm fogok szólni az ovóbácsiknak.DD
pb_08-09-2010 07:58:03 // 111995
Ha csattog, az már biztos, hogy látszófni fog.
pb_08-09-2010 07:56:54 // 111994
Naja, épp gondolkodtam, hogy lecserélem 1 másik típusra. De azt inkább nem írom, hogy milyenre.D
pb_08-09-2010 07:54:20 // 111993
Mint írtam nem vagyok isten, és azt is írtam, hogy a +felelő jelre kell rakni.
pb_08-09-2010 07:51:58 // 111992
Töltsd le inkább a komplett manualt.
Driver07-09-2010 23:55:48 // 111991
a szervízzel szemben, ahol megtörtént a baj?
dfg (Tanárúr)07-09-2010 22:30:50 // 111990
semmi, polgári pert fogok indítani. ennyi
sparco07-09-2010 21:30:33 // 111989
Asszem felesleges kérdezgetnem, majd kiderül tényleg, hogy mi van. Mert valaki ezt mondja, valaki azt... de minden állításra van valami ellentmondásos dolog...
Majd végignézek mindent, és megmondom, hogy ki tippelt jól. Persze nem a Ti hibátok, hiszen csak segíteni próbáltok! Köszi is érte mindenkinek! De miattam ne csesztesse senki se a másikat. Elég nagy probléma ez nekem, főleg mivel nagy szükség lenne az autóra. :S Na majd 7 végén jelzem mi van!
Üdv mindenkinek!!!
Diesel07-09-2010 21:14:07 // 111988
Apropó neked van már valami a 46os okosságból?
Diesel07-09-2010 21:13:29 // 111987
Enyém április óta áll, most lett kész végülis, ennyi időbe telt mire rendberaktam, cisnáltama 90eftos kocsiból félmisiset kb:D uj motor kasznti és fényezés.
dfg (Tanárúr)07-09-2010 21:08:20 // 111986
most pb_-re gondoltam, de remélem mindkettejük kocsija talpra áll hamarosan.
Diesel07-09-2010 21:06:54 // 111985
Én konkréten cska a szivosort vettem le meg a leömlöket meg a hütőt azt ennyi felemeltem alulről azt előrelöktem azt ennnnnnnyi.
Diesel07-09-2010 21:05:59 // 111984
Énis ez6t mondtam, de pb megmagyarázta, hogy a csapágyas motor nem csattog:D:D:D
Otto07-09-2010 20:59:34 // 111983
Felulrol meg az akksitartot sem kell levenni a kuplungcserehez.
Csak azok veszik ki a motort, akik raernek...:)
Otto07-09-2010 20:57:18 // 111982
Tokos!
Elso hallasra azt mondtam neked, hogy csapagyas az a a motor!
Leszedtetek a hajtokarok aljat, legalabb megnezni, hogy jok e a csapagyak?
Diesel07-09-2010 20:54:19 // 111981
Pb-t vagy sparcot?::D Végülis jelen helyzetbe mindenkettő versenyautóját maximum vontatni lehet:D Ma kivettem a kuplungot mondtátk okosan mindenki, hogy motor ki úgy az egyszerű, azt megkérdeztem olyat aki ért hozzá, és láss csodát 40perc és kintvolt a kuplung:)
Otto07-09-2010 20:47:18 // 111980
Zarban van...
Youri07-09-2010 20:46:28 // 111979
Mikor mire van szükség:-DDDD

De,psssszzzzzt,mert kikapunk az ártatlan(ok) durva bántásáért:-D
Tiszi07-09-2010 20:34:01 // 111978
Szívesen. Még talán annyit, hogy amikor nekem hajoltak el a szelepek, akkor azt anélkül, hogy kivennéd a helyükről őket, nehezen lehet észrevenni. Se a szelepen se a dugón nem volt nyoma ... Kis tanács: ha leveszed a hengerfejet, fordítsd fejjel lefelé,és az égési téret öntsd tele benzinnel: ha a szeleptányér mellett szivárog a benzin akkor nagy az esély , hogy elhajoltak ... vagy a kipufogószelepnél a nyíláson benézve a koromleválás a szelepszárról is rossz jel ..
dfg (Tanárúr)07-09-2010 20:24:47 // 111977
nebántsd már szegénykét, hisz az ág is húzza... vontatja :D
Diesel07-09-2010 20:10:44 // 111976
Szerintem az csak szijátugrástól van, vagy nemjol raktátok össze eleve a vezérlést de pb ugyis kijavit me ő az isten.
sparco07-09-2010 20:03:10 // 111975
1000 kössz!!!
