Forum >> 155
SD25-11-2012 21:50:36 // 128682
És pöc röff indul is ahogy kell hónapok után is:)
Marklar15525-11-2012 20:57:31 // 128681
Épp a héten jutottál eszembe... (semmi buzulás;) )
"Hová tűnt esdééé?"
"Hová tűnt esdééé?"
SD25-11-2012 20:51:12 // 128679
Hümm nem szép az idő, lemegyek asszem hátrébb tolom fél métert a 155-öt:) ne legyen koca a kereke:)))
Mostanában nem versenyeztem.. :P de 6,5 az átlag városban:)
Mostanában nem versenyeztem.. :P de 6,5 az átlag városban:)
Marklar15525-11-2012 20:06:11 // 128678
afri25-11-2012 18:13:30 // 128677
hajrá! ;-)
Buksi25-11-2012 16:55:38 // 128676
Mindig az a biztos, amit te csinálsz! ;-)
GT Ɨ|ѯ25-11-2012 08:31:49 // 128675
Zsebeuróból toljad teli:-))
TSiga ( I am the TSIG)24-11-2012 22:20:08 // 128674
61 Ft maradt a számlámon fizuig. Majd fizukor. :-)))
TSiga ( I am the TSIG)24-11-2012 22:19:16 // 128673
Hát nem.
DE!
4 henger dugattyúval csapszeggel meg csapággyal 140 pénz.
A főtengelyt is mengézettem volna.
A hengerfej felújítós és ami kuka az cserés.
új csapágyak láncok, teljes tömítés készlet.
Munkadíj.
Szóval sztem 400 alatt nem állt volna meg.
Mondjuk januárban veszek motorállványt meg szelepösszenyomót és sk összerakom.
Kapna akkor szép fényezett szelepfedelet meg szívósort. Új csavarokat is természetesen. :-)
DE!
4 henger dugattyúval csapszeggel meg csapággyal 140 pénz.
A főtengelyt is mengézettem volna.
A hengerfej felújítós és ami kuka az cserés.
új csapágyak láncok, teljes tömítés készlet.
Munkadíj.
Szóval sztem 400 alatt nem állt volna meg.
Mondjuk januárban veszek motorállványt meg szelepösszenyomót és sk összerakom.
Kapna akkor szép fényezett szelepfedelet meg szívósort. Új csavarokat is természetesen. :-)
Buksi24-11-2012 19:05:44 // 128672
Gratula! :-)
Akkó' nem volt olcsó! :-(
Akkó' nem volt olcsó! :-(
GT Ɨ|ѯ24-11-2012 19:05:17 // 128671
gratu!
akkor holnapra fél tank benya:-)
akkor holnapra fél tank benya:-)
TSiga ( I am the TSIG)24-11-2012 18:57:57 // 128670
Üdvöz cartársak!
Kész az autó!!!!!!!
Ma délelőtt 10-kor vettem át. Sajnos az új motorból csak a blokk csupaszon ment át. A generátor és a szervószivattyú kukás volt. A vízpumpa és a termosztát átment ahogy a szelepfedél és a szívósor is. Jani szólt, hogy a motvez káb elkötegeinek a csatlakozóit cseréljem le, mert már szét vannak száradva.
Kész az autó!!!!!!!
Ma délelőtt 10-kor vettem át. Sajnos az új motorból csak a blokk csupaszon ment át. A generátor és a szervószivattyú kukás volt. A vízpumpa és a termosztát átment ahogy a szelepfedél és a szívósor is. Jani szólt, hogy a motvez káb elkötegeinek a csatlakozóit cseréljem le, mert már szét vannak száradva.
GT Ɨ|ѯ24-11-2012 17:57:36 // 128669
Némelyik tényleg horror...:-)
T.a.m.a.s.24-11-2012 14:55:27 // 128668
bad wings:)
Cacho24-11-2012 13:41:07 // 128667
Ott az enyém is ;)
T.a.m.a.s.24-11-2012 13:17:31 // 128666
GT Ɨ|ѯ23-11-2012 17:48:09 // 128664
mármint a szaga?:DDDD
Alfy23-11-2012 13:38:36 // 128663
Gery8323-11-2012 12:55:06 // 128662
A feketét durván kiszívta a nap... :)
Marklar15523-11-2012 10:06:14 // 128661
Dögös a középső... :)
T.a.m.a.s.23-11-2012 09:01:33 // 128660
afri22-11-2012 20:23:42 // 128658
ez ez hallode! :)
kis kultúrgép!
kis kultúrgép!
GT Ɨ|ѯ22-11-2012 16:33:11 // 128657
![](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/63884_375458739202918_952903441_n.jpg)
az este szépe:-)
afri22-11-2012 14:41:24 // 128656
najahh, az a biztos! :D
Marklar15522-11-2012 13:45:13 // 128655
Akkor írj, ha meg van a papír... ;)
afri22-11-2012 01:14:47 // 128654
nahh, már ott tartunk, hogy ma vagy holnap megy műszakira a V6 ...
