Forum >> 145-146

Ferke20-01-2014 12:12:39 // 133955
Hehe:)) Ez komoly?:)
Kaci20-01-2014 10:38:49 // 133954
sziasztok!
145-ösre keresek (lehetőleg rosso színben) gyári nagy küszöbspoilert, aminek épek a patenttartófülei. Ha esetleg van valakinek elfekvőben, kérem jelezze! köszi.
Ferke20-01-2014 07:59:45 // 133953
Na, ne vicceljunk mar, hogyne vehetnel hozza sima csavar boltban.Ez nem egy lendkerek csavar, meg csak nem is edzett, es a bolcso illesztesi profilja miatt meg csak terhelest sem kap jelentosen....(hanyan jarnak ugy a 156osukkal, hogy ki van szakadva a lengokarbol a menet, es megsem venni eszre?).
Szoval ez csak egy sima szaros csavar, vedd meg nyugodtan csavarboltban, csak a meretre figyelj.
Pl szogker.hu, oszt jonapot.
Ferke20-01-2014 07:47:55 // 133952
Nincs jelentosege annak, hogy ts... eleg nagy szivas igy is, ugy is.:)
1pityu38920-01-2014 06:19:58 // 133951
Gyerekek valaki cserélt már ts-Ben fűtőradiátort? Ha esetleg igen,leírná mekkora szívás kicserélni mert az enyém elkezdett csepegni... Minimálisan de csepeg,meg nem is párátlanít valami hatékonyan.
pb_20-01-2014 00:29:49 // 133950
Aztán miért ne próbálkoz6na TSavarboltban?)
Csaba19-01-2014 20:57:29 // 133949
Dehogynem. megveszed 8.8-ba tized áron. Az égegyadta világon semmi baja sem lesz.
Riki19-01-2014 18:33:52 // 133948
A munkát nem Én fogom végezni :) Ehhez a művelethez el kell vinnem szerelőhöz.
Piritu - 1.000.00019-01-2014 18:32:24 // 133947
Szívesen. Jó munkát! :-)
Riki19-01-2014 18:30:44 // 133946
Nyilván nem játék, Én is ezért akarom cserélni őket , de nem tudtam hogy csak cikk szám alapján rendelhető. De legalább most már megtudtam. Köszi akkor hogy felhívtad a figyelmem.
Piritu - 1.000.00019-01-2014 18:00:56 // 133945
NE!!!!!
Bakker, a futómű nem játék! Ha a tiedek nagyon szar állapotban vannak esetleg kereshetsz bontottat. Én újat vettem, majd 10e volt a nyolc, de így a következő 20 évre letudtam a problémát.
Riki19-01-2014 17:56:47 // 133944
akkor ha jól értelek ne is próbálkozzak sima csavar boltba beszerezni ezeket ? :)
Piritu - 1.000.00019-01-2014 17:56:20 // 133943
Mondjuk egy nyilvános fórumba én nem írnám be a kocsi alvázszámát, mert sose lehet tudni kinek kell éppen egy valamire.
Az ePER-be kellene beírni a keresés elején, és akkor pontosan a Te kocsidhoz való alkatrészeket hozza csak.
Piritu - 1.000.00019-01-2014 17:53:17 // 133942
A gyári kell, amit a cikkszám alapján rendelsz. Az van méterezve az igénybe vételre.
Riki19-01-2014 17:51:13 // 133941
másik hogy acél vagy alu kell ezekből?
Riki19-01-2014 17:47:31 // 133940
ZAR93000002245590, akkor én értelmeztem félre mert azt hittem ez a 3 féle lehet.
Piritu - 1.000.00019-01-2014 17:22:15 // 133939
Bár még pontosítani kellene alvázszám alapján.
Piritu - 1.000.00019-01-2014 17:21:38 // 133938
Szerintem egyértelmű: klatty

