Forum >> 145-146
szasza(SW)02-02-2007 13:08:19 // 29308
Azért van az Amore ,hogy informálodjunk:D
Andrewxy02-02-2007 13:06:58 // 29307
értem, akkor bocsi ez előző tévedésemér:))
szasza(SW)02-02-2007 13:05:40 // 29306
Mind a kettöböl vanak a boxeresek ill. Ts 1.4,16,1.8 és a csucsmodelek a QV,TI
Atesz198702-02-2007 13:05:32 // 29305
Ezt mondtam Én is. 146-nál a TI a csúcsmodell. A 145-nél pedig a QV. Ugyanaz a 2. lityis moci van benne. A kasztni formáját leszámítva ugyanaz a két autó.
Andrewxy02-02-2007 13:05:29 // 29304
nem veszem zokon:)) csak tudod van ahol olvastam olyant hogy 7.5 vegyes és kiváncsi voltam hogy a valós tulajdonsok erről mit mondanak, mer hát élég hihetetlen volt!
Youri02-02-2007 13:05:03 // 29303
146 Ti----145QV.Ennyi
szasza(SW)02-02-2007 13:03:54 // 29302
Igy van 150 illetve a frissités utáni 155LE
Youri02-02-2007 13:03:22 // 29301
Ne vedd zokon,de ha ennyire érdekel a fogyi akkor a QV-t nem neked találták ki!!!!Sorry
Andrewxy02-02-2007 13:03:11 // 29300
várjál, nem ugy vn hogy 146 ból van a ti, 145ből meg qv??
szasza(SW)02-02-2007 13:02:08 // 29299
Általában azért vesszük egy lap alá a kettőt mert egyforma cm3 meg LE:)
Andrewxy02-02-2007 13:01:51 // 29298
szóval mindkettő ugyannannyi ló?
Andrewxy02-02-2007 13:01:10 // 29297
aszittem a 1.8 as ti, és qv mint sportosztály a2.0:))))))))))))))))))
de akkor most hány ló a ti???
mer autodataba csak 1 motórkod van 2.0re és az 1998ig 150le utána meg 155le????????????????????
Youri02-02-2007 13:00:39 // 29296
A TI 2ezres.Vegyesben szerintem a 8-8.5,ha erre figyelsz mindig.DE NEM ÉRDEKELNE A 10 SE!!!!
Atesz198702-02-2007 12:59:15 // 29295
Na most elástad magad! :DDDDDDD Tourism nternacionale, vagy valami ilyesmi, és 2.0-s :) Ugyanolyan csúcsmodell, mint a QV... De GEORGE-tól nem rakot zsebre, amit kapni fogsz :DDDD
Andrewxy02-02-2007 12:59:00 // 29294
aszittem az 1.8as a ti:(
Andrewxy02-02-2007 12:57:55 // 29293
ez biztos!!!!!!!!!!!!!!!!
szasza(SW)02-02-2007 12:57:44 // 29292
2.0 az is:)
Atesz198702-02-2007 12:57:26 // 29291
Sztem ha vennél egy QV-t Te sem azon lennél, hogy fogyasztási minimumokat döntögess. ;) Nincs az a nyugis vezető, aki ne engédné el a lábát egy 150 lovas gépben. :)))
Andrewxy02-02-2007 12:56:12 // 29290
egyébként a ti mit takar?? azt tudom hogy 1.8:)
szasza(SW)02-02-2007 12:54:47 // 29289
finomkodni nem de sportosan autózni mindenkép jó:)
Andrewxy02-02-2007 12:54:19 // 29288
egyesre===vegyesre
Andrewxy02-02-2007 12:53:55 // 29287
én inkább amolyan egyesre gondoltam, tudod kicsit kevesebb város, 10-15km-es távok
Youri02-02-2007 12:52:42 // 29286
Szerintem tuti h nem.Azért van egy határ.Nekem városban még nem ment 9.5 alá.
Andrewxy02-02-2007 12:52:38 // 29285
akkor meg nem is érdemes ilyen kocsit tartani:))
szasza(SW)02-02-2007 12:52:11 // 29284
Hát nem hiszem max városon kivül de nagyon finoman max 90-es tempó talán:)
Andrewxy02-02-2007 12:50:18 // 29283
Szóval akkor 8alá nemiogazán menne le?
szasza(SW)02-02-2007 12:48:01 // 29282
Sziasztok!
De pörögtök nem birok ilyen tempoban olvasni:)
A QV fogyasztásra vissza térve finoman járva felügyelet mellett(asszony)8.5-10.5-el el járok a TI-vel mivel a QV valoszinü valamivel könyebb szerintem avval is ennyivel el lehet járni.
Andrewxy02-02-2007 12:43:26 // 29281
max annyi a különbség hogy a gyári vetitőlencse ami xenonos az autómatikus magasságállítóval van ellátva hogy a szembejövő parasztot ne vakitsa el, hiába van a kocsi telepakolva:)))))))))))))
Andrewxy02-02-2007 12:41:54 // 29280
minden gyári xenonos autó vetitőlencsés
Atesz198702-02-2007 12:41:26 // 29279
Ezt továbbítom az okoskának, köszi. :))
Atesz198702-02-2007 12:40:05 // 29278
Ehez ismerni kell a körülményeket, de bátyám "okos", és inkább mindenki kerüli vele a vitákat. :) Amúgy, abban meg éppen lehetett logika, hogy a vetítő lencsét is cserélni kell. Még ha ez esetben nem is kellett.
