Forum >> 155
Buksi23-02-2009 19:58:47 // 74807
Mint például? :-))
Gery8323-02-2009 19:51:58 // 74805
:DDD
Igazából leszarom... Van ennél nagyobb dilemmám is. :D
Igazából leszarom... Van ennél nagyobb dilemmám is. :D
Buksi23-02-2009 19:51:15 // 74804
Csak nehogy ne tudj dönteni! :-DD
Gery8323-02-2009 19:48:34 // 74803
Gery8323-02-2009 19:44:42 // 74802
Szia!
Nem, a festékre az van írva, hogy letisztított fémfelületre közvetlen. :(
Nem, a festékre az van írva, hogy letisztított fémfelületre közvetlen. :(
Buksi23-02-2009 19:40:18 // 74801
Van, akinek az tetszik! :-)
Thomika23-02-2009 19:39:23 // 74800
Jó az szép fényes feketén is! :)
Buksi23-02-2009 19:34:50 // 74799
Na bakker, akkor jól belenyúltál! :-((
Azt hinné az ember, hogy az ilyen termékekben legalább meg lehet bízni, aztán tessék! :-(
Sztem legyen piros! De lehet, hogy a sárga jobban menne a rosso kasztnihoz! :-)
Azt hinné az ember, hogy az ilyen termékekben legalább meg lehet bízni, aztán tessék! :-(
Sztem legyen piros! De lehet, hogy a sárga jobban menne a rosso kasztnihoz! :-)
Kazes☻23-02-2009 19:31:16 // 74798
Alapozót tettél alá?
Gery8323-02-2009 19:29:19 // 74797
Köszi!
Ez cinkspray rajta, korrózió ellen. Azon még agyalok, hogy színesre fessem-e.
Nagyon felcsesztem az agyam. Megvettem a MOTIP féknyeregspray-t majdnem 3e forintért. De egy rakás szar. Még jó hogy csak egy párat festettem le elsőre... Kromofágozhattam le az egészet. Nem fed, folyik, lassan szárad, ronda... :(
Rosszabb mint egy sima akrilfesték, ami kb 600forint bárhol.
Úgyhogy nagyon kivan vele a tököm...
Ez cinkspray rajta, korrózió ellen. Azon még agyalok, hogy színesre fessem-e.
Nagyon felcsesztem az agyam. Megvettem a MOTIP féknyeregspray-t majdnem 3e forintért. De egy rakás szar. Még jó hogy csak egy párat festettem le elsőre... Kromofágozhattam le az egészet. Nem fed, folyik, lassan szárad, ronda... :(
Rosszabb mint egy sima akrilfesték, ami kb 600forint bárhol.
Úgyhogy nagyon kivan vele a tököm...
Buksi23-02-2009 19:26:03 // 74796
Akkor meg kályhaezüst! :-DD
Kazes☻23-02-2009 19:25:38 // 74795
Szürkére? Kályhaezüst!!! :D
Buksi23-02-2009 19:22:45 // 74794
Nagyon jól néz ki, gratula! :-))
De miért pont szürkére festetted a nyergeket? Vagy ez még nem a végső szín? :-)
De miért pont szürkére festetted a nyergeket? Vagy ez még nem a végső szín? :-)
Gery8323-02-2009 19:19:37 // 74793
Gyozi15523-02-2009 18:08:53 // 74792
a szelepfedélből úgy lássék..
SD23-02-2009 17:32:06 // 74791
hát az biz jól szól úgy ahogy van:)
SD23-02-2009 17:04:29 // 74790
hosszába de jól:) 16V szerintem:)
Longman23-02-2009 16:57:13 // 74789
Bele okoskodok "mán" én is egy pöppet :)
Nekem a következők voltak a tapasztalataim a 2.0 16V esetén:
Katalizátorom szar volt, úgyhogy vettem bele "sport" katalizátort. Kicsit kevesebbet fojtott, egyébként semmi értelme nincs.
Végdobom univerzális Remus volt.
Ezek felszerelés után gyak. semmi hangja nem volt, ami meg volt az is repedtfazék lett. Ezen jó nagyot csodálkoztam, mert sem a kat, sem a Remus nem az olcsó fajtából való volt. Aztán rájöttem a titokra, amely a 155 esetén a végdob előtti "háromszög" dobban van. Azt kell onnan kivágni, semmi mást, és akkor szép hangja lesz. Igaz, hangos is.
