Forum >> 145-146

Vega04-05-2006 00:52:34 // 11858
Menj el a gyogyszertarba es vegyel RICINUST!!!!!!!! Mehet bele a kis zummogobe!!! Ha ismered akkor nem kell magyaraznom...ha nem akkor ne szipuzd tul sokaig....nem fogsz tudni leszakadni a kipufogocsorol :))))))))))))))))))))))))))))))) Igen, ugy gondolom, hogy ilyen forgos mociba es ilyen konstrukcioba tehat, hogy laza illesztesu es vezmod is van benne ami ugyszint megkivanja...KELL!!!
Slowfeet04-05-2006 00:47:13 // 11857
2T-s olajam nekem is van a scarabeomban szigoruan csak racing olaj megy be :)))) kell bele olyan sűrű olaj?
Vega04-05-2006 00:45:03 // 11856
Nem mindegy hany ccm? A kis egyhatos pöcsköszörű is siman elforog 7000 fole!!!!!!!!! En 10w-60-as olajjal tomom... van olyam olajam ami 22000 fordulatra van tervezve.....siman viseli is :) igaz 2T de jo :)))))))
Slowfeet04-05-2006 00:38:06 // 11855
az 1.6-ba minek jobb? majd ha már sokat eszik belőle kap másfélét....
Vega04-05-2006 00:35:50 // 11854
hat en annal egy fokkal jobbat adok neki :)
Slowfeet04-05-2006 00:34:15 // 11853
Nem is sajnalom tole az olajat, mert meghalalja, érzem a lelkin a mocskának, hogy milyen jól megy ha tocsoghat a Seleniában :)))
Vega04-05-2006 00:28:24 // 11852
Egyebkent meg ez van... TS igenyli a magas olajszintet....ha nem tartod magasan akkor jon az, hogy elobb doglik a vezmod a hidrotokek es hasonlok... arrol nem is beszelve ,hogy gyarilag eloszeretettel eszi az olajat...laza illesztesu, forgos motor! ez van...
Vega04-05-2006 00:22:27 // 11851
Hat erre nem tok mit mondani...en nem eroltetnek semmilyen szijat 100 e-ig :) Biztos jobb a fem....ez nem vitas...az enyembe aszem per pill is muanyag van...majd szemugyre veszem ,hogy milyen allapotu....es annak allapota meg az arkulombsegek figyelembevetelevel dontok majd ,hogy mi legyen :)
Slowfeet04-05-2006 00:15:13 // 11850
Igen, az olajszintem mindig fontos kérdés. Most az új divat egyébként, hogy a vezérléscserekor ne műanyag görgőt vegyünk, hanem fémet, mert az nem kophat el úgy és nem ugorhat a szíj.....ja mer a szíj bír 100 ezer km-t csak a görgő nem :))))
Vega04-05-2006 00:12:14 // 11849
Melyik autonal nincsenek konstrukcios hibak? De, biztos tudjak...most ha jol tudom ki is hoztak egy megujabb vezmodot..ami alfa....gondolom javitottak rajta...ki tudja... Felso nivon legyen mindig az olajat...nem fog tonkremenni a vezmodod....figyelni kell ra es kesz....semmi sem tokeletes.. JTS-be miert nincs? ne tolem kerdezd...az autok 95%-ban nincs...:))) mas konstrukcio...aztan lehet ,hoyg van...nem tudok rola semmit!
Vega04-05-2006 00:08:09 // 11848
annyiba kijavitom magam, hogy a vezmod csak akkor kezd szarakodni vagy akkor mondhatjuk ,hogy rossz ha alapjaraton folyamatosan szol...ha csak inditas utan 1-2-3 mp, tehat elhalgat akkor megnyugodhatsz...semmi baja....szerintem teljesen termeszetes ,hoyg szol inditas utan...meg az uj is... halkan megjegyzem ha szol is folyamatosan a mukodese akkor sem valtozik....nem esika teljesitmenyed....nem tortenik semmi...
Slowfeet04-05-2006 00:05:44 // 11847
Hiszek neked, és már mondtam, örülök, hogy vannak ilyen úttörők! DE az alfa romeonál sem tudják ezt? Vagy ennyire beleszarnak? Ja és a JTS-be már nincs vezmod?
