Forum >> 155
dezoxiribo04-08-2005 09:51:37 // 355
Valószínűleg felismerem, ha törve volt, meg lesz velem egy cimborám, aki kicsit jobban ért hozzá. Ha doboló-kopogó hangot hallok és kékes füst száll belőle nem veszem meg, becsszó :))
A klímára azt mondta a tulaj, hogy fel kell tölteni. Arra van tipped, honnan tudom meg, hogy tényleg csak fel kell tölteni vagy odavan?
GEORGE04-08-2005 09:42:29 // 354
Tényleg nehéz tanácsot adni!
Felimered ha törve volt?? Mert avval sok bosszuságot megsporolsz magadnak, főleg ha rosszul van megjavítva vagy a futómű sérült volt, és azt nem "tették" vissza a helyére mert vagy zabálni fogja a gumit, vagy ha annyira nem jó, kis mértékben folyamatosan húzhat valamelyik irányban :-((((((
Olyanokat meg nem kell mondanom, hogy ami benne van fék, kormány, mot.ablak-tükör ,klíma azok müködjenek igaz??
Ha menetközben doboló kopogó hang jön az eleje felöl akkor a szilentek ki vannak kopva, ha erős fékezéskor beremeg az eleje akkor nagy valószínűséggek oda a fék is:-(
Na akkor sok sikert ifjú tagunk :-)
dezoxiribo04-08-2005 09:35:59 // 353
Kösz a bátorítást :)))
GEORGE04-08-2005 09:30:32 // 352
Hát mindenre!!!!!:-)))))))
Ha tényleg nincs pici jártasságod a dologba akkor elég kockázatos dolog!
A motorjából, az az akipufogóból, semmiképpen nem jöhet kékes füst, akkor lépj tovább!
A tööbit nehéz így leirva elmagyarázni.
Ennek az évjáratnak még "fekete" kulcsa van, tehát nem imos bármikor másoltatható hozzá pótkulcs.
Sok szerencsét hozzá! :-)
dezoxiribo04-08-2005 09:25:40 // 351
Sziasztok!
Úgy döntöttem A héten veszek egy 155 2.0 1992-es évjáratút. Ez tény. Mire figyeljek, amikor elmegyek megnézni (szerelőt sajna nem ismerek a környéken, nem tudok vinni magammal/elvinni hozzá). Köszi a segítséget.
András bácsi04-08-2005 07:40:26 // 350
Írtam mailt.
Marklar15503-08-2005 23:14:38 // 349
155 ös ALFA volt, meg piros is ez tutti.
Melyik "bandáé" azt már nemtom;)
Marklar15503-08-2005 23:13:36 // 348
Péntek este v. szombaton.
USA tali lesz arra felé...
Remélem ez nem nagyon off? ;)
András bácsi03-08-2005 07:41:57 // 347
Mikor jössz? Ha vasárnapig ideérsz, akkor meg tudom mutatni, hétfőn már darabolják. Egyébként ami van otthon karosszériaelem, azok között is van, amin a felületi rozsda megjelent, pedig sérülésmentes. Belülről eszi át magát az alattomos.
farki03-08-2005 00:02:07 // 346
egy olyat, vagy azt(?) én is láttam egyik szombat hajnalban.
Csak nem tudtam villogni, meg dudálni, meg integetni neki, mert egy bütyköstaxi állt mellette, én meg hajnali 2h 30-kor nem akartam feltűnősködni. :-))
Marklar15502-08-2005 23:54:01 // 345
Hmmm.
Direkt azért vettem 155 öt, mert nekem is aztmondták, hogy nemrohadnak!
Kénytelen leszek utána nézni...
Láttam ma egy TAXI 155 öst!!!!!!
Pirosat!
András bácsi02-08-2005 21:10:59 // 344
Ez nem volt törve, illetve nem itt... :-) Telemegy sárral, hólével a hátsó dob, a benzintöltőcső mögé felragad, illetve a két lemez között szépen megeszi az anyagot. Elhanyagolás esetén. Már amikor elhoztam, kezdett punnyadni egy kicsit, akkor kellett volna kivágni a szar részt, csak nem akartam belejavítani a piros színbe. Most úgyis telifényt fog kapni, így mindegy.
Thomika02-08-2005 20:49:30 // 343
:((((( Hogyhogy ennyire szétrohadt? Meg volt ütve?? Én úgy tudom,hogyha nem volt szétcsapva az autó,akkor a 155ök nem igazán rohadnak?! Tévednék?!