A mostanin is rajta van ez a háromszög, és attól függetlenül egy "baszom" nagy végdob van rajta, éppen csak visszafogottan dohog belőle a 6 henger alapjáraton. De ez így is marad, mert ennek elég ahogy a motor énekel, ill a felsőbb tartományban ordít.. :)
Nekem a következők voltak a tapasztalataim a 2.0 16V esetén:
Katalizátorom szar volt, úgyhogy vettem bele "sport" katalizátort. Kicsit kevesebbet fojtott, egyébként semmi értelme nincs.
Végdobom univerzális Remus volt.
Ezek felszerelés után gyak. semmi hangja nem volt, ami meg volt az is repedtfazék lett. Ezen jó nagyot csodálkoztam, mert sem a kat, sem a Remus nem az olcsó fajtából való volt. Aztán rájöttem a titokra, amely a 155 esetén a végdob előtti "háromszög" dobban van. Azt kell onnan kivágni, semmi mást, és akkor szép hangja lesz. Igaz, hangos is.
A mostanin is rajta van ez a háromszög, és attól függetlenül egy "baszom" nagy végdob van rajta, éppen csak visszafogottan dohog belőle a 6 henger alapjáraton. De ez így is marad, mert ennek elég ahogy a motor énekel, ill a felsőbb tartományban ordít.. :)
Gyozi15523-02-2009 16:53:45 // 74788
keresztbe aTS motor? jól látom?
Marklar15523-02-2009 16:37:52 // 74787
Szeríntem meg elfér az oda. Tunner is ott faragott valamit...
Marklar15523-02-2009 16:36:55 // 74786
Oldalamon a ződ 155. Műszerfal még benne van:)
Este dolgozom...
Este dolgozom...
Buksi23-02-2009 16:33:41 // 74785
Hát elég gyenge! :-DD
Marklar15523-02-2009 16:31:23 // 74784
Dehogy neeem:)))
SD23-02-2009 16:28:58 // 74783
Buksi23-02-2009 16:27:45 // 74782
Semmi gond! :-DD
Azért tart eddig a fényezés, mert még belerakják a gépbe a V8-ast is! ;-))))))))
Azért tart eddig a fényezés, mert még belerakják a gépbe a V8-ast is! ;-))))))))
SD23-02-2009 16:27:20 // 74781
akkó vezérműtengely, szívó oldal bővítés polírozás, chip, benzinnyomás, kályhacső:))) 9000RPM:)))
Buksi23-02-2009 16:26:47 // 74780
Áááááá, dehogy! Jó az úgy, ahogy van! :-DDDD
afri23-02-2009 16:22:11 // 74779
annyira azért nem nyúúkálunk bele ... !! :-DD
SD23-02-2009 16:17:18 // 74778
De viccen kívü egy Q4 moci sokat dob rajta, egy pöppet:):):)
afri23-02-2009 16:13:53 // 74776
egyébként én sem akarok "hangoskodni", nem bírom a fejfájós dolgot, csak szeretnék egy kicsit több erőt kihozni a vasból, és egy kicsit öblösebb hangot! de kösz az eddigi véleményeket, és várom továbbra is őket! :-)P hajráá!
SD23-02-2009 16:04:06 // 74775
őőő
alapállás, ne hasonlítsuk az élvonalbeli mérnökök által tervezett motort és kipuffot, egy kerti sufniban tákolt rendszerhez:)
az egyik komoly számolás, a másik szerencse kérdése:)
én ezt az egész kipuff tuningos témát csak fentartásokkal fogadom el:
- azokat a tartalékokat lehet esetleg teljesítménnyé alakítani, ami a városi közlekedés, és a környezetvédelmi normák teljesítése miatt került a rendszerbe
- a hangos kipuffot én elve utálom... az maradjon csak meg a hondáknak, mutyukiknajm meg a subaruknak...
- ha a rendszerbe bele van piszkálva az már nem fog úgy működni a motorral mint ahogy azt a gyárban megálmodták. ezért nagy körültekintést igényel ha javítani szeretnénk rajta.
Én is lamdaszonda nélkül járok, amúgy gyári rendszerrel, és nincs panaszom a fogyasztásra, hajtósan sem megy 10fölé, alapból megvan 9-el, de volt már 7,3 is
ha én kipuffot építanék, valami alapvetően egyszerű, halk de kicsit öblösebb hangá rendszert csinálnék, vagy egy sport dobot raknék a végére azt kész, a kat helyére meg egy csövet. A lényeg hogy ne ütközzön a gáz akadályba, és ne táguljon ki pl: egy kibelezett katalizátorban, stb
De én ha lehet még halkabbra csinálnám az autómat:)
alapállás, ne hasonlítsuk az élvonalbeli mérnökök által tervezett motort és kipuffot, egy kerti sufniban tákolt rendszerhez:)
az egyik komoly számolás, a másik szerencse kérdése:)
én ezt az egész kipuff tuningos témát csak fentartásokkal fogadom el:
- azokat a tartalékokat lehet esetleg teljesítménnyé alakítani, ami a városi közlekedés, és a környezetvédelmi normák teljesítése miatt került a rendszerbe
- a hangos kipuffot én elve utálom... az maradjon csak meg a hondáknak, mutyukiknajm meg a subaruknak...
