Forum >> 155
Zolika15511-01-2013 14:37:00 // 129732
Még mindig benn van a pixisbe. ;)
Thomika11-01-2013 13:22:52 // 129731
Én tavaly nyáron hajtottam meg az Ariel Atom-ot. :) 478kg, 300Le :)) Na AZ az igazi büntető! :))
Thomika11-01-2013 13:19:42 // 129730
Ebben nincs igazad, Perdix exkolléga a suzikis, SD meg a suzuki vadász! :D :D
Thomika11-01-2013 13:17:39 // 129729
Mert hiába oltogatlak 2005 óta, hogy Bp-en ne ültessél 4cm-t a járgányon, mert valahol tuti fennakadsz! :P
Thomika11-01-2013 13:15:50 // 129728
Én is inkább vennék V6-ot, ha megengedhetném magamnak! :) De most be kell érjem az 1.8 16V- vel :P
GEORGE11-01-2013 09:35:27 // 129726
Szerencsétlen példány :-( ....elbontásra se nagyon jó. Kevés alkatrész használható fel belőle. A belsejéről már nem is mert képet feltenni. Mert ha tipi-topi lenne biztos megmutatná.
Ez szerintem max 30e Ft-tól többet nem ér, főleg, hogy még 30ezer bünti is van az autón, amit nagyon úgy néz ki, hogy a vevőnek kell kicsengetni ha rendszámot akar rá.
20ezer az eredet vizsga és 110ezer a névre írás. Aztán ezek után lehet megszakérteni, hogy mit kell még rákölteni, hogy napi használható állapotba kerüljön. Mindjárt lehet kezdeni Marklarnál, lökös, hűtőrács. . .stb stb Na erre szokták az Üvegtigrisben mondani, hogy "ennyit nem ér"
Ez szerintem max 30e Ft-tól többet nem ér, főleg, hogy még 30ezer bünti is van az autón, amit nagyon úgy néz ki, hogy a vevőnek kell kicsengetni ha rendszámot akar rá.
20ezer az eredet vizsga és 110ezer a névre írás. Aztán ezek után lehet megszakérteni, hogy mit kell még rákölteni, hogy napi használható állapotba kerüljön. Mindjárt lehet kezdeni Marklarnál, lökös, hűtőrács. . .stb stb Na erre szokták az Üvegtigrisben mondani, hogy "ennyit nem ér"
Süni15511-01-2013 07:43:10 // 129725
Ez a Kifogástalan állapotúhoz mit szólsz?
Zsolt15511-01-2013 07:38:19 // 129724
Mi lett azzal amit a múltkor néztél?
Zolika15511-01-2013 07:14:32 // 129723
Alfa Romeo 155 2.5 V6 kerestetik Ungarische papírokkal óccsóé! :))
afri11-01-2013 01:59:08 // 129722
motorhang nálam is nyerő 2.5 V6 esetében! Szerelmes vok belé! Alig várom, hogy beindíthassam! Viszont a 2.0 V6tb hangjátol már nem hokizom le magam!
Az tuti, hogy a V6tal 5.fokozatban is városban mindenhol nagyon jol elporoszkálok, még 800-1000fordulaton is, váltani se kell vissza előzésnél! Ellenben az 1.8 TS 8V esetében ezt már nem tudtam eljáccani! De az 4ezertől elég jót ugrott, még autopályán is olyan 140-nél volt 5.ben amikor elérte a 4ezret, és csodásat huzott még pluszban ott is!
166os téren még nincs "tesztem", de Kappában igazábol a 2.4 benzines menetteljesitménye lenyűgözött, nagyot ugrik alacsony fordulatrol is!
Viszont a 2.0 16V turboban sajnos csalodtam,nem éreztem olyan bitang erősnek!
Nyáron vitt egyik cimborám az offos A-s corsájával, abban az omega 3.0 V6 mocija volt faragva, felhuzva 270pacira, na hát az már igencsak elkápráztatott! azzal már lehet büntetni a pórnépet! :) 920kilo volt és 270LE!! :-D
ugyhogy ha vki büntetőauton gondolkodik, akkor az ne a gyári 2.5V6okat vegye elő, azzal istenigazábol nem lehet alázni! inkább egy V6hoz képest kis fogyasztásu szabadidőauto, amit vezetve elfeledhetjük a mindennapos gondokat, ez inkább egy stresszoldó kocsika jo nyomatékkal! :-D ... szerintem!
