Forum >> 155
András bácsi07-08-2007 14:34:46 // 34357
Írtam neked mailt tegnap. Jó úgy?
SD07-08-2007 14:28:19 // 34356
Kimondta hogy nem vagyok az?:)
András bácsi07-08-2007 13:57:00 // 34355
Leszel te még peszimista. :)
SD07-08-2007 13:41:08 // 34354
Az nem jósolni kell hanem építeni mint a szocializmust... csak ellentétben a szocializmussal itt nincs jobb alternatíva:D
András bácsi07-08-2007 12:40:23 // 34353
Ja, meg a hosszú házasságot sem igazán jósolhatom felelősséggel.
SD07-08-2007 12:39:01 // 34352
Az még odébb van:) De a helye már megvan, attól függ mi lesz addigra megengedhető számunkra:)
András bácsi07-08-2007 12:31:09 // 34351
Tudok egy jó 145-öst. ;)
Whiteskull07-08-2007 12:28:04 // 34350
Vedd meg a Temprámat! :))))
Olcsó, tehát a másiktól nem kell megválni, mindig indul mivel egyszerű mint egy faék, ja és sajnálni meg aztán egy cseppet se kell bármi történik vele. :)))))
Olcsó, tehát a másiktól nem kell megválni, mindig indul mivel egyszerű mint egy faék, ja és sajnálni meg aztán egy cseppet se kell bármi történik vele. :)))))
SD07-08-2007 12:16:18 // 34349
Tudod a család, meg hogy mindíg ott legyen egy vas ami biztos indúl és új legyen, és ne kérjen semmit, és bele tudjon űlni asszony ha köhög a gyerek...
Ez sajnos alfában a legtöbb embernek megfizethetetlen... :( Ebből a szempontból megértem Perdix-et
De ha autót akar maga alatt tudni előbb utóbb csak vesz majd másik alfát ha elkótyavetyéli a 155öt:(
Szóval két különböző elvárás ütközik itt, amit még én sem tudom hogy fogok megoldani de tettem lépéseket hogy ne az elfa eladásásval végződjön:)
Egyik elvárás, egy férfias erős, szép autó ami nem baj ha kéri az odafigyelést, de legyen a vezetés élménye feledhetetlen. És itt most sorolhatnám a 155 összes jó tulajdonságát.
Aztán ott a másik elvárás: én is eljátszottam a gondolattal hogy mi lesz majd akkor ha... asszony otthon csücsül az 1éves gyerekkel, és el kell menni az orvoshoz vagy pelenkát venni és -10 fok van és mittom én... és én meg melóhelyen...
Akkor két lehetőság van vagy egy tizenöt (addigra több) éves autó áll rendelkezésre... ami nem nekik való, mert nem olyan hogy -10-ben lehet rögtön tiporni 2 percig aztán megáll, vesz pelenkát, és vissza... mert nem olyan és kész nem arra való...
na akkor ott a kérdés egy újabb alfa? vagy más? ami pont erre jó hogy asszon beleül, és ha leesik a tükre, vagy meggörbül a lökös akkor kit érdekel hozzácsapjuk a számlákhoz... de ugye ott van garanciáli... mondjuk mutyukit biztos nem vennék már csak ha az az egy autó lenne se akkor inkább tricikli... de egy fiat punto, vagy valami olyan ami városi lötyögésre alkalmas bizony könnyen megeshet (esetleg 145, 147 attól függ addigra milyen állapotúak lesznek)
Ez sajnos alfában a legtöbb embernek megfizethetetlen... :( Ebből a szempontból megértem Perdix-et
De ha autót akar maga alatt tudni előbb utóbb csak vesz majd másik alfát ha elkótyavetyéli a 155öt:(
Szóval két különböző elvárás ütközik itt, amit még én sem tudom hogy fogok megoldani de tettem lépéseket hogy ne az elfa eladásásval végződjön:)
Egyik elvárás, egy férfias erős, szép autó ami nem baj ha kéri az odafigyelést, de legyen a vezetés élménye feledhetetlen. És itt most sorolhatnám a 155 összes jó tulajdonságát.
Aztán ott a másik elvárás: én is eljátszottam a gondolattal hogy mi lesz majd akkor ha... asszony otthon csücsül az 1éves gyerekkel, és el kell menni az orvoshoz vagy pelenkát venni és -10 fok van és mittom én... és én meg melóhelyen...
