Forum >> 145-146

Kau17-11-2006 19:26:56 // 24158
De mérges vagyok ezekre a pesti szar utakra! Pár órája a Szent István körúton úgy odavertem az Alfa alját egy aszfalt felgyűrődésbe, hogy még 200 méterről is odanéztek. Utána meg nézhettem, hogy nem-e ment el az olaj, vagy valami... Holnap nappal ellenőrzöm világosban. :(
sty17-11-2006 16:42:02 // 24157
srácok tegnap valaki látta a kész átverést? már megint alfával reklámoznak egy müsort és ráadásul egy 146-osal
TIbor17-11-2006 16:24:21 // 24156
Már azért is irígyellek, hogy egyáltalán beindult! Az enyém kint van a "mesternél" ma megnéztem, pöppet szét van kapva, megjöttek hozzá a cuccok kb 90 e volt, azért a szelepfedél tömítés nem stimmel, tehát vehetek újat ! Sebaj, hétfőn kezdi összerakni, talán kedden már többet tudok ! Ha hang nélkül indul, hidegen is és melegen is akkor szerintem még nem annyira kell a vez. mód cseréjére számolni ! Szerintem!!!
BenGa17-11-2006 16:20:38 // 24155
plusz hang kisebb morgás fékezéskor. de ez nálam lehet a rázással együtt jár. Bár akkro i smorog mikor nemráz. De az az érdekes, hogy pont 1 éve kezdett el rázni az előző betéttel és trácsával. Mikor betettem tavasszal az új tácsát meg betétet, ugyan úgy rázott.
brien17-11-2006 15:49:29 // 24154
Hát a fék ha ráz akkor tutira tárcsacserére gondoltam volna... Az alapjáratom nekem is magas egy picit...ott ahol mondtad 960 körül...de mivel stabil ezért leszarom :) Szegény szamosiék kb. félórát küzdöttek a zöldkártyámnál...nem akart kommunikálni a diag. géppel a kocsim :)) Fosch... Plussz hangra mire gondoltál?
BenGa17-11-2006 15:44:04 // 24153
heló brien, alapjárat: tudom:) már Szamosit is megjártam vele:) Leszereltem a fojtószelepet, kimostam fullra. Cseréltem gázpotmétert, légtömegmérőt. Alapjárati szabájozót darabokra szedtük Szamosiéknál, kitakaríottuk. azóta megint szétszedtem. Annyit értem el vele hogy most már aránylag jó, stabil, csak magas. Kb 960. Azután emelkedett meg miután először ki lett takarítva rendesen az alapjárati levegőfurat. Még a lambda szonda beteg lehet. De az meg diag.géppel megzéntük még dolgozik szépen, csak egy picit lassú már. fék meg passz. azon kívül h. néh alemegy a hatása, még ráz is. És azt meg végképp nem tudom miért. tárcsa csere előtt is rázott. Azóta lengőkarok is cserélve lettek, tehát a talpas miatt nem rázhat. Neked egyébént semmi pussz hangja nincs?
brien17-11-2006 13:43:09 // 24152
Na akkor...nekem nem kell magyarázni az Avast vazzeee...borsodi csávó vagyok :)) Miskolcon végeztem...5 évid odajártam...:) Nekem is textar van bremboval...köszönet érte granturismonak:), de ezt még nem tapasztaltam... Ha pedig az alapjáratod ingadozik...az sok minden lehet...nekem először lambdaszondát mondtak...szar volt egyébként is...kicseréltem...a hiba továbbra is fennállt...kitisztították az alapjárati motoromat és azóta tökéletesen üzemel...:) No para! :)
BenGa17-11-2006 13:26:54 // 24151
heló brien na akkor semmit se értek:D szerelőműhely topicban azt mondták olyat csináltassak és helyre áll az alapjáratom. Én azthittem az valami önbeálító dolog. Hibakód most nincs benne, tehát nem attól lesz magas.
BenGa17-11-2006 13:24:08 // 24150
hali hát igen nekem is ez a probléma. a szerelőműhely topicben erre írták, hogy lehet h. megéetem. csak utánna nem válaszotl senki, hogy az mit is jelent. azért tettem fel itt a kérdést. Itt Miskolcon van egy olyan városrész, hogy Avas. Az meg egy kisebb fajta domb. Namost nekem a barátnőm ott lakik, én meg a város normál szintjén.. naomta többször megteszem az utat fel meg le. Az Avasról van egy rövid, ámde merdek, jó kanyargós út. Nagyon élvezetes lejönni rajta. Főleg ha felhúz a barátnőm:D Akkor fék, gáz, fék gáz.. na mire hazaérek, akorra semmi fékhatásom nincs. utána kicsit pihen a gép és megint van fék. Na most nincs olyan fékbetét ami nem ég meg? Nekem most TEXTAR van. Nem volt olcsó, 20E volt az első pár. De ezek szerint esse jó. A tárcsam Brembo BMAX. 5let?
