Forum >> 145-146
Xixo12-07-2016 22:22:27 // 137818
	Hát én ezt a részét nem vágom. A lényeg, hogy nekem elég ahogy megy. :)
	
SuPe12-07-2016 21:36:32 // 137817
	Hello!Egyik pillanatról a másikra elment a töltésem.Szerencsére éppen hazaértem a ház előtt le is állt.Van a generátornak biztosíték?Ha nincs akkor még megnézem a testkábelt,végső esetben generátor kiszed.(ha valaki szedett már ki generátort nagyon nagy meló?)Köszönöm a válaszokat előre is. ALFA 145 1.4 TS
	
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2016 19:15:22 // 137816
	Ha méred, nem is feltétlenül a gyorsulást érdemes. Simán Multiecuscan-el csinálnék egy logot, az megmondja kb, hogy mit tud az autó. Pályán 4-esben elindulsz a legkisebb fordulatról amit bír, és padlón eltolod amíg csak elforog.
Közben logolod a fordulatot, az üzemanyagot és a levegő mennyiséget első körben. Ezekből kb ki is lehet találni mit tudhat. Mert ugye egy dolog mi van beleírva a progiba, kérdés mi az amit valójában bead üzemanyagot.
	
Közben logolod a fordulatot, az üzemanyagot és a levegő mennyiséget első körben. Ezekből kb ki is lehet találni mit tudhat. Mert ugye egy dolog mi van beleírva a progiba, kérdés mi az amit valójában bead üzemanyagot.
Xixo11-07-2016 21:33:21 // 137815
	A többi progiját nem ismerem. Lehet ez is csak érzésre más, bár nem hiszem...
Egy ideje már tervezem, hogy lemérem mindkettőt valami app-al, csak mostanában nagyon ritkán járok este, napközben-forgalomban meg nem az igazi. Meg annyira az Asszony se díjazza, amikor az övét akarom próbálgatni. :)
	
Egy ideje már tervezem, hogy lemérem mindkettőt valami app-al, csak mostanában nagyon ritkán járok este, napközben-forgalomban meg nem az igazi. Meg annyira az Asszony se díjazza, amikor az övét akarom próbálgatni. :)
RomeoOne11-07-2016 21:30:07 // 137814
	Srácok, EFOTT-ra jön valaki? Nem csinálunk ott egy kis Alfás találkozót?
	
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2016 17:01:28 // 137813
	Na akkor ezt most be is fejezheti :-) Ez ilyen kapuzárási pánik? Vagy más sofőrre vágyik? Vagy lehet csak a front miatt volt. Dobok a tankjába valami tablettát, hátha magához jön tőle :-)
	
Kazes☻11-07-2016 16:45:27 // 137812
	Kezd HP. lenni...! ;D
	
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2016 16:36:39 // 137811
	Egyébként a hétvégén TD-ztem végül 300km-t. Egyszerűen nagyon jó volt :-) Kirándulni mentünk, eredetileg a jtd-vel. Egész délelőtt ügyeket intéztem, mászkáltam vele. Délután beszereltem a gyerek űléseket, bepakoltam, lecsapattam a port róla, lemostam az ablakokat. És mikor indultam volna a család többi tagjáért egyszerűen nem indult be. A mutatók végigszaladtak, majd vissza. Az akksi csutkára merült. Na király...
Úgyhogy gyorsan hívtam a szerelőmet, hogy hozza vissza nekem a TD-t, amit pont a hétvégére akartam ott hagyni nála, hogy cserélje ki a balos féltengelycsuklót, mert néha hülye hangot ad.
Tök rendes volt, 10 percen belül hozta a zöld autót, átpakoltam. Gyerekűlések át, szerelőt haza, aztán 30 perc csúszással indulás. Ilyenkor pótolhatatlan a két egyforma autó. :-)
És egyébként az öreg dízel egész megéledt a végére, kellett neki egy kis tisztulás :-)
Most valahogy az volt a benyomásom, hogy kényelmesebb rossz úton, mint a jtd. Jól esett vele autózni, olyan jó kis egyenletesen lehet vele közlekedni. Halk, kellemes autózás volt, de közben haladtunk is. A klíma jól jött volna, de kibírható időjárás volt szerencsére.
Tegnap meg feltöltöttem az ezüst dög akksiját ctek-el "recond" módban. Legalábbis addig piszkáltam míg világított az a led is rajta, a használatit lusta voltam elővenni. Gondoltam ma legalább egy akksiért hátha el tudok szaladni vele. Ma reggel simán indult. Elszaladtam az autó elektromoshoz, a létező összes műszerével rámért, indítóztunk, terhelte, leállítva áramot mért, mindent. És hibátlannak találta az akksit, töltés van. Ne mondom hogy értem... Nem volt kedve kirándulni?
	