Ott van a 7-es számú. 3 féle csavar: egyikből 4 db, a másik kettőből 2-2 db kell összesen.
Riki19-01-2014 17:16:12 // 133937
köszi, de pont az a bajom hogy ott nem egyértelmű amit felhoz melyik fajta kell nekem. Megtudnád nézni akkor Te nekem? köszi előre is.
Piritu - 1.000.00018-01-2014 19:32:43 // 133936
A Spiderbe én is újakat tettem, gyárit. Az ePER szám alapján lehet rendelni.
Riki18-01-2014 18:55:45 // 133935
sziasztok,
jobb oldali lengőkar csere előtt állok ami már megvan de felfogató csavarokat is szeretném hozzá cserélni , "eper" ben nem túl egyértelmű milyen méretű való hozzá. Megtudnátok mondani . köszi előre is .
Kau18-01-2014 17:49:04 // 133934
Mondjuk ne miattam cserélj gyertyát :)))
Akkor is csinálja, ha magasabb oktánszámú benzint tankolsz?
MIFI18-01-2014 16:50:04 // 133933
kulissza eltört szerintem :) leveszed a váltózsákot és lehet hogy látni :)
Atttis18-01-2014 14:41:36 // 133932
Az oké, értem. De du. 5kor mikor beülök a kocsiba is csont hideg a motor, 9 óra állás után. Jövőhéten kicserélem őket kíváncsi vagyok lesz-e változás.
Kau18-01-2014 13:14:05 // 133931
Hideg motornál jobban kijön a gyertyahiba.
Ricsi146TI17-01-2014 12:08:45 // 133930
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy a sebváltókar egyszer csak elkezdett mozogni, rettenetesen lötyög és fel le tudom húzni a váltókart, de a helyéről nem jön ki szerencsére, csak fel-le mozog és nagy a lötyögés a sebességek között is. Mi történhetett? Kulisszával van valami, vagy pontosan itt mi lehet? 146TI 99es (tolórudas a váltó)

Előre is köszi a segítséget
Atttis17-01-2014 07:46:07 // 133929
25-35 ezer km van bennük. Én ís tippeltem rá, de akkor nem csak reggel csinálná nem?
Kau16-01-2014 20:39:22 // 133928
Gyertyák jók?
Atttis16-01-2014 19:52:36 // 133927
Üdvözletem! Valaki járt úgy 1.6 boxerrel, hogy reggelente alig akar elindulni? Napközben semmi gondja, pöccre indul, de minden reggel eljátsza azt, már kb 2 hete, hogy indítózok 1 percen keresztül és semmi, benzinpumpa megy, bezinszag van, tehát befecskendez a rendszer. A 3. egyperces indíózásnál mikor leveszem a gyújtást durranik egy hatalmasat, és utána pöccre indul. Hibakódot nem ír. Mikor sokáig indítózok, pár másodperc után nekiáll világítani az injektor lámpa. Találkozott már ilyennel valaki? Előgyújtásra gondoltam, de a gép szerint jó helyen van.
Béci Ɨ|ѯ16-01-2014 03:52:58 // 133926
Ahogy G-Burt cartárs is írta csak az ABS-szel szerelt modellek voltak tárcsafékesek. Az enyémben olyan nincs, tehát dobfék van hátul. (Klíma sincs és pollenszűrő sem - nálam következetesek voltak Gianniék :-))
pb_15-01-2014 23:22:03 // 133925
+ kell TSinálni rendesen.
pb_15-01-2014 23:00:57 // 133923
Nem igazán.
G-Burt15-01-2014 20:11:49 // 133922
kis kiegészítésnek hozzátenném mondjuk, h ami az öntöttvas nyergen berohad, az az alu nyergen is ugyanúgy be tud rohadni :)
G-Burt15-01-2014 20:09:53 // 133921
A boxereknél Abs-hez járt a tárcsafék, illetve a 16v volt tárcsafékes, ts-nél már felszereltség függő is volt, de nagyjából ott is ez volt az alapelv. Az 1.8 és 2.0 mind tárcsafékes volt hátul. Féknyeregből általában azt rakták rá, ami a polcon volt, 45/46on is volt gyárilag alu féknyereg (ki kell fogni), de 56 féknyeregből se ritka az alumínium, csont nélkül felmegy a 45re.
Kau15-01-2014 17:06:38 // 133920
Húzd le az LMM kábelét és indíts úgy.
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2014 16:41:38 // 133919
nahh mondjuk az lehet,nekem ABS-es...
Tomi14515-01-2014 16:40:10 // 133918
A kezifek az most a rendes hatsofeket rogziti tarcsa eseten?
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2014 16:38:22 // 133917
Aha...ez megfontolandó. Különben a gyári sosem rohadt be, de a csere TRW igen. Asszem túrok valahonnan gtv nyergeket.
Jorjie15-01-2014 16:29:57 // 133916
Szóval az extralista az oka :-)
Jorjie15-01-2014 16:28:12 // 133915
Meg is van, Buksi blogjában van erről szó, de gondolom, a 155 ugyanaz hátul, mint a 146.
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2014 16:24:24 // 133914
Az abs-hez lehet köze, de gondolom akkor is úgy volt ez, hogy bementél a szalonba és kipipálgattad, hogy mit rendelsz bele. Gondolom abs-el járt a tárcsa hátra. Nem hinném hogy a szerelősoron véletlenszerűen rakták össze őket, inkább ki hogy rendelte, kinek mire tellett, mi volt fontos.
Jorjie15-01-2014 16:21:27 // 133913
Nekem is tárcsás a TD hátul, hogy az ABS-hez van-e köze vagy az évjárathoz, vagy csak hogy melyik nap rakták össze, nem tudom. A hátsó nyeregre úgy hallottam, hogy a GTV-ére kell cserélni, mert az tán alu és nem rohad be, vagy valami ilyesmi.
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2014 15:30:39 // 133912
szerintem főtengely jeladó lesz a probléma
Zsee15-01-2014 15:07:50 // 133911
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Pár hete furcsa mód, minden előjel nélkül elkezde a kocsi, hogy nem indul el. Azért furcsa mert előző nap még használtam, többször leállítottam elindítottam semmi baja nem volt majd reggel már nem indult el. Az önindító teker, benzinpumpa bekapcsol és a benzin el is jut a motorig úgy tűnik a légszűrőnél is minden rendben volt mégsem történt semmi... Kimértük és nincs szikra. A riasztót is lekapcsoltam nehogy az zavarjon be de így sem történt változás... Aztán két hét álldigálás után a hétvégén kicsit próbálkoztam vele és elindult... (semmi extra dolgot nem csináltam, lehúztam pár csatlakozót visszadugtam és ennyi) használgattam egész vasárnap, hétfőn eljöttem vele dolgozni minden rendben volt majd hétfő délután már nem indult be ismét és azóta sem. Úgy gondolom túl nagy baja nem lehet mert mikor elindult szépen ment és semmi jelét nem mutatta a problémának. Mi okozhatja ezt? Valami kontakt hiba esetleg?

