Forum >> 155
Longman28-12-2008 00:04:03 // 70907
Szóval nekem nem hiszel????? :)
Marklar15528-12-2008 00:03:42 // 70906
BMW forever!!!!!!!!28-12-2008 00:03:38 // 70905
nekem volt is a véhatban,de a 2.0 ban nincs gyárilag.
Buksi28-12-2008 00:02:36 // 70904
Szóval te is láttál már ilyet? :-))
Marklar15528-12-2008 00:00:39 // 70902
Ez is csak olyan nálam, mint a gyári kesztyütartó világítás, meg csomagtartó világítás. Elvíleg van, de nem hiányolom, hogy nincs:)
Longman28-12-2008 00:00:33 // 70901
Az előző 155 ben nekem az Eibach tört el spontán.
Buksi27-12-2008 23:58:02 // 70900
Az nem Eibach?? :-DDD
Marklar15527-12-2008 23:56:06 // 70899
Te is ilyen gazdag vagy??? :)))
Inkább vettél volna Einbach ot.... Lásd enyémet:)
Inkább vettél volna Einbach ot.... Lásd enyémet:)
Marklar15527-12-2008 23:54:37 // 70898
Nahh, akkor majd a következő autóból:) Lehet, hogy kell másnak a tükőr:)
Marklar15527-12-2008 23:52:36 // 70897
Volt ma. A sár lefagyott és csak a kormányművet vitte:( :)))
Mázlija van, hogy épp ma voltam ott autószerelésmentes karácsonyozós napon:)
Mázlija van, hogy épp ma voltam ott autószerelésmentes karácsonyozós napon:)
Longman27-12-2008 23:03:22 // 70894
Majd igyekszem nem! :)
Buksi27-12-2008 22:59:54 // 70893
Áááhh..., akkor tuti elfelejted! :-DDD
Longman27-12-2008 22:59:02 // 70892
12:00 :) amúgy lehet h holnap nem megyek le, inkább Hétfőn
Buksi27-12-2008 22:55:05 // 70891
Okés, és mikor szóljak? Nehogy véletlenül még aludjál! :-DD
Buksi27-12-2008 22:50:42 // 70889
Szóljak holnap, nehogy elfeletsd? :-D
Longman27-12-2008 22:48:36 // 70888
Jó, látod ma is elfelejtettem a fényképezőt, pedig hogy akartam vinni! :)
Buksi27-12-2008 22:45:59 // 70887
Aha, kíváncsi vagyok rá! :-))))
De el ne felejtsd! :-)))
De el ne felejtsd! :-)))
Longman27-12-2008 22:43:03 // 70886
Lefényképezzem? :)
Longman27-12-2008 22:41:28 // 70885
Hááát, mikor levettem az akksisarut.. :) Egyébként úgy láttam nem időzített..
Buksi27-12-2008 22:40:59 // 70884
Hát ha tényleg van ilyen, akkor meg is szerzem! :-)))
Mondjuk ilyet még nem láttam! :-)
Mondjuk ilyet még nem láttam! :-)
Longman27-12-2008 22:39:36 // 70883
Na látod egy újabb gyári összetevő amit meg kell szerezned.. :)
Otto27-12-2008 22:36:59 // 70882
Nem alszik el valamikor?
Tuti nem normális!
Tuti nem normális!
Buksi27-12-2008 22:34:43 // 70881
Nekem nincs megvilágítva! :-(
Longman27-12-2008 22:33:19 // 70880
igen körülötte zölden világít.. Ez gyári, az tutti. Mintha az előzőben is lett volna ilyen.
Buksi27-12-2008 22:31:45 // 70879
A gyújtáskapcsolónak van világítása?? :-O
Buksi27-12-2008 22:30:55 // 70878
Ezt SD-nek!!!
