Forum >> 145-146

dfg (Tanárúr)02-05-2007 21:04:00 // 36158
Erről beszéltem. ezért nem adtam el az enyémet, csak kölcsön. De szasza biztos tud segíteni telszámmal, mert ő talált, csak drágán.
Robi ( Sztanik )02-05-2007 21:03:37 // 36157
A fütyülős turbós hang a generátor szíjtól jön nálam. Ha a microbordás tárcsa megkopik, akkor a szíj nem ott fut ahol elő van írva neki. Ettől fütyűl. Viszont pár napja 3000-es fordulattól nekem is van egy új hang. Ha jellemezni kéne, akkor azt mondanám onnan elordítja magát. De komolyan. Tetszik az a hang, bár már sejtem mitől van. Kirepedt a LMM előtti gumicső. Kap levegőt rendesen. Mivel szűretlen levegőt szív, orvosolni fogom a napokban.
Ati_QV ®02-05-2007 20:58:14 // 36156
Hali skacok! Ez az olajdekni ügy egyre izgalmasabb . Nemrég beszéltem a szerelőmmel,Ő sem tud szerezni bontottat ,pedig széttelefonálta magát rendesen! :( Ott áll az autóm olajteknőc nélkűl az aknán! :(((
Robi ( Sztanik )02-05-2007 20:55:26 // 36155
Mszabika nicknevű tag árult egy motoros pioneer CD-s fejegységet. Kérdezz rá.
dfg (Tanárúr)02-05-2007 20:50:27 // 36154
hát... figyelj oda. szasza146ti is keresett egy jót, aztán nem talált. nekem speciel van egy tartalék, de most az is használatban van.
Scold02-05-2007 17:44:59 // 36153
Nixmit! Kitartás cartárs :)
Pedr002-05-2007 17:43:07 // 36152
na majd otthon tovább böngészem. köszönöm a segítséget.
Scold02-05-2007 17:21:44 // 36151
I29 lesz a tiéd :)
Scold02-05-2007 17:19:07 // 36150
A doksival az a gáz hogy az olaszok aztán tényleg nem konyítanak a szak angolhoz ezért akár másként is hívhatják a doksiban...
Pedr002-05-2007 17:16:36 // 36149
Az mar egyszer megvolt sajna. De mindent azert megsem akarok osszevissza fujni vele.
Scold02-05-2007 17:05:04 // 36148
WD40.... fogmosásig kb mindenre jó :)
Pedr002-05-2007 16:56:26 // 36147
Hát... Örülnék ha oda állhattam vola már, de előbb haza kell vontatnom szegényemet Aszódról (Pestre). Ma este lesz az akció, ha minden jól megy. Ott vesztegel vasárnap óta. :( Csak azért érdekel a relé helye pontosan, mert hátha csak valami érintkezési probléma van és előtte mielőtt vontatni kezdenénk megpiszkálnék pár csatlakozót hátha feltámad. Főleg az ac-ét mert nem hallom zúgni, amikor ráadom a gyújtást. Eddig még nem találtam meg a leírásban a pontos helyét.
Scold02-05-2007 16:40:23 // 36146
Duál dobó kocka tuningnak számít? :D
ystuc02-05-2007 16:32:46 // 36145
Kinek mi a finom. :-D
Scold02-05-2007 16:32:21 // 36144
Jó, de azért ez több mint finomhangolás...
ystuc02-05-2007 16:31:33 // 36143
Nem véletlenül, ez tény. Viszont attól még lehet rajta finomítani, és ez nem feltétlenül hátrányos. ;-)
Scold02-05-2007 16:25:22 // 36142
Én inkább azt a szemléletet képviselem, hogy nem véletlenül tervezték olyannak azt az autót... szépen lassan gyáriasítom vissza :) Na jóóóóóóóó a hifi az nem gyári lesz :)
Seriff02-05-2007 16:22:10 // 36141
Hiányozni fog, hidd el:)) Én megtartom a sport betétszűrőm, majd váltogatom kedvem szerint a direkszürcsivel:)
Laurent02-05-2007 16:21:38 // 36140
Szasza ha a mailen küldött képekből kell valamelyik nagyobb felbontásba akkor írdd meg a nevét és elküldöm.
Seriff02-05-2007 16:21:23 // 36139
Cííípótók!:))
WarbiRunner (Gyuri)02-05-2007 16:21:15 // 36138
Direktszűrő témában ha beleszólhatok, volna néhány megjegyzésem. Én keleti gépet tuningoltam eddig, ami vas az volt a kezemben. A direktszűrő nálam a polcon kötött ki, mert hiába mostam és olajoztam 3ezrenként, szépen megkoptatta a motort. 1.3-mas benzines volt. Az első ilyen motor a még apám alatt 300e-t ment mire csipegette az olajat, a direktszűrős 160-nál már kajálgatta. Önmagában túl sok hatása sincs (közel lélektani) egy ilyen szűrőnek, csak megfelelő kipufogórendszerrel együtt. Úgy viszont érezhető, legalábbis régi karbis 8v benzinesnél. Nyilván a versenymotorokon nem számít annyira, hogy mennyit bír a motor, legalábbis nem 100ezres távlatokban, ezért van értelme feltenni. De én biztos, hogy a 3-4 vagy mégtöbb évre tervezett autómra ha fizetnének se tennék ilyet többet. A hanghatás persze élmény, az biztos.
Laurent02-05-2007 16:16:46 // 36137
Üdv mindenki!