- ha a rendszerbe bele van piszkálva az már nem fog úgy működni a motorral mint ahogy azt a gyárban megálmodták. ezért nagy körültekintést igényel ha javítani szeretnénk rajta.
Én is lamdaszonda nélkül járok, amúgy gyári rendszerrel, és nincs panaszom a fogyasztásra, hajtósan sem megy 10fölé, alapból megvan 9-el, de volt már 7,3 is
ha én kipuffot építanék, valami alapvetően egyszerű, halk de kicsit öblösebb hangá rendszert csinálnék, vagy egy sport dobot raknék a végére azt kész, a kat helyére meg egy csövet. A lényeg hogy ne ütközzön a gáz akadályba, és ne táguljon ki pl: egy kibelezett katalizátorban, stb
De én ha lehet még halkabbra csinálnám az autómat:)
Thomika23-02-2009 16:03:58 // 74774
Érdekes... vna igazság mindegyikben, maxa megfogalmazás (érvelés) nem jó. Tény, hogy a gázgyorsító nem feltétlen kell. Nekem nyomatékban sokat segített, 6-10nm között vhol. Egy sima csővel is lehet pótolni, de én a helyedben az első dobot, pontosan a 3. írásban leírt fojtás miatt mindenképpen meghagynám. A középső dob semmilyen hatással nincs a hangon kívül (idéztem a kipuffosokat), fojtáshoz ott az első dob, emellé egy jól megszerkesztett hátsó dob és máris lehet egy hatékony rendszered! De jobban jársz, ha olyan szakihoz viszed, akivel lehet konzultálni, aki tud javaslatot tenni kifejezetten a TS motorhoz kialakítva. Az általános konfig-ok nem biztos,hogy jók ehhez, figyelembe véve, hogy sok más típusnál nincs a kat-on után másik 3 dob....Ezért inkább kérd ki több szakember véleményét, aztán dönts! sok Le múlhat rajta :))
afri23-02-2009 15:18:53 // 74773
hát a gázgyorsító dobokról hallottam jót s rosszat! így aztán elindulhat az ember vmin is!!! :-))
ilyeneket olvastam! idézgetek:
"kat helyére minek gázgyorsító? már azzal gyorsítasz a gázon ha kiveszed a katalizátort... (nincs mibe megakadjon), kat helyére egy sima cső. zöldkarin lehetnek gondok, kicsit rosszabbak az értékek nem nagyon okoz ez problémát. persze nem a mozaikba kell vinni ez a gázgyorsító dob olyan hangzatos, olyan divatos lett mostanában, emberek belegondolnak egyáltalán abba hogy semmit nem ér? drága és nem ér semmit. ha igazán jó kipuffot akarsz akkor kat kiherél, bele cső, egy átmenő kicsit szűkülő középdob, és egy hangoló végdob. Semmi több nem kell. Ha tényleg javítani akarsz az autód teljesítményén akkor ennyi. Ha arra mész hogy a kársztájlingon vagy találkozókon vagy bárhol, azzal dicsekedhess hogy neked ilyen meg olyan meg amolyan húúúde drága cucc van a kipuffodba építve akkor hát vegyél nyugodtan. "
"Igen, az világos hogy ha a katot kiveszem akkor jobb a gázáramlás...a gázgyorsító, belűl egy spirálos kiképzéssel rendelkezik, ettől gyorsabb a gáz és ugye tudjuk hogy gyorsabb gáznak nagyobb a nyomása...így a katalizátor nélküli rendszertől még jobb is lehet ha ez pluszban van..."
