Forum >> 145-146
Youri02-02-2007 11:49:57 // 29208
Sárgának sárga,de Punto HGT.
beeep14602-02-2007 11:49:32 // 29207
Majd emlékezz erre a mondatodra 1 év múlva... :-))))
Andrewxy02-02-2007 11:49:03 // 29206
hát tudtommal mindegyik 1400kg körül van
GEORGE02-02-2007 11:48:33 // 29205
Ja és a bömös mennyivel nehezebb a pasattól?? :-)
GEORGE02-02-2007 11:48:02 // 29204
Sárga Bravo HGT???
Andrewxy02-02-2007 11:47:23 // 29203
meg van a gyerek anyjának egy 530d-je és hát szerintem annál jobban megy, az pedig asszem 179le, deezt nem mondom biztosra
GEORGE02-02-2007 11:47:16 // 29202
Erről beszélek :-)))))
Becsapják vele a tudatlant, természetesen jobban megy majd a gép de messze nincs olyan teljesitménye amit beigérnek :-)
Youri02-02-2007 11:47:13 // 29201
Pesti autótól félnék.De ha átnézed,és ok,akkor miért ne?Haver nemrég vett Pestről egy HGT-tÉs (lekopogom...)nincs baj vele.Bár az 5 éves...
Atesz198702-02-2007 11:47:11 // 29200
A magam részéről mostmár örülök, hogy csak 120 ló van alattam. :) 150 ló már sok lenne nekem. De talán majd egyszer. :)
Andrewxy02-02-2007 11:46:13 // 29199
tudod a dizelnél az a becsapós hogy a nyomatékot már 2000körül érzed és már az nagyot lök az ülésbe...
GEORGE02-02-2007 11:44:59 // 29198
Becsapós a chip dolog.
Érzed egyből, hogy meglódul és ezért hajlamos elhinni az ember hogy 180 lovas.
Szóval felölem lehet 180 lovas, de mint műszaki embert nehezen dumálnak meg bizonyítás nélkül, hogy csak a chiptől lesz annyi.
Youri02-02-2007 11:44:33 // 29197
Igen.LEON cartársé volt.
Atesz198702-02-2007 11:44:11 // 29196
Figyesz... Ez csak egy tanács, nem érvényes minden autóra. Itt még mindig csak statisztikáról, meg esélyekről van szó. Egy Pesti gép nagyobb eséllyel van szanaszét hullva, mint egy olasz, jó utakon futott gép. De, ez nem jelenti azt, hogy mindenképp szét van esve a pesti... De azért sztem abban egyetértünk, hogy Pesti gépet nem szívesen vennénk...
Andrewxy02-02-2007 11:44:09 // 29195
akkor lehet , most ezen nem veszünk össze, de nem is ugy megy mint a 150le-s 2.5ös társai
András bácsi02-02-2007 11:42:37 // 29194
Életének egy jelentős hányadát Pécsett élte?
GEORGE02-02-2007 11:42:15 // 29193
Jaaaaa én másra gondoltam :-)
Azt hittem mentél egy QV-al és attól szörnyedtél el! :-D
Youri02-02-2007 11:41:33 // 29192
Chipre általában fa.....kat mondanak.Mivel nem tudod hirtelen lemérni,azt mond amit akar.!40%?Kizárt.
Andrewxy02-02-2007 11:41:25 // 29191
ez igaz, de ültem benne az első csipp berakása után, majd a másikkal és hát érezhető különbség van közötte, és szerintem 1-2le-t nem érzel meg egy dizelben ha változik, az lehet akkor hogy az első volt gyengébb, figyi katalógus adat, mindketten tudjuk hogy ez azért nem 100%, hiszen lehet kicsi eltérés
Atesz198702-02-2007 11:40:56 // 29190
Csak attól, hogy mit kapott az autó 200 km alatt... :)
GEORGE02-02-2007 11:39:44 // 29189
Te mitől szörnyedtél el? :-O
Youri02-02-2007 11:38:34 // 29188
Az enyémben 160e van,de nem zörög,nem recseg...Csak egy ellenpélda.
