Amúgy mindenkinek BuéK.
A jobbak dolgoznak úgy is ;) :P
Forum >> 155
Marklar15531-12-2014 16:35:16 // 142405
Marklar15531-12-2014 16:34:37 // 142404
Ezt úgy is megbeszéltük. :D :P
GT Ɨ|ѯ31-12-2014 16:20:30 // 142403
Neked is BUÉK:.------)
Marklar15531-12-2014 16:17:42 // 142402
Ozt meg ne lássam, hogy a 155-t eladod, s bele ülsz egy pronyó 33-ba. :P
GT Ɨ|ѯ31-12-2014 15:42:51 // 142401
pb_31-12-2014 00:43:06 // 142400
Öxxekeverx magaddal.DDD
Mr. Z30-12-2014 13:56:00 // 142399
Zolika15530-12-2014 11:31:28 // 142398
neked meg mindened :D
karika15530-12-2014 06:41:26 // 142397
Na jó de akkor hogyan rakom keresztbe a madarasteszko parkolóban? Most vettem baloldali kézifékkötelet mert ősz óta nincs benne! :-) Én nyáron nem szoktam használni oszt berohadt :(
Ja és BUÉK! Mindenkinek!
Ja és BUÉK! Mindenkinek!
pb_29-12-2014 23:26:53 // 142396
Gyöngék a lábaid is.DD
Zolika15529-12-2014 23:05:43 // 142395
Hát ja, de eddig nem volt tél. :D Csórival muszáj voltam menni.. :(
afri29-12-2014 20:04:40 // 142394
Ez igaz!
:D
És a bowdenes váltókkal mi a helyzet?? Akinek befagy a bowden??
Pl. ma jártam így, pedig a nyáron amikor elszakadt atombiztosra megcsináltam az egészet, hogy ne fagyjon be! Ennyit ért! :'( :D
:D
És a bowdenes váltókkal mi a helyzet?? Akinek befagy a bowden??
Pl. ma jártam így, pedig a nyáron amikor elszakadt atombiztosra megcsináltam az egészet, hogy ne fagyjon be! Ennyit ért! :'( :D
GT Ɨ|ѯ29-12-2014 19:32:46 // 142393
többek között....:-)
Marklar15529-12-2014 18:35:27 // 142392
Olaszautó kisokos :D
Marklar15529-12-2014 18:34:45 // 142391
TD Deltán is bevan fagyva... :D
Jorjie29-12-2014 17:45:52 // 142390
Alfa Romeo kisokos 1. szabály:
Kéziféket télen nem használjuk!
:-D
Kéziféket télen nem használjuk!
:-D
Inter156 (il mascalzone)29-12-2014 16:22:26 // 142388
Ahogy láttam hogy esik,lefufottam,de mire leértem a negyedikről már nem volt hó! El maradt a hógolyózás :-)
Inter156 (il mascalzone)29-12-2014 16:19:56 // 142387
A kék szin jó a laza hóval :-)
Zolika15529-12-2014 11:15:57 // 142386
Befagyott a kézim :D Hahaha
beero15529-12-2014 08:25:28 // 142385
én láttam élőben is.. :( haveromé
már üzemképes a kicsike.. :)
már üzemképes a kicsike.. :)
Marklar15529-12-2014 04:12:15 // 142384
Ez fizfasz volt nem hó. ;) Felőlem így is maradhatna.
Marklar15529-12-2014 04:10:24 // 142383
Most -6. De úúútááálooom...