Itt kell megzsírozni, hogy a tükröt könnyen eltudd fordítani! A csavart kitekered, megtisztogatod azt a három lábú izét és bezsírozod! Aztán vissza minden, de a csavart nem kell tökig meghúzni, csak annyira, hogy még könnyedén be tudd hajtani a tükröt, meg hogy a menetszél ne mozdítsa el! Ennyi! :-)))

Itt kell megzsírozni, hogy a tükröt könnyen eltudd fordítani! A csavart kitekered, megtisztogatod azt a három lábú izét és bezsírozod! Aztán vissza minden, de a csavart nem kell tökig meghúzni, csak annyira, hogy még könnyedén be tudd hajtani a tükröt, meg hogy a menetszél ne mozdítsa el! Ennyi! :-)))



Longman27-12-2008 22:30:25 // 70877
Lenne egy láma kérdésem: a gyújtáskapcsoló zöld megvilágítása folyamatosan működik, kulcs kivétele után is. Ez normális?
süsnye27-12-2008 20:11:13 // 70875
gratula! :)
az óraegység hogy szuperál? van már háttér világítás? :
az óraegység hogy szuperál? van már háttér világítás? :
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2008 20:01:26 // 70874
Trapp, Trapp, Trapp, Trapp, Trapp, ........ :DD
Buksi27-12-2008 19:57:32 // 70873
Nni... :-DD
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2008 19:56:39 // 70872
Nem "Nna" ! Mi az Alfások vagyunk, akik azt mondják, hogy Nni!! :D
Buksi27-12-2008 19:51:05 // 70871
Szóval nem sportgátló! Nna... :-D
Buksi27-12-2008 19:50:33 // 70870
Ismerek egy ilyen szerelőt, mondjuk neki fizetni kellene! :-)
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2008 19:49:03 // 70869
Akkor lehet, hogy úgy gyári, mint a haverok 2107-ese. A kaszni Lada-gyári, a motor Fiat Argenta-gyári, a turbó meg Garrett-gyári...
Longman27-12-2008 19:48:21 // 70868
Normális szerelő (ember) ilyet nem csinál meg! :) Ehhez azért kell egy olyan lökött szerelő haver is aki segít.. Mert ennek a munkadíja egyébként nem kevés lenne!
Buksi27-12-2008 19:47:26 // 70867
Az látod lehet, mert nekem a gyári gátlók vannak bent az ültetőrugókkal! Bár aztán a fene tudja! :-)
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2008 19:45:31 // 70866
Én viszont elvittem a lengéscsillapítókat felújítattni. A lengéscsillapítókat utcai sportra kértem, mert azt tanácsolták, hogy az ültetőrugóhoz kell egy kicsit keményebb. Az a röhej, hogy hátul is keményítettek vannak és ott ültet rendesen. Lehet, hogy átalakíttatom normálra. Lehet, hogy a lengéscsillapító túl kemény.
Buksi27-12-2008 19:40:07 // 70865
Miért? Sztem nem vagy az! Mondjuk én magam nem álltam volna neki, hanem ha meg van minden hozzá, akkor vittem volna szerelőhöz, azt' hadd csinálja! :-))))))
Longman27-12-2008 19:38:41 // 70864
Végig? :O Na abból látható mekkora marha vagyok!:)
Buksi27-12-2008 19:26:21 // 70863
Egyébként most olvastam végig az összes blogodat! :-)))
Nem semmi, le a kalappal! :-)
Nem semmi, le a kalappal! :-)
Buksi27-12-2008 19:24:22 // 70862
Aztamindenit! De legalább megy! Tök jó! :-)))))
Remélem ezek az "apró" gondok mihamarabb megoldódnak! :-)
Eltudom képzelni, hogy most mit érezhetsz! :-))
Remélem ezek az "apró" gondok mihamarabb megoldódnak! :-)
Eltudom képzelni, hogy most mit érezhetsz! :-))
Buksi27-12-2008 19:17:51 // 70861
Nem tudom, mi lehet a gond! Nekem is FK van, de ültet rendesen elöl is és hátul is! :-)
Longman27-12-2008 19:17:11 // 70860
Na jó, de nagyon hosszú, előre is bocsi! Tehát jó érzés volt, de nem hoztam el, mert maradt néhány gyemekbetegség.. De elmesélem részletesen!
