Forum >> 145-146

DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:48:25 // 131105
cseréltél gázolaj szűrőt? a tanksapka levételkor nem szisszen? (mert akkor levegőztető hiba) a gázolajat az adagolóban lévő lapátos szívattyú szívja fel. a fagydugós részt nem értem?
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:45:45 // 131104
hát figyelj én arra tudok gondolni amit leírtam ha mechanikusan nem működik,és te nem piszkáltad akkor valaki más bántotta mert magától nem szokott elromlani.
csiki08-04-2013 20:45:37 // 131103
az még nincs meg, le kopogom nem csinálta mostanság olyan mint ha a hidegben az anyag szívása nem lett volna jó, de enyhébb időben is előfordult már.
mi és hogyan szívja az anyagot? fagydugó az nem egyértelmű mert +5 fokban is csinálta már, és próbáltam már lukoil-os, mol-os omv-s és shell es gázolajat is már
ez ilyen időnként visszatérő hiba. Ez a legrosszabb.
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:44:14 // 131102
értem,szivesen máskor is ha tudok segítek:) a három henger témát szerintem kezdd porlasztó csúcs vizsgálattal,155baron kell nyitni,ropognia kell porlasztáskor,sugárképet meg kell nézni,rátartásra nem csöppenhet. amikor háromhengerezik nem csilingel? lehet hogy rosszak már a csúcsok..
Axl Trans08-04-2013 20:35:52 // 131101
A jobb oldalit feltörték, de utána még évekig jó volt, pedig nem csináltattam meg.
csiki08-04-2013 20:35:13 // 131100
Azt gondoltam hogy a 2 nem igazán függ össze. ezt én is 2 külön hiba ként kezeltem.
sajnos elég sok hibával vettem próbálom ezeket megjavítani.
boxer mocit már megtanultam a piros rettenet álltal, de ez még új technika számomra.

Köszi a Technikai oktatást.
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:30:48 // 131099
nahh és mi a helyzet a géppel háromhengerezés oka megvan?
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:21:22 // 131098
vannak rosszakaróid? esetleg olyan rosszakaróid akik tudják hogy a hátsó embléma alatt is zár van?
nincsenek külsérelmi nyomok? egyik ismerősömnek akkor lett ilyen a zár amikor el akarták lopni a gépet és beleb*sztak valami vékony csavarhúzót.
ha nincs meg az a sercegős pattogós kis hang,amikor csúsztatod befelé a kulcsot,tudod amikor a cilindereket elnyomkodják a kulcs bordái,ha ez nincs akkor valaki lehet megpiszkálta...
Axl Trans08-04-2013 20:16:24 // 131097
Nem záródik. Akármelyik irányba el tudom fordítani, de fizikai ellenállást nem érzek, és méla csend is van, tehát semmi kattanás vagy ilyesmi.
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:09:40 // 131096
az a zár amiben a kulcsot elfordítod az sem záródik be? vagy az bezáródik és csak a többi nem?
Axl Trans08-04-2013 20:06:34 // 131095
Nem. Egyszer csak így csinált. Létezik, hogy külön áramkörön van a távirányító meg a zárrudazat? Tehát a távirányító máshonnan küldi neki a testet vagy a pozitívot, most nem tudom melyiket, a rudazat meg egész máshonnan küldené a naftát?
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 20:02:34 // 131094
cseréltél zárakat vagy kulcsot? az érdekes hogy ugyanakkor romlik el az összes zár...
Axl Trans08-04-2013 19:59:26 // 131093
Fordul benne a kulcs, oda-vissza csak meg se nyekken. A csomagtartónál is.
csiki08-04-2013 19:57:06 // 131091
Most már értem a működésüket.
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 19:52:41 // 131090
éppen azt írja hogy a központi megy még a kívülről manuális nem...
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2013 19:51:54 // 131089
lehet hogy a kulcs nem fordítja el a zárhengert mert az összeakadt vagy kikopott.
az elektronika meg a zárhengertől független a rudazatot mozgatja...
Tocsa08-04-2013 19:43:18 // 131088
Döglött a centrál motor kapcsolórésze vagy megtört a kábele az ajtóátvezető guminál !
Axl Trans08-04-2013 19:38:07 // 131087
Az mitől lehet, hogy a kulcs elfordításakor semmi nem történik egyik zárnál sem, azonban az utólag beszerelt távirányítóval simán lehet nyitni, zárni az autót?
Béci Ɨ|ѯ08-04-2013 12:36:28 // 131086
Az index relé is elromolhat. Bár ahogy írtad a reccsenés is lehetett a baj okozója.
Szunyi08-04-2013 09:47:00 // 131085
Sziasztok!
Amennyiben eddig kihagyott, de most már teljesen megszűnt a jobbra indexelésem lehetősége, akkor minden féle képpen bajuszkapcsoló cserében kell agyalnom?
Télen kezdődött a gondom, amikor téli gumát cseréltünk. Kiszálltam és reflexből kivettem a kulcsot, ezért bekattant a kormányzár. Az egyik kerék viszont rá volt szorulva és úgy kellett leütni. Na ekkor eltört valami a kormánynál és azóta lötyög, de a csak a műanyag rész.
Clone08-04-2013 08:01:26 // 131084
Köszi a tippet! Utána nézek :D
HaNGyA07-04-2013 22:05:40 // 131083
Szia Mindenki!

