Forum >> 145-146

Xixo09-07-2016 23:43:06 // 137805
Valami biztos van rajta, mert Ferkéénél simán jobban megy ;), de az asszonyénál is, ami Manki tuningos. Ugyan az övé kiegyensúlyozottabban adja le a teljesítményt, de az enyém meg hátbarúgósabb és összességében is jobban gyorsul (1500-1600-as fordulattól felfelé mindenképp, de azalatt meg ritkán vagyunk. :) ).
Xixo09-07-2016 23:39:54 // 137804
No ez az... és akkor arra még minimum 100-150 rámegy kapásból, már ha pl kuplungolni nem kell...
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2016 15:26:01 // 137803
Azokat nézegettem, igazi jó móka lenne egy tuning programot megírni rá. Vagy 230Le / 450Nm környékére lehet írni :-)
Neked tuningolt program van a jtd-n? Az must have opció :-)
Tegnap a TD-vel autóztunk országúton egy 100-ast. Kellett 50km míg átszoktam a visszakapcsolós lendületet vevős előzésekre. :-) Azért az a lepadlózom átugrom amit a jtd tud... az jó :)
misike7609-07-2016 11:35:01 // 137802
300at adtak volna érte, ahhoz sokat kellett volna tenni egy jó 147hez. Leföstetem., rendbe teszem és, akkor tudom, hogy van egy jó autóm. 320ba számolták volna be egy 2003as, 147jtd-be, az névre írva 850 körül lett volna.
Xixo09-07-2016 01:45:20 // 137801
Azt is kihagynám. Ha perverzkedni akarnék, akkor vennék egy twinturbó deltát. :)
Kazes☻08-07-2016 23:09:47 // 137800
AZ alábbi (jó állapotú) alkatrésze van valakinek fölösbe? Nekem egy balos van és szeretnék egy jobbosat is. Az első kerék mögé való sárvédő. Nem tudom miféle (ez az egy volt a kocsimon), de szerintem klassz. Tudom, hogy vannak után gyártottak, meg homasita és atöbbi, de azok szvsz csak hátra jók, mert ez (ami van) pont a küszöb szpojlerhez illeszkedik, úgy van kialakítva.
Kazes☻08-07-2016 22:16:36 // 137799
Semmit, ezért is írtam, hogy az utóbbi, tehát tartsd meg! És közben esetleg kezdhetsz gyűjteni egy cííp Giulia-ra... ;)
Xixo08-07-2016 21:14:43 // 137798
Hát ez az, amennyiért elmenne, abból kb az átírás meg az első szerviz jönne ki az új autónál. Annyiért meg nem adom. :)
misike7608-07-2016 21:12:44 // 137797
Én is hirdettem a enyémet. Rájöttem, hogy nem tudom úgy eladni/beszámoltatni, hogy nekem jó legyen. Vasárnap viszem festésre:-)
Xixo08-07-2016 21:12:19 // 137796
Ahogy nézem az árakat én se fogom. :)
Most lehet kb a mélyponton a 45-46 ára, akkor inkább várok pár évet amíg elindul felfelé...
Xixo08-07-2016 21:10:28 // 137795
Alfából mit vegyek? Már a 159esek is le vannak élve... Brera drága nekem, Mito egy túlárazott Grande... akkor már inkább Grande :) 1.9Jtd-k vannak már 1 mill alatt is...
Kau08-07-2016 14:39:16 // 137794
Takarítsd ki a légmennyiségmérőt. Féktisztító jó hozzá és csak hideg motornál tedd.
Albrettó08-07-2016 13:03:44 // 137793
Sziasztok! Alta 146 Ts benzines! Hidegen nagyon nehezen indul,gyertya csere volt nem változott semmi.Tud valaki segíteni jártatok már így?
WarbiRunner (Gyuri)08-07-2016 11:23:38 // 137792
Jó marketing :-) De sebaj én is így szoktam nem eladni. :-D
És még egyszer se bántam meg.
Kazes☻08-07-2016 00:55:46 // 137791
Inkább legyen az utóbbi... Különben is, mit vennél helyette... már megint egy fiatot?! ;)
Xixo07-07-2016 23:58:59 // 137790
No lehet, hogy eladó lesz a vas... ha esetleg érdekel valakit!?
Vagy rendbe lesz rakva minden apróság + kap egy telifényt és megmarad örökre. :)
misike7603-07-2016 09:08:36 // 137789
Semmi, ha olyan, hogy nem barmolja le a föstést.