GEORGE02-02-2007 11:38:24 // 29187
Figyú az 40%-os teljesítmény növekedés lenne.
Azt meg csak sima üzemanyagtöblettel sose érik el.
Én már csak ilyen hitetlen vagyok!
Ahhoz, hogy ez a teljesitmény meglegyen befecskendezőt is kéne cserélni.
Van itt pakson egy gof III Tdi 90 lovas volt. 2,5 Audi befecs, T20 turbo 1,5 bar-al és chip.
Evvel az autó 155 lovas.....
Andrewxy02-02-2007 11:37:15 // 29186
köszi a tanácsot;)
Atesz198702-02-2007 11:35:49 // 29185
Én tanácsolnék valamit, aztán döntsd el mit kezdesz vele. Mikor megvettem a 145-m, nagyon húztam a számat az olasz származás miatt. De mire hazaértem rájöttem, milyen jó, hogy onnan jött a vas. Egy sima tempót diktálva is, szinte nekem fájt, amit az utak műveltek a gépemmel (1.6TS). 126e km-rel (!!!) sehol nem zörög semmi az utastérben. A futóműből sem hallható semmi. Viszont, egy magyarországi, pláne pesti gépet megnézve, összevissza zörög minden, a futomű már nem a régi, hiába cserlétek alkatrészeket, az már nem ugyanaz. Persze kockázatos, mert motorikusan meg lehet gánya, széthajtatlan QV-t venni... khm... :)) Azért ehhez ne fűzz nagy reményeket. Küldföldi autót is le lehet informálni, és akkor az rendes utakon mászkált, nem rázta szét az egész autót az út. Nem beszélve arról, hogy elektronyos hibák is előbb jelentkeznek, ha már ki van rázva a lelke a gépnek. Én már előre félek, hogy 40-50e km múlva mennyit fogok költeni a futóműre... És akkor a QV-é ugy tom még feszesebb is. Szal, azt javaslom, hog menj egy kört egy QV-vel bárhol az országban, és döntsd el, hogy neked kellene-e egy olyan autó, ami több ezer kilométert futott ilyen utakon. Én elszörnyedtem...
Andrewxy02-02-2007 11:34:04 // 29184
ha ülnél benne elhinnéd:)) 1ébként nem volt mérve csak katalógus adat
GEORGE02-02-2007 11:32:18 // 29183
Na barátom aki a 130 lovasból egy cipel 180-at csinál és mérőpadon be is bizonyitja annak becsólok.
Csodák azért nincsenek ebben megegyezhetünk!!!!
Youri02-02-2007 11:31:44 // 29182
Aloa.Szerintem a QV(meg a többi ALFA...),kurva jó kis gép.Ezt mint tulaj mondom.Eddig bajt csak az elcseszett szerelő okozott. Ha 1 kicsit értesz hozzá,sok mindent meg tudsz csinálni,ill megelőzni.A 10l/100 km az reális.Én 9,5-11 ig itatok a drágámmal.De szerintem ez 155 pacihoz jó!
Andrewxy02-02-2007 11:31:01 // 29181
azt jelenti hogy elösször megcsippeltette ugy lett a 130 ból 160le, de utána tetetett bele egy még erősebbet igy lett kb. 180le (absolute chip)
Andrewxy02-02-2007 11:29:59 // 29180
mer gyárnak hagyni kell tartalékot a motorba, mér adja ki kiélezve a sima dizel motorját???? hiszen garantálnia kell bizonyos km-eket
Andrewxy02-02-2007 11:28:27 // 29179
hát van benne vmi:))
1ébként a sok passatot hamar le is hajtják, mer nem is találni olyat amelyikkel ne mennének egy év alatt 100eKm-eket
GEORGE02-02-2007 11:28:07 // 29178
Micsoda??? Dupla cip?????
Poló02-02-2007 11:27:30 // 29177
Ha olyan jó dolog lenne egy-egy chiptuning, akkor miért nem eleve erősebben jön ki a gyárból az autó? A gyárnak nem kerülne többe a gyártás, viszont az autó eladhatóbb lenne.
GEORGE02-02-2007 11:27:15 // 29176
Azért nem fekszik ki 5000-től, de messze nem olyan tartós mint az elöd passatok TDi mocijai.
