Forum >> 145-146

Balázs5904-06-2016 10:18:48 // 137755
Sziasztok

Nem tudjátok, hogy kié volt ez a 145 február előtt?
Xixo31-05-2016 23:10:17 // 137754
Kikerült a zenebona a 45ösből. Ha valaki szeretne egy szépen szóló összeállítást és a csomagtartót se szeretné elveszíteni, akkor egyben 55ezerért viheti! (A hangszórók beférnek a gyári helyre!)
+ adok mellé még gyári 45ös csipogókat az ajtóba.
-JBL BassPro II aktív mélyláda 29900.-
-Pioneer TS-H 1703 180/50W 16,5cm: 14000.-
-Pioneer TS-H 137 130/35W 13cm: 13000.-
-Pioneer SH618B hangváltó: 7000.-

Béci Ɨ|ѯ31-05-2016 07:55:23 // 137753
Első körben szerintem kérdezd meg Alexandro cartársat.
Blaise31-05-2016 07:53:10 // 137752
Sziasztok!
146 boxerhez keresek:
- hátsó ajtóra gyári "szárnyat",
- két oldalsó műanyag küszöb borítást,
- ép tetőkárpitot,
- 2db hátsó műanyag dobbetétet,
- hátsó lengéscsillapítót
- esetleg ép kalaptartót is!
Köszi!
kiss.tamas30-05-2016 23:32:14 // 137751
1,4es érdekel ?
Ricsi146TI29-05-2016 10:13:54 // 137750
Sziasztok!

Pécs és környékén ismer Valaki hozzá értő, precíz szerelőt aki ért az alfákhoz?

Előre is köszi!
Kau28-05-2016 13:35:59 // 137749
A kérdésedre válaszoltam. A hangján kívül nem változik semmi ;)
Az is csak minimálisan lesz sportosabb.
Tomi7428-05-2016 09:41:54 // 137748
Üdv!A "nem",azt jelenti,hogy nem eszik többet,nem megy szarabbul?Az utolsó előtti dobról van szó,mindig szét rohad,ezért kidobnám.

Köszi
V.Tomi.145-146 🍀26-05-2016 19:01:09 // 137747
Sziasztok! A facelift előtti 45-46ban a manuális klímának van termosztátja?
Kau26-05-2016 17:15:40 // 137746
Nem.
Tomi7426-05-2016 16:33:36 // 137745
Üdv cartársak!Érdeklődnék,ha 145 TS_ből kivágnám a középdobot,a hangján kívül változna valami?
Előre is köszi !!
Ferko24-05-2016 18:37:48 // 137744
Imádott 146-osom.:-) De szerettem. :-)
Jorjie24-05-2016 15:36:34 // 137743
Ferko régi autója.
Balázs5924-05-2016 15:14:48 // 137742
Sziasztok!