Kazes☻02-07-2016 22:19:20 // 137788
Tetőcsomagtartóval mi bajod...? :)
misike7602-07-2016 17:32:43 // 137787
146on szokott valaki közületek bringát szállítani? Vonóhorgom nincs, nem tudom, hogy mi lenne a jobb megoldás, tetősín vagy a csomagtér ajtóra szerelhető.
misike7630-06-2016 12:41:52 // 137786
Köszi. Még a végén összeáll a dolog.
misike7630-06-2016 12:40:40 // 137785
Oké, köszi.
Attika0130-06-2016 11:26:43 // 137784
A csövek ugyan azok mint az 56-ban. 😊
Kazes☻30-06-2016 11:01:53 // 137783
Marklarnal és a cimborájánál, Lacinál is vannak ilyen cuccok... szereztem már be tőlük ezt-azt... csövet is. :)
misike7630-06-2016 09:44:21 // 137782
A kompresszor 145jtd-ből Elméletileg már úton van, de csövek nincsenek hozzá. Most azt kell kitalálni, hogy a benzines csöveivel stimmelne e a mutatvány, mert olyat azért lehet találni bontóba.
WarbiRunner (Gyuri)30-06-2016 08:51:10 // 137781
Az enyémbe 156 jtd-ből került, ha jól tudom. Denso kompresszor, ennyit tudok. Nem tudtam hozzáférni a számához, hogy lefotózzam, a rosszat ami kijött meg nem tudom hova tettem :-S
Annyi biztos, hogy felújíthatatlan. Szóval olyat szerezz, ami tuti jó, mert tömítés készletet képtelenség szerezni hozzá.
Kazes☻25-06-2016 14:25:15 // 137779
Esetleg az évjárat szerint, vagy felfogatás szerint különbözhet, de gondolom az sem lehet nagy különbség...
Kazes☻25-06-2016 14:18:43 // 137778
Itt egy... Mifi cartárs árulja. Szerintem mindegy lehet a motor, hisz szíjhajtással műkdik, hogy éppen milyen motor hajtja a szíjat, szvsz mindegy. Talán egy klímástól érdeklődd meg... De lehet, hogy Mifi is tudja biztosra... :)
misike7625-06-2016 13:19:34 // 137777
Sziasztok, klímakompresszor kellene az autómba, 99-es 1.9jtd 146, csak és kizárólag 146 jtd kompresszor mehet bele? Hívtam bontót, azt mondták keressek rajta valami számot és diktáljam be, az alapján tudják megnézni van e nekem való. Diktálnék én, csak nincs az autómba.
misike7625-06-2016 13:15:14 // 137776
Megvan ám a megoldás, mégpedig: megmarad az autó, ezért nem csak a hátsó lökőst festetem, hanem az egész autót, tehát küzdjön vele a szakember:-)
Unlimit20-06-2016 13:21:27 // 137775
Sziasztok! Egy kis ötletelésre volna szükségem, hátha más is járt már így :) Adott egy 145-ös 1996-os boxer. A napfénytetőm tavaly tavasz óta nem működik rendesen, ezt szeretném helyrerakni. A tetőkárpitom is simogatta a fejemet egy ideje, ezért úgy döntöttem, mindkettőnek a végére pontot teszek :) Tegnap sikerült kibombáznom a kárpitot kompletten, most már legalább hozzá lehet férni a tetőablakhoz is. A hiba: gombnyomásra a motor beindul, bármerre is nyomom a gombot. Ha hátra akarom húzni akkor kb 10-ből 1x sikerül. Tehát nagy ritkán hátrahúzza az üveget. Viszont előre soha, csak kézzel lehet visszacibálni. Illetve felfelé sem buktatja, alap állásban nem lehet bezárni, be van esve folyamatosan az üveg. Van esetleg ötletetek, vagy egy szaki ismerős aki meg tudná csinálni? Az elektronikával nem hiszem hogy gond van, a motor dolgozik...köszi előre is a segítséget! :)
Kazes☻15-06-2016 20:58:37 // 137774
Biztos van, de szvsz kérdezd meg Alexanrdo cartársat... tuti van ilyen bontva. :)
Csaba15-06-2016 18:48:21 // 137773
Sziasztok.
Megadta magát a zárhenger, már most mindkét ajtómban. Van olyan olasz típus amivel megegyezik szerintetek?