Laurent17-11-2006 12:28:10 // 24149
Nekem már töbször volt ilyen "fékbetét megégés". Amikor nagysebességről fékezek hosszan akkor általába az szokott lenni, hogy egy idő után elkezd remegni az autó és egyre jobban megy el a fékhatás, ha hagyom hülni 2-3 mp-t akkor utánna megint van fékem. M5-ön már töbször jártam így, meg is ilyedtem azóta odafigyelek erre. Igazából a fékbetét ég meg és amíg le nem hül a tárcsa és nem darálja le róla a megégett réteget addig egyre rosszabb a fékhatásom. Nagyon rossz érzés volt, hogy a kijárónál nagyon kellett volna fékeznem de nem fogott. Kicsit meredek volt felengedni a féket és újra nyomni. De ez nem csak kijáratnál hanem forgalomba is volt már velem. De csak nagysebességnél autópályán.
Selmak17-11-2006 11:34:36 // 24148
Szürkeöntvény féktárcsát elég nehéz lenne megsütni, a betét szokott megüvegesedni és akkor adagolhatatlan lesz. Először semmi majd utána beharap amikor lekopik az üveges réteg. Másik veszély hogy felforr hűtőfolyadék.
zolee14517-11-2006 11:22:25 // 24147
de, ha nagyon rövid féktávokat veszel, és kihasználod az utca minden egyes négyzetcentiméterét (c. Palik) amúgy meg mégy két kört a Ringen abban a tempóban amit bír az autó és a harmadik kezdeténél már úgy elmelegszik hogy a célegyenes végi visszafordítóban kimégy a bukótérbe. Persze rendeltetésszerű használat mellett ilyen nincs, van idő visszahűlni, de ha jól meg van pakolva a gép emberrel meg csomaggal és nagy sebességről fékezel mire megállsz lazán elkezd "nyúlóssá" válni. Ha ezt sokszor csinálod akkor fékbetét csere.
brien17-11-2006 11:20:09 // 24146
Ehhh....:D
kando.17-11-2006 11:19:18 // 24145
Előbb találd meg a kis kiemelő pöcköket :-))) (egyébként én is terveztem ilyen beszerelését, de előbb kell hozzá az is, hogy elinduljon a szekér :))) ).
brien17-11-2006 11:16:33 // 24144
Nekem a 2,5 éves páyafutásom alatt 1x volt olyan hogy vörösen izzott a tárcsa. Bükkből lefelé jövet :)) Mégsem történt semmi kül....lehet szerencsém volt :D De ez extrém körülménynek számít...normál üzemmódban kétlem, hogy ilyet elő lehet idézni :D
brien17-11-2006 11:13:57 // 24143
Ha már itt tartunk nekem is lenne kérdésem. Be lehet rakni a kocsiba olajnyomásmérő műszert? Valaki szerelt már be utólag ilyet?
zolee14517-11-2006 11:13:01 // 24142
viszont hogy ennyire egyszerű azért ne legyen a fék felépítése van benne még fékbetét is:))) Monnyuk azt meg lehet égetni, ennek a legegyszerűbb módja az állatul fékezés... vagy felgyújtani az egész autót:)
brien17-11-2006 11:09:23 // 24141
1. Fingom sincs :) Nem igazán értem mi éghet meg a féken, a tárcsa kibír 1000 fokot is, legfeljebb lepereg a festék :D 2. Magyarra lefordítva Szervíz törlés - Hibakód törlés :) De várjál türelmesen, vannak nálam sokkal okosabbak :D
BenGa17-11-2006 11:00:25 // 24140
2 kérdésem lenne a kedves társakhoz: 1) Mit jelent az hogy "fék megégetése" ? 2) Mit csinál a "service reset"? Köszi
BenGa17-11-2006 10:53:52 // 24139
na, ma délelőtt úgy indult mint egy álom. Semmi kopogás, szép alapjárat:D Nekem a vez. modosítóba kb ~35E KM van. Nagyon nem szeretném, ha felkerülne az amúgy is hosszú cserélendő alkatrészek listájára.