Még annyi amit észrevettem most hogy a képen bekarikázott visszajelző lámpa nem alszik el amikor ráadom a gyújtást.



Van valami tippetek, vagy esetleg valaki aki a 11. ker környékén rá tudna nézni vagy hibakódot kiolvasni? Nagy segítség lenne ha legalább annyira elindulna h szerelőhöz el tudjak jutni vele.

Előre is köszi ha valaki tud segíteni!
Martin15-01-2014 12:54:39 // 133910
Lenne egy kérdésem hátha ismeri valaki a megoldást. Eltűnt a hűtőventilátor első fokozata és csak a második kapcsol be de akkor már 98 fokos a vízhőmérséklet. Gomba már cserélve volt rajta. Hol lehet a hiba illetve mi a megoldás?
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2014 12:27:48 // 133909
asszem találtak már nem klímás 45-ben is pollenszűrőt,valaki írta itt,szóval ne lepődj meg:D különben is mit vár az ember ha a kocsija egy fiat tipo?:D nem prémium:D
Tomi14515-01-2014 12:26:11 // 133908
Tehat akkor ami eppen a keze ugyukbe kerult azt raktak be. Fajintos :D
Tomi14515-01-2014 12:22:54 // 133907
Tegnap dobott be egy kicsit lentebb Gábor145Jtd cartars egy linket.

http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/alfa_romeo_146_1.6_ts_bontott_alkatreszek_eladok
DieselManiaco(NagyVad)15-01-2014 12:22:41 // 133906
ez az olaszoknál úgy működik hogy ahogy sikerül,látod Warbiék 46TD-je hátul dobos,nekem a 45TD-m hátul tárcsás,szóval már a gyárban is volt szórás,aztán itthon ha jól neki ugrik az ember viszonylag gyorsan,egyszerűen lehet tárcsásítani,ezáltal a sufnikban is sok minden változik:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.