Akkor két lehetőság van vagy egy tizenöt (addigra több) éves autó áll rendelkezésre... ami nem nekik való, mert nem olyan hogy -10-ben lehet rögtön tiporni 2 percig aztán megáll, vesz pelenkát, és vissza... mert nem olyan és kész nem arra való...
na akkor ott a kérdés egy újabb alfa? vagy más? ami pont erre jó hogy asszon beleül, és ha leesik a tükre, vagy meggörbül a lökös akkor kit érdekel hozzácsapjuk a számlákhoz... de ugye ott van garanciáli... mondjuk mutyukit biztos nem vennék már csak ha az az egy autó lenne se akkor inkább tricikli... de egy fiat punto, vagy valami olyan ami városi lötyögésre alkalmas bizony könnyen megeshet (esetleg 145, 147 attól függ addigra milyen állapotúak lesznek)
Ádi_390007-08-2007 10:00:13 // 34348
Ez mind nagyon szép, perdix bátyó!
De sajnállak. Mindez, amit leírzs, az új autó varázsának élményei, amelyek 1-2 hónapig, pár ezer km-ig tartanak.
Aztán marad az egyre fruzstrálóbb érzés, ahogy beleülsz Magyarország legtucatabb autójába (egy zsúfolt parkolóban azért mindigjól jegyezd meg hová parkoltál, nehogy máséba próbálkozzz beleülni), és a most kivételesen jónak gondolt belsőről egyre inkább árad majd feléd a bosszantó dögunalom. És persze költesz azért majd rá, és rájössz arra is, hogy ha kettesben nyomatod 100-ig, akkor ez sem örökéletű. Amikor 90 ezer lesz benne, és bele kell ülnöd, azt fogod érezni, amit akkor érzel, amikor sz**ni mész a vasútállomás nyilvános vécéjébe (ezzel nem bántani akarlak, csak elég érzékletes talán a példa): a kényszer szülte gusztustalan tevékenység. ráadásul egyre szürkébbnek, tehetetlennek érzed majd magad. És sorolhatnám, de tekintettel az elmúlt 1 év bezsélgetéseire, nem teszem, mert bántani tényleg nem akarlak. ÉS valójában kedvedet sem szeretném szegni.
Én így nyáron most töbet autózom, és a 200 ezres, 15 éves autómban, boldogan és büszkén ücsörgök (ja ebben sem fáj ám a derék, vezettem benne már párszor 10 órát egyben). ÉS őszintén mondom, nem vágyom másikra, sőt, addig jó, ameddig nem kell kitalálnom, mi legyen helyette, mert ennek párja ritka, mint a fehér holló (nem a fehér suzuki...).
Talán úgy tűnik, egy elvakult fanatikus szólt belőlem, pedig egyáltalán nem vagyok az. Egyszerűen többre vágyom, mint az általad felsorolt tények, alfa érzés, vagy mi, ami kell nekem.
De sajnállak. Mindez, amit leírzs, az új autó varázsának élményei, amelyek 1-2 hónapig, pár ezer km-ig tartanak.
Aztán marad az egyre fruzstrálóbb érzés, ahogy beleülsz Magyarország legtucatabb autójába (egy zsúfolt parkolóban azért mindigjól jegyezd meg hová parkoltál, nehogy máséba próbálkozzz beleülni), és a most kivételesen jónak gondolt belsőről egyre inkább árad majd feléd a bosszantó dögunalom. És persze költesz azért majd rá, és rájössz arra is, hogy ha kettesben nyomatod 100-ig, akkor ez sem örökéletű. Amikor 90 ezer lesz benne, és bele kell ülnöd, azt fogod érezni, amit akkor érzel, amikor sz**ni mész a vasútállomás nyilvános vécéjébe (ezzel nem bántani akarlak, csak elég érzékletes talán a példa): a kényszer szülte gusztustalan tevékenység. ráadásul egyre szürkébbnek, tehetetlennek érzed majd magad. És sorolhatnám, de tekintettel az elmúlt 1 év bezsélgetéseire, nem teszem, mert bántani tényleg nem akarlak. ÉS valójában kedvedet sem szeretném szegni.