Tehát reggel mentem a műhelybe hogy befejezzük az apróságokat és gyíí. Természetesn a szerelő barátomnak (akinek egyébként nagyon nagyon sokat köszönhetek hogy elkészült a gép) ez a nap is az én autómra volt szánva, ennek ellenére -mint mindig - egy másik kocsit csinált, lakatolt egy T3as Transportert. Sebaj, hozzáláttam magam, rögzítettem az üléseket, egyéb dolgokat a beltérben. Közben a barátom eltöre a hegesztőt, és sajna semmilyen bolt nem volt nyitva hogy másik fejet vegyen. Ekkor aggódva megkérdeztem h ugyen nekem már nem kell hegeszteni semmit? :) persze nem úgyhogy megnyugodtam, de kár volt (de ez majd később jön).
Aztán legyártotam a kipuffhoz a tömítéseket, felraktam és lehúztam a csavarjait. Át kellet rendezni néhány vezetéket a hátsó leömlőnél, meg a fűtés csöveket, mert túl közel voltak hozzá + bekötöttem a lambdát is. (nem volt egyszerű felhűzni a kábeleket) Feltöltöttem a servo-t hibátlanul működött, úgyhogy ez is kipipálva. Ezekkel úgy telt múlt az idő már 14 óra volt. Elkezdtük légteleníteni a kuplungot meg fékeket, és hogy hogynem a bal hátsó nyeregbe beletört a légtelenítő csavar. Na akkor le a nyereggel.. A hegesztő nem működött, fúrtuk faragtuk, de nem jött ki. Persze a havernak már indulnia kellett volna, úgyh úgy állt a történet hogy a fék miatt nem lesz próba.. :( Na ekkor eszünkbe jutott hogy a legelső kocsimnak (Fiat Uno Turbo) az elős és a hátsó futóműve is hátul hever az udvaron. Nézzük csak meg! ÉÉs igen, nem gondoltam volna de a '86os Uno Tie hátsó féke detto ugyanaz mint egy 155 V6é. (ugye hogy egy szar fiat! :) ) Tehát arról szépen átszereltük és lelégtelenítettük.
Közben egy újabb szívás volt kilátásban, ugyanis nem minden kerék ideiglenesen 2 csavarral volt feltéve, viszont a maradék kerékcsavarokat persze nem találtam. Na a szerelő srác ekkor magára hagyott azzal h ha meg is találom a csavarokat, messze azért ne vigyem a kocsit, mert még át kell rendesen nézni, meg ilyenek.
Közben az előzényekhez hozzátartozik hogy indítgattam már az autót miután kész lett a kipuff, és a tünet ugyanaz maradt, emelt fordulaton hibátlan, de alapjárat nincs. Eszembe jutott és zavart hogy eredetileg volt egy testkábel ami szívócsonkról az alapjáratira ment, de ekkor nem tulajdonítottam neki jelentőséget, csak..
Na mindegy próbáltuk stabilizálni de nem ment, hol megtartotta hol nem. Aztán egyszer valahogy beállt 1000 körülire és azt hittük jó, úgymaradt.
Szóval miután elment a szerelő, megtaláltam a kerékcsavarokat is, úgyhogy semmi nem állt a próba útjába. Tehát kiálltam a garázsból, sajos már kifele jövet észrevettem hogy mégis levegős maradt a fék, és alapjárat sincs. :) :(
Na midegy menjünk egy kört, ekkor már sötét volt a kocsin persze állt az egy éves por ablakmosó üres, alig láttam valamit. Az első kis kör szörnyű volt, le akart álli folyton mivel nem volt alapjrat, szarul reagált a gázra, alig volt fék, a módosított váltórudazaton is van mit állítani, mert kidobja a 2est. Gyorsan visszamentem.
Akkor lejött Vittorio barátom (szörnyeteg Q4 :) ), na mondom ha már itt vagy menjünk csak egy nagyobb kört, fel az autópályára! Hát így is lett, nem húzom tovább a szót, a lényeg hogy most nem tudom eldönteni mit érezzek félig tele vagy félig üres az a pohár.. Igazából a legnagyobb probléma hogy nincs alapjárat, meg hogy ha nem figyelmesen kapcsolom a kettest akkor kidobja. A futómű nagyon patent, a belseje nem nyöszörög annak ellenére hogy a műszerfalon kívül semmi nincs rögzítve, működik minden elektronika, világítás, jó a fűtés.. :)
Az autó egyébként a felső tartományban kiválóan húz, megy ahogy kell, csak még borzasztó hangos belül a motorhang..
