Forum >> 155
afri23-02-2009 16:22:11 // 74779
annyira azért nem nyúúkálunk bele ... !! :-DD
SD23-02-2009 16:17:18 // 74778
De viccen kívü egy Q4 moci sokat dob rajta, egy pöppet:):):)
afri23-02-2009 16:13:53 // 74776
egyébként én sem akarok "hangoskodni", nem bírom a fejfájós dolgot, csak szeretnék egy kicsit több erőt kihozni a vasból, és egy kicsit öblösebb hangot! de kösz az eddigi véleményeket, és várom továbbra is őket! :-)P hajráá!
SD23-02-2009 16:04:06 // 74775
őőő
alapállás, ne hasonlítsuk az élvonalbeli mérnökök által tervezett motort és kipuffot, egy kerti sufniban tákolt rendszerhez:)
az egyik komoly számolás, a másik szerencse kérdése:)
én ezt az egész kipuff tuningos témát csak fentartásokkal fogadom el:
- azokat a tartalékokat lehet esetleg teljesítménnyé alakítani, ami a városi közlekedés, és a környezetvédelmi normák teljesítése miatt került a rendszerbe
- a hangos kipuffot én elve utálom... az maradjon csak meg a hondáknak, mutyukiknajm meg a subaruknak...
- ha a rendszerbe bele van piszkálva az már nem fog úgy működni a motorral mint ahogy azt a gyárban megálmodták. ezért nagy körültekintést igényel ha javítani szeretnénk rajta.
Én is lamdaszonda nélkül járok, amúgy gyári rendszerrel, és nincs panaszom a fogyasztásra, hajtósan sem megy 10fölé, alapból megvan 9-el, de volt már 7,3 is
ha én kipuffot építanék, valami alapvetően egyszerű, halk de kicsit öblösebb hangá rendszert csinálnék, vagy egy sport dobot raknék a végére azt kész, a kat helyére meg egy csövet. A lényeg hogy ne ütközzön a gáz akadályba, és ne táguljon ki pl: egy kibelezett katalizátorban, stb
De én ha lehet még halkabbra csinálnám az autómat:)
alapállás, ne hasonlítsuk az élvonalbeli mérnökök által tervezett motort és kipuffot, egy kerti sufniban tákolt rendszerhez:)
az egyik komoly számolás, a másik szerencse kérdése:)
én ezt az egész kipuff tuningos témát csak fentartásokkal fogadom el:
- azokat a tartalékokat lehet esetleg teljesítménnyé alakítani, ami a városi közlekedés, és a környezetvédelmi normák teljesítése miatt került a rendszerbe
- a hangos kipuffot én elve utálom... az maradjon csak meg a hondáknak, mutyukiknajm meg a subaruknak...
- ha a rendszerbe bele van piszkálva az már nem fog úgy működni a motorral mint ahogy azt a gyárban megálmodták. ezért nagy körültekintést igényel ha javítani szeretnénk rajta.
Én is lamdaszonda nélkül járok, amúgy gyári rendszerrel, és nincs panaszom a fogyasztásra, hajtósan sem megy 10fölé, alapból megvan 9-el, de volt már 7,3 is
ha én kipuffot építanék, valami alapvetően egyszerű, halk de kicsit öblösebb hangá rendszert csinálnék, vagy egy sport dobot raknék a végére azt kész, a kat helyére meg egy csövet. A lényeg hogy ne ütközzön a gáz akadályba, és ne táguljon ki pl: egy kibelezett katalizátorban, stb
De én ha lehet még halkabbra csinálnám az autómat:)
Thomika23-02-2009 16:03:58 // 74774
Érdekes... vna igazság mindegyikben, maxa megfogalmazás (érvelés) nem jó. Tény, hogy a gázgyorsító nem feltétlen kell. Nekem nyomatékban sokat segített, 6-10nm között vhol. Egy sima csővel is lehet pótolni, de én a helyedben az első dobot, pontosan a 3. írásban leírt fojtás miatt mindenképpen meghagynám. A középső dob semmilyen hatással nincs a hangon kívül (idéztem a kipuffosokat), fojtáshoz ott az első dob, emellé egy jól megszerkesztett hátsó dob és máris lehet egy hatékony rendszered! De jobban jársz, ha olyan szakihoz viszed, akivel lehet konzultálni, aki tud javaslatot tenni kifejezetten a TS motorhoz kialakítva. Az általános konfig-ok nem biztos,hogy jók ehhez, figyelembe véve, hogy sok más típusnál nincs a kat-on után másik 3 dob....Ezért inkább kérd ki több szakember véleményét, aztán dönts! sok Le múlhat rajta :))