Fészi02-08-2005 01:19:48 // 342
azóta megvettem ott az oil-t :)
András bácsi01-08-2005 19:33:05 // 341
Bontom szét az 55-öst, jövő héten megy a kasznishoz. Sajnos egyes részei kurvára elrohadtak. A hátsó doblemez szinte csak festékes rozsdapor. Csomagtartó vízszintes lemeze sok helyütt átrohadva. Úgyhogy kicsit többe lesz, mint gondoltam. :-( Viszont legalább rendesen meg lesz csinálgatva.
Összegezve: sem Ausztriából, sem Németországból nem érdemes használt gépet behozni, a svábok nem törődnek az autókkal!
perdix15501-08-2005 19:30:35 // 340
Így igaz!!!!! Mérni kell nincs mese!!!
Ja majd elfelejtettem: Köszi a feladást!
Üdv.perdix155
András bácsi01-08-2005 19:29:00 // 339
Inkább mérni, mint szemmel megnézni. :-)
perdix15501-08-2005 18:26:38 // 338
Lehet, hogy így megpróbáljuk: az a helyzet, hogy ez a kompresszor igen beTSapós jószág, mert vannak rajta "kinövések" és sokszor az ami miatt nem fér ki itt meg ott meg amott......a lennti kiszedésnél meg csak a kompresszor kivételle meg visszarakása 30 K pénz, és akkor még a klímás szaki is kér, meg klímát vagy egy részét is vennem kell.....így már naon sok...... úgyhogy szemmel meg kell nézni ki e fér felül ahol a generátor......vagy marad a lennti de az meg drága......
kertecs01-08-2005 16:26:32 // 337
Pécsen a Bolgár közben lévő ricambi-boltosnál kapsz Selenia-t hasonló áron.
András bácsi01-08-2005 14:27:32 // 336
A szívosor levételt biztosra mondom, kb. egy hónapja szívtam vele. Viszont a generátor kifér felfelé úgy, hogy a szívósor oldalán lévő kartergáz-tartályt leveszed (az a kis fekete henger), kikötöd a felső motorkitámasztót, és a kábeleket. Itt talán a klímakompresszort is ki lehet játszani. Talán. Alul meg a kormánymű lesz túl közel szerintem.
Az ellenállásod postán van.
perdix15501-08-2005 14:11:48 // 335
Akkor zsákutca? mÉGIS ALUL KELL BONTANI MINDENT???? aJJAJ!!! (beragadt a keps log hogy az a !!!!) Szal ez biztos? Nincs más lehetőség??
András bácsi01-08-2005 09:07:14 // 334
Írja Szamosi a honlapján, hogy a szívósor leszerelésével felülrül lehet kivenni a klímakompresszort. A baj az, hogy a szívósort nem bírod levenni, csak ha előrehúzod a motort (mivel a vezérlésmódosítónál lévő tőcsavar igen hosszú, és egyébként is max 20 mm-re van alaphelyzetben a tűzfaltól). Akkor viszont fel kell kötni, és a kötési pontok egyikétől nem lehet levenni a szívósort. Hogy is van ez? :-))
perdix15531-07-2005 17:10:08 // 333
Én is küldtem mélt! Üdv:Perdix155
perdix15531-07-2005 17:04:28 // 332
Ok, már olvasom is!
András bácsi31-07-2005 16:46:53 // 331
Írtam mailt!
Thomika31-07-2005 16:08:35 // 330
körbe kell kérdezni,hátha van vkinek talonban egy....végülis használt is jó ,ha még nem látszik ki teljesen a tekercs,akkor egy darabig még elmegy vele...
Thomika31-07-2005 16:07:10 // 329
Klímánál elvben azért jobb, mert ott korábban bekapcsol a venti, igaz csa kis fokozaton,de így nehezebben melegszik fel, kisebb az esélye,hogy felforrjon... De ha mind2 fokozat rendesen műxik,akkor nem lehet gond..:)
Marklar15531-07-2005 15:43:58 // 328
Az egy ellenállás.
A klimánál kapcsolja erősebb fokozatra a ventit.
7-8ezer az új.
Én 3500 ért vettem újonan, mert nem volt leltárban a sz.gépen.
;)
perdix15531-07-2005 15:02:20 // 327
Na végre...itt vagy: szal azt mondod, hogy ha szakadt belül, akkor cserés? Nekem is egyből feltünt.....még jó hogy megnéztem...ennyit számít a kisfokozat....felmegy a fok....
Thomika31-07-2005 14:49:15 // 326
Igen,akkor az sajna cserés...
perdix15531-07-2005 13:16:16 // 325
Igen, arra, most hoztam föl: A 802, 0,30 ohm. Szét van szakadva a tekercs, égnek állnak azok a fémszálak=emiatt nincs gondolom kisfokozatom!!! Ez kellene!
András bácsi31-07-2005 12:52:50 // 323
Üdvözlöm az urat!
