Forum >> 155
Svéd26-04-2012 20:01:19 // 124879
	Az komoly!Gratula.Fogadni mertem volna,hogy ennyiért hónapokig fogod árulni.De hát ugy látszik hogy amiröl tudják hogy jó,az eladható.:)
	
afri26-04-2012 20:01:04 // 124878
	gratula hozzá!!!
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
	
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
Buksi26-04-2012 19:58:38 // 124877
	Nagyon jó áron adtad el! Én biztos nem tettem volna! :)
És mi lesz helyette?
	
És mi lesz helyette?
sprint8326-04-2012 19:55:30 // 124876
	750, + a téli kerekek maradtak nálam. Nem volt jó nézni amikor elviszik, de lesz más ami pótolja. Sajnálni nem szabad, ha úgy lenne akkor nem adom el...
	
T.a.m.a.s.26-04-2012 19:53:00 // 124875
	Hamar elkelnek mostanság az 55-ök! Én is dobom fel a használtautóra xD
	
Buksi26-04-2012 19:48:58 // 124874
	Aztamindenit! Annyiért amennyit mondtál? Nem fáj érte a szíved?
	
sprint8326-04-2012 19:46:47 // 124873
	Üdv Urak!
Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
	
Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Buksi26-04-2012 17:38:35 // 124872
	Viszont akkor a teszt alkalmával miért nem kattogott a a kompresszoron a kuplung?
	
Buksi26-04-2012 17:31:06 // 124871
	Hogy könnyebb legyen megkeresni, itt egy kép arról a csatiról, amit nem tudom, hogy hova kell csatlakoztatni, mert van két lehetőség is! Azoknak a kábeleknek érdekelne a színe, ahová ezt a csatit csatlakoztatni kell!
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

	
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

Buksi26-04-2012 17:27:39 // 124870
	Értem, köszi! :)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
	
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Fairlane26-04-2012 17:06:41 // 124869
	Ja, ennek története van...
Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
	
Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
enzo26-04-2012 17:05:33 // 124868
	Figyi Buksi. Az olasz rendszeren alacsony nyomáskapcsoló is van,tehát nem kapcsol be a rendszer, ha nincs benne gáz,vagy ha alacsony a nyomás!!
	
Buksi26-04-2012 16:10:27 // 124867
	Azt is ugyanígy kell kiszedni! :)
	
Bazsa14526-04-2012 15:53:29 // 124866
	Remek.Csak nekem ilyen a fejtámlám hogy csak egy sima egyenes rúd van benne.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
	
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
süsnye26-04-2012 15:50:39 // 124865
	besz@rok, milyen kincsek kerülnek itt elő.. :))
	
Fairlane26-04-2012 15:39:19 // 124864
	
	
Bazsa14526-04-2012 15:33:16 // 124863
	Hali. Hogy lehet kivenni az első ülés fejtámláját ? Egyáltalán ki lehet ?:)
	
süsnye26-04-2012 14:56:51 // 124862
	az nem a VE-be megy, hanem a relétáblába.. reléken (amiket a VE kapcsolgat) keresztül kapja a kraftot..
	
Buksi26-04-2012 14:52:32 // 124861
	A kompresszor csatija egy egy csúszkás csati és a motortérben lévő, a klímához tartozó kábelkötegre csatlakozik a hozzá illő csatiba! Márhova nem is lehet csatlakoztatni!
	
Longman26-04-2012 14:44:05 // 124859
	A kompresszoron van egy vezeték, az hová van kötve? Mert az megy a VE-be. Annak a csatlakozója is szabvány!
	
Buksi26-04-2012 14:41:47 // 124858
	Akkor szerinted mi lehet a gond?
	
süsnye26-04-2012 14:40:57 // 124857
	a motronic egység kódja az elektronyos szent írásban.. :)
	
Longman26-04-2012 14:39:12 // 124856
	Elvileg ha AUTO módban van és nincs nyomás akkor nem kattan talán (láttam már az ellenkezőjét is), de teszt üzemmódban, akkor biztos hogy kattan. Úgy még az én hibrid rendszerem is kattant!
	
Longman26-04-2012 14:36:56 // 124855
	Szerintem mindegyik tudja. Mikor bele voltam merülve ebbe, úgy rémlik hogy erre a következtetésre jutottam! De az már régen volt! :)
	
Buksi26-04-2012 14:30:21 // 124854
	Nem baj, csak nézd meg légyszi! :)
	
Buksi26-04-2012 14:28:18 // 124853
	Hopsz, erre nem gondoltam! Egyébként lehet igazad van, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor megkell, hogy emelje az alapjáratot! Az enyémben meg nem volt klíma gyárilag, így minek tettek volna bele olyan VE-et!?
Az az S11 az mi az?
	
Az az S11 az mi az?
Buksi26-04-2012 14:21:01 // 124852
	Nem, hanem a kuplungot, hogy behúz-e, de sztem azzal nem lesz gond!
	
süsnye26-04-2012 14:20:26 // 124851
	nem.. a Motronicra (S11)
	
süsnye26-04-2012 14:19:40 // 124850
	jah, hogy úgy.. hát azt csak hvégén tudom max megnézni..
	
Buksi26-04-2012 14:19:35 // 124849
	Mármint a panelre gondolsz? Mert az klímás panel!
	
