Forum >> 155

Thomika27-07-2005 10:10:46 // 259
Halihó! Srácok! Nincs vkinek véletlenül eladó 15ös gyári acélfelni? Esetleg vmi alu,ami téli garnitúrához jó lehet? Tavasszal szeretnék elöl fékrendszert átépíteni 284-es tárcsával, és arra úgy tudom már nem megy fel a 14es.... Ezért a télit is muszáj lesz 15ösre rakni...
Don Gombóc27-07-2005 09:24:23 // 258
Oké rendezzük!
András bácsi27-07-2005 09:15:18 // 257
Beszéltem vele, mondtam, hogy nekem is kell. Szóval küldheti.
Don Gombóc27-07-2005 09:07:16 // 256
A Gábor hívott hogy kell-e neked kupl ped munkheng felújító gumigyűrű klt? Mert én küldetek magamnak egyet, osz ideküldheti a tiédet is. Úgy vagyok vele jó ha van ilyen a csomitariban.
András bácsi27-07-2005 08:57:57 // 255
Az jó elvileg. Remélem nem lesz a főnök.
Don Gombóc27-07-2005 08:56:33 // 254
Úgy biza: A másodiknál olyat rántott vissza hogy rábuktam a kormányra. Szerintem dél körül.
András bácsi27-07-2005 08:53:22 // 253
1.9-es nyomású gépet vertem meg Kaposújlakon? :-))) Holnap mikor jössz kb.?
Don Gombóc27-07-2005 08:50:52 // 252
Sziasztok! Akkor az enyém hány lovas lehetett? Mert nekem az overboost hiba miatt 1,9 volt a nyomásom. Persze nem volt erősebb mert benya nem volt mellé ezért olvadt le a dugóm. De az alap az 0,6 amint a Bandi írta, és az overboost emeli 0,9-ig.
András bácsi27-07-2005 08:44:03 // 251
Pontosítsunk: hasonló a motor. Bár jobban örülnék, ha olyan egyszerűbb változat lenne, mint a GTV-ben. Egyébként a gyári töltőnyomás 0.6bar, és túlzottan nem akarom megemelni, legalábbis egyelőre. ( az 1bar azért belefér! :-)) ) Ha egyébként is esedékes lesz a hengerfej-tömítés csere, akkor. A baj az, hogy egyelőre van más fontosabb, cserélendő dolog is, mint a farigcsálás.
joe7527-07-2005 08:39:13 // 250
A turbós autókat könnyű húzni. Valamikor Skrisz is beszélt valami 270 LE-s átalakításról, neki meg ugye azonos a motorja mint a tied. Azt hiszem a V6TB valami hihetetlen kis nyomáson tölt talán 0.7 bar de ezt Skrisz-ék biztos jobban tudják. De az tuti hogy mindenféle megbontás átalakítás nélkül fel lehet küldeni 1.0 bar vagy kicsit fölé a nyomást és akkor máris kaptál vagy 30 lovacskát. Az ennél nagyobb nyomáshoz már ki kell cserélni ezt azt.
joe7527-07-2005 08:35:31 // 249
A 210 belefér a gyári 5-10%-os mérési pontatlanságba. Jót tesz az EGO-nak.:) De a ÍSwift gyári vége asszem 168 Km/h na ahhoz képest a 210 nem kutya fasza. :)
András bácsi27-07-2005 08:34:34 // 248
Persze, de azért 2 másodperc javulás egy turbosnál is hihetetlen egyszerű csippezéssel. Egyébként ez még tervbe van véve, meg némi kipuff alakítás, esetleg egy kicsit átfaragott turbo. Minden csak pénz és idő kérdése...
Attie27-07-2005 08:34:00 // 247
Az enyémre viszont nem krómos pajzsot raktak vissza a törés után :( De most már ez van :)
Attie27-07-2005 08:31:16 // 246
Bandi! Egyetértek!
zolee14527-07-2005 08:30:51 // 245
gyári vég 195, ha az megvolt az már szép egy 98-as "tökalap" 145-ösötől! :) azt a 15-öt minimum csalja az óra...:(
joe7527-07-2005 08:27:45 // 244
Egyrészt óra szerint, másrészt az 1.6 TS ~ 40 LE-vel erősebb mint a Swift.
zolee14527-07-2005 08:26:20 // 243
az én 1,6 ts-em is megy 210-et!!! óra szerint...
joe7527-07-2005 08:22:10 // 242
Az semmi vazze. Láttam én már olyan Swiftet ami 210-et ment ( a gazdája szerint ) mert Sport edisön 1.3-as 82 LE-s motorral. Vannak még csodák! :))
zolee14527-07-2005 08:19:41 // 241
nagyonOFF! van egy barátom ő az OFF Micra-jának mér hasonlóan vicces adatokat. 1,3 16v 75 ló 0-100 9,4, végsebesség óra szerint M3 nagy lejtőn (vízválasztó után Debrecen felé) 197 km/h. a 145 1,6ts gyárija 100-ra aszem 10,4. Amikor gyorsultunk akkor egymás mellett mentünk 100-ig (a reccsenő kettesemmel) 100 után meg mintha állva maradt volna... szerintem ilyen váltóval én sem mentem 10,4-et, sőt... ON és bocsi a topicoffolásért. :)
joe7527-07-2005 08:18:30 // 240
Azért a Te verdádon sokkal többet lehetne dobni mint perdix vasán. Csupán azért mert a tied ugye turbo. Egy chip a tieden simán dobhatna 20-25 LE-t, az már sokkal inkább észrevehető növekedés lenne. Tutira lemenne a gyorsulás olyan 7.0-7.5 közé.