VKG231!!! (156+75)28-12-2014 22:41:31 // 142382
Errefelé egy szem hó sem esett! :D Ezért lehet :D
GEORGE28-12-2014 22:31:41 // 142381
VKG231!!! (156+75)28-12-2014 22:18:07 // 142380
Dehogy... :D Most már tudom, hogy ez a hibajelenség is felmerülhet :D (Örültem, hogy megvan a hibás, nem akartam tovább fagyasztani a kis kacsómat :D )
Fairlane28-12-2014 21:25:41 // 142379
Legalább megtaknyoltad most valami kábelkötegelővel, vagy FBS-el? :D
VKG231!!! (156+75)28-12-2014 21:19:14 // 142378
Erre nem gondoltam :P
Na mindegy, tegnap este még lecseréltem a fagyállót -25-ösre bekevertre, rémisztgetnek itt a -15 fokokkal, nem akarom én azt :D
Na mindegy, tegnap este még lecseréltem a fagyállót -25-ösre bekevertre, rémisztgetnek itt a -15 fokokkal, nem akarom én azt :D
VKG231!!! (156+75)28-12-2014 21:17:35 // 142377
Az enyémet lehet mozgatni ölég könnyen. A LMM csatijának a sarka van letörve. Már így vettem.
Fairlane28-12-2014 21:12:02 // 142376
Az amit egyébként letépni is alig lehet? :O
Marklar15528-12-2014 21:07:32 // 142375
Időzítve volt... :P
VKG231!!! (156+75)28-12-2014 21:01:41 // 142374
És az elmúlt 1000 km-en nem jött elő? :D
Marklar15528-12-2014 20:16:33 // 142373
Lehet valaki nem jól dugta fel... :P
VKG231!!! (156+75)28-12-2014 19:59:56 // 142372
Legalább ne mínusz 5 fokban csúszna le az LMM csatija csak úgy út közben :D
Amúgy mindenkinek boldog Karácsonyt meg egyebeket.
Amúgy mindenkinek boldog Karácsonyt meg egyebeket.
süsnye27-12-2014 21:52:02 // 142371
áááhh, ne ez már döfi! :)
Marklar15527-12-2014 15:12:09 // 142370
Osztottam is :)
Marklar15527-12-2014 15:07:52 // 142369
Van olyan is valahol. ;) Csak pár ezer képet kéne átnézni :D
DeezL27-12-2014 15:00:19 // 142368
hát én tudom,nálam volt 3 és fél évig:)de az UNo is jól bírta abban a 2 évben amig nálam volt,pedig azzal is bejártam Somogy megyét:D
Forró27-12-2014 13:05:22 // 142367
Ezt aláírom, tényleg jól bírja ezeket a minősíthetetlen magyar utakat.
DeezL27-12-2014 00:37:29 // 142365
persze,ezért írtam,hogy X km biztos kellett ebben lennie,csak hogy írta Afri,hogy ezek legalább nem terpesztenek, itt meg ez fordulhat elő... én is azért írtam a 155ről amit írtam mert engem is jobban vonz! SZép a 156 ,meg igen jó az úttartása,meg nekem is 20V Mjetem van,de a 155 futóműve 100ezerszer többet kibír mint ezeknek a futóműve!volt autóm Forró cartársnál a példa... úttalan utakon jár vele Kecskemét fele és még mindig nem zörög,nyiszog kopog!
süsnye26-12-2014 23:06:26 // 142364
nem rossz, de én a belső visszapillantóra gondoltam :P :)
süsnye26-12-2014 22:31:57 // 142362
én is teljesen egyetértek a leírtakkal, meg talán annyi, hogy a 155 utastér belső még szerintem jobb anyagokkal készült...
Én még mindig imádom, amikor adott esetben mögöttem jön egy (mivel kevés van, ezért jellemzően a sajátunk :) ), nagyon szép látvány a visszapillantóból, nagyon szép forma :)
Én még mindig imádom, amikor adott esetben mögöttem jön egy (mivel kevés van, ezért jellemzően a sajátunk :) ), nagyon szép látvány a visszapillantóból, nagyon szép forma :)
Lali7526-12-2014 21:40:43 // 142361
Ez szép volt😁
Fairlane26-12-2014 21:29:51 // 142360
Jól összefoglaltad!