Ismeri esetleg valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.6_t.spark_l-10197171
KisP22-05-2016 19:25:20 // 137741
Szeretnék kérni tanácsokat olyan Tagoktól, akik már sokadik kuplung szerelésen vannak túl (főleg boxer).
Tavaly aug.-ban lett új kuplungszerkezet cserélve a boximban (LUK) egy ismerős szerelő által. Attól félek, hogy valamit elbaszhatott, ugyanis a kuplung pedál időnként "bentmarad", azaz nagyon lassan nyomja vissza a hidraulika, mintha a lamellák nem nyomják vissza kellő erővel a munkahengert, azaz a kuplung pedált, ez marha idegesítő tünet, ezen kívül hideg motornál nem lehet időnként üzemszerűen elindulni, mert remeg az egész, mikor enyhén csúsztatnád (hasonló,mintha kopott lenne a kuplungtárcsa).
Hozzáteszem, azóta cseréltem fő kuplung munkahengert (a kormány alattit) , munkahengert (a motornál) illetve fékolajat, rendesen átmosva, aranybarna színű, fékekkel együtt lett lecserélve egész rendszer.
Mivel kuplung szerelésben nem vagyok járatos, így kérdezem, hogy milyen szerelési hibák fordulhatnak elő, aminek eredményeképp a kuplung "gyenge"? Hozzáteszem, kb. a pedál útjának a felénél már tudok sebességet váltani, vagyis nem kell kinyomnom teljesen a pedált. És még azt is észrevettem, hogy csak akkor marad bent a pedál, ha több másodpercig tartom kinyomva, ha azonnal visszaengedem akkor jön vissza rendesen a pedál,azaz tolja vissza.
Holnap fogom hívni a szerelőt, szeretném ha nem nézne hülyének, így kérlek mondjatok okosakat!:)
Kau20-05-2016 13:48:50 // 137740
Köszi. Olyan hibám van nekem is. Majd néha beolvasok oda is :)
Kazes☻20-05-2016 13:43:09 // 137739
156 topic 150958.hsz... talán segítségedre lesz. :)
Kau20-05-2016 12:58:21 // 137738
Bemásolom ide is, hátha volt már ilyen hibátok!
Kéne egy kis segítség.
TS motorról van szó. Váltásoknál, ha benyomom a kuplungot, nagyon leesik a fordulat és pl kanyarodásnál fékkel kombinálva sokszor le is áll. Ha menet közben, gurulva üresbe teszem, a fordulat 500-1700 között túráztatja magát. Álló helyzetben, üresben nem ingadozik az alapjárat!
Két dologra gyanakszok: Rossz a vezérlésmódosítóm, ez biztos. De okoz-e ilyen hibát?
A másik az LMM. Már hiába takarítom, nem az igazi. Ezek cseréje megoldja-e a problémát v más lehet a gond? Egyre rosszabb.
Ha valaki találkozott már ilyen hibával, azt megkérném, hogy segítsen. Találgatni én is tudok, csak az nem olcsó :)
Kazes☻19-05-2016 16:56:19 // 137737
Erről sajna nem tudok semmit, de a múltkor láttam, hogy Misike76 is árulta az övét, azt hiszem hasonló árkategóriában... Egy kérdést megérne szvsz. :)
Dömpi (il dottore)19-05-2016 16:22:27 // 137736
Sziasztok!
Egyik ismerősömet érdekelné ez az autó.
Valaki tud esetleg róla valamit?
Netán Amore-s volt az előző tulaj?

Őszintén szólva nem ismerem a 146-ost, ezért kérdezem meg: mire kell figyelni?

Várom szíves segítségeteket!
Alien410-05-2016 17:52:57 // 137735
De, latni.tenyleges meres... ezert cserelunk probakeppen
berobbantam08-05-2016 21:47:07 // 137734
Szia
Diaggal nem látni a motor hőfokot?Ha közben mérsz is egy ténylegest és összeveted a hőfokmérő órával plusz a diaggal akkor ez is kizárható.Ha jól emlékszek azt mondtad egy gomba van össz vissz.Ha ez is jó akkor csak vezeték vagy ecu lehet.Minden mást már kizártál.
Alien408-05-2016 21:09:44 // 137733
megcsúsztam a várt válasszal, elnézést.
Kedves szerelőm megnézte, diagnosztika is ment hálistennek
venti 1-2 van. teszt lement... ECU szerint minden jó.
a következő, hogy a hőgombát lecseréljük egy biztosan jól működőre, hátha abba a hibába futottam bele, a döglöttet, lecseréltem egy másik döglöttre.
Kazes☻08-05-2016 21:06:10 // 137732
Alexander pl.
KisP08-05-2016 20:08:08 // 137731
Sziasztok,