Vega04-05-2006 00:03:41 // 11846
Uj modositoval is dieseles hangja van 1-2 mp-ig....amig nincs olajnyomas.. Majd ez ugye hangosodni szokott es par mp-ig szol..akkor mar megy a fejtores ,hogy par ezer km es mivol fogok uj modositot venni :)) Az olajnak annyi koze van a rugohoz...hogy a lagy rugo nem fesziti neki rendesen az egyik alkatreszt a masikhoz...ezt igy tudnam leegyszerusitve elmagyarazni.....az olajnyomas a rugo ellen dolgozik...az meg ellent tart....ugy kepzeld el mint egy alhasznalt lengescsillapitot...csak csapkod a kerek ossze-vissza...ez a rugo meg gyenge...nem nyomja neki a falnak az egyik a lkatreszt...es az olajnyomas tolja szembol... ha rossz vezerlesmodositot alapjaraton mondjuk elforgatsz ugy ,hogy nyisson...akkor ertelem szeruen nem erhet ossze a ket alkatresz...a konstrukciojabol fakadoan....majd nezz meg egyet es megerted....igy nyitott allapotban mondjuk 3000-es fordulaton az sem szol!!!! na hat ennyi koze van az olajnyak a rugohoz... ha meg ugye feszes a rugo, erosen osszetolja a 2 alkatreszt....az olajnyomas nem tudja e-eltolniegymastol a kettot...nem kattog...a kattogas a dieseles hang amit mi hallunk.. Szeretnem leszogezni...ezt senki nem tudja..senki nem mondott meg ra ertelmes magyarazatot...meg a markaszervizekben sem..vagy nem akarnak vagy hulye vagy lustak....en szetszedtem..atneztem...erre jutottam...ennel ertelmesebb magyarazatot nem talalok ra...ugy hiszem ez igy van!
Slowfeet03-05-2006 23:51:00 // 11845
Oké de ezek alapján amikor elkezd dízelezni, és mondjuk 10-20 ezer kilométeren át csak néhány másodpercig csinálja, akkor csak azért van mert nincs még olajnyomás? tehát olaj kell neki azt jól van? Mert akkor viszont mikor jön el a pont, hogy a rugó kifárad? annak semmi köze nem kéne hogy legyen az olajhoz.....
Kozi03-05-2006 23:49:05 // 11844
Mondasz valamit!
Vega03-05-2006 23:45:10 // 11843
Sosem lehet tudni...de azert elmondom mit gondolok errol! A vezmodnak az alapallasa ertelem szeruen az amikor nem fordit semmit a tengelyen...Ha megragad akkor valoszinuleg ebben az allasban fog..mert az a bika rugo visszafele dolgozik...a masik vegallasban nehez lenne megragasztani...de az sem kizart...ha annyira elforgatott vez tengellye is inditanal sem erne bele a szelepekbe.... Ha az also alaphelyzetnen ragad meg akkor meg ugye errol nem is beszelhetunk! Ha megragad akkor nem szoktak eszrevenni a meghibasodast csak annyit ,hogy gyenge a moci...mert ilyen helyzetben nincs hangja... Ha kezd beszarni mindig inditas utan szol par mp-ig...teszem hozza nekem is szol 4-5 mp-en keresztul amig az olajat fel nem kapja es nem fesziti "alapallasba" az olajnyomas a vezerlesmodositot.. Ha a szelepek szolnanak miert halgatna el? Ha eltekerve megszorul akkor sem szolhat mint mar emlitettem mert gondolj bele...7000-es fordulaton szol? Ott sokkal sanszosabb ,hogy hozzaer barmihez is....alacsony fordulaton vagy alapjaraton egyszeruen semmi eselye, hogy a tulvezerelt tengely miatt osszeerjen barmi is...az mindig magas fordulaton fog elobb megtortenni.. Ha nagyon kihegyezl egy mocit...jol mukodik...aztan azon veszed eszre magad ,hogy 6000 folotti forfulaton ossze-osszeernek a cuccok..holott rendes tartomanyban semmi jelet nem tapasztalod...
Kozi03-05-2006 23:34:36 // 11842
Jó étványat!
GEORGE03-05-2006 23:33:21 // 11841
Bakker majd a vacsi után jó pihit! .-)
GEORGE03-05-2006 23:32:58 // 11840
Jó pihit Vega!
Slowfeet03-05-2006 23:32:49 // 11839
Bocsi, de a dízel hang, az biztos csak a vezmodból jön????? Én tök úgy éreztem, mintha a szelepek adnák a hangot, azért mert a vezműtengely nem szögben van, mivel a vezmod nem a fordulathoz szükséges állást adja neki (úgy maradt magas fordulaton)
Vega03-05-2006 23:32:41 // 11838
ugy van! na megyek enni...kilyukad a belem :)
Kozi03-05-2006 23:30:28 // 11837
Akkor Minden ok!Jól dolgoztunk!!:)))
Vega03-05-2006 23:28:36 // 11836
Igen...az a muanyag aminek az egyik fele kupos ...ha a rugo kilagyul akkor alapjaraton amikor meg nincs rendes nyomas ahhoz verodik a belso resz....rugo nem fesziti neki rendesen a belso alkatreszt...annak van olyan dieseles hangja...legalabbi SZERINTEM!!!!!!!!! masra egyszeruen nem tudok gondolni...akarmennyit forgattam nem talaltam mas magyarazatot...ha fem a femen verodne annak nem ilyen tompa hangja lenne...raadasul meg neki is veregettem szetszedett allapotban...tok tipikus a hangja...