András bácsi31-07-2005 12:52:16 // 322
Nem tudom, hogy egyre gondolunk-e. Ventilátor házán, két keresztfejű csavar fogja az ellenállást, két kivezetéssel. 0.23ohm, A802 szám.
perdix15531-07-2005 12:45:09 // 321
Bandi:Köszönöm is a felajánlást! Az a helyzet hogy müxik a rendszer, de a kiskapcsoló bizti nem jó. Nekem egyenlőre csak erre a kis henger alakú csodára volna szükségem, ez egy pár centis vacak 2 csavar fogja. Ez mennyibe lenne nekem? El tudnád postán küldeni, kis levélben elfér?
Don Gombóc31-07-2005 12:41:04 // 320
Szeva te 155 üzér. :)
András bácsi31-07-2005 12:36:21 // 319
Már valahol lentebb is írtam, hogy van komplett ventim, amit elvihetsz, kipróbálhatsz. Vagy akár a darabjait is, ha a többi része szerinted biztos jó.
perdix15531-07-2005 11:26:51 // 318
Thomika: Megnéztem...és hát szerintem baj van vele. A 2 csavart leszedtem, majd megnéztem: egy kerámia féle anyagból van, és henger alakú, rajta fekete anyag, az alatt ilyen fém szálon fut az egyik csatlakozótól a másikig, de nekem ez a fémszál több helyen elvan szakadva, és így az egyik érintkezővel nincs kapcsolata....
Van vkinek ilyen kis hengeralaku bizbasza? aki esetleg cserélt komplett ventit!!! Kérem az jelentkezzen!!!
Thomika31-07-2005 01:39:23 // 317
Amióta megcsináltam a kifokozat kapcsolót,azóta szépen visszahűt 90re,még dugóban is jól műxik,igaz ott már a nagyfokozaton is kell mennie....
Thomika31-07-2005 01:38:02 // 316
Nekem még nincs klímám! Fel kéne töltetni! :PPP De persze ez a baromi meleg meg most jött, nem tudott várni jövő hétig, mire megkapom a fizumat?! :PPP
Thomika31-07-2005 01:36:31 // 315
Na jah, meg ott is! :))) Lehet,hogy venti relé a motortérben van (én úgy emléxem a lámpák reléi vannak ott), a biztije viszont tuti a belső térben :)
Thomika31-07-2005 01:34:05 // 314
Lacus:
A 90 fok teljesen jó, a legtöbb autónál ez (85-90fok között) a normál hőmérséket, ha fölé megy, bekapcsol a kisfokozat, ha visszahűl, akkor úgyis kikapcsol a venti....
Thomika31-07-2005 01:31:58 // 313
A relék bal oldalt alul vannak a kuplung pedál fölött, meg a kormány mellett a fényszóró magasság állító alatt , azt az egész panelt le kell szedni, 3 csavar fogja, egy a kormány alatt, egy a belső hőmérséklet érzékelő mellett kicsit alatta (kormány mellett jobbra kis rácsos műanyag borítás)) egy pedig oldalt,csak nyitott ajtónál férsz hozzá....
GEORGE31-07-2005 01:28:24 // 312
mszabikaaaa!
Nálam van a hűtőrácsod!!! :-))))
Thomika31-07-2005 01:28:11 // 311
Hát a manual szerint sem kell szétbontani....vmi ügyes szaki,aki csinált már ilyet, biztosan meg tudja oldani....
Thomika31-07-2005 01:26:33 // 310
Azért azzal óvatosan! Öreg a hűtő,nehogy úgy járj,hogy utána meg orrán-száján dől a víz.... De alapból a régi hűtőknél még jó is a vízkő, mert a tömítőanyag szerepét tölti be:)
Thomika31-07-2005 01:23:33 // 309
A nagyfokozat 100 fok fölött kapcsol, a kicsi meg 90-nél, de van ,hogy a mutató többet mutat még, de már lekapcsol,ez nem probléma!!
Thomika31-07-2005 01:22:06 // 308
Perdix:
szerintem nem mind1!! Bár elvileg a tekercsen mnid1 lenne merre halad az áram( saját elgondolás,ami lehet,hogy rossz:) ) Vagy meghalt a kifokozat kapcsolód, vagy eccerűen nem érintkezik! Próbálkozz azzal,amit Fészinek írtam korábban...
Thomika31-07-2005 01:19:10 // 307
Fészi:
Ha szemben állsz a motorral, behajolsz a motortérbe ,a venti mellett bal kéz felé egészen fönnt a hűtő tetejénél 2 kábel van rádugva, 2 kis csavar fogja,a függőlegestől kissé elforgatva van felrakva. Ha kicsavarod és kiveszed akkor a végén egy szép kis henger alakú tekercs van...
Fészi30-07-2005 23:33:27 // 306
és az a kapcsaló ami szabályozza a fordulatot?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?