Meg 1500 alatt teljesen halott, prüszköl köhög, leáll, de ahogy állok kicsit a gázon dadog-dadog aztán hirtelen gyönyörűen felpörög..:( Nem működik a sebmérő, az üzemanyagszint össze-vissza ugrál, főleg ha játszok a gázzal. Nem működik a gyári vízhőfomérő, igaz van benne nekem 2 utólagos (hengerfejenként 1-1). Kurvára kifúj még a kipuff valahol elöl. Egyébként érdekes hogy szinte csak motorhang van. Tankoltam bele, aztán visszaálltam a műhelybe, pedig már nagyon elhoztam volna :(
Szóval jó is meg nem is, dehát lehet h ilyen átalakítás után ez a természetes! Egyébként közben megerősítést nyet hogy alapjáratom azért nincs mert az alapjárati nem kapja meg a testet, ezért kell az a bizonyos vezeték, amit kihagytam belőle. Meglátjuk, remélem tényleg ennyi.. Na ennyi! :)
Tehát reggel mentem a műhelybe hogy befejezzük az apróságokat és gyíí. Természetesn a szerelő barátomnak (akinek egyébként nagyon nagyon sokat köszönhetek hogy elkészült a gép) ez a nap is az én autómra volt szánva, ennek ellenére -mint mindig - egy másik kocsit csinált, lakatolt egy T3as Transportert. Sebaj, hozzáláttam magam, rögzítettem az üléseket, egyéb dolgokat a beltérben. Közben a barátom eltöre a hegesztőt, és sajna semmilyen bolt nem volt nyitva hogy másik fejet vegyen. Ekkor aggódva megkérdeztem h ugyen nekem már nem kell hegeszteni semmit? :) persze nem úgyhogy megnyugodtam, de kár volt (de ez majd később jön).
Aztán legyártotam a kipuffhoz a tömítéseket, felraktam és lehúztam a csavarjait. Át kellet rendezni néhány vezetéket a hátsó leömlőnél, meg a fűtés csöveket, mert túl közel voltak hozzá + bekötöttem a lambdát is. (nem volt egyszerű felhűzni a kábeleket) Feltöltöttem a servo-t hibátlanul működött, úgyhogy ez is kipipálva. Ezekkel úgy telt múlt az idő már 14 óra volt. Elkezdtük légteleníteni a kuplungot meg fékeket, és hogy hogynem a bal hátsó nyeregbe beletört a légtelenítő csavar. Na akkor le a nyereggel.. A hegesztő nem működött, fúrtuk faragtuk, de nem jött ki. Persze a havernak már indulnia kellett volna, úgyh úgy állt a történet hogy a fék miatt nem lesz próba.. :( Na ekkor eszünkbe jutott hogy a legelső kocsimnak (Fiat Uno Turbo) az elős és a hátsó futóműve is hátul hever az udvaron. Nézzük csak meg! ÉÉs igen, nem gondoltam volna de a '86os Uno Tie hátsó féke detto ugyanaz mint egy 155 V6é. (ugye hogy egy szar fiat! :) ) Tehát arról szépen átszereltük és lelégtelenítettük.
Közben egy újabb szívás volt kilátásban, ugyanis nem minden kerék ideiglenesen 2 csavarral volt feltéve, viszont a maradék kerékcsavarokat persze nem találtam. Na a szerelő srác ekkor magára hagyott azzal h ha meg is találom a csavarokat, messze azért ne vigyem a kocsit, mert még át kell rendesen nézni, meg ilyenek.
Közben az előzényekhez hozzátartozik hogy indítgattam már az autót miután kész lett a kipuff, és a tünet ugyanaz maradt, emelt fordulaton hibátlan, de alapjárat nincs. Eszembe jutott és zavart hogy eredetileg volt egy testkábel ami szívócsonkról az alapjáratira ment, de ekkor nem tulajdonítottam neki jelentőséget, csak..