Úgyhogy gyorsan hívtam a szerelőmet, hogy hozza vissza nekem a TD-t, amit pont a hétvégére akartam ott hagyni nála, hogy cserélje ki a balos féltengelycsuklót, mert néha hülye hangot ad.
Tök rendes volt, 10 percen belül hozta a zöld autót, átpakoltam. Gyerekűlések át, szerelőt haza, aztán 30 perc csúszással indulás. Ilyenkor pótolhatatlan a két egyforma autó. :-)
És egyébként az öreg dízel egész megéledt a végére, kellett neki egy kis tisztulás :-)
Most valahogy az volt a benyomásom, hogy kényelmesebb rossz úton, mint a jtd. Jól esett vele autózni, olyan jó kis egyenletesen lehet vele közlekedni. Halk, kellemes autózás volt, de közben haladtunk is. A klíma jól jött volna, de kibírható időjárás volt szerencsére.
Tegnap meg feltöltöttem az ezüst dög akksiját ctek-el "recond" módban. Legalábbis addig piszkáltam míg világított az a led is rajta, a használatit lusta voltam elővenni. Gondoltam ma legalább egy akksiért hátha el tudok szaladni vele. Ma reggel simán indult. Elszaladtam az autó elektromoshoz, a létező összes műszerével rámért, indítóztunk, terhelte, leállítva áramot mért, mindent. És hibátlannak találta az akksit, töltés van. Ne mondom hogy értem... Nem volt kedve kirándulni?
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2016 16:19:34 // 137810
	Akkor az a "valami" elég kihegyezett progi lehet. :-) A Manky ha jól tudom 70mm3 környékére szokta írni ezeket.  Nagyjából 74-ig lehet elmenni plusz lehet játszani az előtöltéssel, plusz fordulaton odaírni neki minden csepp levegőhöz egy kis üzemanyagot . Szóval akkor tud egy olyan 8.5sec 0-100-at a  Tied is...
	
Xixo10-07-2016 15:51:37 // 137809
	Na igen... :) az az egyetlen, ami kimaradt a listámból.
	
Kazes☻10-07-2016 12:36:33 // 137808
	Na, hess mostmáraztánmegaztánturkeztán....! :)
	
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2016 11:54:32 // 137807
	Egy jó Coupe Turbo? ;-)
	
Xixo09-07-2016 23:44:31 // 137806
	Most még a Barchettákat nézegetem, azok is értékük legalján vannak kb. Pár év és azok is kihalnak és szép pénzt fognak érni.
	
Xixo09-07-2016 23:43:06 // 137805
	Valami biztos van rajta, mert Ferkéénél simán jobban megy ;), de az asszonyénál is, ami  Manki tuningos. Ugyan az övé kiegyensúlyozottabban adja le a teljesítményt, de az enyém meg hátbarúgósabb és összességében is jobban gyorsul (1500-1600-as fordulattól felfelé mindenképp, de azalatt meg ritkán vagyunk. :) ).
	
Xixo09-07-2016 23:39:54 // 137804
	No ez az... és akkor arra még minimum 100-150 rámegy kapásból, már ha pl kuplungolni nem kell...
	