Az tuti, hogy a V6tal 5.fokozatban is városban mindenhol nagyon jol elporoszkálok, még 800-1000fordulaton is, váltani se kell vissza előzésnél! Ellenben az 1.8 TS 8V esetében ezt már nem tudtam eljáccani! De az 4ezertől elég jót ugrott, még autopályán is olyan 140-nél volt 5.ben amikor elérte a 4ezret, és csodásat huzott még pluszban ott is!
166os téren még nincs "tesztem", de Kappában igazábol a 2.4 benzines menetteljesitménye lenyűgözött, nagyot ugrik alacsony fordulatrol is!
Viszont a 2.0 16V turboban sajnos csalodtam,nem éreztem olyan bitang erősnek!
Nyáron vitt egyik cimborám az offos A-s corsájával, abban az omega 3.0 V6 mocija volt faragva, felhuzva 270pacira, na hát az már igencsak elkápráztatott! azzal már lehet büntetni a pórnépet! :) 920kilo volt és 270LE!! :-D
ugyhogy ha vki büntetőauton gondolkodik, akkor az ne a gyári 2.5V6okat vegye elő, azzal istenigazábol nem lehet alázni! inkább egy V6hoz képest kis fogyasztásu szabadidőauto, amit vezetve elfeledhetjük a mindennapos gondokat, ez inkább egy stresszoldó kocsika jo nyomatékkal! :-D ... szerintem!
Fairlane10-01-2013 23:58:32 // 129720
Most akkor neked nem 146-od volt akkor? :O
Marklar15510-01-2013 23:57:29 // 129719
Oks.Akkor elvesztettem a fonalat... :) Nekem úgy rémlik, hogy nehezményezted, hitetlenkedtél... ;), hogy az adott 2-3 szituban kikapott 2db 2,0 8V 155től egy 2,5 V6 166.
Így pár órával a story után erre emléxem :)
Így pár órával a story után erre emléxem :)
Grando10-01-2013 23:48:25 // 129718
Úristen! Ti tényleg nem értitek miről dumálok? Beszarás! :D
Marklar15510-01-2013 23:42:56 // 129717
Tudom én :)
Marklar15510-01-2013 23:40:58 // 129716
De tényleg az az érzésem, hogy nem hiszed... :) S nem is hencegés volt... Még a végén vissza keresem... :) Gondolom azt sem hiszed, hogy anno az 1,3 Tie UNOval (ÓRA szerint) 221km/ht mentem, négy személyel.? :) Gyári 99 Les, volt 0,5 baros nyomáson. Ez 0,8 at nyomott.
Igaz a másik 3 személy max 100kg lehetett:)
Ez az M3 ason volt Miskolc alatt. Egy Teli fényszórós Galant a tanúm, aki nem bírt megelőzni. Mikor elvettem a gázt * akkor ment el és még elismerően integetett is.
*1. szemmel láthatóan ment le az üzemanyag mérő mutatója.
2. meg volt repedve a leömlő. S épp egy gumicsőre nyomta a "hideget" :) S jött az utastérbe a büdös gumi szag... Ez inkább a hencegés. ;)
Igaz a másik 3 személy max 100kg lehetett:)
Ez az M3 ason volt Miskolc alatt. Egy Teli fényszórós Galant a tanúm, aki nem bírt megelőzni. Mikor elvettem a gázt * akkor ment el és még elismerően integetett is.
*1. szemmel láthatóan ment le az üzemanyag mérő mutatója.