Keresek 145-höz pollenszűrő tartó rácsot, tudjátok amibe bele kell tenni a pollenszűrő betétet. Kinél érdeklődjek esetleg?
Kazes☻07-05-2016 21:54:55 // 137730
Hírek?! :)
Alien404-05-2016 19:30:23 // 137729
péntek 1700. :D már csak az ecut kell megverni, hogy kommunikáljon.
berobbantam03-05-2016 21:15:44 // 137728
Ez már engem is nagyon érdekel.
Kazes☻03-05-2016 09:48:22 // 137727
Kíváncsian várjuk! :)
Alien403-05-2016 07:04:52 // 137726
A legtelenito a huto bal felso sarkaban van. Allo motornal partnak felfele konkretan vizet engedtem le, majd ugyan ez jaro motornal. Csinaltam magam ala egy nag tocsat... majd utantoltottem a rendszert... meg is erdemlem ha ezek utan van a rendszerben meg levego. Elektronika elo adatokat nezni az tolodik kicsit, amibt eljutkk szerelohoz, akkor kiolvassuk es bemondom a tenyadatokat!
MIFI02-05-2016 22:17:29 // 137725
Ezt találtam neked manualban. Nekem igy is kapcsol sacc/kb az első és a második fokozat. Megķéne nézni élőadatban a mutató és ecu adatait.
V.Tomi.145-146 🍀02-05-2016 22:12:45 // 137724
Köszi azért .
Kazes☻02-05-2016 21:45:53 // 137723
Okés, így azért már más... de egy buborék meg tud ám szivatni! :)
Alien402-05-2016 21:43:20 // 137722
Folyadek rendben, elsore atmosashoz nem a legtapasztaltabban endedtem le. Utana mar a feltoltes tartalmasabb volt. Nem 8 liter, mert nem jott ki minden, de tobb mint 6 kellett bele. Plusz a maradek ami bent maradt. Legyen ugy jo, ebben bizzatok meg kerlek
berobbantam02-05-2016 21:33:03 // 137721
Szia
Azt írtad max 4 liter folyadék ment bele.Itt viszont 8.3-at írnak a kollégák.Még ha nem is folyik ki mind 7 liter körül akkor is bele kéne menjen.Tuti csak egy légtelenítő van?Nézd végig az összes vízcsövet.A radiátor felé menőket is.
Kazes☻02-05-2016 21:03:20 // 137720
Most néztem, a Manual szerint a AR33503 kódú motorhoz 8,4 litert hűtőfolyadékot ír.
berobbantam02-05-2016 20:58:01 // 137719
És tényleg:)Akkor nincs más hátra mint megkeresni,hogy az ecu melyik lába felel a hűtésért.
Kazes☻02-05-2016 20:41:22 // 137718
137700.hsz.? :)
berobbantam02-05-2016 20:38:04 // 137717
Szia
Pályán azért nem csinálja a hibát,mert nem is kéri a ventit.A menetszél hűt eleget.De lehet nem is rossz semmi.Nekem az az eddigi tapasztalatom,hogy ha a hőfokmérőt nézed akkor félnél van az üzemi hőfok.Felette pár mutató vastagsággal kéne induljon az egyes fokozat,kb még ennyivel feljebb a kettes.Szerény véleményem szerint egy próbáig fel lehet engedni 110 fokig a hőfokott.Ilyenkor azonban még véletlen se vedd le a tartály sapkáját.Tényleg jó lenne egy pontos adat,hogy hány fokon is kéne indulni a ventinek.Esetleg valaki akinek ugyanilyen autója van ugyanevvel a motorral megnézhetné hol indul a venti.
Kazes☻02-05-2016 12:40:35 // 137716
Sajna egyelőre semmit nem találtam erről a manualban...
V.Tomi.145-146 🍀02-05-2016 06:23:40 // 137715
Nekem eddig nem volt klímás, és ott nem volt off, csak nulla, de ha nem akartam hogy a menetszél fújja be a levegőt akkor belső levegő keringtetésre áthúztam. Most lesz klímás az autóm ezért nem értem hogy az off mit zár el hogy ne jöhessen be levegő a klíma nélküli felszerelt változathoz képest, mert úgye a klímásnál is lehet külső belső levegőt állítani. Ha erre tudnál választ adni meg köszönném :) még ilyennel nem találkoztam.
Kazes☻01-05-2016 22:30:20 // 137714
Szvsz, hogy az off lezárja a bejövő lebegőt...
Alien401-05-2016 22:02:35 // 137713
külső lézeres hőmérővel csináltam kontrollmérést, átment.
termosz is volt cserélve, valamint a termoszon található szenzor is.
semmi nem változott.
kupak, csekkolom, az szokott szisszenni. viszont csak dugóban csinálja.
menet közben (pl pályán) stabilan nem ejti meg ezt a hibát
faladra ment egy link
berobbantam01-05-2016 21:15:39 // 137712
Tovább gondolkoztam:)Lehet a jeladó a hibás.Meg kéne mérni üzem közben a motor hőfokot és összevetni avval amit az óra mutat.A ventid megy lassú fokozatban a klímával és a gyorssal is mint kiderült.Ha viszont a jeladó már nem pontos akkor lehet olyan,hogy a motor már 100 fokos de az ecu még csak 85 fokosnak látja és ezért nem kapcsolja a ventit.Még egy dolgot meg kéne nézni.Ha valamennyit melegedett a motor és letekered a kiegyenlítő tetejét akkor szisszen-e.Ha nem cseréld a kupakot és minden jó lesz:)Én már cumiztam evvel egyet.
berobbantam01-05-2016 21:07:47 // 137711
Ha így van akkor az ecu kapcsolja a ventit is.Annak a csatlakozóját is lekezelted már?Ehez jobb az akkusarut levenni.Így ugyan lesz egy ecu reseted valószínű,de más gabesz nem nagyon jöhet be.Én mondjuk legelőször a venti reléjét keresném meg.Jó eséllyel az lesz a ludas.
Alien401-05-2016 20:11:58 // 137710
legjobb ismereteim szerint csak a termoszon van jeladó, sehol máshol. ha lehúzom akkor elmegy vész üzembe és majd elrepül a venti
V.Tomi.145-146 🍀01-05-2016 19:35:21 // 137709
http://www.alfaamore.hu/files/user_cars/0000051/0000051803-faa6f6fce3e1d9a8.jpg