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2016 15:26:01 // 137803
	Azokat nézegettem, igazi jó móka lenne egy tuning programot megírni rá. Vagy 230Le / 450Nm környékére lehet írni :-)
Neked tuningolt program van a jtd-n? Az must have opció :-)
Tegnap a TD-vel autóztunk országúton egy 100-ast. Kellett 50km míg átszoktam a visszakapcsolós lendületet vevős előzésekre. :-) Azért az a lepadlózom átugrom amit a jtd tud... az jó :)
	
Neked tuningolt program van a jtd-n? Az must have opció :-)
Tegnap a TD-vel autóztunk országúton egy 100-ast. Kellett 50km míg átszoktam a visszakapcsolós lendületet vevős előzésekre. :-) Azért az a lepadlózom átugrom amit a jtd tud... az jó :)
misike7609-07-2016 11:35:01 // 137802
	300at adtak volna érte, ahhoz sokat kellett volna tenni egy jó 147hez. Leföstetem., rendbe teszem és, akkor tudom, hogy van egy jó autóm. 320ba számolták volna be egy 2003as, 147jtd-be, az névre írva 850 körül lett volna.
	
Xixo09-07-2016 01:45:20 // 137801
	Azt is kihagynám. Ha perverzkedni akarnék, akkor vennék egy twinturbó deltát. :)
	
Kazes☻08-07-2016 23:09:47 // 137800
	AZ alábbi (jó állapotú) alkatrésze van valakinek fölösbe? Nekem egy balos van és szeretnék egy jobbosat is. Az első kerék mögé való sárvédő. Nem tudom miféle (ez az egy volt a kocsimon), de szerintem klassz. Tudom, hogy vannak után gyártottak, meg homasita és atöbbi, de azok szvsz csak hátra jók, mert ez (ami van) pont a küszöb szpojlerhez illeszkedik, úgy van kialakítva.


	


Kazes☻08-07-2016 22:16:36 // 137799
	Semmit, ezért is írtam, hogy az utóbbi, tehát tartsd meg! És közben esetleg kezdhetsz gyűjteni egy cííp Giulia-ra... ;)
	
Xixo08-07-2016 21:14:43 // 137798
	Hát ez az, amennyiért elmenne, abból kb az átírás meg az első szerviz jönne ki az új autónál. Annyiért meg nem adom. :)
	
misike7608-07-2016 21:12:44 // 137797
	Én is hirdettem a enyémet. Rájöttem, hogy nem tudom úgy eladni/beszámoltatni, hogy nekem jó legyen. Vasárnap viszem festésre:-)
	
Xixo08-07-2016 21:12:19 // 137796
	Ahogy nézem az árakat én se fogom. :) 
Most lehet kb a mélyponton a 45-46 ára, akkor inkább várok pár évet amíg elindul felfelé...
	
Most lehet kb a mélyponton a 45-46 ára, akkor inkább várok pár évet amíg elindul felfelé...
Xixo08-07-2016 21:10:28 // 137795
	Alfából mit vegyek? Már a 159esek is le vannak élve... Brera drága nekem, Mito egy túlárazott Grande... akkor már inkább Grande :) 1.9Jtd-k vannak már 1 mill alatt is...
	
Kau08-07-2016 14:39:16 // 137794
	Takarítsd ki a légmennyiségmérőt. Féktisztító jó hozzá és csak hideg motornál tedd.
	
Albrettó08-07-2016 13:03:44 // 137793
	Sziasztok! Alta 146 Ts benzines! Hidegen nagyon nehezen indul,gyertya csere volt nem változott semmi.Tud valaki segíteni jártatok már így?
	
WarbiRunner (Gyuri)08-07-2016 11:23:38 // 137792
	Jó marketing :-) De sebaj én is így szoktam nem eladni. :-D
És még egyszer se bántam meg.
	