Kozi03-05-2006 23:21:03 // 11835
De azt is szétszedtem és oda raktam be az alátétet aminek az egyik fele kicsit kúpos.Az beilleszkedik egy másik kúpos részre ami fém.Utána Visszatettem a belső részt és utána rá a rugót majd az egészet rá a vezértengelyre.jól csináltam?
Vega03-05-2006 23:15:51 // 11834
Nem! gondolom a belso alkatreszt nem vetted ki...magatol nem jon csak ha kierolteted....az alatt van egy feher muanyag alatet...a rugo az femre fekszik fel....
Slowfeet03-05-2006 23:13:30 // 11833
Figyelj velük elhitették, hogy értenek hozzá. Hámost ecseteljem neked?
GEORGE03-05-2006 23:13:06 // 11832
És mennyi ilyen szaki van aki hangoztat sok marhaságot, aztán még életében nem javított olyant amiről beszél! .-((
GEORGE03-05-2006 23:13:06 // 11831
És mennyi ilyen szaki van aki hangoztat sok marhaságot, aztán még életében nem javított olyant amiről beszél! .-((
Vega03-05-2006 23:12:10 // 11830
Maradjuk annyiba ,hogy szabad :))))) Ugy birom az ilyen botcsinalta autoszereloket...a faszom..en sem okoskodom a magfuzioval kapcsolatban...me kurvara nem tudom mi az es nem ertek hozza...
GEORGE03-05-2006 23:11:56 // 11829
Ha ennyire nem kell leegyszerűsíteni, de azért a termosztátból minek annyi fajtát gyártaniiiii????
GEORGE03-05-2006 23:11:05 // 11828
A te példád is az eggyik ellen bizonyiték!!!! .-)))
Slowfeet03-05-2006 23:11:02 // 11827
Nekem is elég lenne 20 ezerért egy 6 dugattyús brembo nyereg kerekenként, betéttel tárcsával. És akkor nem kéne gondolkodni. Motorgenerál helyett meg minden alfába v6-ot....oszt jónapot!
Vega03-05-2006 23:10:54 // 11826
Hat ja...en mondjuk latom az okat....mindig fejlesztenek rajta...picit javitanak...igy minden evjarat kicsit modositva jon ki...rem idegesito ez teny es valo...
Kozi03-05-2006 23:10:33 // 11825
Nagyon ügyes vagy meg kell hogy dicsérjelek!:))) Ez már teljesitmény!:))) Összehasolitottam a régi és az uj rugót és a köv mutatott: A régi rugó hosszabb de ha az uj alá beteszed a műa.alátétet akkor egyforma lesz a hossza!Egyébként van benne valami hogy a rugó kilágyul mert az uj az qrva erős votl a régihez képest.Amugy a műa.alátétre fekszik fel a rugó igaz?
Slowfeet03-05-2006 23:09:25 // 11824
Olyat halottam értő márkaszervizestől, hogy a lanciáét nem szabad alfába rakni mer összeveri a szelepeket hehe, nekem augusztus óta veri akkor. :)))
GEORGE03-05-2006 23:09:16 // 11823
Ez a halálom mikor ilyen egységeket más méretben gyártógatják. A fékeknél is minek ennyi fajta:-(( Meg a termosztát!! brrr:-((( 3.-ra hoztak csak jóT!!!! Sorolhatnám még.....
Vega03-05-2006 23:07:33 // 11822
En sem tartom valoszinunek...nem sok logikat latok benne...1.4-tol a 2.0 ugyan az lenne a logikus...elvegre nem kobcenti fuggo alkatresz...plane ,hogy a lancia 5 hengeresbe is ugyan ezt hasznalja...ami aztan vegkepp mas motor...
Vega03-05-2006 23:06:07 // 11821
Gyorsan elbantal azzal a colos zegergyuruvel ? :))))))) Nem volt nalam szerszam..nem tudtam kivarni a masnapot...2 konyhakessel vadasztam ki...nagyon nagy mutatvany volt :)))) Buszke is vagyok magamra! Elkepzelheto....tobb konstrukcio van...en eddig kettorol tudok..nem kizart , hogy a tiedben nem volt muanyag alatet...de akkor siman fem a femre fekudt fel benne a cucc? Az szerintem tul hangos volna ha kilagyul a rugo es neki-nekiverodik....de passz!
Slowfeet03-05-2006 23:02:04 // 11820
Na végre, hogy valaki a tutit mondja, és nem kezdi el magyarázgatni a műszaki háteret :))))) A vezmodrólé meg annyit, hogy nekem lanciás van, ami a lanciában nem az 1.6-ost hajtja, de a fiat coupeban sem....sztem az való a 2.0 TS-be is. Nem hiszem, hogy ez ennyire motor függő az alfák esetében, különben hogy megy bele az 1.6 TS-be meg a lancia soros 5-ösébe meg soros 4-esébe ugyanaz?