Sziasztok! Miben különbözik az off és a nulla közötti állás?
berobbantam01-05-2016 19:13:50 // 137708
Az előtét ellenáláson csak akkor tudsz feszt mérni ha megy a venti.Mivel a klímával elindul ez a rész tuti rendben van.Jeladód van a hűtőn?
Alien401-05-2016 18:53:25 // 137707
Lementem. Kinertem. Jaro motornal is 0V a feszultseg az elotet ellenallason sajnos. Motorterben wd40 szilokonspayt kapott minden. Elol az akku boxon levo relebox is, valamint a kerek folott levo box is. Ott volt egy 40Aes biztositek is venti piktogrammal, de a bizti kimerve es nem szakadt. Szilikonozva is. Jaro motornal nem mertem belenyulni, kihuzni, mert nem tudom mi csapja el fail safere a kocsit. Mert akkor holnap hajnalban nem megyek meloba... nem tudja valaki hogy hol vannak a vezetekek es hol mennek? Akku box alatt nyomat vesztettem :/ koszonom az eddigieket!
berobbantam01-05-2016 15:16:00 // 137706
Szia
Ha a klima ad ventit,akkor a motor illetve előtét ellenállás ellenőrzést át is ugorhatod.A klíma 1-es fokozaton indítja a ventit.Az előtét ellenállástól visszafelé haladj a vezetéken és meg fogsz találni mindent.A jó hír,hogy a jeladó illetve a relé is filléres dolog.De lehet megúszod némi kontakt spray-vel is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.