És még egyszer se bántam meg.
Kazes☻08-07-2016 00:55:46 // 137791
	Inkább legyen az utóbbi... Különben is, mit vennél helyette... már megint egy fiatot?! ;)
	
Xixo07-07-2016 23:58:59 // 137790
	No lehet, hogy eladó lesz a vas... ha esetleg érdekel valakit!?
Vagy rendbe lesz rakva minden apróság + kap egy telifényt és megmarad örökre. :)
	
Vagy rendbe lesz rakva minden apróság + kap egy telifényt és megmarad örökre. :)
misike7603-07-2016 09:08:36 // 137789
	Semmi, ha olyan, hogy nem barmolja le a föstést.
	
Kazes☻02-07-2016 22:19:20 // 137788
	Tetőcsomagtartóval mi bajod...? :)
	
misike7602-07-2016 17:32:43 // 137787
	146on szokott valaki közületek bringát szállítani? Vonóhorgom nincs, nem tudom, hogy mi lenne a jobb megoldás, tetősín vagy a csomagtér ajtóra szerelhető.
	
misike7630-06-2016 12:41:52 // 137786
	Köszi. Még a végén összeáll a dolog.
	
misike7630-06-2016 12:40:40 // 137785
	Oké, köszi.
	
Attika0130-06-2016 11:26:43 // 137784
	A csövek ugyan azok mint az 56-ban. 😊
	
Kazes☻30-06-2016 11:01:53 // 137783
	Marklarnal és a cimborájánál, Lacinál is vannak ilyen cuccok... szereztem már be tőlük ezt-azt... csövet is. :)
	
misike7630-06-2016 09:44:21 // 137782
	A kompresszor 145jtd-ből Elméletileg már úton van, de csövek nincsenek hozzá. Most azt kell kitalálni, hogy a benzines csöveivel stimmelne e a mutatvány, mert olyat azért lehet találni bontóba.
	
WarbiRunner (Gyuri)30-06-2016 08:51:10 // 137781
	Az enyémbe 156 jtd-ből került, ha jól tudom. Denso kompresszor, ennyit tudok. Nem tudtam hozzáférni a számához, hogy lefotózzam, a rosszat ami kijött meg nem tudom hova tettem :-S
Annyi biztos, hogy felújíthatatlan. Szóval olyat szerezz, ami tuti jó, mert tömítés készletet képtelenség szerezni hozzá.
	
Annyi biztos, hogy felújíthatatlan. Szóval olyat szerezz, ami tuti jó, mert tömítés készletet képtelenség szerezni hozzá.
Kazes☻25-06-2016 14:29:24 // 137780
	Itt is egy 5000.-ért
	
Kazes☻25-06-2016 14:25:15 // 137779
	Esetleg az évjárat szerint, vagy felfogatás szerint különbözhet, de gondolom az sem lehet nagy különbség...
	
Kazes☻25-06-2016 14:18:43 // 137778
	Itt egy... Mifi cartárs árulja. Szerintem mindegy lehet a motor, hisz szíjhajtással műkdik, hogy éppen milyen motor hajtja a szíjat, szvsz mindegy. Talán egy klímástól érdeklődd meg... De lehet, hogy Mifi is tudja biztosra... :)
	
misike7625-06-2016 13:19:34 // 137777
	Sziasztok, klímakompresszor kellene az autómba, 99-es 1.9jtd 146, csak és kizárólag 146 jtd kompresszor mehet bele? Hívtam bontót, azt mondták keressek rajta valami számot és diktáljam be, az alapján tudják megnézni van e nekem való.  Diktálnék én, csak nincs az autómba.
	
misike7625-06-2016 13:15:14 // 137776
	Megvan ám a megoldás,  mégpedig: megmarad az autó, ezért nem csak a hátsó lökőst festetem, hanem az egész autót, tehát küzdjön vele a szakember:-)
	