TIbor16-11-2006 21:51:43 // 24138
Lehet, hogy félreértettelek! Nincs gombám, illetve van csak nem méri a nyomást, hanem csak visszajelez, ha alacsony, bár ilyet még nem csinált! Az a vicc, hogy alapjárati nyomás és fordulaton mért nyomás közt elég nagy a különbség!A TI motorján fordulaton 4,5 bar-nál nagyobb nyomás kell! Ez nyilván nem sokkal csökken az évekkel, de annyival elkélpzelhető, hogy nyírja a módosítót, csörgéshezz vezet! Még nincs kész a vas, de ha meglesz kipróbálom és beszámolok, bár szerintem nem lesz túl nagy eredménye sajna! Hangsúlyozom ez mind csak teoria, lhet, hogy semmi alapja, de lehet, hogy mégis !
Otto16-11-2006 21:29:45 // 24137
Én most akarok majd módosítót cserélni!Nálam nem megy a gomba sem.Illetve megy,de hidegen nullát mutat,majd kicsit bemelegszik akkor felmegy négyre és ott trónol végig. Érdekes,hogy utána ,mikor még meleg,elég ráadnom a gyújtást és már 4bár nyomás ott is van!:) Úgy,hogy én le is húztam! Egyébként van valami külömbség rossz módosítóval?
ystuc16-11-2006 19:47:26 // 24136
Most megyek, holnap hívjatok, mert nem leszek net közelben. Jó éjt mindenkinek!
ystuc16-11-2006 19:45:05 // 24135
Újpest központ környéke.
Zsé145 Ɨ|ѯ16-11-2006 19:36:41 // 24134
Szia, Újpesten nekem jó lenne de merre?
ystuc16-11-2006 19:12:35 // 24133
Kedves leendő naptár tulajdonosok! Holnap elvileg nálam lesznek a naptárak. A nap folyamán fogom megkapni. A helyszín és az időpont még számomra sem ismert, napközben fog kiderülni. :-D Tiszta rejtély... :-D A lényeg az, hogy én holnap délután megyek Salgótarjánba, és vasárnap délig ott is leszek. Kau és GT tutira megkapja útközben a cuccot, ha valakinek még jó az Újpest-2/a út-Balassagyarmat-Salgótarján útvonal, az sikítson! Visszafelé vasárnap ugyanezen az úton jövök. Ha valakinek tehát ez jó, akár holnap, akár vasárnap, az sikítson. Az oldalamon megtaláljátok a telefonszámomat, nem hiszem, hogy holnap estig, vagy szombat reggelig net-hez kerülök. Szóval hívjatok, holnap délután 3-tól, addigra valószínű, hogy nálam lesz az áru.
TIbor16-11-2006 16:59:28 // 24132
ne legyen már párhuzam az Alfák és a Microsoft között, mert akkor sokkot kapok:-))) Ez egy újabb probléma lehet, az enyém alapjárata szépen müködik (még), egyedül a csörgéssel nem tudom mit lehet kezdeni, furcsa, hogy az első vez mód kibír 70- 80 ekm-t a többi meg max 50-et, hiába gyári minőség ! Olajnyomást kell mérni!!!!!! Én úgyis kitaposom a szerelőből, aztán továbbítom a tapasztalatokat ! Ma már megpendítettem, csak hápogott, hogy hiába mérjük meg, ha alacsony az még ezer okból lehet, főtengelycsapágy, veztengely szimmering, olajszűrő, határolószelep ! Kár, hogy itt még nem kaptam hasonló tapasztalatoról (már ha vannak ) beszámolót !
BenGa16-11-2006 14:11:58 // 24131
hali az enyémnek meg tök mindegy, hogy hideg, vagy meleg. Mikor milyen kedve van. Ha olyan, akkor full semmi hangaja, ha nem nem olyan akkor meg csörög mint az ütvefúró. Olyna is van, hogy indáskor csöndes, majd 5 másodperc és el kezd kalapácsolni. Mondjuk azt vettem észre, hogy mikor hidegen nincs hanga indításkor, olyankor nem ugrik fel az alapjárat egyből 1300-1400re. hanem vagy 2 lépcsőben. Egyébkénet, már azon gondolozok, hogy az Alfa gyárhoz nincs-e köze Bill Gates-nek?? Én infós vagyok, így könnyen páruzamot tudnák állítani a Windows és az Alfák között......
TIbor15-11-2006 21:34:15 // 24130
Na erről beszélek, ez normális lehet? Mindenhol azt hallom,hogy melegen elhalkul, az enyém meg hangosabb, de csendesedik indítás után! Arra gondolok,hogy a "hideg "olaj "vastagabb" s így talán másként vezérli esetleg alacsonyabb nyomáson is a módosítót, mint mikor bemelegszik! Igazából az olajgombánál meg lehet mérni a nyomást, és a gyári értékeket is tudjuk! CSak mint ötlet merült fel! Tiédben mikor lett módosító cserélve?