"egyszerű a válasz rá Norbi! a motort amikor megtervezik (főleg még anno a 90-es évek elején amikor még nem volt kötelező a kat), nem úgy tervezik meg hogy katalizátor rajta van. A motor a katalizátortól mondhatni szinte független. A kat egy fojtást ad a kipuffogó rendszerben, ezt típusa válogatja, lehet hogy részben pótolni kell, de az esetek 90%-ban egy ilyen fojtás csökkentés, mint a kat hiánya még jótékony hatással tud lenni a motor működésére, méghozzá azért, mert a katalizátor szerepe ugye a károsanyag kibocsátás minimálisra csökkentése. A motor teljesítményoptimumán a katalizátor nem éppen a legjobb hatásfokon dolgozik. A katalizátor optimális működési értékénél (itt jön szóba a lambda szonda), a károsanyag kibocsátás alacsonyabb, de viszont a motor teljesítménye messze nincs optimumban. egy előlvizsgáló lambdánál (mint amilyen az én escortomban, és a fiesták jó részébe(MK5-ig tuti.), a motor vezérlésébe nem szól bele a kat, mivel csak a katalizátor előtt mér a rendszer. A kat kivétele leveszi a fojtást a motorról így egy kicsit más lambda értéket is fog kapni a motor(magasabb lambda érték, amire dúsítja a keveréket), és emiatt érezhető teljesítmény növekedés, illetve azért mert a nagyobb mennyiségű kipuff gáz (a több elégetett üa miatt több), a fojtás hiánya miatt akadálymentesen tud távozni. Persze mindez akkor érvényes, ha a középdobnál és a végdobnál megvan persze a motor által igényelt fojtás.
"
Na, ilyeneket írogatnak!
:-DDD
ilyeneket olvastam! idézgetek:
"kat helyére minek gázgyorsító? már azzal gyorsítasz a gázon ha kiveszed a katalizátort... (nincs mibe megakadjon), kat helyére egy sima cső. zöldkarin lehetnek gondok, kicsit rosszabbak az értékek nem nagyon okoz ez problémát. persze nem a mozaikba kell vinni ez a gázgyorsító dob olyan hangzatos, olyan divatos lett mostanában, emberek belegondolnak egyáltalán abba hogy semmit nem ér? drága és nem ér semmit. ha igazán jó kipuffot akarsz akkor kat kiherél, bele cső, egy átmenő kicsit szűkülő középdob, és egy hangoló végdob. Semmi több nem kell. Ha tényleg javítani akarsz az autód teljesítményén akkor ennyi. Ha arra mész hogy a kársztájlingon vagy találkozókon vagy bárhol, azzal dicsekedhess hogy neked ilyen meg olyan meg amolyan húúúde drága cucc van a kipuffodba építve akkor hát vegyél nyugodtan. "
"Igen, az világos hogy ha a katot kiveszem akkor jobb a gázáramlás...a gázgyorsító, belűl egy spirálos kiképzéssel rendelkezik, ettől gyorsabb a gáz és ugye tudjuk hogy gyorsabb gáznak nagyobb a nyomása...így a katalizátor nélküli rendszertől még jobb is lehet ha ez pluszban van..."
"egyszerű a válasz rá Norbi! a motort amikor megtervezik (főleg még anno a 90-es évek elején amikor még nem volt kötelező a kat), nem úgy tervezik meg hogy katalizátor rajta van. A motor a katalizátortól mondhatni szinte független. A kat egy fojtást ad a kipuffogó rendszerben, ezt típusa válogatja, lehet hogy részben pótolni kell, de az esetek 90%-ban egy ilyen fojtás csökkentés, mint a kat hiánya még jótékony hatással tud lenni a motor működésére, méghozzá azért, mert a katalizátor szerepe ugye a károsanyag kibocsátás minimálisra csökkentése. A motor teljesítményoptimumán a katalizátor nem éppen a legjobb hatásfokon dolgozik. A katalizátor optimális működési értékénél (itt jön szóba a lambda szonda), a károsanyag kibocsátás alacsonyabb, de viszont a motor teljesítménye messze nincs optimumban. egy előlvizsgáló lambdánál (mint amilyen az én escortomban, és a fiesták jó részébe(MK5-ig tuti.), a motor vezérlésébe nem szól bele a kat, mivel csak a katalizátor előtt mér a rendszer. A kat kivétele leveszi a fojtást a motorról így egy kicsit más lambda értéket is fog kapni a motor(magasabb lambda érték, amire dúsítja a keveréket), és emiatt érezhető teljesítmény növekedés, illetve azért mert a nagyobb mennyiségű kipuff gáz (a több elégetett üa miatt több), a fojtás hiánya miatt akadálymentesen tud távozni. Persze mindez akkor érvényes, ha a középdobnál és a végdobnál megvan persze a motor által igényelt fojtás.
"
Na, ilyeneket írogatnak!
