atesssz28-12-2010 18:50:41 //
108929
én is hozzászólok már a sok megosztott élmény/tapasztalat hatására. Ugye hidegindítási -úgymond- gondokkal küszködtem, amiket is végül a 4db BERU márkájú elő- és utánizzításra is képes izzítógyertya oldott meg.
Eleget téve a kíváncsiságomnak, megnéztem akksitöltőről, hogyan is szuperáltak a régi gyertyák. Az eredmény nem volt túl biztató: Az egyiknek éppen hogy egy kicsit izzott a hegye, a másik kb 30 másodperc múlva volt olyan meleg, hogy sercegjen rajta a nyál, a harmadik még úgy-ahogy működött. A 4. meg ugye mint régebben írtam, zárlatos volt.
Eredmény: Reggel, a -14 fokban egyszer izzítás után (5-6másodperc) még egy egészet sem tekert az indító motor, be is indult a kicsike :)

süsnye28-12-2010 16:44:39 //
108928
Ferkára váltottál? :) mi történt?
süsnye28-12-2010 16:43:56 //
108927
huh.. az olvadt foglalatnál meg volt patkolva, vagy mi? :))
Robiik28-12-2010 16:39:26 //
108926
Ez a rendbe teszem az Xm-et jó szerelés lehet :D
Sajna most nincs több autó a családban. :-((
Így marad a sajátom.
Tavaszra rendbe teszem atyám XM-jét, és lezárom a család elöl a gépTSigát. :-))))))
Longman28-12-2010 12:46:31 //
108924
hmm, meghalt volna a szondám 2 év alatt..?
Januárba elviszem már egy diagnosztikára..
Dedra-ét raktam rá, láttam már sok 155-ön, hogy le van cserélve ilyen hagyományosra. Meg az enyémnek a rugója is elég gyenge volt már.
Teljesen szuper a fogyasztás, 9 liter körül. Ezt úgy produkálja, hogy 5 km város és 10 ország út naponta 2X a melóba járásnál, és még pár hosszabb út országúton.
Buksi28-12-2010 12:02:06 //
108922
Nem mondod, hogy összetörted? :-((
SD28-12-2010 10:59:02 //
108921
Jaja nekem is a legnagyobb hiba ami bekövetkezhet hogy kockára állja a kerekét:P Bár előző héten előlre toltam 30cm-t:D
Longman28-12-2010 10:51:41 //
108920
Hát mert arra van.. :)
Na, ezt hívják potenciál különbségnek :P
Egyébként én ilyen -13 fokokban meg sem próbálom használni.... minek kínozzam ilyenkor?...:(
SD28-12-2010 10:42:26 //
108918
Azta... Racevét:((( Mi a tök?
SD28-12-2010 10:32:36 //
108917
VillanyTSiga?
Vazz....
Tegnap mentünk vásárolni a gépTSigával. Beindítás után valami nem stimmelt, mintha gyújtáshiba lett volna. Erre nem félreálltunk, hanem kimentünk a forgalomba. Elverődtünk az Árpád hídig, mire atyám hajlandó volt félreállni. Mondjuk lett volna rá alkalma a Lehel tértől, de ez most mellékes. Kinyitom a géptetőt és elkezdem nézni a hiba forrását. Ha nem gyújt rendesen, akkor a gyertyakábeleknél lehet a gond. Hozzáérek az egyikhez, hátha simul az alapjárat. Erre akkorát csattant a szikra az ujjamon, hogy ugrottam is egy nagyot. Alacsony fordulatnál nem látszott, de amint gázt adtam, 3 helyen is áthúztak a vezetékek. Tiszta pára volt minden. Letöröltem a pipákat és a trafókat. Utána meg persze jó volt. Az a röhely, hogy nem fogtam meg a kasztnit, de így is megbaxott a trafó.
Hogyhogy KO???
Csak nem összezúztad?
A bicolornak megfőzted a motorját, ezt meg összetöröd????