:-)
:-)
TSiga ( I am the TSIG)21-11-2012 21:41:20 // 128653
Észre sem vetted, amikor forgatták a klipet? LOL
Fairlane20-11-2012 23:45:53 // 128652
Cool :)
\o/
\o/
GT Ɨ|ѯ20-11-2012 22:26:18 // 128650
akkor meg örökzöld:-)
Marklar15520-11-2012 22:23:33 // 128649
Van még másik 3db hengerfej is rajta... :-P
Csaba20-11-2012 22:04:31 // 128648
Ha villás lefogatású a porlasztó, akkor csak 30Nm az a 80. Azt se sokan tudják, hogy ha lehúzták nyomatékra és fokra a hengerfejet ,(persze átlósan és nem körkörösen kifele) akkor az első járatás után vissza kell lazítani a csavarokat, és újra húzni és nem akkora nyomatékra mint először de nem mindet. És persze mindent nyomatékra. Persze ha mindent így csináltatok akkor lehet hogy a blokk lett szétfőzve. Én pl a régi csavarokkal raktam össze és hibátlan. Bocs hogy így belepo###tam, de meg akartam védeni a VM becsületét . Nekem nem az első, és csak az előző tulaj kókányolása miatt kellett hozzányúlni.
GT Ɨ|ѯ20-11-2012 17:46:16 // 128647
gratu:-)
ez most már örök darab
ez most már örök darab
Marklar15520-11-2012 16:58:22 // 128646
ááá. Inkább vittél volna 5eért rudazatot ;-P
Marklar15520-11-2012 16:53:58 // 128645
bajusz léc is pörsen. :-P
süsnye20-11-2012 15:35:20 // 128644
"Drót, duct tape, epoxy?" - LOL :)
nem trabant ez :P :) Fater megoldotta, volt otthon megfelelő átmérőjű műa hasáb és esztergált belőle ;)
nem trabant ez :P :) Fater megoldotta, volt otthon megfelelő átmérőjű műa hasáb és esztergált belőle ;)
Fairlane20-11-2012 13:39:52 // 128643
"babafej" - LOL :)
Drót, duct tape, epoxy?
Drót, duct tape, epoxy?
Fairlane20-11-2012 13:39:10 // 128642
Szép story...
De most legalább ráköltöttél annyit, hogy ne gondolkozz az eladásán egy ideig. :))
De most legalább ráköltöttél annyit, hogy ne gondolkozz az eladásán egy ideig. :))
süsnye20-11-2012 13:13:16 // 128641
van ez így, csak megérte a kitartást.. :)
én a hétvégén b@sztam ki magammal. Az ablaktörlő motort szedtem ki, h megtisztítsam, majd mikor tettem vissza a rudazattal együtt, sehogy nem akart a helyére menni a motor, persze szokás szerint kb. 2mm-en múlik a dolog.. hát mondom ilyen nincsen vazze Giovanni.. egy 10 perces szenvedés és qrva anyázás után leszedtem a motorról a rudazatot, majd a kelleténél határozottabban helyeztem a földre.. ennek köszönhetően az egyik babafejet rögzítő műanyag lefogató eltört, így innentől kezdve, amikor az ablaktörlő lapátok is rögzítve voltak mindig leugrott a rúd a babafejről és a vezető oldali lapát függőlegesbe maradt.. :)
persze ilyenem nincs tartalék, nem is tűnik egyszerűnek a javítása, meg is dícsértem magam, h milyen f@sza gyerek vagyok :)
én a hétvégén b@sztam ki magammal. Az ablaktörlő motort szedtem ki, h megtisztítsam, majd mikor tettem vissza a rudazattal együtt, sehogy nem akart a helyére menni a motor, persze szokás szerint kb. 2mm-en múlik a dolog.. hát mondom ilyen nincsen vazze Giovanni.. egy 10 perces szenvedés és qrva anyázás után leszedtem a motorról a rudazatot, majd a kelleténél határozottabban helyeztem a földre.. ennek köszönhetően az egyik babafejet rögzítő műanyag lefogató eltört, így innentől kezdve, amikor az ablaktörlő lapátok is rögzítve voltak mindig leugrott a rúd a babafejről és a vezető oldali lapát függőlegesbe maradt.. :)
persze ilyenem nincs tartalék, nem is tűnik egyszerűnek a javítása, meg is dícsértem magam, h milyen f@sza gyerek vagyok :)
atesssz20-11-2012 12:17:28 // 128640
Eleve az volt a baja, hogy a 4. henger égéstere és a víztér közötti rész összeért, mert (szerelők véleménye szerint)agresszív volt a fagyálló, és ez megcsipegette a tömítést. Ez persze nem 2 hét alatt történt, hanem 2, 2 és fél. Ez volt az egyik rásegítés a tömítésnek, hogy meghaljon.