Na mindegy próbáltuk stabilizálni de nem ment, hol megtartotta hol nem. Aztán egyszer valahogy beállt 1000 körülire és azt hittük jó, úgymaradt.
Szóval miután elment a szerelő, megtaláltam a kerékcsavarokat is, úgyhogy semmi nem állt a próba útjába. Tehát kiálltam a garázsból, sajos már kifele jövet észrevettem hogy mégis levegős maradt a fék, és alapjárat sincs. :) :(
Na midegy menjünk egy kört, ekkor már sötét volt a kocsin persze állt az egy éves por ablakmosó üres, alig láttam valamit. Az első kis kör szörnyű volt, le akart álli folyton mivel nem volt alapjrat, szarul reagált a gázra, alig volt fék, a módosított váltórudazaton is van mit állítani, mert kidobja a 2est. Gyorsan visszamentem.
Akkor lejött Vittorio barátom (szörnyeteg Q4 :) ), na mondom ha már itt vagy menjünk csak egy nagyobb kört, fel az autópályára! Hát így is lett, nem húzom tovább a szót, a lényeg hogy most nem tudom eldönteni mit érezzek félig tele vagy félig üres az a pohár.. Igazából a legnagyobb probléma hogy nincs alapjárat, meg hogy ha nem figyelmesen kapcsolom a kettest akkor kidobja. A futómű nagyon patent, a belseje nem nyöszörög annak ellenére hogy a műszerfalon kívül semmi nincs rögzítve, működik minden elektronika, világítás, jó a fűtés.. :)
Az autó egyébként a felső tartományban kiválóan húz, megy ahogy kell, csak még borzasztó hangos belül a motorhang..
Meg 1500 alatt teljesen halott, prüszköl köhög, leáll, de ahogy állok kicsit a gázon dadog-dadog aztán hirtelen gyönyörűen felpörög..:( Nem működik a sebmérő, az üzemanyagszint össze-vissza ugrál, főleg ha játszok a gázzal. Nem működik a gyári vízhőfomérő, igaz van benne nekem 2 utólagos (hengerfejenként 1-1). Kurvára kifúj még a kipuff valahol elöl. Egyébként érdekes hogy szinte csak motorhang van. Tankoltam bele, aztán visszaálltam a műhelybe, pedig már nagyon elhoztam volna :(
Szóval jó is meg nem is, dehát lehet h ilyen átalakítás után ez a természetes! Egyébként közben megerősítést nyet hogy alapjáratom azért nincs mert az alapjárati nem kapja meg a testet, ezért kell az a bizonyos vezeték, amit kihagytam belőle. Meglátjuk, remélem tényleg ennyi.. Na ennyi! :)
Buksi27-12-2008 19:15:53 // 70859
Írjad, írjad, írjad! :-)))
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2008 19:09:44 // 70858
Üdvöz T. cartársak!
Ismét vettem egy FK ültetőrugó-szettet. Még 24-én délelőtt hoztam el. Gondoltam, hogy az előző szett talán rossz lehet. Mivel hátul ültetett, elől meg nem. Kárászynál- ahol a lengéscsillapítókat felújítattam- azt mondták, szerintük a rugó lehetett a rossz. A lengéscsillapítók csak csillapítanak, a rugók tartják a kocsit a magasságon. A mostani szett ugyanolyan magas, mint a másik. Legalább is a szobában úgy tűnt. Ha végképp nem jutok dűlőre, akkor az ültetőrugókat elviszem egy autórugóshoz.
Ismét vettem egy FK ültetőrugó-szettet. Még 24-én délelőtt hoztam el. Gondoltam, hogy az előző szett talán rossz lehet. Mivel hátul ültetett, elől meg nem. Kárászynál- ahol a lengéscsillapítókat felújítattam- azt mondták, szerintük a rugó lehetett a rossz. A lengéscsillapítók csak csillapítanak, a rugók tartják a kocsit a magasságon. A mostani szett ugyanolyan magas, mint a másik. Legalább is a szobában úgy tűnt. Ha végképp nem jutok dűlőre, akkor az ültetőrugókat elviszem egy autórugóshoz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
667
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?