Buksi26-04-2012 14:17:04 // 124848
	Nem a gomba kábeleire vagyok kíváncsi, hanem a környékén van még pár csati és azok kábeleire és hogy melyik színűhöz van csatlakoztatva!
	
süsnye26-04-2012 14:16:30 // 124847
	" ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez.."
itt azt hittem a ventikapcsolót kötöd direktbe.. :)
	
itt azt hittem a ventikapcsolót kötöd direktbe.. :)
süsnye26-04-2012 14:15:21 // 124846
	sztem se ez a probléma, ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez..
egyébként még 1 dolog megfordult a fejemben..
A relék kapcsolását a VE végzi..
Biztos, h minden VE tudja ezt?
	
egyébként még 1 dolog megfordult a fejemben..
A relék kapcsolását a VE végzi..
Biztos, h minden VE tudja ezt?
Buksi26-04-2012 14:09:56 // 124845
	Ha hazaértem direktbe kötöm megint, de sztem ezzel nem lesz gond!
A szentírás sajnos egyenlőre nem elérhető nekem! :(
	
A szentírás sajnos egyenlőre nem elérhető nekem! :(
süsnye26-04-2012 14:06:50 // 124844
	akkor a kuplung behúzás és a vezérlése jó.. ;)
	
süsnye26-04-2012 14:01:46 // 124843
	najó.. de mi most automata klímáról beszélünk.. :P :)
	
süsnye26-04-2012 14:00:54 // 124842
	piros, fehér, fekete
piroson jön a delej a relédoboz felől..
	
piroson jön a delej a relédoboz felől..
süsnye26-04-2012 13:55:01 // 124841
	hát.. elég sok minden..
Én azért, először megint a direkt 12V-vel próbálkoznék, biztos, ami biztos..
Nekem az nem világos, h mikor a tesztet csinálod, akkor figyelembe veszi-e a nyomáskapcsolók jelét vagy nem..
Nem tudok jobbat ajánlani, mint végigmenni a leírt vizsgálatokon, ami a szentírás ír erre az esetre..
	
Én azért, először megint a direkt 12V-vel próbálkoznék, biztos, ami biztos..
Nekem az nem világos, h mikor a tesztet csinálod, akkor figyelembe veszi-e a nyomáskapcsolók jelét vagy nem..
Nem tudok jobbat ajánlani, mint végigmenni a leírt vizsgálatokon, ami a szentírás ír erre az esetre..
Fairlane26-04-2012 13:34:29 // 124840
	Nekem manuális klímás és két vezetékes volt... A ventillátor egyfokozatú, előtétellenállás nélküli.
Ejnye, de legalább van miből koptatni :P
	
Ejnye, de legalább van miből koptatni :P
Buksi26-04-2012 13:32:07 // 124839
	Természetesen 3 vezetékesnél, mert az a klímához tartozó gomba! A 2 vezetékes a klíma nélküli! :)
A manualba még belekukkanthatsz! ;-)
	
A manualba még belekukkanthatsz! ;-)
süsnye26-04-2012 13:24:00 // 124838
	hát, ha klímás, akkor 3 vezetékes..  ejnye, de gyorsan kopik a tudás.. :)
	
Fairlane26-04-2012 13:17:12 // 124837
	Két vagy háromvezetékes gombánál?
De hát én már sajnos ugye nem.... :)
	
De hát én már sajnos ugye nem.... :)
Buksi26-04-2012 13:08:33 // 124836
	Na ezt nem tudom!
Az biztos, hogy a kuplung jó, mert mikor kint volt a komresszor adtam direktbe neki feszt és testet, akkor működött!
	
Az biztos, hogy a kuplung jó, mert mikor kint volt a komresszor adtam direktbe neki feszt és testet, akkor működött!
Buksi26-04-2012 13:06:11 // 124835
	Megkérhetném a mélyentisztelt klímás kollegákat, hogy valaki nézze meg nekem, hogy a ventillátor hőgomba (szemből a vízhűtő jobb alján) környékén található csatiknak milyen színű kábelei vannak és melyik melyikbe csatlakozik, mert egyenlőre ez nem tiszta! Van két csati is a kábelkötegen, ami a relédoboztól jön (hűtő előtt a zárhídon) és ezek egymásba vannak dugva és szintén a hőgomb környékén vannak! Nagyon köszi előre is!
	
nedudgi26-04-2012 12:59:14 // 124834
	Egyáltalán kapcsolható a kuplung ha nincs meg a megfelelő nyomás/olaj?
	
Buksi26-04-2012 12:53:27 // 124833
	Úgy néz ki a fülemmel semmi gond! :)
	
Buksi26-04-2012 12:50:57 // 124832
	Kipróbáltam és nem kattog! :(
Mi lehet a bibi?
	
Mi lehet a bibi?
Fairlane26-04-2012 12:39:23 // 124831
	Akkor vagy hiba van valahol, vagy fület kell mosnod.... :)
	
Buksi26-04-2012 12:29:23 // 124830
	Nem gond, írd a többihez! :)
És ha kattan, akkor minden rendben van, nyugodt szívvel mehetek feltölteni?
És ha nem kattanik?
	
És ha kattan, akkor minden rendben van, nyugodt szívvel mehetek feltölteni?
És ha nem kattanik?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