Viszonylag hamar megadja magát a hengerfej!
De ez így is van rendjén egy hulladék vw-től ne várjon mást az ember :-)
Andrewxy02-02-2007 11:26:06 // 29175
Egyébként a mi 2.5tdi-nk sem eszik 7felett bárhogy megyek vele
Andrewxy02-02-2007 11:25:21 // 29174
jah, csak az 3-4 misi:(((
Andrewxy02-02-2007 11:24:52 // 29173
1.9 tdi , dupla csippel
GEORGE02-02-2007 11:24:49 // 29172
Akkor passatot kell venni.
Bár ha azt a gépet is "használja" ahogy kell, erős kétségeim vannak avval a 6,5-el!!!
Nekem a Tempra 1,9 TD SW se evett annyit sose!!!!! 7-8 közt evett! ( 140-150közt bandukolva)
Andrewxy02-02-2007 11:24:16 // 29171
1 hónapba többet megy vele mint 5000km;)
Poló02-02-2007 11:23:13 // 29170
Meg 5000 km után kifekszik a motorja...
Andrewxy02-02-2007 11:22:27 // 29169
végül 9l még egész jó ehhez a teljesítményhez, bár haverom 180le-s passatja (diesel) csak 6,5et eszik:))))
Balage02-02-2007 11:19:11 // 29168
Típushiba:
- vez.mód, de hát ugye ez minden TS-re igaz
- kérdezd meg a TI-s kollégákat (ystuc, George, dfg) nagyjából ua. lehet számítani.
GEORGE02-02-2007 11:17:22 // 29167
nekem az országútija 9 :-)
Na jó emögött van tempo is :-)))
a nagy átlag ti-s és QV úgy számol, hogy 10 liter/100km és abból tutira kijön! :-)
A HR útunk alkalmával 8,5-9,3 ligyis fogyik voltak, jó kis Alfás tempokkal :-)
Andrewxy02-02-2007 11:16:28 // 29166
normál használat -> 8l , kicsit rosszul fogalmaztam ez elöbb:(
Andrewxy02-02-2007 11:15:18 // 29165
Szerintem 8körül max meg kellene állnia nem átlagos használattal, most itt nem a telitalpas üzemmódra gondolok, hiszen ugy még talán a dízeles is megenné a 10et, talán:)
GEORGE02-02-2007 11:12:34 // 29162
Én a 13-14-et kicsit túlzónak tartom.
Általános átvizsgálás javalt, kimondottan speciális gondja nincs a 145-146 párosnak.
A lengőkarokat nézesd meg még, ezeket hamar kikésziti a magyar úthálózat.
Kb 11-14ezer közt megy/ db-ja.
Ha inditás után pár másodpercig "dizeles" hangot hallat akkor a vezérlésmódosító nemsokára csere érett lesz.
Jó lenne ha meglennének a kulcsai.
2db piros
1db "mester" vagy "szerviz" kulcs ki minek szereti hívni,
1db kódkártya
Andrewxy02-02-2007 11:08:20 // 29161
értem, ezt mondjuk én is gondoltam hogy nem sok erős autó van forgalomba amelyik 10év után még 1x sem volt törve:)
És vmi típus hibát tudsz????
Balage02-02-2007 11:05:23 // 29160
Milyen fogyasztás csalható ki belőle, stb....
mire kell figyelni egy iyen típusnál?
A talpadtól függően 8L -> 13-14L-ig is.
Mindenre figyelni kell:
- remélhetőleg csak kicsit volt törve, mert ugye a törésmentes QV legalább annyira rikta, mint a törésmentes TI. :-D
- leinformáható előélet, ill. egy alapos átvizsgálás vásárlás előtt.
- sajnos nagyon kevés használható QV-t árulnak itthon, tehát nagyon vigyázz!
Andrewxy02-02-2007 10:58:54 // 29159
Helló!!!
Tud valaki 1 kis infót adni a 145 qv ről????
Milyen fogyasztás csalható ki belőle, stb....
mire kell figyelni egy iyen típusnál?
előre is köszi...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?