2. meg volt repedve a leömlő. S épp egy gumicsőre nyomta a "hideget" :) S jött az utastérbe a büdös gumi szag... Ez inkább a hencegés. ;)
süsnye10-01-2013 23:37:46 // 129715
jó'van, értem én, csak a véredet szívom ;)
Marklar15510-01-2013 23:33:50 // 129714
Épp tegnap írtam az IVX blogját. A második generálnál tartok. Nem fényezek semmit. Úgy írtam ahogy volt. Ha úgy adódott és olyan kedvem is volt akkor nyomtam neki. Bármelyik autómnak. Az UNO bírta legjobban, motorjával semmi nem volt. A váltóm is akkor tört el (a háza) mikor a régi Andor utcán átrepültem a Fehérvári utca után és huppantam egy csatorna fedélen. A 155 kartelját is uaz a csatorna fedél tette tönkre. Másodszorra tanultam csak a káromból... Utána már nem toltam azon a szakaszon:))
GEORGE10-01-2013 23:30:18 // 129713
Grando, neked van igazad, nem is értem, hogy írhatta meg valaki, hogy egy kisebb lóerős motorral lenyomott egy erősebb motoros autót. . . .az meg eleve a pofátlanság netovábbja, hogy még videóra is vették :-(
Hihetetlen, hogy a valóságot nem lehet leírni, ha egy V6-ról van szó.....ráadásul nem álltak rá a fiúk a 166-ra mint a lelőtt vadra szoktak a vadászok. Csak egyszerűen elmesélték mit éltek meg. Nem tették fel semmilyen portálra dicsekvés gyanánt sem.
Nekem tetszenek a V6-os motorral szerelt autók, még akkor is ha nem Alfa. Egyszerűen a motor hangja mindig is tetszett, szerintem illik szinte bármilyen autóhoz, de sose voltam olyan elfogult, hogy ne lássam a műszaki tényeket.
Szerintem a fiúk nem írtak olyan bántót, mint amit te írsz, hogy "hencegnek a görbe tükör előtt" meg sutyukisokkal hasonlítod őket.
Már én is úgy látom, hogy jobb lett volna ha csak mosolygát volna az egészen.
Lassan tényleg nézni kell ha egy V6 áll a rajthoz, hogy nehogy le legyen nyomva, mert akkor elsötétül a világ?
szusza.....
Hihetetlen, hogy a valóságot nem lehet leírni, ha egy V6-ról van szó.....ráadásul nem álltak rá a fiúk a 166-ra mint a lelőtt vadra szoktak a vadászok. Csak egyszerűen elmesélték mit éltek meg. Nem tették fel semmilyen portálra dicsekvés gyanánt sem.
Nekem tetszenek a V6-os motorral szerelt autók, még akkor is ha nem Alfa. Egyszerűen a motor hangja mindig is tetszett, szerintem illik szinte bármilyen autóhoz, de sose voltam olyan elfogult, hogy ne lássam a műszaki tényeket.
Szerintem a fiúk nem írtak olyan bántót, mint amit te írsz, hogy "hencegnek a görbe tükör előtt" meg sutyukisokkal hasonlítod őket.
Már én is úgy látom, hogy jobb lett volna ha csak mosolygát volna az egészen.
Lassan tényleg nézni kell ha egy V6 áll a rajthoz, hogy nehogy le legyen nyomva, mert akkor elsötétül a világ?
szusza.....
Sparky10-01-2013 23:26:21 // 129712
süsnye10-01-2013 23:13:02 // 129711
Thomikáéba nem (meg lehet, h a 166ba sem) is kellett motorgenerál.. :P :)) (magaslabda volt ;) )
Grando10-01-2013 23:11:39 // 129710
Komolyan mondom, mintha egy szuzuki fórumot olvasnék, ahol bizonygatják, mekkora csodagépeket aláztak meg. És el is hiszik, és hencegnek a görbe tükör előtt. Kész. :DD
Marklar15510-01-2013 23:03:57 // 129709
Ejj, micsoda "problema" kerekedett ebből. :)
Ha ezt tudom anno, akkor hagyom nyerni, mint Thomikát. :-P
Ha ezt tudom anno, akkor hagyom nyerni, mint Thomikát. :-P
GEORGE10-01-2013 22:35:19 // 129707
Szerintem túlreagáltad :-)
A 2.5-ös 166-os nem tud komoly menet teljesítmény többletet felmutatni a 155-ös 2.0 TS16V-hez mértem. Gyorsulásban 1mp nem számottevő.....végsebességben 10-14km/h szintén elméleti érték....Nm-ben sem valami förtelmes a különbség
155 2.0TS 16V 187Nm/4000-nél a 166 2.5 V6 24V 215Nm/5000-nél.