KisP13-06-2016 14:30:14 // 137772
Fejlemények, hátha valakinek hasznos lesz az alábbi információ:

Beragadó kuplungpedál oka a kuplung főhenger volt ,minden jel szerint. Cifam volt benne alig fél éves és most vmi mást raktak bele (sajnos nem láttam a márkát), határozottan jobb lett, bízunk benne sokáig.

Alapjárati motort kicseréltem, de gyorsan visszaraktam a gyárit, az új motor 1500-on tartotta az alapjáratot és ott hintázott fel le. Vissza is vittem, majd később veszek bele minőségebbit. Ez vmi LCC gyártmány volt 5000 ft, hát látszik is, bepróbálkoztam. Csak azt sajnálom ,hogy a Magnetti 12000 ft:( Mindegy ,muszáj lesz!
Kazes☻12-06-2016 09:34:06 // 137771
Igen, ilyennel én is találkoztam... sajna vannak akik úgy gondolják és oldják meg, hogy mindegy mit, hogy, csak nyomják befele a önfúró csavarokat össze-vissza... én találtam olyat is, ami függőlegesen a lökhárító peremén keresztül volt belenyomva a sárvédő lemezbe... az egy idő után hogy' néz ki...?! Ááááá... :(
Ügyeskedj...! :)
misike7612-06-2016 07:00:35 // 137770
Az első az ja, de a hátsónál olyan kendácsolások vannak, hogy rossz ránézni. A balos kerékjáratnál 3 különböző méretű, fajtájú csavar, csak abba, hasonlítanak, hogy mindegyiknek el van rohadva a feje.
Kazes☻11-06-2016 18:34:14 // 137769
Akkor fújják le a helyén... Én cseréltem már a hátsót és most az elsőt is... ment. Persze kell hozzá némi spray, pl. WD40, vagy hasonló, türelem és némi ügyesség is talán, vagy elszántság... Hátsó kereket, kerékjárati bélést lehet, hogy le kell kapnod hozzá, ha máshogyan nem férsz oda. :)
misike7611-06-2016 17:09:23 // 137768
Azért ez elég nagy basz, minden össze van rohadva mindennel, stb. Nekigyürkőztem, de csak úgy jönne le, ha valamit szaggatnék, azt meg nem akarom.
Blaise09-06-2016 12:14:00 // 137767
KERESEK 146-hoz ültetőrugókat! Használtba gondolkodok!
Attika0106-06-2016 22:21:31 // 137766
Köszönöm :)
Kau06-06-2016 19:36:56 // 137765
Hátha segít ;)

Kazes☻06-06-2016 13:42:11 // 137764
Szvsz nyugodtan el is hiheted...főleg, ha bárdis vagy ilyesmi... én nemrég vittem vissza a bárdiba az alig több, mint fél éves fűtéscsapomat... Persze szemmel láthatóan (ezt az eladó is elismerte) gyártáshibás, mégis be kellett küldje vizsgálatra... röhej!
KisP06-06-2016 13:07:12 // 137763
Közben kiderült a turpisság. Picit félrevezetett a boxi, legalább is remélem.
A bennragadó kuplungpedált az ugyancsak a kuplung cseréjekor cserélt kuplung fő henger okozta (?) , azt mondta a szerelő srác, hogy sajnos vannak gagyi minőségűek és kicserélte másra, a típust sajnos nem láttam. De előtte Cifam volt benne.
Azóta hidegen-melegen jön vissza a pedál ahogy kell, bár még tesztelés alatt van, valahogy nem akarom elhinni, hogy emiatt volt szar.
A remegés is eltűnt, bár az okozhatja az alapjárati motor is szerintem, sajnos hideg motornál lefullad az autó ha nem nyomok gázt. A napokban érkezik az új, úgyhogy azt is cserélem.
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2016 11:16:57 // 137762
Múlt péntek= örömautózás. :-)
Ez az autó még mindig baromi jó. Odafelé Bp-re végig nyugis 140, zenehallgatás, nézelődés.
Hazafelé péntek délutáni csúcsforgalom :-S Ez tud alattomos lenni, mert pár autó általában összeáll akik haladnának. Most is így volt. A forgalom belsőben 110 körül, de ahogy húzódtak, én két másik autóval 140 körül vonatoztam. Előttem egy Octavia, mögöttem egy Mazda 6.
Aztán észre sem veszi az ember, csak ahogy ritkul a forgalom Bp-től távolodva, a 140 felkúszik szépen. Az autó meg szaladt, sokszor már bő 170-ről vetem el a gázt. Közben szépen utolértük a zivatart.