András bácsi27-07-2005 08:10:12 // 239
Kicsit hihetetlen perdix kolléga... Olyan csip nekem is kéne, ami két másodpercet dob a gyorsuláson. Akkor 6.1 alatt lenne 100-on a 66-os. :-)
András bácsi27-07-2005 08:08:50 // 238
Láttam egy pár törés után szélesítéssel átépített példányt is. :-) Occsó bontott alaktrészből bármi összejöhet.
joe7527-07-2005 08:01:35 // 237
Ti is degecről jöttetek?:)) Akkor földik vagyunk vazze.:))
joe7527-07-2005 08:00:47 // 236
Amúgy az u.n. facelift 95-ben volt. A 94-es modellek sárvédői nem voltak kidomborítva, nem volt bennük légzsák. Más volt a műszerfal , ( az újabbakban osztott a műszerlap ) némiképp módosúltak a belső kárpit kiképzések főleg az ajtó kárpitnál, amúgy alig észrevehetőek a különbségek. De csak a 95 vagy az utáni modelleknél. Ja és a leglátványosabb különbség hogy kromozott lett az alfa pajzs. Ha pl. kromozott alfapajzsos nem domborított sárvédős az autó, akkor az szinte 100% hogy törött volt, és mivel szélesített sárvédőt nem lehetett kapni ugyángyártottban, így a régi fajtával rakták rendbe.
zolee14527-07-2005 07:58:51 // 235
8,5 de kéccázra!!!!:)))
András bácsi27-07-2005 07:55:56 // 234
És akor már 8.5-t gyorsul! :-)))))))))))))))))))))))))))))
zolee14527-07-2005 07:55:21 // 233
mit gondolsz miért nem vettem meg?;)
András bácsi27-07-2005 07:55:09 // 232
Azért mondom, hogy elvileg lehetséges, az olasz piacon nagyon sok érdekes limitált széria volt, ami igazán katalógusban sincs benne. Elvileg azonban a szélesítéssel együtt jött a kormánylufi.
joe7527-07-2005 07:53:31 // 231
De az csak úgy a jó ha van benne chiptuning + az üzemanyaga LPG! :)))
zolee14527-07-2005 07:47:21 // 230
amikor Alfát akartam venni akkor az elején csak 155-ösben gondolkodtam, meg is néztem egy 94-es 1,8 TS 8V-t és abban volt vezető oldali légzsák is. Azt nem tudom, hogy gyári volt-e, de nagyon úgy nézett ki.
András bácsi27-07-2005 07:43:17 // 229
Az utángyártott gyertyákat inkább hagyjuk... A szíjas motor nagy hátránya a magas költség, meg a kis élettartama a szíjnak és a feszítőnek (persze ez relatív) És ha már a 2.0-t nézzük, akkor a kiegyenlítőtengely+szíj is csak költség inkább. Lufis 8V nem volt szerintem, legfeljebb egy-két uccsó szériás darab. Viszont a gyári Momo tényleg jól sikerült. Aztán a 16V légtömegmérője sem valami jól sikerült terméke Bosch úrnak, aztán vegyük a hengerenkénti trafót, a hosszbordásszíj feszítőjét. És tényleg nem megy annyival jobban, csak magas fordulaton jönnek elő a plusz lovak. Alapjárattól a 8V határozottan barátibban húz.
Attie26-07-2005 23:04:52 // 228
Az a 8e Ft/db gyertyaár az a márkaszervizekre vonatkozik. :) Lehet 40e-ért is komplett garnitúrát venni. És van 25e-ért is utángyártott (Brisk) Inkább a para az a vezérlésmódosító és az, hogy szíjas és nem láncos :( Amúgy a 8V-s 155-ben volt olyan amiben van légzsák? Még eggyel sem futottam össze, de ez lehet hogy az én figyelmetlenségem. És kezdek egyre inkább rájönni, hogy a 155-be kell az a gyári Momo kormány. :)) Nagyon király a fogása és a designja.
Marklar15526-07-2005 22:13:42 // 227
Wazze. Szííp... Téli gumit látok még rajta? Kölcsön adjam erre a szezonra a gyári 14" os tojástartókat? Csak a szerelést kell állnod;) 4db 185/65 ös téli van rajta kb 2000km el. Szoszó kicsit félek, hogy az ültetés miatt ez a méret nem fog elférni...