Kozi03-05-2006 23:01:11 // 11819
Én ma szedtem szét az enyémet és abban nem volt gyárilag benne a műanyag alátét.Ez lehetséges?
Vega03-05-2006 22:59:23 // 11818
A rezonator rud az egy zsebbol penzkihuzos eszkoz...felejtsd el ;) leegyszerusitve LOFASZ :)))))))))))
Vega03-05-2006 22:55:07 // 11817
Nincs a vezmoddal semmi baj...egyszeruen elverodik a muanyag alatet x ezrenkent...es kilagyul kicsit a rugo....mas egyszeruen nem tud tonkremenni...semmikeppen sem mondtam le a tovabbi vezmod tuningrol...de mintha George azt irta volna ,hogy mas az 1,6 mint a 2,0 vezmod...amit nehez elkepzelnem...igy ezt a mintadarabot baszhatom...ami a gepben van azt kell megesztergalni egy kicsit!!!! Csak ahhoz van meg 6 e km ,hogy vezerles cserehez erjek! Vezmdo nelkul ma kiprobaéhattam volna...de egyelore nagyon hangos a kipuf miatt..nem akartam bohockodni...de valamelyik nap lehuzom a stekkeret....es akkor nem nyit...meglatom milyen gyenge nelkule :)
Slowfeet03-05-2006 22:47:33 // 11816
Úgy értem, tök büszke vagyok, hogy valaki végre megpróbált valamit a vez.moddal! Na A kipufról meg: nem lesz supersprint, sajna, inkább 60 ezerér kérek egy csőcserét (katalizátor utáni szakaszokon kell), meg egy rugalmas tagot előre, mer az rohad, aztán egy Janó dob+vég, és egy sport középdob, vagyis a leömlők és a katalizátor marad az eredeti. Már kérdeztem itt, de nem nagyon volt rá válasz, vagy nem láttam: mi az a kipuf rezonátor rúd? Hogyan javít a motor rugalmasságán?
Kozi03-05-2006 22:45:51 // 11815
Egyébként én is meglepődtem hogy ilyen olcsón meguszom.Örülök is neki!:))
Kozi03-05-2006 22:44:40 // 11814
Sztem az lesz a legjobb ha mindenki maga dönti el hogy kicseréli-e vagy felujitja.Kinek a pap kinek a paplan!:))Egyébként én kb 15 percet szarakodtam vele mire összeraktam.:)
Vega03-05-2006 22:43:10 // 11813
Biztal bennem??? Ezt most nem ertem.... Nem dumalok ra senkit semmire...ez az en privat velemenyem...majd egyszer azert nezz meg a kedvemert egy vezmodositot ;) Holnap megy az enyemre is fel a fel rendszer....csak legyen idejuk megcsinalni...lehet ,hogy nem kapok holnapra idopontot....nem janoekhoz megyek... Mind ezt mennyiert? A munkadij erdekelne igazan....nekem 1,5 meter cso kell csak...azt feltenni...es a SAJAT dobomat visszatenni....nem kedvelem oket...nem is tudok kerjek e ajanlatot egyaltalan....na majd meglatom holnap ,hogy a masik helyen mi lesz....
Vega03-05-2006 22:39:53 // 11812
Ezt ugy ertem ,hogy engem meg nem gyoz senki afelol ,hogy ne vegyem meg...sajat magam szedtem szet...sajat szememmel lattam...valtoolajcserenel kicsereled a fogaskerekeket is? Na hat ennyire talalnom bugyutasagnak a vezmod komplett cserejet...
Slowfeet03-05-2006 22:39:05 // 11811
Vega, én már elfogadtam, hogy vezérlés cserénél ugrik a módosító is. Inkább költök rá 100K-t 60 ezer kilométerenként minthogy ezzel szarakodjak. De addig még van 30 ezer km :) bíztam benned, dehát a rossz vas az rossz vas. Ja és holnap teszik fel janóék az új dobjaimat :))))) ha kérek új leömlőket is, akkor már csak a katalizátor marad gyári :) de azt majd később....
Vega03-05-2006 22:37:34 // 11810
Azt hittem egyebkent, hogy szarabbul jossz ki...2 e Ft/ szelep? Eleg vicces ar... Amit meg kell fizetned az gyakorlatilag a hengerfejtomites es az uj vezerles...amit amugy is meg kene.. ha engem kerdezel ez lofasz...mostmar mi is mosolyogva szakitjuk majd a vezermiszijakat :)))))))))))
kando.03-05-2006 22:36:03 // 11809
Most akkor ezt ugy erted, erdemes megvenni a javitokeszletet ??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.