Forum >> 145-146
krecsi05-04-2013 19:11:23 // 131055
Nekem is így kezdte. Hideg motornál néha-néha. Most meg már totál megadta magát.
Martika8305-04-2013 18:58:04 // 131054
Nekem meg pont az ellenkezője van. Hideg indításnál felpörög 2000-re egyből és csak 10-15 másodperc múlva csökken le fokozatosan 1000-re. :-s
Kau05-04-2013 18:57:09 // 131053
Jó lenne erre rájönni. Mostanában nekem is előjön hideg motornál. Egyre sűrűbben :/
Andyka05-04-2013 18:35:49 // 131052
Hali! Ugyanilyesmi van nekem is.
Annyi a különbség, hogy nekem mikor hideg, akkor dadog eszméletlenül, a befulladás határán. Annyira dadog a boxi, hogy ahogy a gáznál tartom a lábam, a gázpedált rázza a kocsi. Amikor már meleg, nincs vele gondom nekem.
Annyi a különbség, hogy nekem mikor hideg, akkor dadog eszméletlenül, a befulladás határán. Annyira dadog a boxi, hogy ahogy a gáznál tartom a lábam, a gázpedált rázza a kocsi. Amikor már meleg, nincs vele gondom nekem.
krecsi05-04-2013 18:25:14 // 131051
Ma volt időm szerelni, aztán sikerült jobban feltérképezni a dolgokat. Tehát néha nem megy egy henger, néha meg elindul. Hidegen is és melegen is. Már meg van az is, hogy melyik az. Mikor beráz alapjáraton, akkor leszedem a kábelt arról a hengerről, akkor semmi változás, vagyis nem megy, viszont mikor visszadugom, akkor beindul egy időre, kisimul az alapjárat, majd kb. 10 másodperc után ismét nem megy az a henger. És akkor így megy váltakozva hogy hol jó, hol nem. De mikor visszadugom, akkor minden esetben beindul egy kis időre A gyertya szép, de ettől függetlenül kicseréltem és ugyanúgy csinálja. A kábel ad le szikrát, de felcseréltem és ugyan ez a henger szar. Benzint kap, már az injektort is megcseréltem. Gyorsulni gyorsul, de csak magas fordulaton akar 90 fölé menni. Kompresszió jó. Ötlet?
Martika8305-04-2013 16:45:30 // 131050
De akkor neked nem vakdugós, hanem alapból nincs ott semmi a kardánboxon, igaz..?
Totti 14605-04-2013 16:15:29 // 131049
Carbon fóliát rá! :D:D
BalintDkny05-04-2013 13:15:17 // 131048
Van, az enyémbe pl nincs és ennek a helyén üres felület van.
Martika8305-04-2013 10:33:51 // 131047
csiki04-04-2013 23:38:50 // 131046
Is is amikor olyan kedve van pl volt olyan mikor el indultam vele és kb 1 km után csinálta, aztán haza vergődtem vele le tettem estére mert már nem láttam át nézni és reggel meg tök jól indult és ment is aztán pár hét múlva megint elkezdte, szóval össze vissza se időjárás, se üzemanyag ( más kútról) nem befolyásolja.
az autómata dúsítós dologban meg a 3 szenzoros van benne (Ez a TD Cat verzió) ezt a szervz doksiból kiderítettem, de a dúsító részeire nem tért már ki sajnos.
Akkor ezek szerint az adagoló alján kell keresnem két mágnes szelepet
Köszönöm a választ bízom benne ez alapján jutok valamire vele
az autómata dúsítós dologban meg a 3 szenzoros van benne (Ez a TD Cat verzió) ezt a szervz doksiból kiderítettem, de a dúsító részeire nem tért már ki sajnos.
Akkor ezek szerint az adagoló alján kell keresnem két mágnes szelepet
Köszönöm a választ bízom benne ez alapján jutok valamire vele
DieselManiaco(NagyVad)04-04-2013 10:23:01 // 131045
Mikor szokta csinálni a három hengerezést? hidegen-melegen,indítás után?
Az automata dúsító két féleképpen működik,van egy bowdenes termosztát ház,amiben van egy hőpatron,és ebból jön egy bowden,ez mozgatja az adagolón a gázkar alatt lévő,függőleges kis kart.Ez nem dúsító,hanem egy alapjárat fenntartó,kar.
Van a másik fajta termosztát ház amiben van asszem vagy 3 hőgomba,ezekből az egyik,csatlakozik az adagoló alján lévő két mágneszelepre,amelyek egymáshoz képest fordítva működnek.
Az automata dúsító két féleképpen működik,van egy bowdenes termosztát ház,amiben van egy hőpatron,és ebból jön egy bowden,ez mozgatja az adagolón a gázkar alatt lévő,függőleges kis kart.Ez nem dúsító,hanem egy alapjárat fenntartó,kar.