Én így nyáron most töbet autózom, és a 200 ezres, 15 éves autómban, boldogan és büszkén ücsörgök (ja ebben sem fáj ám a derék, vezettem benne már párszor 10 órát egyben). ÉS őszintén mondom, nem vágyom másikra, sőt, addig jó, ameddig nem kell kitalálnom, mi legyen helyette, mert ennek párja ritka, mint a fehér holló (nem a fehér suzuki...).
Talán úgy tűnik, egy elvakult fanatikus szólt belőlem, pedig egyáltalán nem vagyok az. Egyszerűen többre vágyom, mint az általad felsorolt tények, alfa érzés, vagy mi, ami kell nekem.
Ádi_390007-08-2007 09:49:01 // 34347
Nekem ugyanezt játsza most a sajátom. Egyszer csinálta kb. másfél éve, és akkor magától megjavult, illetve egyszer volt közben más ügyben szervízben, és valszeg a szerelés közben hozzányúlhattak a testeléshez is, ami ezek szerint a hibát okozhatta.
Egyetlen kérdés maradt már csak: hol találom ezt a testelést?
Egyetlen kérdés maradt már csak: hol találom ezt a testelést?
Ádi_390007-08-2007 09:46:59 // 34346
Hali,
Ezt mondtam mindig. Egy rendes benzinesnek a közelébe nem ér a dízel. És persze ilyenkor jönnek a fogyasztással a fanok, de ha nem nyomom a szemét a V6T-nak, akkor az is elmegyeget normál (benzines) fogyasztással. Ha meg odalépek, akkor valóban kivételes élmény.
(Vezettem V6TB- is-164, meg 2,4 JTDM-et is-166)
Ezt mondtam mindig. Egy rendes benzinesnek a közelébe nem ér a dízel. És persze ilyenkor jönnek a fogyasztással a fanok, de ha nem nyomom a szemét a V6T-nak, akkor az is elmegyeget normál (benzines) fogyasztással. Ha meg odalépek, akkor valóban kivételes élmény.
(Vezettem V6TB- is-164, meg 2,4 JTDM-et is-166)
norbee07-08-2007 09:06:45 // 34345
Na utca áldozatai megszállták a szuzuki rajongói oldalt... lesz még itt anyázás a jövőben keményen. perdix, melyik oldalon állsz? :))))
norbee07-08-2007 08:54:17 // 34344
"de: épp ma voltam egy ingyenes 1000 km es ellenőrzésen.ez szép tőlük.....tiszta ruhában a szerelő.....ráterített egy fehér ruhát mielőtt beült.....szépen felemelték megnézett mindent.....ej de szép látvány is a zsiruj hasacska......meg a tükör tiszta alja motor."
Na, én ezt úgy hívom, parasztvakítás, má bocsi...
Na, én ezt úgy hívom, parasztvakítás, má bocsi...
SD07-08-2007 08:53:55 // 34343
Vagy mutyu motor van benne?
SD07-08-2007 08:53:24 // 34342
Nemááá ez nagyon nem jó:(((
Whiteskull07-08-2007 08:53:03 // 34340
Hát azt a büdös olajszagot csak észrevenné. :)))
süsnye07-08-2007 08:51:16 // 34339
igazándiból dízel, csak perdix nem tuggya. :))
norbee07-08-2007 08:49:15 // 34338
És sima csapvíz is jó neki a hűtésre, mert kiionizálják belőle az adalékanyagok a sót a világűrbe, nem rakódik le. Továbbá masszírozásra életre kel az elelktromos rencere. :)
Whiteskull07-08-2007 08:47:25 // 34337
Pedig jó vétel lenne. Ahogy hallom igen keveset fogyaszt. :DDD
süsnye07-08-2007 08:46:03 // 34336
már hirdeti egy ideje... na mind1 :))
norbee07-08-2007 08:44:19 // 34335
Valeo, Sachs szerkezet 27-35, Valeo, Sachs tárcsa 17-20, plussz kinyomócsapágy 5-9000, komplett olasz noname szett 50000 körül. Plussz munkadíj.
András bácsi07-08-2007 08:38:58 // 34334
Miért vettél akkor ilyen autót? :)
norbee07-08-2007 08:38:18 // 34333
Namost ha kinyomom a kuplungot sebességváltáshoz, és akkor kezd valami kerregni, az a nyelestengely, vagy a kinyomó csapágy???