Ja... azt el is felejtettem kérdezni... ha talán a szelepet verte volna szét a dugattyú, és az okozza a csattogást... az mitől alakulhatott ki??? Mert ha kijavítom, félek, hogy ugyanígy járok... mert valami miatt kialakult a bibi... :S Szíj nem ugrott át... megnézeggettük... :S
Vagy vez tengely ház csere miatt lenne??? Pedig tökéletes állapotú volt mindkét oldali...
Tiszi07-09-2010 18:52:47 // 111974
Nekem van egy ilyen doksim ( igaz nem magyar, de szerintem így is hasznos ) :
Boxer Engine

A 21.oldalon van a vezérlés beállításáról is van szó...
Bazsa14507-09-2010 18:24:33 // 111973
Szerintem a szorító bilincs alatt lehet elöregedve és repedezve a gumicső és talán azért csöpög belőle a víz. Tény hogy egy éjszaka alatt olyan jó tenyérnyi folt a gép alatt....
Pete14507-09-2010 14:54:41 // 111972
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol találom a 45-ben a csomagtér világítás kapcsoló szerkezetét? Mivel nem akar világítani és megnézném! Ha képet is fel tudsz rakni az még többet segítene.(1996-os Boxerem van.Mert nem biztos hogy a Ts is ugyanaz)
Köszi
sparco07-09-2010 09:51:19 // 111971
Ez megtörtént! ;) Kössz!
tzoli15507-09-2010 00:17:37 // 111970
Az üreges felével lefelé erősen odacsapod párszor egy sima kemény felülethez, és kiköpi magától. Ezt MINDÍG meg kell csinálni mielőtt használt tőkét szerelsz be !
sparco06-09-2010 22:54:30 // 111969
Juteszembe... valaki írta, hogy szét lehet szedni a hidrotőkét, hogy ki lehessen pucolni. Hogyan kell? Gondolom ki kell venni azt a kis forgó részt a közepéből... igen ám, de hogy?
sparco06-09-2010 22:31:13 // 111968
Na akkor pénteken hazamegyek és meglessük, hátha ott van valami... remélem nincs nagy gubanc és olcsón orvosolható a dolog+ gyorsan. :D
Kössz mindent mindenkinek!!!
pb_06-09-2010 22:00:59 // 111967
Nem.)
pb_06-09-2010 22:00:01 // 111966
Nincs több.
pb_06-09-2010 21:58:38 // 111965
Az baj. Hfejek le.
Diesel06-09-2010 21:58:35 // 111964
Abból itélve, hogy aztmondod nem csattog 1 darabot sem...
pb_06-09-2010 21:57:54 // 111963
Szted, hányat láttam?)
Diesel06-09-2010 21:52:55 // 111962
Csak a 6 csavar.
sparco06-09-2010 21:51:35 // 111961
A vez. tengely háznál... bocsi
sparco06-09-2010 21:51:05 // 111960
Ugyebár van a szelepháznál 4 kisebb csavar+ 6 nagy, hosszú... az a 6 fogja a hengerfejet is, vagy még azon kívül vannak rögzítő csavarok? Csak hogy ne kelljen vele szarakodni annyit... :D (Bocsi, a hülye kérdésekért...)
Diesel06-09-2010 21:49:32 // 111959
De ha nembirjátok átforgatni akkor minek inditgatjátok?Akkor az egyik szelep kitámasztja a dugót azt jónapot._Hengerfejeket le sok papirzsepit bekészíteni és ennyi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.