:-DDD
Thomika23-02-2009 14:22:51 // 74772
Egy gázgyorsító kb 30cm hosszú és bőven a lambdaszonda után kerül beépítésre, simán bemegy a katalizátor helyére! Ezt többnyire ide építik be!
afri23-02-2009 14:20:57 // 74771
végülis megoldható! :-)
csak ugye a gázgyorsítók kb. 40-50 cm hosszúak, és az Y-tól a csatlakozásig (amelyek közt a kat. van) nincs akkora távolság, de nem tart sokáig "odébb" hegeszteni a csatlakozást! :-DD
csak ugye a gázgyorsítók kb. 40-50 cm hosszúak, és az Y-tól a csatlakozásig (amelyek közt a kat. van) nincs akkora távolság, de nem tart sokáig "odébb" hegeszteni a csatlakozást! :-DD
Thomika23-02-2009 14:16:00 // 74770
Sok sikert a beszereléshez! Jó munka lesz :) De ha üvegszálas megoldással csináltatod, egész pofás kinézete lesz a végén :) Chichi-nél láttam a végeredményt, sztem nagyon jó lett!
Thomika23-02-2009 14:14:37 // 74769
Nem egészen! A gázgyorsító pont kat. helyére fog bemenni!
Stevke23-02-2009 14:11:35 // 74768
Van benne szinte minden ugyhogy meglatjuk,igo-8-al.És persze divx,bluetooth kihangosito.
Mondjuk az ára nemvolt kevés .2 év gari járt hozzá.
Üdv:Stevke
Mondjuk az ára nemvolt kevés .2 év gari járt hozzá.
Üdv:Stevke
afri23-02-2009 14:10:22 // 74767
most néztem a kocsi alá!
ha kiveszem a katalizátort, a helyére nem fog férni a gárgyorsító, mert utána már a csatlakozás van a középső résszel, esetleg a csati és az első dob közé férne el a gázgyorsító!
Így gondoltad?
ha kiveszem a katalizátort, a helyére nem fog férni a gárgyorsító, mert utána már a csatlakozás van a középső résszel, esetleg a csati és az első dob közé férne el a gázgyorsító!
Így gondoltad?
Thomika23-02-2009 14:08:55 // 74765
Alapból kikerül egy komoly folytás a rendszerből, kb. 4-5Le többlet. A gázgyorsító igazából megcsavarja és felgyorsítja a gáz kiáramlását, ezáltal segít egy picit a nagyobb hatásfok elérésében...
Thomika23-02-2009 14:05:19 // 74764
Nem tűnik rossz darabnak... :)
SD23-02-2009 13:38:02 // 74763
Mert nem lefogja a motort mint a katalizátor hanem "tolja" a gázt hátra.
Q4-en két katalizátor van, 2x költség. Viszont végdob csere nélkül sokat nem ér, a TS ott van lefojtva, addig full egyenes cső, és a végdob előtt van lecsökkentve az átmérő, az első és legnagyobb lépés ha azt cseréli az ember.
Q4-en két katalizátor van, 2x költség. Viszont végdob csere nélkül sokat nem ér, a TS ott van lefojtva, addig full egyenes cső, és a végdob előtt van lecsökkentve az átmérő, az első és legnagyobb lépés ha azt cseréli az ember.
afri23-02-2009 13:29:25 // 74762
amúgy miért jó a gárgyorsító a kataliz. helyett? :-)
Thomika23-02-2009 13:25:51 // 74761
Hé Businessman! Hun van ott hely?? Ennyire ne akarjál már eladni?? :PPPP
Stevke23-02-2009 13:23:42 // 74760
Ok köszi Thomika akkor irok neki néhány sort rákérdezek.
Üdv:Stevke
Üdv:Stevke
Thomika23-02-2009 13:17:58 // 74759
Csak egy javaslat : katalizátor ki, helyette gázgyorsító( kb 10-15K költség), első dob mindenképpen kell, közép kijöhe,t de így hangos lesz, meg egy komolyabb végdob és akkro dalolni fog a járgány! De ne vmi xar univerzálisat tetess fel4 A bosalosok mondták, hogy REMUS lengyel gyárában egy fantázia néven szoktak a soron gyártani néhány tucat hátsó dobot (a neve most nem jut eszembe), és annyi akülönbség a REMUS-tól, hogy nincs beleütve a REMUS név! Amúgy ugyanaz az anyag, a töltelék, stb. És asszem vmi 25K- ért itthon is beszerezhető! Néhány 156-osra már raktak ilyet tavaly év végén. érdemes megérdeklődni!
Stevke23-02-2009 13:17:11 // 74758
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
645
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?