SD07-08-2007 06:15:26 // 34332
Perdixet elragadta a sárkán lelke:((( mikó lesz meghírdetve a 155?:(((
perdix15506-08-2007 23:21:24 // 34331
LOOOl van gyermekeim! Mit össze nem hordtok...bé kell ülni azt minyá mondomis:-))))) Marklarom te többségét jol látod...
na akko kezdeném:
1 hét alatt beletettem 1400 km-t...ez zömmel nyaralás volt. Fogyi: országuton 90-110 között egyenletesen autozva: 5,2 volt az első 300 km n, majd most 1400 nál: 4,9km ezt nem a hasamra ütéstől mondom hanem a számítógép.....marha pontos mert leellenőrizem rátankolásnál stb. namost pályán mikor 130 körülivel mentünk le szoboszlora akkor 1 420 km es ut full tele csomagokkal volt 5,8 L. Megjegezem inteligens dönthető ülése van egyik 60 40 % ban a 60% os felöli részét ledöntöttük majd fellehet toni ug hogy teljes terjedelmében pakolhacc..okos tervezés...ez is....a másik részén a gyermek kényelmesen elfér. tehát így 535 literem van full csomaggal 5,8 hazafele már próbálgattam 140 végig 2 helyen megeresztettem pillanatok alatt 170 en volt pedig vissza se raktam négybe.......6,8L!!!! eddig 80 litert tankoltam bele és 1400 km volt elég........
ennyit a fogyirol......
15 ezrenként van olajcsere meg a vas ellenőrzése..ez még messze van...de: épp ma voltam egy ingyenes 1000 km es ellenőrzésen.ez szép tőlük.....tiszta ruhában a szerelő.....ráterített egy fehér ruhát mielőtt beült.....szépen felemelték megnézett mindent.....ej de szép látvány is a zsiruj hasacska......meg a tükör tiszta alja motor.......na szal hibátlan...jol összerakták.a magyar fianink a japan tecnkikát.......
belső: ej a kutya mindenit de kényelmes 4 óra után nagyon fitten szálltam ki belőle...hosszu uton is kényelmesek a kagylos ülések...
Felszerelés: ABS, ESP, EPS, légzsákok, intelligens klíma, elekromos ablakok, tükrök, fűthetőek, az ablakok komfort kapcsolásossak, Alfás légbeömlök:-)))))) piros kivilágítás, mp3, ez vonatkozik az Audio rendszerre 6 hangyszórós, szól is a kis kaszniban. Szép a belső része nagyon ez tény! 4 csillag törés teszten ezen már nem tudod benyomni a kasztnit mint az előző fos suzukin ennek egy csavarja se egyezik ez már más világ.....
Egy tucatnyi elekromos segítség ha ezt hagyod ugy ha azt hagyod ugy.....kulcs nélküli rendzser, immobiliser,
Futomű: természetesen nincs az Alfával egy súly csoportban de ez nem azt jelenti hogy rossz! Uthibát ugy nyeli el hogy majd bepisiltem.emelett meg azért picit feszeske nem bologat .
1 2 fokozatban nagyon harap akarom mondani harapna ha forgathatnám de még nem egyszer kétszer 5000 ig elforgattam 6300 nál tilt mint az 55 ben....5000 nél 2 .ban 80 km/h tehát meglehet a 100 2.ban!!! na ezt már várom....
Esztétika: na ez mindenkinél más nekem tecc!
Motorhang, járáskultúra: na ez már valami: olyan csendes hogy kezdetben rá akartam indítani....és nem csak belülről..kívülről ha elöl van az ember a motortérnél nem hallja hogy jár a motor.elképesztő csendes....140 nél is semmi zaj de ha huzatjuk akkor a 160 155 sökre jellmező korgás jön elő 4000 től na ez meg kifejezetten élvezetes!