Szinte ugyan ezt írnám a 16v JTD GT és 1.8 8V 155 viszonyában.
Kivéve a GT ülése, az jobban bejött. Meg a négyhengeres dízel hangja, az kevésbé... :)
Szinte ugyan ezt írnám a 16v JTD GT és 1.8 8V 155 viszonyában.
Kivéve a GT ülése, az jobban bejött. Meg a négyhengeres dízel hangja, az kevésbé... :)
GEORGE26-12-2014 20:11:59 // 142359
Nálam 280e-ig gyári eredeti volt minden hátul a 156-ban. Nem lógott, nem kopogott. De én kicseréltem mindent, mert hát még is csak majd 300e volt bennük, meg a 10. évüket kezdték el.
2007 óta napi használatban nyúzom a 156-mat, meg 2012-től van mellé 155-ös is, ill korábban is éveket használtam 155-t, úgy gondolom, írok pár gondolatot, mi a különbség köztük.
Minden 156-ra értendő, hogy az ülés, pedál, kormány pozíció lényegesen jobb a 156-ban. Zajszintben megint a 156-os a nyerő, persze itt arra gondolok, hogy amit menet közben hallhatunk. nem zörög, nyöszög a 156-ban szinte semmi, sajnos a 155-ben már meg megszólal ez meg az, de ez is érthető. kaszni merevség tervezésben is megérezni a 10 évvel korábbi elvárásokat. A 156-os dízel mivolta ellenére is jóval halkabb mentazajokat produkál.
A 155-öm V6-os a 156-om Jtd 20V. Emiatt sajnos a Sportdízel határozottan maga mögé utasítja a V6-ot, legyen az 0-100, vagy végsebesség, vagy rugalmasság. persze ez most is körte hasonlítása almához, mert benzinest, dízelhez összemérni nem igazán értelmes dolog. pont 10 év van a két autó közt, teljesen más korban készültek. A 155 idejében a dízel technológia, mondjuk úgy, hogy igen csak gyerek cipőben járt. Viszont nekem ezek vannak, így ezt tudom összehasonlítani. még a fránya módon az 5 hengeres dízelnek a morgása is kellemes. Persze a V6-os alapjárati dörmögéséhez nem mérhető az 5 hengeres dízel, itt óriási pont a 155V6 javára. Illetve a 155V6 gázelvételi visszaszívó hangját se tudja produkálni a kormos :-)
Szintén saját vélemény, hogy a 155 formájához, és úgy az egész egyéniségéhez nagyon passzol a V6-os hang.
Formailag még nehezebb a két gyümölcsöt összehasonlítani, mert ízlésről nem szabad vitatkozni. Tehát mindenkinek szubjektív a dolog, nekem mindkettő bejön, de karakteresebbnek tartom a 155-öt. Amit az élekkel annak idején eljátszott az Olasz, az ma is megállja a helyét, a már már űrhajóra emlékeztető japán "csodák" mellett.
Futómű ügyileg, úttartás terén is a 10 évvel frissebb mérnöki munka a nyerő, / talán érthető / de a 155-öt is élvezet vezetni kanyargós szakaszokon is. Viszont a 155-ös futóműve tovább bírja és olcsóbban cserélhető mint a 156-nak.
Beltér kialakítása, szintén oldalas vitákra adhat okot. A 156-ban jobban kézre esnek a dolgok, a rádió is kezelhető helyre került. A kormány átmérőben a 156-ban kisebb, és a pozíciója is jobb, mint a 155-ben. Nem tudnék választani, engem megfog a 155-ös belseje is. A 155-nek szerintem jobban tart az ülése, fenék részen mélyebben van kialakítva.
Mindkét modellt szeretem, de mivel anno a 155-el kezdtem Alfás pályafutásom, így személy szerint engem jobban vonz a 155-ös. Ezért is kezdtem bele egy szép példány megépítésébe. Meg mára elég ritka lett a szép állapotú 155-ös.
