Forum >> 155

TSiga ( I am the TSIG)04-05-2014 20:13:53 // 138934
Én egyszerűen átfúrtam az osb lapot és combos gyorskötözővel odafogattam. Ha rajta van a kárpit, teszel bele egy- két menetes kampót, amire mehet a gumipók.
Zolika15504-05-2014 19:41:55 // 138933
KÖszi. :) Majd befekszek és kitapogatom :)
Zolika15504-05-2014 19:41:12 // 138932
hm.. Megnézem, hogy lehet rá aplikálni. Köszi. :) Egyébként lehet csak annyi kell, hogy vmi szallaggal, kötéllel derékon kössem a ládát amin van az erősítő és kész.. :) Nem igényes, de úgysem az a lényeg.. :D Egyébként nincs valakinek eladó USB-s fejegysége? :)
GT Ɨ|ѯ04-05-2014 17:53:13 // 138931
Nekem van 1 kész bevonva anyaggal ha érdekel óccóé átadom:-)
Mr. Z04-05-2014 15:46:50 // 138930
próbáltam előtte sósavat meg brigéciolt és amíg a sódert nem adtam hozzá nem hozta le a faláról feloldotta kézzel le is lehetett törölni de az öblögetés nem hozta le.
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2014 15:43:30 // 138929
Vedd le a támla szövet hátulját. A drótvázra rögzítheted az osb lapot. Hajtsd vissz az anyagot és már rögzítheted is. Én erre tettem föl az erősítőt.
VKG231!!! (156+75)04-05-2014 15:28:39 // 138928
Rezgős rendszámtábla rulez :P
kzoli04-05-2014 14:56:57 // 138927
Habszivacs+rácsos merevítő drótozat eltakarva fekete szövettel.A csomagtartón keresztül meg tudod tapogatni:)Szerintem méretre szabott és rögzített osb lappal megoldható lenne,de most nem megyek ki megnézni:)
Zolika15504-05-2014 14:32:33 // 138926
Srácok! A hátsó üléstámla háta milyen anyagból van? Csak meg valahova kellene rögzíteni a mélynyomót..
süsnye04-05-2014 13:47:23 // 138925
brigéciol vagy, ha az kevés akkor higított sósav.. az nem hazudik. ;) én eddig mindig ezeket használtam...
Csak mindkettő után gazdagon ki kell öblíteni tartályt.
Mr. Z04-05-2014 12:50:46 // 138924
azért egy 175 lóerős turbós autótól városban hidegen télen 8,8 tök jó
DeezL04-05-2014 12:45:54 // 138923
nem eszik az alaphangon 10et ... 600km-en mértük és nem a kresz szabályai szerint közlekedve bizonyos szakaszokon 50km egyenes meg ilyenek 160 felett és 8,4 jött ki teli tankra..... nekm a 155 városban evett max 10et mondjuk a 2.4 20v Mjet meg 6,5-7el is elmegy Kaposváron ha bemelegszik, ha nem melegszik be és minusz van akkor a gyári 8,8at is betudja kérni !
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2014 11:21:57 // 138922
Bár az én tartályom tiszta, de esetleg akváriumba való apró kavics is jó lenne.
zsiguchan15503-05-2014 12:34:35 // 138921
Én apró murvával csináltam , az nem gömbölyű hanem éles szélű .
Mr. Z03-05-2014 11:13:14 // 138920
köszi a kavicsos tippet tényleg működik, bár a tegnapi félnapos öblögetés és mosás után ma már nem sok türelmem maradt hozzá, de így is elégedett vagyok már látszik a folyadékszint :) Majd ha már nem kell másra költeni ( ilyen sose lesz ) akkor veszek újat. Most bőven elég az új hűtő meg a csövek és a fagyálló az is egy vagyon. olyan barna smötyi jött ki a hűtőből is nagyon durva érdemes ecettel átmosni a rendszert.
