Forum >> 145-146

Jorjie17-08-2014 22:51:32 // 135055
A tanknál mondod? Mert azt jó lenne megnézni. Ha nem boldogulsz vele összehozunk egy szerelős minitalit :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-08-2014 22:47:27 // 135054
Elég kis kurta az a csõ :-)
Amúgy nem sokkal hosszabb, de tényleg rövidebbek tűnik kicsit.
Kazes☻17-08-2014 22:32:52 // 135053
Annak a fekete csőnek nem kellene hosszabbnak lennie? Mert gyanítom, hogy akkor a korábban tárgyalt rögzítőfülek találkoznának. :)
Kazes☻17-08-2014 22:28:28 // 135052
Persze, a gázolaj útja az első... ma is volt egy kis időm, de elakadtam, mert a 8-as csavar totál rárohadt... és közben kezdett esteledni, stb... De csak lesz majd újabb alkalom! :)
Kau17-08-2014 22:20:41 // 135051
Mindegy az, hogy műanyag vagy alu fedeles. Ugyanez megvan más TS motoroknál is. Panaszkodnak 156-os és 147-es tulajok is erre a jelenségre.
DieselManiaco(NagyVad)17-08-2014 22:12:41 // 135050
2500 pont az a fordulat amikor megvan a teljes turbonyomás,és kell a kaja,esélyes a tankban az előszűrő,azt megnézni hogy a szívósorról az LDA toronyra(adagoló) kötött nyomócső nincs-e kiszakadva,ha értesz hozzá,akkor toronyról fedelet levenni,membránt és az adagolót összejelölni,megtekinteni hogy lefelé szabadon(rugó ellenében) le lehet-e nyomni a tüskét,de a legfontosabb hogy nyálat kap-e rendesen,aztán ezen kívül még sok dolog van amitől nem mehet:D
DieselManiaco(NagyVad)17-08-2014 22:07:47 // 135049
miről is beszélünk? sokrétű ez,először is a gázolaj odajutását kell ellenőrizni,aztán lehet nézelődni az adagolónál,de azt csak úgy ha tudod mi mitől van...
Kazes☻17-08-2014 21:57:04 // 135048
Hasonlóan jártam csütörtökön egy Peugeot Boxerrel... generátor kampeca.
Alien417-08-2014 21:45:57 // 135047
esőben nekem anyós hátulról nagyon behallani, ha a kerékjáratban csapódik a víz, első tippre ott keresném, bár nem tudom mennyire specifikáció a 2 kasztni...
Joli17-08-2014 21:38:13 // 135046
Sziasztok ! 146 JTD 1.9 ma hegymenetben ( Köszegi Írott kő) erős égett gumiszagot éreztem az utastérben. Nem jelzett hibát, erő volt a motorban, de elég karakteres gumiszag miatt leálltam, megnéztem a motort, látszólag minden rendben volt. Hűtővíz ok (90 ) Klímát kikapcsoltam és lassan 60 km haza sunnyogtunk. Visszafelé már nem éreztem a szagot igaz lefelé jöttünk és nem hajtottam a motort, csak amennyi éppen szükséges volt a hazaúthoz. Mi lehet a probléma? ékszíj új és ép. Köszi, Joli
Joli17-08-2014 21:38:10 // 135045
Sziasztok ! 146 JTD 1.9 ma hegymenetben ( Köszegi Írott kő) erős égett gumiszagot éreztem az utastérben. Nem jelzett hibát, erő volt a motorban, de elég karakteres gumiszag miatt leálltam, megnéztem a motort, látszólag minden rendben volt. Hűtővíz ok (90 ) Klímát kikapcsoltam és lassan 60 km haza sunnyogtunk. Visszafelé már nem éreztem a szagot igaz lefelé jöttünk és nem hajtottam a motort, csak amennyi éppen szükséges volt a hazaúthoz. Mi lehet a probléma? ékszíj új és ép. Köszi, Joli
Kazes☻17-08-2014 21:28:55 // 135044
Egyre inkább hajlok errefelé is...

Sajna nemigazán tudok egyelőre foglalkozni a verdával*... viszont, most volt tegnap az első autópályázás Bp. - Nagykanizsa, oda - vissza és hááát sajna várakozásaimmal ellentétben, hogy namajdmostaztán... semmi... szinte 2500 fölé nem is pörög és max. 110-120 a vége,... addig szépen megy, teszi a dolgát, de aztán... :(

Van esetleg képed, vagy ábrád, vagy robbantott rajz, vagy bármi az általad említett dologról?