A másik kegyelem döfést meg én adtam neki, mikor szenzor hibára gyanakodtam akkor, amikor hirtelen felment néha a vízhőfok 100-110-re meg vissza. Kiderült h a termosztát volt a rossz, az zárt néha be. Plusz a kiegyenlítő tartály kupakja is szar volt.
"Ki volt puhulva a hőtől a 4. hengerfej, felforralás után ez van általában". Ezt magyarázta egy hozzáértő. De csak a 4. Így hát vettem helyette egy másik hengerfejet, amivel jó lett.
Összegezve harmadjára lett jó a művelet:
1., síkba lettek húzva a HF-ek, összerakták őket, de kifújt a 3. 4. között. Itt a régi csavarokkal rakták össze. Itt még nem lehetett tudni, hogy a régi csavarok miatt, vagy a 4. HF puhasága miatt fújt-e ki a motor.
2., saját szerelőhöz levontatni Nagykőrösről Gyöngyösre, nagy nehezen jó HF csavarokat is hoztak. Minden OK volt, hengerfejek szépen lehúzva ahogy kell. Porlasztócsúcsok bele, utolsónál nem bírta a menet a 80 Nm-t. Beleszakadt a hengerfejbe a menet.
3., Hengerfejek megint le, új HF tömítés garnitúra megint, mer ugye ezek már egyszer össze voltak nyomva, felújított HF megvétele, síkba maratni a többihez, majd fel a motorra. Ez után már minden jó volt.
Úgyhogy nem semmi kálváriája volt a hülyeségemnek, nem utolsósorban jó kis tanulópénz volt. Össze se mertem számolni
A másik kegyelem döfést meg én adtam neki, mikor szenzor hibára gyanakodtam akkor, amikor hirtelen felment néha a vízhőfok 100-110-re meg vissza. Kiderült h a termosztát volt a rossz, az zárt néha be. Plusz a kiegyenlítő tartály kupakja is szar volt.
"Ki volt puhulva a hőtől a 4. hengerfej, felforralás után ez van általában". Ezt magyarázta egy hozzáértő. De csak a 4. Így hát vettem helyette egy másik hengerfejet, amivel jó lett.
Összegezve harmadjára lett jó a művelet:
1., síkba lettek húzva a HF-ek, összerakták őket, de kifújt a 3. 4. között. Itt a régi csavarokkal rakták össze. Itt még nem lehetett tudni, hogy a régi csavarok miatt, vagy a 4. HF puhasága miatt fújt-e ki a motor.
2., saját szerelőhöz levontatni Nagykőrösről Gyöngyösre, nagy nehezen jó HF csavarokat is hoztak. Minden OK volt, hengerfejek szépen lehúzva ahogy kell. Porlasztócsúcsok bele, utolsónál nem bírta a menet a 80 Nm-t. Beleszakadt a hengerfejbe a menet.
3., Hengerfejek megint le, új HF tömítés garnitúra megint, mer ugye ezek már egyszer össze voltak nyomva, felújított HF megvétele, síkba maratni a többihez, majd fel a motorra. Ez után már minden jó volt.
Úgyhogy nem semmi kálváriája volt a hülyeségemnek, nem utolsósorban jó kis tanulópénz volt. Össze se mertem számolni
Fairlane20-11-2012 11:58:50 // 128639
Ez van, ilyen vagyok.,... :D
Végülis akkor mi lett a motorral? Meghengerfejezték újra, vagy más is volt?
Végülis akkor mi lett a motorral? Meghengerfejezték újra, vagy más is volt?
atesssz20-11-2012 11:49:23 // 128638
cajjjjjj.... olyaan vaaagy.... Végre újra jó a motorom, nagyon szépen jár, erre meg leszólod a lökhárítómat :P
MAjd tavasszal kasztnizás, festés, utána bőven ráér majd beállítani :)
MAjd tavasszal kasztnizás, festés, utána bőven ráér majd beállítani :)
Fairlane20-11-2012 10:56:21 // 128637
Király :)
De kicsit, mintha lógna a lökös... :P
De kicsit, mintha lógna a lökös... :P
atesssz20-11-2012 10:39:16 // 128636
Marklar15520-11-2012 09:41:23 // 128635
Ott áll...
Zsolt15520-11-2012 05:55:19 // 128634
A 155SW projekt hol tart? 4×4TB???
süsnye19-11-2012 18:25:35 // 128633
naja, az SW-nek ráadásul kisebb is a csomagtartója, mint a sedannak, csak a sedané nem variálható.. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
659
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?