Longman28-12-2010 09:05:50 //
108914
én egy hátsó (természetesen :) ) trafóval szenvedtem régebben. Először azt hittem az egyik kábel van összenyomva, végül, már 15 percbe telt csak lebontani mindent hogy a hátsó trafókhoz hozzáférjek, annyiszor kellett szétszednem.. :)
Az ablaktörlő karokkal én sem vagyok kibékülve, mert állandóan megfagy, és nem tud normálisan törölni. De ez az eredeti, ezért nem szeretnék cserélni..
Milyen kart tettél fel? Fiat?
Amúgy neked hogy alakul a fogyid? Az enyém most elég sokat eszik..
Vagy 2 hónapja voltam Bp-n, akkor teljesen jól evett, 11,6ra jött ki, és 150-170-el mentem.
Viszont azóta itt városban 15 alá nem megy.. :S Igaz azért hidegek is vannak, meg max. 10-15 km-t megyek vele egyhuzamba.
Engem is megszívatott nemrég a dög, az 5. henger injektor csatlakozója kontakthibás lett. Persze a melóhelyen jött elő. De haza mentem 5 hengerrel mindenféle gond nélkül. De szívtam vele 1 órát mire megtaláltam, hogy mi baja lett. Már ott jártam, hogy kompressziót mérek, mikor addig mozgattam a csatlakozót járó motornál, hogy egyszer csak jó lett. Szerencsére a 33nak ugyan ilyen van és kicseréltem arra. Azóta jó minden. Közbe a termosztát is behalt, sikerült viszonylag olcsón szereznem egyet gyorsan, Behr márkájú. Ja meg kicseréltem végre az ablaktörlő karokat is normálisra. Ezekkel az egybe szarokkal nem voltam kibékülve, jobb a hagyományos.
Longman28-12-2010 08:35:37 //
108912
Na akkor jó.. :)
Én ugyanazt tettem bele nyáron ami volt az autóba eddig és a széles sárvédő alatt sincs vele semmi gond, rendesen áll a helyén.
Longman28-12-2010 08:26:56 //
108910
Jaj, nekem meg az olajnyomásom ment el a múlt héten.. Jó volt.. Elfolyt belőle az összes. :SS
Pont olajat akartam cserélni, de a szervízintervallum jelző nem bírta tovább.. :)
Így lenyomta az olajhűtőről az egyik kört.. A kis drága. :)
D nem lett semmi gond, annyi hogy másnap meg kellett csinálnom, így nem tudtam gyári szűrőt venni bele sajnos.
Viszont most 10W60 olaj került bele. Castrol Edge Sport. Na meg az új olajhűtő.
Longman28-12-2010 08:16:04 //
108909
Bazz, a széles sárvédőhöz más a dobbetét? Ezt eddig nem mondtad..
Longman28-12-2010 08:15:19 //
108908
Ne bassz.. Hogy az a jó ~ˇˇ^˘˘°°˛˛``
:SS
Svéd28-12-2010 07:36:52 //
108907
-13fok,olyan érzés volt reggel,mintha megfagyott volna a váltom,kicsit nehezen járt,meg a teljesitményem vissza esett valamenyit.
Svéd28-12-2010 07:28:10 //
108906
nem volt vészes.
Urak van egy problémám a dízel deltán.
Mégpedig, alacsony fordulaton a töltésjelző lámpa a műszerfalon haloványan izzik. A generátor cserélt darab az előző tulaj által, töltés 14,36 V lámpákkal is 13,8 V. Az akkumulátor jók. Menet közben 1000 fordulat felett kialszik a műszerizzás. Ha világítást kapcsolok, akkor csökken a töltésjelző izzó fénye. A műszerfal biztitáblája felől volt valami relé hang 1x, mintha prellezne, utána reggelre lemerült az akksim. Szivárgó áramfelvételt rejtett fogyasztót kimértem, semmi sincs rajta ami leszívná az aksit. Van valamilyen relé, ami vezérli a töltést.
atesssz27-12-2010 21:55:02 //
108903
-16°C.