Otto15-11-2006 21:13:11 // 24129
Hidegen az enyém is csendben van!Nekem is melegen rakoncátlankodik,újraindítás után 10-20másodpercig alapjáraton zörög majd elcsendesedik.De mintha mostanában nem hallanám,mióta bejöttek a hidegek.
szasza(SW)15-11-2006 20:49:30 // 24128
Sziasztok!Csütörtököt nem válalták a fönökömék hogy felviszi sok dolguk lesz.Pénteken viszont viszik igy Ystun mulik mikor tudja átveni tölük.Tehát úgy kalkulájatok az átvételel.Én egyébként minden nap megnézem nagyon szép lett:)Nyugotan irigykedhetek:DD A többiek naptár átadásán még dolgozunk,hogy tudjuk megoldani legolcsobban.
TIbor15-11-2006 19:57:29 // 24127
Látom újra a vez. módosítórol van szó! MOst vagyok a közepében, ha minden igaz jönnek az alkatrészek hozzá, viszem a"mesterhez", aztán kis szerencsével újra lehet vigyorogni! Az én gépem hidegen kevésbé csörög indításkor, mintha melegen újraindítom! Ez feladta a leckét, nem igazán bízok benne, hogy ez vezérlésmódosító probléma, de utána kell járnom, ezért ott kezdtük! Olajban 1000 km van és Selenia! Ötlet: Mit gondoltok arról, hogy esetleg a normál értéknél kisebb az olajnyomásom, de nem annyira,hogy a lámpa kgyulladjon. Van egy nyomáshatároló szelep az olajrendszerben, esetleg az eltrutymósodhat, és akkor kisebb nyomást enged át mint kellene? Vélemény?
Kau15-11-2006 17:19:56 // 24126
Tudom. Olvastam a 3 napos külföldi kirándulásod történetét :))
Kau15-11-2006 17:16:36 // 24125
Igen.
Pinyó14615-11-2006 17:11:40 // 24124
De vezérlésmódosítót elég csak akkor cserélni ha dízeles hangja lesz, nem?
Halesz15-11-2006 17:09:52 // 24123
Ezért olyan jó vétel, mert mindent idő előtt megcsináltam rajta :P :))
Kau15-11-2006 17:09:18 // 24122
De ha vezérlésmódosítót kell cserélni pl. 70 ezernél, akkor érdemes ezeket is. Sőt! Nekem 80-nál volt az első vezérlésmódosító cserélve + szíjjak, stb.
Pinyó14615-11-2006 17:07:17 // 24121
Köszi az infot
Kau15-11-2006 17:06:29 // 24120
Ezért került neked annyiba a fenn tartása! :))
Kau15-11-2006 17:04:23 // 24119
Kézikönyv szerint 120 ezernél. De szerintem érdemesebb 80-100 környékén. Bár írja, hogy 80-nál ellenőrizni kell.
Halesz15-11-2006 17:04:00 // 24118
60 ezer! Asszem :)
Pinyó14615-11-2006 16:59:46 // 24117
Sziasztok! Meg tudjátok nekem mondani, hogy vezérműszíjat és görgőket hány km után illene cserélni 146 1.4 TS-ben?
Kau15-11-2006 16:44:37 // 24116
Én is azt hallottam, hogy nagyon rövid az élettartamuk. Sokan panaszkodtak már rá.
Kau15-11-2006 16:43:23 // 24115
Ystuc! Úgy néz ki péntek délután megyek pestre. GT és az én naptáramat át tudnám akkor venni? Szóval Szasza. Kau és GT naptára jöhet istinek. De a minitali sem rossz ötlet. :) Bár most szombat nekem nem jó.
sty15-11-2006 16:42:26 // 24114
én már több mint 1 éve100w-at használok és semmi goind a vezetékek is birják
Kau15-11-2006 16:38:49 // 24113
Az jelzi, ha gyertyát kell cserélni ;)
FRC15-11-2006 13:27:45 // 24111
Értem.... szóval ez nyomós ok lehet az alkura esetleg a nem megvételre :-)
count M15-11-2006 13:22:13 // 24110
Minitali! :) Isti, jó lenne a szombat? Ideérnek addigra a naptárak? :)
granturismo15-11-2006 13:02:31 // 24109
30-50 között a módosító, de ha már szét van véve akkor vezérműszíj és feszítő, vezető, vízpumpa, csere is sanszos. Ez kb. 35-50eft és egy kb 10-15 a munkadíj az egészre.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.