A 166-ban ez a V6 a "belépő" moci, nagyon jól tudod, hogy van még másik kettő amik esetében már nincs pardon, ha egy 155-ös áll mellé :-)
Ellenben hangélményben már a legkisebb V6-is jobban zenél, mint bármely 4 hengeres :-)
A 2.5-ös 166-os nem tud komoly menet teljesítmény többletet felmutatni a 155-ös 2.0 TS16V-hez mértem. Gyorsulásban 1mp nem számottevő.....végsebességben 10-14km/h szintén elméleti érték....Nm-ben sem valami förtelmes a különbség
155 2.0TS 16V 187Nm/4000-nél a 166 2.5 V6 24V 215Nm/5000-nél.
A 166-ban ez a V6 a "belépő" moci, nagyon jól tudod, hogy van még másik kettő amik esetében már nincs pardon, ha egy 155-ös áll mellé :-)
Ellenben hangélményben már a legkisebb V6-is jobban zenél, mint bármely 4 hengeres :-)
Grando10-01-2013 22:20:35 // 129706
Ez bármikor alá is írom. Abszolút így van!
Grando10-01-2013 22:19:02 // 129705
1. Nem mondtam, hogy gyorsulóbajnok. Olvastad vhol?
2. Nem baj, ha elveri bárki. De az már gond, ha "Alfások közt", belső berkekben lelomhabálnázzák. Ráadásul egy tuti gyengébb autóból. Mint amikor az egér rúg egyet a döglött oroszlánba. Kicsit igazságtalannak érzem. Ennyi. Bár inkább csak mosolyogni kéne rajta. :))
2. Nem baj, ha elveri bárki. De az már gond, ha "Alfások közt", belső berkekben lelomhabálnázzák. Ráadásul egy tuti gyengébb autóból. Mint amikor az egér rúg egyet a döglött oroszlánba. Kicsit igazságtalannak érzem. Ennyi. Bár inkább csak mosolyogni kéne rajta. :))
GEORGE10-01-2013 22:15:50 // 129704
1mp van a két autó közt 0-100-ra. Az pedig semmi, simán verhető magabiztosan egy gyakorlatlan pilóta. . . . . .
GEORGE10-01-2013 21:50:37 // 129703
Grando, ne mond már, hogy a 2.5 V6-os 166-os gyorsuló bajnok lenne.
Szerintem a 166 egy utazó limuzin, nem arra való, hogy zöld lámpáknál füstölgő kerekkel indulgasson.
Miért baj, ha egy kisebb súlyú kb 300kg könnyebb, alul valamelyest jobban élő 2.0TS elveri 300m-en????
Tényleg ekkora gond ez Alfások közt?
Ráadásul ha a pilóta nem érzi igazán a rajtot, akkor meg még úgy sincs esélye.
Szerintem a 166 egy utazó limuzin, nem arra való, hogy zöld lámpáknál füstölgő kerekkel indulgasson.
Miért baj, ha egy kisebb súlyú kb 300kg könnyebb, alul valamelyest jobban élő 2.0TS elveri 300m-en????
Tényleg ekkora gond ez Alfások közt?
Ráadásul ha a pilóta nem érzi igazán a rajtot, akkor meg még úgy sincs esélye.