Unlimit20-06-2016 13:21:27 // 137775
	Sziasztok! Egy kis ötletelésre volna szükségem, hátha más is járt már így :)  Adott egy 145-ös 1996-os boxer. A napfénytetőm tavaly tavasz óta nem működik rendesen, ezt szeretném helyrerakni. A tetőkárpitom is simogatta a fejemet egy ideje, ezért úgy döntöttem, mindkettőnek a végére pontot teszek :) Tegnap sikerült kibombáznom a kárpitot kompletten, most már legalább hozzá lehet férni a tetőablakhoz is. A hiba: gombnyomásra a motor beindul, bármerre is nyomom a gombot. Ha hátra akarom húzni akkor kb 10-ből 1x sikerül. Tehát nagy ritkán hátrahúzza az üveget. Viszont előre soha, csak kézzel lehet visszacibálni. Illetve felfelé sem buktatja, alap állásban nem lehet bezárni, be van esve folyamatosan az üveg. Van esetleg ötletetek, vagy egy szaki ismerős aki meg tudná csinálni? Az elektronikával nem hiszem hogy gond van, a motor dolgozik...köszi előre is a segítséget! :)
	
Kazes☻15-06-2016 20:58:37 // 137774
	Biztos van, de szvsz kérdezd meg Alexanrdo cartársat... tuti van ilyen bontva. :)
	
Csaba15-06-2016 18:48:21 // 137773
	
	
KisP13-06-2016 14:30:14 // 137772
	Fejlemények, hátha valakinek hasznos lesz az alábbi információ:
Beragadó kuplungpedál oka a kuplung főhenger volt ,minden jel szerint. Cifam volt benne alig fél éves és most vmi mást raktak bele (sajnos nem láttam a márkát), határozottan jobb lett, bízunk benne sokáig.
Alapjárati motort kicseréltem, de gyorsan visszaraktam a gyárit, az új motor 1500-on tartotta az alapjáratot és ott hintázott fel le. Vissza is vittem, majd később veszek bele minőségebbit. Ez vmi LCC gyártmány volt 5000 ft, hát látszik is, bepróbálkoztam. Csak azt sajnálom ,hogy a Magnetti 12000 ft:( Mindegy ,muszáj lesz!
	
Beragadó kuplungpedál oka a kuplung főhenger volt ,minden jel szerint. Cifam volt benne alig fél éves és most vmi mást raktak bele (sajnos nem láttam a márkát), határozottan jobb lett, bízunk benne sokáig.
Alapjárati motort kicseréltem, de gyorsan visszaraktam a gyárit, az új motor 1500-on tartotta az alapjáratot és ott hintázott fel le. Vissza is vittem, majd később veszek bele minőségebbit. Ez vmi LCC gyártmány volt 5000 ft, hát látszik is, bepróbálkoztam. Csak azt sajnálom ,hogy a Magnetti 12000 ft:( Mindegy ,muszáj lesz!
Kazes☻12-06-2016 09:34:06 // 137771
	Igen, ilyennel én is találkoztam... sajna vannak akik úgy gondolják és oldják meg, hogy mindegy mit, hogy, csak nyomják befele a önfúró csavarokat össze-vissza... én találtam olyat is, ami függőlegesen a lökhárító peremén keresztül volt belenyomva a sárvédő lemezbe... az egy idő után hogy' néz ki...?! Ááááá... :(
Ügyeskedj...! :)
	
Ügyeskedj...! :)
misike7612-06-2016 07:00:35 // 137770
	Az első az ja, de a hátsónál olyan kendácsolások vannak, hogy rossz ránézni. A balos kerékjáratnál 3 különböző méretű, fajtájú csavar, csak abba, hasonlítanak, hogy mindegyiknek el van rohadva a feje.
	
Kazes☻11-06-2016 18:34:14 // 137769
	Akkor fújják le a helyén... Én cseréltem már a hátsót és most az elsőt is... ment. Persze kell hozzá némi spray, pl. WD40, vagy hasonló, türelem és némi ügyesség is talán, vagy elszántság... Hátsó kereket, kerékjárati bélést lehet, hogy le kell kapnod hozzá, ha máshogyan nem férsz oda. :)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
363
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