Van a másik fajta termosztát ház amiben van asszem vagy 3 hőgomba,ezekből az egyik,csatlakozik az adagoló alján lévő két mágneszelepre,amelyek egymáshoz képest fordítva működnek.
csiki03-04-2013 23:33:12 // 131044
Üdv Cartársak! Egy kis segítségre lenne szükségem. Mi lehet az oka hogy a 146-os 1.9 TD CAT em szokot olyat csinálni, mint ha 3 henger menne vagyis mint ha kevesebb üzemanyagot kapna. vagy a másik probléma az automata dúsító milyen alkatrészek tartoznak. örülnék neki ha akinek van ilyenje le tudná nekem fényképezni mert gyanús hogy kókler szerelő csinálta és úgy tűnik mint ha valami hiányozna, pl a dúsító kar szabadon van nincs rá kötve semmi. Válaszokat előre is köszönöm.
Xixo03-04-2013 22:34:01 // 131043
Nekem csak itt az utcánkban van gond. No meg persze a padka-fekvőrendőr párosnál. :)
DieselManiaco(NagyVad)03-04-2013 21:47:37 // 131042
én a rugócserére szavaztam..:( sajna muszáj volt bármennyire is nem akartam,de ezeken az utakon nem érdemes ültetve lenni...ez magyarország...
sparco03-04-2013 17:07:47 // 131041
Van 1 pár minőségi, új első kerékcsapágy páram, árának töredékéért, ha érdekel valakit!
Xixo03-04-2013 16:02:42 // 131040
Csináljuk azt? :)
Pagi7903-04-2013 15:01:09 // 131039
Köszönöm a választ! :)
Ferke03-04-2013 14:39:19 // 131038
Nem, csak most olajcserénél ha már lent volt a teknő, akkor kicseréltem, mert ugye ez volt az, amire rá volt faragva egy audi garrett, és a visszavezetett olajnak lentebb kellett egy luk, így behegesztettek egy beállást a teknőbe...érthetetlen, miért nem vettek negyedáron egy hozzá való turbot, köztudott, hogy a fószvágenek eszik a turbot, és 5x annyiba kerül hozzájuk a bontott....
Ferke03-04-2013 14:37:27 // 131037
8 körül jön ki a bordásból, de az akkor már tank:)
Xixo03-04-2013 14:24:37 // 131036
Köszi, akkor ez is kimarad az életemből. Inkább jöhet a rugócsere. :)
Xixo03-04-2013 14:23:23 // 131035
Már megint ralliztál? :)
Én vigyázok nagyon, csak már annyira xar itt az út, hogy 1es alapjáraton is be(le)érek... mondjuk attól talán pont nem szakad-törik semmi. (?)
Én vigyázok nagyon, csak már annyira xar itt az út, hogy 1es alapjáraton is be(le)érek... mondjuk attól talán pont nem szakad-törik semmi. (?)
Jorjie03-04-2013 14:21:57 // 131034
Nekem ingyen volt, mert barterba készült, a seriffes tudomásom szerint 30 körül van.
Ferke03-04-2013 14:09:24 // 131033
Ja, most szólok, a jtd teknőt ne üsd le, amíg nem jön másik, mert tegnap felhasználtam az egyetlen tartalékot a sajátomra!:))
Ferke03-04-2013 14:08:21 // 131032
tolnay vasker, bordás vaslemez....annál jobbat szeretnél?:)
Noisia03-04-2013 13:59:21 // 131031
Xixo03-04-2013 13:40:45 // 131030
Mi pénz egy ilyen?
Ferke03-04-2013 12:18:07 // 131028
És akkor a map meg a lev.hőm jeladó?
Pagi7903-04-2013 12:04:29 // 131027
Hello!
Szeretném még lejjebb rakni az autómat, de előbb szeretnék egy kartervédőt rá. 2007-2009-es hozzászólásoknál újabbakat nem talált a kereső, így most kérdezném, hogy hol érdeklődjek ilyen után.
Szeretném még lejjebb rakni az autómat, de előbb szeretnék egy kartervédőt rá. 2007-2009-es hozzászólásoknál újabbakat nem talált a kereső, így most kérdezném, hogy hol érdeklődjek ilyen után.
krecsi02-04-2013 20:36:06 // 131026
a takarítás megtörtént, de nem segített. gyanakodtam én is a gyertyákra, de szépek. és megy az összes henger.
sparco02-04-2013 13:21:27 // 131025
Ferke01-04-2013 23:04:01 // 131024
map, levegő.hőm.jeladó...vagy csak egy takarítás kéne...gyertyák milyenek benne??
krecsi31-03-2013 20:28:10 // 131023
Üdv!
Mitől lehet az, hogy hidegen-melegen is néha tök simán jár a motor, néha meg majd kiesik a helyéről? Olyan mintha akkor nem menne egy henger, pedig megy. És közben a fordulatszám se ingadozik. Kb. 10-20 másodpercig szépen ketyeg, utána u.annyi ideig megzavarodik és utána megint kezdődik elölről.
Mitől lehet az, hogy hidegen-melegen is néha tök simán jár a motor, néha meg majd kiesik a helyéről? Olyan mintha akkor nem menne egy henger, pedig megy. És közben a fordulatszám se ingadozik. Kb. 10-20 másodpercig szépen ketyeg, utána u.annyi ideig megzavarodik és utána megint kezdődik elölről.