Thomika10-01-2013 21:38:40 // 129702
Na egy újabb lehetőség :))
Thomika10-01-2013 21:37:28 // 129701
:)) Majd Zsota helyett Őt ültetem a J1-re :)
Thomika10-01-2013 21:36:39 // 129700
Nem kizárt! :))))
Kovacs Laci 15510-01-2013 21:28:39 // 129699
AlfaCity re gondoltam :DDDD
Kovacs Laci 15510-01-2013 21:27:37 // 129698
Végig voltam csak el keveredtünk az alagutakban :D Meg az eső :) Idén szerintem ki hagyom inkább le műszakiztatom abból a pénzből :D
Marklar15510-01-2013 21:16:10 // 129697
Találkozókra is tessék járni... ;)
Kovacs Laci 15510-01-2013 19:18:22 // 129696
Köszi a választ Marklar!!! Szoktam nézegetni a fórumot de nem mindig érhetek rá, meg csak téged ismerlek vagy inkább beszéltünk párszor. :D
Marklar15510-01-2013 16:27:21 // 129695
De lehet a srác csak a 155-k formás popóit akarta nézni és nem is nyomta neki... :)))
Marklar15510-01-2013 16:26:09 // 129694
Ha egyszer megvalósul az idő utazás, akkor az lesz az első, hogy vissza viszünk... :-DDD
Grando10-01-2013 16:07:45 // 129693
Soha nem volt 146-om. :))
Az a V6 márpedig kibaxott beteg kellett legyen, vagy a sofőr volt cefetül falábú. Vagy csodálatosság történt, és mindkét 155 megtáltosodott. Ahogy előadjátok, ez a legvalószínűbb. :DD
Az a V6 márpedig kibaxott beteg kellett legyen, vagy a sofőr volt cefetül falábú. Vagy csodálatosság történt, és mindkét 155 megtáltosodott. Ahogy előadjátok, ez a legvalószínűbb. :DD
Thomika10-01-2013 15:55:05 // 129692
Ez egészne biztos! :)) Autópályán és hosszabb távon esélye nincs a TS-nek a V6-tal szemben, de 200-400m-en, azért a kisebb súly győz! Tipikus példa a swift 16V, 85Le. 2005-ben egyszer csúnyán kikaptam egy ilyentől. 870kg, és elég jól megindul lámpától. tény, hogy 100 fölött már nincs ereje, de mire 2-est váltottam már úgy elhúzott, hogy csak pislogtam. Nagyon sokat számít az a pár száz kg.
Thomika10-01-2013 15:51:38 // 129691
Na nem Neked. George-nak :)
Thomika10-01-2013 15:50:34 // 129690
Zsota- CArtárs még viedózott is nekem a J1-ről. Úgy nekilendültünk, hogy egy idő után nem látszott a 166 a képen :P
Thomika10-01-2013 15:49:35 // 129689
:) Csak 191...eltörpülök néhány mai 10en éves gyerek mellett. Jár le egy srác reggel, 21 éves és alig tud bejönni a kapun. Olyan széles mint Te meg én együtt :P És min. 1 fejjel magasabb..
Thomika10-01-2013 15:47:33 // 129688
Megtettem :P De ez már régen volt. a mostani 1.8 16V-t már nagypapásan vezetem család mellett. Öreg is már a verda, meg 164nm-től nem várhat sokat az ember... Hiányzik a 8V nyomatéka! Egyébként a 2.5V6-od már nagyon kehes volt, mikor mentünk vele...Szép hangja volt ,de már közel nem tudta akkor a 163Le-t. Anno mikor Paco V6-jával mentünk sokkal jobban érezhető volt a V6 feeling. Azért az is kellően nyomatékos :)
Marklar15510-01-2013 15:41:24 // 129687
A másik TS volt asszem :) Bakker 2M magas vagy. Jársz gyúrni is. Ki akarna Veled verekedni? (Van rajtad sapka? ) :)))
Thomika10-01-2013 15:41:03 // 129686
Nagyon xar ilyen képeket látni:( Kár ezekért a vasakért!
Marklar15510-01-2013 15:39:37 // 129685
Ezt mondtam én is. Azon a távon, mire "magához tértek" a lóerők már vége is volt a kifutónak. Ha még 1kmel hosszabb, akkor mi néztük volna a popóját. :) Ez autópályán előny, de streetracingnál hátrány... ;)
De lehet, hogy nem merte bevállalni csak a padló gázt.? :)
De lehet, hogy nem merte bevállalni csak a padló gázt.? :)
Thomika10-01-2013 15:38:31 // 129684
Én bármikor elkérném a régi 155ömet Richtől és odaállna mellém egy szintén gyári 2.5 V6.166, KUL-on ugyanúgy elverném! Azért tudni kell rajtolni is. Volt egy olyan futamunk is, ahol 2db 166-os ellen mentünk, mert nem hittük el, hogy ennyivel gyorsabb a 155. De persze ott is 3-4 autót rávertünk!
Thomika10-01-2013 15:36:02 // 129683
Főleg, mivel nem eszik annyival többet a 3.0 V6, és még erősebb is, biztosítás és átírási ktsg megint elhanyagolható különbséggel jár, akkor már jobban megéri!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?