Marklar15526-07-2005 22:10:10 // 226
16V ben nem ültem, de ha a 8000ft db gyertya árakbol indulok ki akkor, nem biztos, hogy bánom a 8V-t. és -10/15Le-t. A forma az nagyon ott van így is... Szószó csak az előző tulajon múlt, hogy ilyen lett... Közös ismerőstől hallottam, hogy szépen kaszáltak a biztosítókon is. Nem csak az eleje volt törve. Krisz33 a megmondhatója;) De már jó kezekben van, remélem nem csődölök be;))) Megpróbálom még kihúzni 10 évet ezzel azt elrakom veterránnak és közben gyűjtök egy 10 éves 159re;))) Vagy 166ra;))) Ezek még nagyon bejövősek...
mszabika26-07-2005 11:17:49 // 225
Kész a polírozás :) Lesznek majd képek, de csak ha készen van teljesen addig 1 kis ízelítő ;) (telefonnal fényképezve,nem olyan szép)
András bácsi26-07-2005 08:38:26 // 224
Szvsz, a 8V egyébként is egy jobb konstrukció. Nekem volt ilyen is, olyan is, de egyrész kevesebb a hibalehetőség, másrészt nincs akkora érezhető teljesítbeli különbség a két motor között. Ha meg csak a szélesítés a probléma, azt meg lehet oldani.
mszabika26-07-2005 08:36:49 // 223
Ok megkérdezem! Köszöntem szépen az infót!!!!
Attie26-07-2005 08:34:46 // 222
Azért egy 16V-re is kell költeni, azt ne felejtsd el, és ahogy látom eléggé össze volt törve az autó. Ezt se kéne rászámolni, mert lehetett volna épet is venni :)
Marklar15526-07-2005 00:36:12 // 220
Hali. Mikor mehetek? Közben: Tegnap hajnalban fűtöttem egy kicsit. Aztán meg fagyállós lett a csukám... Szerinted? Vehetek fűtés radiátort? V. elég csak a csap??? Jahh! A B. ködlámpa takaró müa, keret elhagyódott. ha esetleg lenne, mire megyek... Egyébként tökk gázz: Mikor vettem januárban az autót ,akkor 8-900nál kezdődtek a 155 ösök. Természetessen csak 2,0 jöhetett szóba. Teháth 350k ért jó vételnek is tünt az enyém. Tudtam, hogy vannak hibái, meg a sérülés, de bele kalkuláltam. Most meg!? 450k ért volt egy a multkor . Amennyit már ráköltöttem azért 16V is beleférne mai árakon:/// Megint más: Vizsgára aktuális lesz:első féktárcs/betétek csere, szivárog a kuplungnál a munkahenger v. mi...Első kerék agy/csapágyak is hangoskodnak... :/
Rizzo25-07-2005 22:36:11 // 219
mszabika Kérdezd meg dezs 155-öt Ő régebben irkálta hogy bontanak egy 155-öst és maradtak alkatrészei.
András bácsi25-07-2005 21:15:44 // 218
Nem azon aggódom, hanem hogy bekevernek. :-)))
..25-07-2005 21:14:30 // 217
Ha bekevernek se aggódj,akkor sort kerítünk később rá.:-)
András bácsi25-07-2005 21:11:50 // 216
Oké, remélem eljutok oda, és nem kevernek be valami kötelező elfoglaltságot.
..25-07-2005 20:55:51 // 215
A tükröt itt elfelejtettem megköszönni.A Q4 mesekört viszont a következő talin megejtjük ha kész a Q4.Ja remélem nem gond,ha esetleg nem én viszlek, mert lehet,hogy nyaralok,de a kocsi elvileg augusztusi gyorsuláson szakavatott kézben lesz kint (TOM314).:-)
András bácsi25-07-2005 20:47:59 // 214
Néhány eladó cucc 55-öshöz: gyári küszöbspoiler, hűtő+ventillátor, ködlámpák, kuplungszerkezet, váltóalkatrészek, kalaptartó, jobbos tükör, mht-kitámasztó telók, csomagtérajtó-telók, első kilincsek, ráncfelvarrotra oldalindex, légtömegmérő, alapjárati motor, fojtószelep-potméter (2.0 8V-re), kiegyenlítőtartály, bajuszléc, hátfal, lámpatartó híd, emblémák...
mszabika25-07-2005 12:40:59 // 213
Brezó! Rendelheted a 155höz a kézikönyvet, ha úgy gondolod, én benne vagyok, nekem is kell! Írj az oldalamra, majd hogy mi a helyzet! thx.
Thomika25-07-2005 12:24:05 // 212
Ilyenem nekem sem volt még.....A 33as a rossz gyújtás miatt csörgött...
Thomika25-07-2005 12:18:53 // 211
Ok. köszönöm a tanácsot:) Megnézem manualban,hogy kell szétszedni...
mszabika25-07-2005 09:25:02 // 210
Ide is beírom!
Segítséget kérnék 155 tulajok!!!! :)
Keresek 155-be Fejegység tartó "fakkot" sűrgősbe, mert szegény lejátszó össze-vissza csúszkál :((((
Ide való:

Ilyen (Thomika autójából kölcsönöztem a képek. Thx ;)):

Aki tud segíteni bontóból, vagy ha van otthon elfekvőben az legyen olyan szíves írjon az oldalamra, v. dobjom 1 mailt!!!
Köszi előre is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.