Andrewxy02-02-2007 12:39:21 // 29277
mindenbe lehet tenni, sőt igazából a xenon a vetítő lencsébe lett kitalálva, hiszen az sokkal jobban fókuszálja a fényt mint a sima lámpatest, és nem veri mindenfelé a fényt
Atesz198702-02-2007 12:37:48 // 29276
Jah nem, az a bátyám volt, aki azt mondta, hogy a vetítő lencsés fénszóróba nem lehet xenont rakni.
Andrewxy02-02-2007 12:36:47 // 29275
vagy csak mikor gyorsulás lesz ott, akkor is össze lehetne futni?!
GEORGE02-02-2007 12:36:03 // 29274
Van bizony :-)
Jó volt ott körözni :-)
Kéne még ott talit szervezni!!!
Andrewxy02-02-2007 12:34:13 // 29273
sokat kell ott faragni a 160lóhoz:)
GEORGE02-02-2007 12:34:13 // 29272
Azt mondta Atesznak, hogy nincs útolag beszerelhető Xenon szett, azok valamilyen xenon utánzatú égők csak.
Közben már majdnem a Tescoba is lehet kapni és Ő meg nem is tud róla??
Na ha ennyire vágja a dizel témát akkor igazi "profi" szerelő lehet
Atesz198702-02-2007 12:33:39 // 29271
hát ez a 10 ezer azon múlik, hogy mit bír a mechanika. Meddig tudja követni a dugattyú mozgását. Ha elég erősek az alkatrészek, akkor elvileg lehetséges. Ha nem, akkor görbül minden, és szanaszét esik a motor. :D
Andrewxy02-02-2007 12:33:00 // 29270
látom van róla bizonyíték is;)))))))
Andrewxy02-02-2007 12:31:59 // 29269
azér a ladába nemcsak a benne hagyott tartalék a lényeg, hiszen ott még a köbcenti is változik, és hát az sem mind1
Atesz198702-02-2007 12:31:14 // 29268
Mert így később fogy ki belőle a kraft. :) Az biztos, hogy jobban megy, mint egy folytott L200. Meg mert bolond :D
Halott Ő a xenonról, csak a 40 ezresről nem. :PPPP
GEORGE02-02-2007 12:30:25 // 29267
Atesz198702-02-2007 12:29:07 // 29266
Hát ideális körülmények között, ahol bírja a terhelést a cucc, elvileg van egy pont, aminél többet nem tud forogni a benzines motor. De nemsokára itthon lesz apum, és elmagyarázza nekem, hogy miért. :) A lényeg az asszem, hogy nem tud több anyagot nyomatni.
ugyanakkor a diesel addig prög, még végül a mechanika nem tudja lekövetni a mozgást, és akkor robban, mikor nyit a szelep, stb... El tudjátok képzelni. A benzinesnél nem tud többet forogni, mint amit a mechanika elbír, de ezt mos tényleg nem tom miért, nem akarok hülyeséget mondani.
András bácsi02-02-2007 12:28:53 // 29265
Alapból más a furat, a löket, erősebb főtengely, nagyobb szelepek, más nyitási szög stb. a kiindulás. Valószínű, hogy 120 lovast nem lehet csak csippel 150-re feltornászni, a csipp csak a fordulatot emeli, meg a befecskendezést optimalizálja elsősorban.
Olvasgass olyan alapdolgokat, hogy anno a 75 lovas ladákból hogyan csináltak 160 lovasokat. Persze ott azért volt a motorban tartalék rendesen: egy alapjában kihegyezett TS elég valószínű, hogy nem bír sokat a komolyabb tuning után.
Andrewxy02-02-2007 12:28:43 // 29264
mér veszi ki????
Andrewxy02-02-2007 12:28:14 // 29263
xenon?????:)))
GEORGE02-02-2007 12:27:20 // 29262
De 10ezerig képtelen felforgni!!!
Ez az az autószerelő aki még nem halott a Xenonról? :-D
Bocsi nem hagyhattam ki! :-)
Atesz198702-02-2007 12:25:52 // 29261
Az autószerelőm 2.5-ös Mitsu L200-a nem szabályoz le sehol. Ki van belőle véve a szabályzás. Ha nincs ilyen szabályzás, akkor bizony addig forog a diesel, még szét nem esik. Ezt nyugodtan megkérdezheted nálam okosabbaktól is. :)
GEORGE02-02-2007 12:25:28 // 29260
Nehéz kérdés.
Elméletileg nem lenne különbség mert mind a kettő 150 lovas és a súlyuk is közel azonos, de gyakorlatban passz.
A nyomatékok biztosan másak lennének.
Mármint máshol lenne az 1,6-nak a nyomaték csúcsa mint a 2,0-nek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
646
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?