Piritu - 1.000.00031-03-2013 20:14:45 // 131022
Nekem a 147-ben 12 mm-es rétegelt lemez volt 2 db 38 centis hangszóróval. Nem nyöszörgött. Két oldalt, ahol felfekszik szivacsot kell alá tenni. A műanyagot meg ki lehet merevíteni fémmel, ha nyöszörög.
Zotya 16431-03-2013 20:08:38 // 131021
Ebből is van többféle vastagság. Ne a leg-et vedd meg. A "nyüszögésre " van gyógyír, ahol felfekszik a műanyagra ragassz rá pl. szivacsos szalagot .
Kaci31-03-2013 19:44:34 // 131020
ettől tartok én is
DieselManiaco(NagyVad)31-03-2013 19:20:44 // 131019
és minek a kalaptartóba hangszóró?:D
NT Kundi31-03-2013 19:17:58 // 131018
szvsz:
az nehéz a hátsó műanyagoknak jobban nyüszögnek, főleg ha hangszórók is vannak a kalaptartóba... :(
az nehéz a hátsó műanyagoknak jobban nyüszögnek, főleg ha hangszórók is vannak a kalaptartóba... :(
Zotya 16431-03-2013 18:41:40 // 131017
Rétegelt (fa) lemez (Obi,Praktiker) és bevonod tetszés szerint bőrrel,anyaggal. :)
BalintDkny31-03-2013 18:25:06 // 131016
Keresek sportlégszűrő betétet 45-6ba! Használt is jöhet!
(nem direktszűrőt. esetleg tudok adni azt cserébe)
(nem direktszűrőt. esetleg tudok adni azt cserébe)
Kaci31-03-2013 16:40:36 // 131015
Érdeklődnék, hogy valakinek van-e 145-ösben valamilyen kemény kalaptartója? Miből, hogyan csinálta?
pb_31-03-2013 13:53:07 // 131014
Attól függ melyik.)))
G-Burt31-03-2013 13:33:56 // 131013
Egyáltalán nem kell hozzá gyári gép, csak a jó programmal és kábellel kell próbálkozni. Bár az 1.6 boxer valóban nem szeret beszélgetni.
Dokika31-03-2013 11:10:35 // 131012
Én csak remélni tudtam, hogy ennyi majd megoldja a dolgot. Mivel én nem vagyok ismerős olyan körökben akinek lenne hozzá gyári vagy olyan gépe amivel ki tudnánk olvasni a "gondolatokat" a fejéből. 1X próbáltuk nem gyárival, azzal nem is foglalkozott. Nem kommunikáltak egymással. Így csak vaktába tudok, tudunk lövöldözni az öregemmel.
Kau31-03-2013 08:24:46 // 131011
Kau31-03-2013 08:21:34 // 131010
Megkérdezhetem miért akarsz ennyire 2000-es motort? :)
MikeTheDevil30-03-2013 21:10:30 // 131009
Ma szét szedtem az autót és borzalmas látvány fogadott már a gyertyakivételkor.Az egyes hengerben szét verte a gyertyát a dugó.Ennek a motornak annyi.
pb_30-03-2013 18:02:14 // 131008
Ha már ilyeneket okosakat írtál, + is reparál6nád az autót, hm?))))
GTPeti30-03-2013 17:52:26 // 131007
Az brutális. Nem vennék rá mérget, hogy a frissen cserélt lambdád még él...
Az a baj, hogy nem lett volna szabad a lambdacsere után megjavítottnak tekinteni az autót, szerintem. Sok diag. bogarászás és mérés kellett volna. Lehet, hogy egy hőmérsékletszenzorod rossz, de az is lehet, hogy egy injektorod pisil, vagy egy injektorvégfok folyamatosan kapcsol. (Ilyenről konkrétan már hallottam, annak is eszeveszett fogyasztás volt a jele.)
Az a baj, hogy nem lett volna szabad a lambdacsere után megjavítottnak tekinteni az autót, szerintem. Sok diag. bogarászás és mérés kellett volna. Lehet, hogy egy hőmérsékletszenzorod rossz, de az is lehet, hogy egy injektorod pisil, vagy egy injektorvégfok folyamatosan kapcsol. (Ilyenről konkrétan már hallottam, annak is eszeveszett fogyasztás volt a jele.)
Dokika30-03-2013 16:40:34 // 131006
Ciao skacok.Az 1.6 boxiba csak a 4 pólusú gyertyák valók vagy esetleg más struktúrával kialakított gyertyákat is beveszi/szereti?
Még mindig rengeteget eszik a drága... 150 k.méters út alatt még mindig 18 litert ha nem 20-at beszűrcsöl.Lambda cserélve 1 hete kb. Az autó hátsójából elég benzin szagu kipufgáz jön ki.... Az esetleges tippeket szívesen fogadom.
Még mindig rengeteget eszik a drága... 150 k.méters út alatt még mindig 18 litert ha nem 20-at beszűrcsöl.Lambda cserélve 1 hete kb. Az autó hátsójából elég benzin szagu kipufgáz jön ki.... Az esetleges tippeket szívesen fogadom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?