A hosszú "pihenő" alatt találkoztam Szaszával íme pár kép:

Scold02-05-2007 16:16:26 // 36136
Simota direktszűrő (WS-002-1 tip.)
Scold02-05-2007 16:12:45 // 36135
Lapomon megtekinthető...
Seriff02-05-2007 16:11:28 // 36134
Miről?
Scold02-05-2007 16:10:46 // 36133
Én meg most állok vissza gyári szűrőre :)
Seriff02-05-2007 16:05:41 // 36132
Nah, megrendeltem Punishertől a szűrőt meg a csövet:)
Scold02-05-2007 15:12:59 // 36131
Firefox für os x :)
Seriff02-05-2007 15:05:28 // 36130
Explorer?:)
Scold02-05-2007 15:04:03 // 36129
Köszi, hogy szólsz mert frankón nem jelent meg nekem minden esetben az ikon :) most vakon klikkelek :)
Scold02-05-2007 14:58:14 // 36128
gondolom a motorházba :)
Pedr002-05-2007 14:56:42 // 36127
Jó anyag. Beálltam tőle mint a gerely. :D
Pedr002-05-2007 14:55:57 // 36126
Én már hallottam ezt a visítást 147-esnél is utcán. Elment mellettem aztán gondoltam magamban: Jé az enyémnek is ilyen a hangja! :)
Seriff02-05-2007 14:52:37 // 36125
Ha egy korábbi hsz-re válaszolsz, használt a válasz gombocskát, ami az adott hsz alatti sorban legjobbra van (kis piktogram) ;)
Scold02-05-2007 14:50:37 // 36124
Ákimáki! Jó sok scannelt anyag :)
Ákimáki02-05-2007 14:48:37 // 36123
A mailt megkaptam, de a céges masina nem bír az anyaggal. Majd otthon megvizsgálom az anyagot. Vajon mi lehet benne??? :-)
Seriff02-05-2007 14:44:11 // 36122
Ajajjj:)))
Scold02-05-2007 14:42:22 // 36121
Mailben neked is megküldtem :)
Ákimáki02-05-2007 14:39:56 // 36120
Szia Scold! Lehetne tudni, hogy milyen varázsdoksit szervantottál?
Scold02-05-2007 14:37:50 // 36119
Első autó... Április 6. jogsival... jó az parkolásnál :)
Seriff02-05-2007 14:30:21 // 36118
Minek az elektromos tükör?:o)
Scold02-05-2007 14:24:15 // 36117
Én most két dologra gyúrok de ez akár három is lehet :) - Elektromos tükrök - Új hifi az a doksi amit szerváltam nagyon hasznos mert azonnal lehet mindenről tudni mi mire való... Örülök is, hogy lusták az olaszok mert szépen minden ott a helyén csak a megfelelő helyre kell dugni... Azért viszont morcos, hogy nem stabil a ragasztó abban a szalagban amivel kötegelnek mert folyik mint az enyv... :)
Atesz198702-05-2007 14:14:10 // 36116
Ha fémesen visít, akkor próbáld ki, hogy járó motornál vizet öntesz a szíjakra. Ha megváltozik a hangja, akkor szorosan van a szíj felrakva. Nekem is Egomban mondta egy cartárs, aki nincs reggelve (autószerelő). Neki is így megy a gépe egy ideje, de nincs jelentősége.
Pedr002-05-2007 14:10:33 // 36115
Megkaptam mailben. LOL :D
Scold02-05-2007 14:06:46 // 36114
A kép lemaradt :)
Scold02-05-2007 14:06:23 // 36113
Pedr0! :D Ez a gázpedálosoldal... :)
Seriff02-05-2007 13:55:08 // 36112
Amikor éled a TS:)
Pedr002-05-2007 13:51:22 // 36111
Scold! Ha most itt lennél, akkor lábat csókolnék. ;)De mivel nem vagy, így csak megköszönni tudom neked ezt az anyagot, amit átküldtél! KÖSZÖNÖM! :) (amugy nekem is kb 3000től hallatszik)
Scold02-05-2007 13:10:09 // 36110
Pedr0 Nálam kb úgy a 3000 től hallatszik :)
Pedr002-05-2007 13:00:52 // 36109
Nekem is visít a gép. Kiváncsi lennék én is rá, miért. És hogy okozhat-e ez hosszútávon valami bajt. Nekem ugy hangzik mintha vezérléssel lenne összefüggésben mert fordulatszám függő. nálam legalábbis
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.