*-de fogok rá időt szakítani, ezért is kellene nagyjából meghatározni előre, hogy hol is kezdjem... :)
1pityu38917-08-2014 20:37:28 // 135043
Szerintem hasonló lehet a dolog,ha lekapod a lökhárítót ott lesz valahol!
NT Kundi17-08-2014 20:28:27 // 135042
és vajon 145nél is így van?!
Kaci17-08-2014 20:13:22 // 135041
Tudja esetleg valaki, hogy a 98-as 1.4 TS 145-ösbe melyik cikkszámú Magneti Marelli lambdaszonda való??
Alien417-08-2014 20:12:38 // 135040
ja, ez nekem is annyira érezhető... szoktam is mondani h jó reggelt :D
1pityu38917-08-2014 19:48:05 // 135039
Multkor panaszkodtam,hogy párásodik a 146-osom,kiderült nem vagyok egyedül. Annak ellenére,hogy külső levegő szív,nem ázik be,nem enged a fűtő radiátor esős időben mégis párásodik. MlEG LETT MIÉRT! Az utastér szellőzése a hátsó lökös mögött egy nyíláson történik a tank oldalán. Nekem teljesen el volt dugulva sár,por,pókháló meg ki tudja még mi volt benne. A müanyag kis betéten réges régen voltak nagyon vékony gumiból kialakított "szelep" ami csak kifele engedi a levegőt az enyémen teljesen elporladt,de az utastérbe nem jut vissza kipufogógáz,annak ellenére hogy nem pótoltam. a csomagtartóban is érdemes ellenőrizni nem zárja e el valami a levegő utát,és jol kiporszívózni,a szőnyeget is! A szerelés kb 1óra 4 csvar a lökhárítót fogja belül a csomagtérben 13mm-es krova jól jön ha van,illetve a doblemezt kell elválasztani a lököstől oldalankén 3-3 csillag csavar. készítettem pár képet ha más is nekiáll lássa mire számítson :)
Kaci17-08-2014 17:20:48 // 135038
ugyanez van nálam is..
NT Kundi17-08-2014 16:44:14 // 135037
szerintek 145be biztos jó lenne ez az üléshuzat ??
Piritu - 1.000.00017-08-2014 16:02:34 // 135036
A tied egy kicsit más tészta. A tied már műanyag fedeles, más vezérlő, meg hát gyári állapotról se nagyon beszélhetünk. Meg a jelenség se biztos, hogy ugyan az. (Nekem kb. fél km-t kell menni, hogy rend legyen, kb. ennyi idő alatt fűt fel a lambda.)
Kau17-08-2014 14:28:09 // 135035
Mondhatnánk erre tényleg, hogy teljesen normális viselkedés, de nem az!
Én 2.5 évesen vettem a 146-ost és régebben teljesen mindegy volt, hogy tél vagy nyár, mert mindig indult első pöccre és húzott rendesen!
Ilyen hibával nem adná ki az Alfa Romeo a kocsijait.
Ezzel a hibával én is az utóbbi években szembesülök. És nekem sajnos már az is mindegy, hogy tél vagy nyár van. Pár éve még számított. Meg akkor még lehetett befolyásolni magasabb oktánszámú benzinnel ezt a jelenséget. Most már semmi nem segít. :/
Bagee17-08-2014 13:01:19 // 135034
értem, hát minden esetre néha elég gáz helyzetet tud produkálni :/ :)
Piritu - 1.000.00017-08-2014 12:54:53 // 135033
Szerintem teljesen normális viselkedés.
Amíg a lambda nem ad értékelhető jelet, a motorelektronika "valamilyen" tlagértékkel dolgozik. Tegyük fel ez úgy van meghatározva, hogy mínusz 20-30 fokban se álljon le a motor, magyarul túldúsít. (A dús benzin/levegő keverék viszont melegben nem túl optimális.) Amikor felfűt a lambda és megjön az értékelhető jel, akkor beáll a rend.
Ha elindulok a Spiderrrel (alufedeles euro2 - egy lambdával) és mondjuk 60-al gurulok, változatlan gázpedál állás esetén egyszer csak fellélegzik a motor és "beindul". Szinte méterre meg tudom mondani, hogy mikor lesz.
Bagee17-08-2014 09:50:49 // 135032
jaja ez így van. nem LMM és nem lambda az biztos. 1.4-em is csinálta, most a QV is produkálja a hibát... Ha hideg van akkor meg miért megy? azt beszéltük Mifivel hogy ugye hidegen kb 1400 a fordulat, nyáron pedig mivel b*szott meleg van kint így olyan 1000-1100 környéke és amíg be nem melegszik a motor addig csinálja ezt....
Kau17-08-2014 09:39:02 // 135031
Erre tényleg nincs egyértelmű és végleges megoldás még mindig.
Sokan cseréltek már lambdaszondát ez miatt, de nem oldotta meg a hibát. Mint ahogy az LMM sem. Ha lehúzzuk ezek csatlakozóját, akkor se javul meg, pedig akkor a comp úgy érzékeli, hogy hibás a lambda és középértéken számol.
Valaminek a hőmérséklettel kell kapcsolatba lennie. Vagy hőgomba vagy valami jeladó. Még én se kísérleteztem ki, hogy mi, pedig nekem is ilyen. Amíg nem éri el a kb 70-80 fokot, addig torpan és hangosabb a motor, utána meg varázsszóra elindul. :)
Béci Ɨ|ѯ17-08-2014 09:20:42 // 135030
A lambda szonda hibája tud ilyet produkálni. És mint sok tapasztalat mutatja, nagyon nem mindegy milyen márkájú a szonda.
Bagee17-08-2014 08:24:00 // 135029
Ez a hiba engem is érint és szerintem még sok TS motoros autót... Komolyan senki nem tudja a megoldást rá? Mindenki csak sunnyog :D Néha előkerül ez a téma de senkinek nincs értelmes hozzászólása :D
DieselManiaco(NagyVad)16-08-2014 20:08:11 // 135028
tiszta adok veszek lett a topik
NT Kundi16-08-2014 19:25:58 // 135027
145 BOXER csere 146 TD -re!
Zotya 16416-08-2014 16:12:53 // 135026
Sziasztok!