Zsolt15503-05-2014 09:36:53 // 138919
Akkor mégis tudja, hogy mi jó. :-DD
GT Ɨ|ѯ03-05-2014 07:37:44 // 138918
Nem, kész van minden:-)
/ VTN fólia /
Marklar15502-05-2014 23:59:55 // 138917
Egy "szar ALFA" (146) motor van benne... ;) :D
Zsolt15502-05-2014 21:49:47 // 138916
Mindent lekarbonozol? :-)
Mr. Z02-05-2014 20:59:13 // 138915
És honnan szedjek ultrahangos tisztítót egy akkora amibe bele is fèr annyi mint az autóm ;)
afri02-05-2014 19:51:13 // 138914
Ultrahangos mosó, forróvíz és mosogatószer!
:)
Belerakod a "fürdőbe" , hogy ellepje, fél óra alatt olyan tiszta fehér lesz, mint a hó!!
GT Ɨ|ѯ02-05-2014 19:30:16 // 138913
Lett kihagyva kémlelőrés:-)
VKG231!!! (156+75)02-05-2014 19:27:29 // 138912
Nekem sem, de azért jobb a biztonság :D
GT Ɨ|ѯ02-05-2014 19:24:01 // 138911
Lecsavarom a kupakot:-)

/ Nem fogy belőle szerencsére /:P
VKG231!!! (156+75)02-05-2014 19:16:55 // 138910
S hogy ellenőrzöd a folyadékszintet? :P
GT Ɨ|ѯ02-05-2014 19:04:14 // 138909
Hogy ne csak kívül, belül is patent legyen:-)

VKG231!!! (156+75)02-05-2014 18:33:07 // 138908
Minek nyúlkálni? :P

Azért mondom, az azért már elég szokott lenni.
GT Ɨ|ѯ02-05-2014 18:31:28 // 138907
Easy...3 napig takarítottam én is, mindent próbáltam, ezer200x átöblítve,stb...a közép részen 1 kicsi akkor is maradt, nem sok, de maradt.Az apró kavics-homok kombó volt a legjobb.
/ el bírtam viselni egyébként /
Ahol be lehetett nyúlni ott patika:P
VKG231!!! (156+75)02-05-2014 18:21:35 // 138906
Akkor flex + polírkorong, ha azt se bírod elviselni. Aztán ragasztó meg szigszalag :P
GT Ɨ|ѯ02-05-2014 18:20:50 // 138905
Apró kavics, sokat rázva, homok, de nagyon kicsi marad akkor is sajnos:-(
VKG231!!! (156+75)02-05-2014 18:19:18 // 138904
Igen. Tartály kiszed, sóder bele és rázod. Ameddig nem lesz tiszta.
VKG231!!! (156+75)02-05-2014 18:08:20 // 138902
Kavics, rázva, nem keverve ;)
Mr. Z02-05-2014 18:06:14 // 138901
ma gondoltam egyet és amivel rendeltem új hűtőt és amúgy is áll az autó mert olajhűtő csere lesz illetve az izzító relére is még várok így meg nem kínzom, az új adag Selénia is már úton van. Gondoltam előkészítem a hűtőrendszert átmosom. Szerintem eddig egy igazi sofőrje se volt az autónak csak tulajdonosai, a kettő közt van különbség. Olyan brana truzyi jött ki durva pedig maga a víz nem volt se koszos se olajos, de mikor ecettel átmostam. A kiegyenlítő tartályt brigéciollal próbáltam, sokat lehozott de nem lett szép, rámentem ecettel semmi, sósavval! Az is hozott le valamit de megmaradt a falán a smötyi. Amúgy simán lejön ha benyúlsz és ledörgölöd na de nem férsz hozzá 99%-ba. Ötlet?
DieselManiaco(NagyVad)02-05-2014 17:22:13 // 138900
lehet kapni,és ha 525-ös TD BMW-hez kéred akkor csak valami tizenegynéhány ezer forint...