Clone cartárs!
A Te dadogási problémád a gázpedál jeladó potmétere vagy a kis villanymotorja lesz.
Óvatosan szétszed, kipucol, kontaktspray és miazmás.
Remélhetőleg megoldódik a gond.
Ha nem, sajna csere...
DieselManiaco(NagyVad)07-04-2013 22:03:07 // 131082
de abban biztos lehetsz hogy a három hengerezés az nem ettől van,az vagy csúcs,vagy anyaghiány...
DieselManiaco(NagyVad)07-04-2013 22:02:10 // 131081
az egyik az automata dúsító(KSB),ez 60-ig el van zárva,ezáltal nő a háznyomás,amitől nől az előtöltés,60 fok után kinyit visszaáll a normál üzemi háznyomás visszaáll a normál előtöltés. a másik szelep fordítva működik 60-ig nyitva van,aztán elzár.azt most nem vágom minek nevezik,de a kettőnek köze van egymáshoz,azért működnek egyszerre és fordítva.meg már késő is van és nem fog az agyam:D
csiki07-04-2013 21:37:00 // 131080
A szűrőket mikor megvettem 2-3000 Km-rel ezelőtt cseréltem, de ez sem kizárható.
megvannak a szelepek :) csak eddig nem láttam. De ha ez az automata dúsító akkor nem 60 foknál kapcsol le? vagy fordítva van bekötve és akkor zárja a szelepet?
A héten úgy is kiderítem hogy jók-e.
pb_07-04-2013 21:35:48 // 131079
Ok.)
Béci Ɨ|ѯ07-04-2013 21:23:14 // 131078
195/45 r16, vagy esetleg 205/40r16.
István00207-04-2013 21:03:34 // 131077
Azzal a hifit tudom bekapcsolni kulcs nélkül. De így designsesebb :)
Inez07-04-2013 20:45:51 // 131076
Köszönöm. Akkor inkább a 205/50 vagy a 205/45 ?
Te mit ajánlanál?
BalintDkny07-04-2013 20:33:31 // 131075
Elég jó lett! A piros kapcsoló mit tud? :)
mreni07-04-2013 20:28:49 // 131074
nem,túl magas
Inez07-04-2013 20:27:22 // 131073
Uraim!

Tud -e valaki felvilágosítást adni, hogy a gyári méretű QV alá befér -e a 16-os ET35 Zender Lemans 205/55 r16 gumikkal?
István00207-04-2013 16:35:59 // 131072
Ülésfűtés, ha mondom, ülésfűtés
krecsi07-04-2013 15:52:41 // 131071
Már meg van a hiba. Trafó lesz a ludas. Most már totál megadta magát. Csak eddig átverős volt azzal, hogy hol működött hol nem
BalintDkny06-04-2013 18:58:06 // 131070
Hát, a kis téglalap ott van ugyan úgy, csak üres
pb_06-04-2013 18:51:46 // 131069
Melyik henger?
pb_06-04-2013 18:50:50 // 131068
Normális.
téglaci06-04-2013 14:43:17 // 131067
nagyon köszönöm
Axl Trans06-04-2013 14:15:18 // 131066
Gond nélkül elfér.
téglaci06-04-2013 14:04:31 // 131065
Most van mind a kettő és Te jól írtad!146-ra kérdeztem!!!A 156-ot el szeretném adni.
Xixo06-04-2013 13:56:28 // 131064
Jah, hogy neked 56osod van!?! :) Mert én 45re írtam...
téglaci06-04-2013 13:44:19 // 131063
köszi , figyelem még hátha valakinek van véleménye.szerintem is elfér , de azért megerősítésre várok:)
Xixo06-04-2013 13:36:49 // 131062
(a két gumi között meg nincs 1cm se, de /65ösöm még nem volt)
Xixo06-04-2013 13:17:12 // 131061
Szerintem igen. Nekem volt fent 5x14et48, most pedig 6,5x14et45,5 van. A tiéd inkább az előbbivel hasonló méretű.
Jorjie06-04-2013 13:12:45 // 131060
Olyat nézz meg, hogy fékrásegítő vákumcsöve azon a szívócsonkon van-e. Ha igen nézd meg, nem szív e falsot a szívócsonknál, vagy valahol.
téglaci06-04-2013 13:01:38 // 131059
Sziasztok!
146 ra 5,5Jx14H2-43 alu felnire raknám a 185/65R14 112Y TL Pirelli3000 nyári gumit.Szerintetek elfér??a gyári méretnél egy picit nagyobb!
Clone05-04-2013 21:05:16 // 131058
Én is találkoztam már dadogással, de csak elvétve indításkor, és addig tart amíg meg nem mozdítom a gázt. Sajnos nem tudtam mivel összekötni, hibakódot sem dobott ki.
danikab6205-04-2013 19:21:25 // 131057
Nekem is produkál hidegen dadogást, de én azt figyeltem meg, hogy az időjárással és benzinnel van összefüggésben, a benzin tényezőt kizártam,már csak egy helyen tankolok.
Időjárás: télen amikor hideg volt, az automata szívató megnövelte az alapjáratot ~1500-ra és jó darabig nem is csökkent vissza. Mostanában ez a párás idő meg nem is túl hideg viszont picit megbolondítja, beindítom, kb 10 másodpercig viszonylag megemelt fordulattal jár minden henger, és utána ahogy csökkentené a ford.számot, akkor kezd dadogni és nem tudja eldönteni, hogy akkor most emeljen vagy sem, melegen már tökéletes jár a motor.
Várom a jobb időt, ha akkor sem javul, beleásom magam a dologba, de ha vannak tapasztalatok akkor szívesen meghallgatom :)
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2013 19:13:33 // 131056
át kéne nézni az üzemanyag rendszert,szűrő csövek,ilyesmi,de ez a néha három henger leginkább csúcs lesz. A TD Cat verzió mindegy,csak egy katalizátor van benne ha még megvan. A dúsító része pedig ha áramot adsz neki és kattan,akkor jók a szelepek,elvileg ha a hűtővíz eléri a 60C-ot akkor kapnak áramot.Ha akkor nem kapnak áramot akkor szar a gomba.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.