Egy ismerős részére keresnék, 145 vagy 146 Alfát (1,4 , 1,6) 300 E.Ft-ig.Heves m-i. , tehát jó volna ,ha minél közelebb akadna valami,mivel elég szűk ,a költségvetés. Ha tudtok,hallottatok eladó vasról, jelezzétek már felém.

Hálás köszönetem!
Kau16-08-2014 13:36:59 // 135025
Magneti Marelli. (Ngk van benne). Olcsóbb, mint a Bosch.
maxx16-08-2014 07:05:53 // 135023
Uraim, tudtok nekem javasolni olyan lambda szondát 146 1.8TS-hez, ami pár hónapnál tovább bírja? THX
Kau16-08-2014 06:55:07 // 135022
Szerintem majdnem mindegyik bontott autóban megvan. Az elsők szoktak jobban sérülni.
Kazes☻15-08-2014 23:36:51 // 135021
Thx!
Akkor xar van a palacsintában, mert ott biza nix. :(
Kau15-08-2014 22:41:59 // 135020
Igen.
Kazes☻15-08-2014 22:40:48 // 135019
'46ban.
Kazes☻15-08-2014 22:40:21 // 135018
Cartársak!

A hátsó kerékjáratban is kell(ene), hogy legyen amolyan műanyag borítás, mint elől?
Thx! :)
Totti 14615-08-2014 19:55:32 // 135017
Pedig én is lmm-re gyanakszom.
Hason LÓ eseményekkel boldogított engemet is, s csere után siker lett. :P
TS figyeli a motor hőfokot is nem?
VKG231!!! (156+75)15-08-2014 18:44:35 // 135016
Szerintem nézz olajnyomást, illetve azonnal cserélj hajtórúdcsapágyat... :DD És én új blokk iránt is nézelődnék... :D


Amúgy lmm? Biztos jóra lett cserélve? NTC?
Jorjie15-08-2014 16:52:36 // 135015
Nem gázosabb, mint a tiéd :-D
MIFI15-08-2014 16:47:17 // 135014
Sziasztok.


Az mitől lehet hogy ha meleg van az autó nem megy, erőtlen, nagyobb gázra csak fullad.. de ha elérte 50-60 fokot utána mintha picsán rúgták volna és semmi baja?
Ha épp produkálja a hibát akkor leállítom újra indítom és akkor megint jó ?

Viszont ha hidegben van indítva semmi baja ?

Gépre dugva nem mutat semmit. már próbából ki volt cserélve lmm, gyertya, trafósor, stb..
Béci Ɨ|ѯ14-08-2014 16:26:07 // 135013
Persze, mert a tied kékebb, mint nem. :-) Bár a felnik elég gázosak... :-) :-)
Jorjie14-08-2014 12:18:03 // 135012
Szerencsére nem az én autóm :-)
Zotya14513-08-2014 18:38:09 // 135011
Sziasztok

Szükségem lenne 4x98 15" lemezfelnire Kaposvár, Pécs környéke.
Esetleg jó áron alufelni.
Tudtok segíteni?

papp.zoli77@gmail.com
+36205729662

Köszi
Zoli
Béci Ɨ|ѯ13-08-2014 10:12:59 // 135010
Hát nézve ezt és Warbi képeit, ismételten meg kell állapítanom, hogy van amit nem érdemes egyszerűen tuningolni... Kár elrontani ezt a szép formát ilyen ormótlan spoilerekkel, meg küszöbökkel. Szvsz.
Kazes☻12-08-2014 21:52:59 // 135009
Jó gép! Ámbátor én a felnit inkább cserélném... :)
Kazes☻12-08-2014 21:51:40 // 135008
Grat a K-hoz! :)




Bár mivel benézted, matyíztot érdemelnél...! :D
Kau12-08-2014 19:15:40 // 135007
Vadriasztó? :)
WarbiRunner (Gyuri)12-08-2014 19:07:57 // 135006



Lemaradtál, még én is...:-)
Azért a K emlékére 2 kép.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.