Hideg van :D

Hmm.
Hozz pénzt:)
SW-t megnézheted reggelig a Ferka szalon elött:(
Be sárvédő KO
Be index KO (ilyen nincs is)
Be lámpa KO
Maszk KO
Lökös KO
Hűtő KO
1db (5000km-t sem) futott gumi KO
Akku tálca KO
Aksi, meg a többi nemtom...
:(
Buksi27-12-2010 20:54:01 //
108899
Csak nem te is szélesítesz? :-)
Legalább te megúsztad !
Gondolom azért volt egy kicsi ijedtség !
Svéd27-12-2010 19:00:28 //
108897
26.-án reggel százhalombatta felé én is megpörögtem a körforgalomban,kb 25-tel,de szerencsére nem volt akadály az útban.:)
Mielőtt rosszra gondoltok:
Én eddig az Újköztemetőben őrködtem, hátul a 301-es parcellánál, ami a főportától több mint 2 km. Kb. félúton van egy olyan kanyar, ami akkora mint egy kb. 30 férőhelyes parkoló. Na itt próbáltam csúszkálva venni a kanyart.
Hali!
Hogyhogy nem konkrétizáltam? Akkor még egyszer:
kellene
2 db széles piros sárvédő
2 db dobbetét hozzája (ha hibátlan)
1 db 16V hűtőmaszk
1 db első lökhárító (ha kell cserélni hozzája)
Amúgy itt a biztitábla, amit le kellett cserélni:
Érdekes, hogy csere után jobban világítalak a belső csillárok :-)
afri27-12-2010 18:23:40 //
108894
ez a temetős dolog télleg morbid! :-)))
jövőre ha krosszozni fogok, én is ott tréningezek majd a sírok között, így közelebb leszek a síromhoz! ;-DD
ilyenek a szalagkorlátok is...
nagyon durva mik vannak mostanában.....
SD27-12-2010 12:47:23 //
108892
Ja fut melletted és pont a kanyarban bevág eléd, se szó, se beszéd:D
Vannak ilyen kötsög tárgyak...
Pl különössen szemét az a korlát is az Árpád-hídon...
;-PPP
széles sárvédők 10k/db+ 2k/db a dobbetétek...
De azok még ritkásabbak. Sajátra van félretéve, Tsigusz emlegetett valamit a piros 16V re, de nem konkretizálta...
Hmm. Most már tudom miért van annyi halott a temetőkben!
:-PPP
Récvéth.
Piros keskeny sárvédő 5000.- :)
De eztnem érdemes csereberélni.
SD27-12-2010 10:29:53 //
108887
A szemét kút 20-al neked jött!
Ha már így alakult, akkor lehet lecserélem mindkét első sárvédőt szélesre, elvégre erre az kellene, ha Marklar nem adja drágán. Majd tavasszal meginterjúvolom !
Köszi !
Egyébként nem szokásom racsingolni. Legutóbb még a szürke 155-el a temetőben csináltam, ott ahol semmi akadály nem volt a környéken. De én megtaláltam a hódombot amit a hókotró tolt le, és felakadtam rá ! :))) Percekig játszottam mire lejött róla. :))
Nem tudom pontosan, de éppen nyugodtan kanyarodtam. Kb. 20-al mehettem.
Szerencsére itt bent Magdolnatelepen sehol sincs padka. Szerintem itt én a leglassabban közlekedők között vagyok, mert több autóst látok akik min. 50-60-al mennek az egysávos úton. Ez a rész valamikor üdülőtelep volt, itt van egy keskeny aszfaltút, mellette 2-2 m füves- fás terület majd a házak. Úgyhogy száguldás amúgy sem ajánlott.
afri26-12-2010 23:02:57 //
108880
nahh , kell neked racsingolni! .-)
amugy sajnálatos, bosszantó dolog! ... részvét!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.