Az a látvány valami eszméletlen szép volt. Egy szivárvány félköre alatt valami brutál sötét és fenyegető felhő halmaz. Na ebbe repültünk be tempósan. Az orromig nem láttam az esőtől, ez kicsit visszavette a tempót :-)

Aztán Polgár alatt már ismét száraz út, hűvös levegő, na itt aztán már szinte kérte a gázt a gép. A Mazdás bepróbálkozott a polgári letérő utáni kanyarban. Nem tudom mi jött rá, addig szépen vonatoztunk, hirtelen beleállt az autóm seggébe, én meg nem szeretem az ilyet. Ha villant elengedem, de ha bazgatnak azt lereagálom. Úgyhogy megnéztük mit tud a Mazda 6 kanyarban. :-) Jó jó, de ide akkor kevés volt. Erővel sem bírta igazán. Valószínű valami benzines volt, mert 150-ről könnyen távolodtam, valahol 170 fölött kezdett megjönni a lendülete, onnantól nagyjából tartotta a tempót. Csak szegény 195 környékén nagyon elbizonytalanodott a kanyarban :-D
Végül elengedtem persze, ha siet, menjen :-)
TDI7506-06-2016 10:15:58 // 137761
Szia!
Nekem akkor csinálta a remegést induláskor amikor nem cseréltük e teljes kuplungot. Tehát vagy csak tárcsát vagy csak a kinyomó szerkezetet. Lehet hogy neked is ez a baj. Nem hiszem hogy a lendkereked hullámos lenne, de az is okozhat remegést.
Meg kéne mérni mérőórával hogy sík -e a lendkerék felülete. Más: érdemes lenne megnézni a lendkerekedet is hogy nincsenek -e rajta apró hajszálrepedések. Nekem sajnos lettek amikor elkezdett csúszni a kuplungom. Megcsúszáskor akkora hőterhelésnek van kitéve, hogy apró repedésekkel tudja honorálni. Az enyémet cseréltem emiatt. Esetleg arra tudok még gondolni hogy szorul a kinyomócsapágyad a nyeles tengelyt körülvevő "csövön". Mondjuk gyártási pontatlanság miatt. Pl: szűkebb a kinyomócsapágy belső átmérője mint kéne. Igazából mástól nem hinném hogy bent marad a pedál. Ja jut eszembe LUK kuplungok. Nekem is luk volt benne és a kinyomócsapágyam megszorult (beállt) kb 15 ezer alatt. Az lett a vége hogy tönkretette a kinyomószerkezetem laprugóit. Szó szerint elkoptatta a kinyomócsapágy a laprugók végét. kuka lett az egész .Én is most álok kuplungcsere előtt, és fogalmam sincs hogy mit vegyek.
misike7606-06-2016 09:43:35 // 137760
Okésos, köszi.
Kazes☻05-06-2016 21:41:46 // 137759
Nem nagy kaland... a csomiban van 4 csavar és a kerékjárati burkolatok vannak még rácsavarozva... az oldalsó távtartó/rögzítőről pedig gondolom a tiéd is lecsúsztatható...
misike7605-06-2016 20:49:59 // 137758
Sziasztok! 146 hátsó lökhárító leszerelése mennyire nagy kaland? El kellene vinnem föstőhöz, mert potyog róla a festés.
Attika0105-06-2016 12:14:52 // 137757
Sziasztok. Asszony autójával (146 FL jtd) lenne kis problémám. Mikor megvettem, akkor is ezzel a problémával kűzdöttem, de megoldódni látszott, minap viszont beigazolódott hogy mégsem. Teljesen normálisan minden pár kilóméterig, mikor is nem szól a kürt. Bemelegszik a reléje, és ennyi. Vízhőfok felmegy a 90-130 közötti vonalra. A víz nem forr mivel üzemi hőfokon van. Gázadásra a vízhőfok mutató kimozdul a fordulatszám mérővel arányosan, elvételnél szintén. A relékre gondolok, hogy valami nem odavaló lehet benne, vagy rossz helyen lehet. Tudna valaki ezügyben fényképet küldeni, vagy értelemszerű rajzot? Gondolok itt arra, hogy hova kell 5, illetve hova kell 4-lábú. Köszönöm. Egyébként gyilkos kis dög, :))
SuPe05-06-2016 11:01:37 // 137756
Kuplungszerkezet csere után nekem is produkálta.1 nap alatt 25 ször kellett lábbal visszahúzni a pedált.De egy hét alatt ugy megjavult,hogy most már csak akkor marad lenn ha sokáig kinyomva tartom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.