Összeségében nagyon nagyon lehet eme kis fehér csodaördögöt szeretni, érződik benne a kifinomult japan technika, amit szeretett magyar testvéreink nagyon jol raktak össze.......otthonában a jot nehéz meglátni ez vonatkozik a többi márkára saját hazájában ez egy dolog. ja és a törlesztő 18 K havonta!!!! se több se kevesebb! A szervízek meg 15 K ból megvannak!
na akko kezdeném:
1 hét alatt beletettem 1400 km-t...ez zömmel nyaralás volt. Fogyi: országuton 90-110 között egyenletesen autozva: 5,2 volt az első 300 km n, majd most 1400 nál: 4,9km ezt nem a hasamra ütéstől mondom hanem a számítógép.....marha pontos mert leellenőrizem rátankolásnál stb. namost pályán mikor 130 körülivel mentünk le szoboszlora akkor 1 420 km es ut full tele csomagokkal volt 5,8 L. Megjegezem inteligens dönthető ülése van egyik 60 40 % ban a 60% os felöli részét ledöntöttük majd fellehet toni ug hogy teljes terjedelmében pakolhacc..okos tervezés...ez is....a másik részén a gyermek kényelmesen elfér. tehát így 535 literem van full csomaggal 5,8 hazafele már próbálgattam 140 végig 2 helyen megeresztettem pillanatok alatt 170 en volt pedig vissza se raktam négybe.......6,8L!!!! eddig 80 litert tankoltam bele és 1400 km volt elég........
ennyit a fogyirol......
15 ezrenként van olajcsere meg a vas ellenőrzése..ez még messze van...de: épp ma voltam egy ingyenes 1000 km es ellenőrzésen.ez szép tőlük.....tiszta ruhában a szerelő.....ráterített egy fehér ruhát mielőtt beült.....szépen felemelték megnézett mindent.....ej de szép látvány is a zsiruj hasacska......meg a tükör tiszta alja motor.......na szal hibátlan...jol összerakták.a magyar fianink a japan tecnkikát.......
belső: ej a kutya mindenit de kényelmes 4 óra után nagyon fitten szálltam ki belőle...hosszu uton is kényelmesek a kagylos ülések...
Felszerelés: ABS, ESP, EPS, légzsákok, intelligens klíma, elekromos ablakok, tükrök, fűthetőek, az ablakok komfort kapcsolásossak, Alfás légbeömlök:-)))))) piros kivilágítás, mp3, ez vonatkozik az Audio rendszerre 6 hangyszórós, szól is a kis kaszniban. Szép a belső része nagyon ez tény! 4 csillag törés teszten ezen már nem tudod benyomni a kasztnit mint az előző fos suzukin ennek egy csavarja se egyezik ez már más világ.....
Egy tucatnyi elekromos segítség ha ezt hagyod ugy ha azt hagyod ugy.....kulcs nélküli rendzser, immobiliser,
Futomű: természetesen nincs az Alfával egy súly csoportban de ez nem azt jelenti hogy rossz! Uthibát ugy nyeli el hogy majd bepisiltem.emelett meg azért picit feszeske nem bologat .
1 2 fokozatban nagyon harap akarom mondani harapna ha forgathatnám de még nem egyszer kétszer 5000 ig elforgattam 6300 nál tilt mint az 55 ben....5000 nél 2 .ban 80 km/h tehát meglehet a 100 2.ban!!! na ezt már várom....
Esztétika: na ez mindenkinél más nekem tecc!
Motorhang, járáskultúra: na ez már valami: olyan csendes hogy kezdetben rá akartam indítani....és nem csak belülről..kívülről ha elöl van az ember a motortérnél nem hallja hogy jár a motor.elképesztő csendes....140 nél is semmi zaj de ha huzatjuk akkor a 160 155 sökre jellmező korgás jön elő 4000 től na ez meg kifejezetten élvezetes!
Összeségében nagyon nagyon lehet eme kis fehér csodaördögöt szeretni, érződik benne a kifinomult japan technika, amit szeretett magyar testvéreink nagyon jol raktak össze.......otthonában a jot nehéz meglátni ez vonatkozik a többi márkára saját hazájában ez egy dolog. ja és a törlesztő 18 K havonta!!!! se több se kevesebb! A szervízek meg 15 K ból megvannak!
Ferri06-08-2007 22:28:39 // 34330
Azért a gyárival jobb közlekedni. Nem kell a nyomvályúkra, kiálló aknatetőkre annyira koncentrálni. Meg aztán nagy a család, meg is van néha terhelve, akkor meg állandóan a gumirugókon ült, ahelyett, hogy rendesen rugózott volna, bár kisebb terheléssel, jó úton nem voltak rosszak. Valójában azt az egy előnyüket tapasztaltam, hogy sokkal jobban nézett ki az autó.