DieselManiaco(NagyVad)02-05-2014 17:21:03 // 138899
nincs a VM-mel sem semmi baj,ha normális gazdája volt és egy picit foglalkozott vele,meg tudta hogy kell használni egy dieselt,egyetlen undorító dolog van azon a motoron a Bosch EDC,soha nem fogom megszokni:D
DieselManiaco(NagyVad)02-05-2014 17:19:41 // 138898
próbáltam meggyőzni magam de nem ment:D
Lrk-80102-05-2014 16:04:39 // 138897
Helló ! Olyan kérdésem lenne hogy ami van szíjfeszítő mechanika rugós taggal együtt a 2.5 td 155 alfán illetve a 164 td alfán ami állandóan széthullik és nem lehet kapni abból el kesztünk apámmal legyártani most még teszt alatt van hogy menyire bírja a kiképzést és ha beválik akkor lenne rá kereslet-e esetleg nem tudom hogy küszködik-e valaki hasonló problémával ? a minden jó akkor csinálok róla képet meg videót ..
Mr. Z02-05-2014 15:02:59 // 138896
Jó a TD a hétköznapokra könyebben olcsóbban szerelhető mint a 2.5 osztott hengerfejes, TIPO-ba dedrába is ez van viszonylag van hozzá alkatrész bontottan. Nekem két falu közt ingázva nem sietve MOL EVO NEO-t tankolva 4,5 literre jött a ki fogyasztásom a múlt hónapban, legutóbb 1200km-ert tettünk meg Tiszaújváros-Budapest-Zalaegerszeg-Güssing útvonalon oda vissza , 6,2-es átlaggal (szintén EVO NEO ) néhol 150-es tartós tempóval Sietve. Eddig ami nálam ment tönkre generátor ( letört a fül anyagfáradás) főtengelyszíjjtárcsa 18 éves kifeküdt a gumi, olajhűtő csepergett inkább kicseréltem, index relé. kb enyi. Szóval a családi F astra-t többet látja a szerelő, mondjuk ezt magam szerelem de akkor is.
Zolika15502-05-2014 15:00:13 // 138895
Ilyen névvel azt hittem, hogy majd a benzinesek mellé állsz :D
Kazes☻02-05-2014 14:31:43 // 138894
Thx!
Még azt sem tartom kizártnak, hogy ha minden jól megy, akkor az egyikre én is vevő lennék... :)
Zsolt15502-05-2014 13:56:35 // 138893
A mindennapos használatra szerintem az 1.9TD a jobb választás.
Kazes☻02-05-2014 12:00:28 // 138892
Köszi! Gyakorlatilag ú.n. igavonónak kellene hétköznapi használatra, semmiképp sem csilivilinek... :)
Zsolt15502-05-2014 11:32:54 // 138891
Zsolt15502-05-2014 10:16:07 // 138890
Jól mutat a Dedra motorterében egy Alfa olajbeöntőn sapka. :-)))
DieselManiaco(NagyVad)02-05-2014 09:38:46 // 138889
Ez tény,de régen gyorsulási versenyen sem egy kategória volt,ha jól emlékszem 1.6 szívó B ment 2.0 TD-ig..
Az általad említett azonos köbcentinél mindkettőnek van előnye hátránya,én mondjuk biztos nem tankolnék ,az alaphangon 10 literével egy TS-t a maga 140-50 lováért amikor egy 2.4 JTD tudja ugyanazt,alul is nyomatékosabb és elmegy 7 körül.... minden ember más azért van ennyi féle motor..
TSiga ( I am the TSIG)02-05-2014 09:34:03 // 138888
Csak arra akarok rávilágítani, hogy akármennyire is megy a dízel, feltöltés nélkül nem megy egyik sem. Egy 2 d szívóban halott. Egy 2 benzin azért megy.
DieselManiaco(NagyVad)02-05-2014 09:26:51 // 138887
Feltöltő nélkül meg nincs értelme,töltetlen pisztollyal se sokra mész,ilyen a szívó is:D
DieselManiaco(NagyVad)02-05-2014 09:25:52 // 138886
az egy kicsit máshogy TD mint egy 1300 kilós kasztniban 90 szamár a (80-as) 90-es évekből...:D
TSiga ( I am the TSIG)01-05-2014 22:32:46 // 138885
Feltöltővel minden motor megy.
Mellé állnék egy TS-sel ha a Duramax szívó lenne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.