Remélem nem gázoltam bele senki lelkivilágába.
2007 óta napi használatban nyúzom a 156-mat, meg 2012-től van mellé 155-ös is, ill korábban is éveket használtam 155-t, úgy gondolom, írok pár gondolatot, mi a különbség köztük.
Minden 156-ra értendő, hogy az ülés, pedál, kormány pozíció lényegesen jobb a 156-ban. Zajszintben megint a 156-os a nyerő, persze itt arra gondolok, hogy amit menet közben hallhatunk. nem zörög, nyöszög a 156-ban szinte semmi, sajnos a 155-ben már meg megszólal ez meg az, de ez is érthető. kaszni merevség tervezésben is megérezni a 10 évvel korábbi elvárásokat. A 156-os dízel mivolta ellenére is jóval halkabb mentazajokat produkál.
A 155-öm V6-os a 156-om Jtd 20V. Emiatt sajnos a Sportdízel határozottan maga mögé utasítja a V6-ot, legyen az 0-100, vagy végsebesség, vagy rugalmasság. persze ez most is körte hasonlítása almához, mert benzinest, dízelhez összemérni nem igazán értelmes dolog. pont 10 év van a két autó közt, teljesen más korban készültek. A 155 idejében a dízel technológia, mondjuk úgy, hogy igen csak gyerek cipőben járt. Viszont nekem ezek vannak, így ezt tudom összehasonlítani. még a fránya módon az 5 hengeres dízelnek a morgása is kellemes. Persze a V6-os alapjárati dörmögéséhez nem mérhető az 5 hengeres dízel, itt óriási pont a 155V6 javára. Illetve a 155V6 gázelvételi visszaszívó hangját se tudja produkálni a kormos :-)
Szintén saját vélemény, hogy a 155 formájához, és úgy az egész egyéniségéhez nagyon passzol a V6-os hang.
Formailag még nehezebb a két gyümölcsöt összehasonlítani, mert ízlésről nem szabad vitatkozni. Tehát mindenkinek szubjektív a dolog, nekem mindkettő bejön, de karakteresebbnek tartom a 155-öt. Amit az élekkel annak idején eljátszott az Olasz, az ma is megállja a helyét, a már már űrhajóra emlékeztető japán "csodák" mellett.
Futómű ügyileg, úttartás terén is a 10 évvel frissebb mérnöki munka a nyerő, / talán érthető / de a 155-öt is élvezet vezetni kanyargós szakaszokon is. Viszont a 155-ös futóműve tovább bírja és olcsóbban cserélhető mint a 156-nak.
Beltér kialakítása, szintén oldalas vitákra adhat okot. A 156-ban jobban kézre esnek a dolgok, a rádió is kezelhető helyre került. A kormány átmérőben a 156-ban kisebb, és a pozíciója is jobb, mint a 155-ben. Nem tudnék választani, engem megfog a 155-ös belseje is. A 155-nek szerintem jobban tart az ülése, fenék részen mélyebben van kialakítva.
Mindkét modellt szeretem, de mivel anno a 155-el kezdtem Alfás pályafutásom, így személy szerint engem jobban vonz a 155-ös. Ezért is kezdtem bele egy szép példány megépítésébe. Meg mára elég ritka lett a szép állapotú 155-ös.
Remélem nem gázoltam bele senki lelkivilágába.
GEORGE26-12-2014 19:39:46 // 142358
A Recaro helyett adok egy szép állapotú sport csomagos üléseket. Könnyebben tudod eladni, ha szépek az ülések :-)
DeezL26-12-2014 17:51:52 // 142357
hát én tudom:D ,az 55 szerintem sokkal igazibb autó mint ez ..
Marklar15526-12-2014 17:44:23 // 142356
Nem is hibátlan a 156 ;) De nem is azért szeretik, akik szeretik...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?