Ferri06-08-2007 22:16:09 // 34329
A Fiat motoros Trabant is király volt, csináltam is egyet. Végül azzal fogtam az asszonyt. :-)
Zsocy15506-08-2007 22:07:52 // 34328
Itt jó minden.
süsnye06-08-2007 22:00:32 // 34327
nekem szaraxik a böngészőm, vagy télleg megváltozott -2 betűméret?
Zsocy15506-08-2007 21:50:43 // 34326
Igaz ez beszokott jönni. A reptéren legalább évente 1-2 mindíg bejön. :)))
süsnye06-08-2007 21:49:09 // 34325
sztrájkojjá.. :)
Zsocy15506-08-2007 21:46:05 // 34323
Köszi. Beszélek vele.
A biztonsági őr fizumból nehezen jön össze a pénz rá. :))))))))))) (ugye érted ?)
A biztonsági őr fizumból nehezen jön össze a pénz rá. :))))))))))) (ugye érted ?)
süsnye06-08-2007 21:45:51 // 34322
meg kérdezd meg Thomikát ill. Ferke -t.
Zsocy15506-08-2007 21:44:18 // 34321
Igazad van, nem ezt vártam. Akkor autókázás csak ha nagyon muszáj. :(((((
András bácsi06-08-2007 21:43:52 // 34320
Bármikor szétmehet teljesen. Jobb nem kínozni.
András bácsi06-08-2007 21:43:04 // 34319
Szinte bárhol. Pl. Unix. De kérdezz rá mszabikára, ő sokáig nem tudott szabadulni egy új szerkezettől.
süsnye06-08-2007 21:41:27 // 34318
hát gondolom nem ezt akarod hallani, de én nem erőltetném a használatot, ha már ilyen jelenségek vannak... :(
Zsocy15506-08-2007 21:41:13 // 34317
Nem vagyok versenyzőtipus, 1-2 odalépést leszámítva. Ez a 25-30 ezres jó is lenne. Nem emlékszel hol lehet kapni ?
Zsocy15506-08-2007 21:39:09 // 34316
Köszi igazad van. Meddig lehet ilyen csapággyal menni ? A csapágy 3-12 ezer a többi jóval több. Tehát jóval több idő amíg összejön rá a lóvé.
András bácsi06-08-2007 21:38:43 // 34315
Ha jól emlékszem 25-30 között van már komplett szett. Ugyan nem márkás cucc, de erre a nyomatékra megteszi szinte bármi, ha nem versenyzőt akarsz játszani.
süsnye06-08-2007 21:35:13 // 34314
ha lehet 1 javaslatom, akkor már ne csak a csapágyat cseréltesd... persze, hacsak nem tod mikor volt cserélve utoljára a szerkezet, tárcsa stb.
Zsocy15506-08-2007 21:31:55 // 34313
Köszi. Akkor elkezdek spórolni. :((
András bácsi06-08-2007 21:29:30 // 34311
Azon belül is kimonócsapágy.
Zsocy15506-08-2007 21:28:46 // 34310
Szerinted javítható vagy csere ?
Zsocy15506-08-2007 21:25:15 // 34308
Sziasztok !
Lenne 2 kérdésem.
1. Ma Budán rákanyarodtam egy marha nagy emelkedőre és a gép nem ment fel, 1-esben sem. Leállt a motor, majd újraindítottam és 1-ben szépen felment, viszont egy kis ideig égett szagot éreztem, de azóta semmi. lehet vmi gondom ?
2. Miután beindítom az autót, nyikorgó-ciripelő hangot hallok. Amikor benyomom a kuplungot -elég egy kicsit- akkor abbahagyja, majd egy kis idő múlva teljesen megszünik. Mi lehet a gond ?
Köszi fiúk
Lenne 2 kérdésem.
1. Ma Budán rákanyarodtam egy marha nagy emelkedőre és a gép nem ment fel, 1-esben sem. Leállt a motor, majd újraindítottam és 1-ben szépen felment, viszont egy kis ideig égett szagot éreztem, de azóta semmi. lehet vmi gondom ?
2. Miután beindítom az autót, nyikorgó-ciripelő hangot hallok. Amikor benyomom a kuplungot -elég egy kicsit- akkor abbahagyja, majd egy kis idő múlva teljesen megszünik. Mi lehet a gond ?
Köszi fiúk
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
448
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?