afri23-02-2009 15:18:53 // 74773
hát a gázgyorsító dobokról hallottam jót s rosszat! így aztán elindulhat az ember vmin is!!! :-))
ilyeneket olvastam! idézgetek:
"kat helyére minek gázgyorsító? már azzal gyorsítasz a gázon ha kiveszed a katalizátort... (nincs mibe megakadjon), kat helyére egy sima cső. zöldkarin lehetnek gondok, kicsit rosszabbak az értékek nem nagyon okoz ez problémát. persze nem a mozaikba kell vinni ez a gázgyorsító dob olyan hangzatos, olyan divatos lett mostanában, emberek belegondolnak egyáltalán abba hogy semmit nem ér? drága és nem ér semmit. ha igazán jó kipuffot akarsz akkor kat kiherél, bele cső, egy átmenő kicsit szűkülő középdob, és egy hangoló végdob. Semmi több nem kell. Ha tényleg javítani akarsz az autód teljesítményén akkor ennyi. Ha arra mész hogy a kársztájlingon vagy találkozókon vagy bárhol, azzal dicsekedhess hogy neked ilyen meg olyan meg amolyan húúúde drága cucc van a kipuffodba építve akkor hát vegyél nyugodtan. "
"Igen, az világos hogy ha a katot kiveszem akkor jobb a gázáramlás...a gázgyorsító, belűl egy spirálos kiképzéssel rendelkezik, ettől gyorsabb a gáz és ugye tudjuk hogy gyorsabb gáznak nagyobb a nyomása...így a katalizátor nélküli rendszertől még jobb is lehet ha ez pluszban van..."
"egyszerű a válasz rá Norbi! a motort amikor megtervezik (főleg még anno a 90-es évek elején amikor még nem volt kötelező a kat), nem úgy tervezik meg hogy katalizátor rajta van. A motor a katalizátortól mondhatni szinte független. A kat egy fojtást ad a kipuffogó rendszerben, ezt típusa válogatja, lehet hogy részben pótolni kell, de az esetek 90%-ban egy ilyen fojtás csökkentés, mint a kat hiánya még jótékony hatással tud lenni a motor működésére, méghozzá azért, mert a katalizátor szerepe ugye a károsanyag kibocsátás minimálisra csökkentése. A motor teljesítményoptimumán a katalizátor nem éppen a legjobb hatásfokon dolgozik. A katalizátor optimális működési értékénél (itt jön szóba a lambda szonda), a károsanyag kibocsátás alacsonyabb, de viszont a motor teljesítménye messze nincs optimumban. egy előlvizsgáló lambdánál (mint amilyen az én escortomban, és a fiesták jó részébe(MK5-ig tuti.), a motor vezérlésébe nem szól bele a kat, mivel csak a katalizátor előtt mér a rendszer. A kat kivétele leveszi a fojtást a motorról így egy kicsit más lambda értéket is fog kapni a motor(magasabb lambda érték, amire dúsítja a keveréket), és emiatt érezhető teljesítmény növekedés, illetve azért mert a nagyobb mennyiségű kipuff gáz (a több elégetett üa miatt több), a fojtás hiánya miatt akadálymentesen tud távozni. Persze mindez akkor érvényes, ha a középdobnál és a végdobnál megvan persze a motor által igényelt fojtás.
"
Na, ilyeneket írogatnak!
:-DDD
ilyeneket olvastam! idézgetek:
"kat helyére minek gázgyorsító? már azzal gyorsítasz a gázon ha kiveszed a katalizátort... (nincs mibe megakadjon), kat helyére egy sima cső. zöldkarin lehetnek gondok, kicsit rosszabbak az értékek nem nagyon okoz ez problémát. persze nem a mozaikba kell vinni ez a gázgyorsító dob olyan hangzatos, olyan divatos lett mostanában, emberek belegondolnak egyáltalán abba hogy semmit nem ér? drága és nem ér semmit. ha igazán jó kipuffot akarsz akkor kat kiherél, bele cső, egy átmenő kicsit szűkülő középdob, és egy hangoló végdob. Semmi több nem kell. Ha tényleg javítani akarsz az autód teljesítményén akkor ennyi. Ha arra mész hogy a kársztájlingon vagy találkozókon vagy bárhol, azzal dicsekedhess hogy neked ilyen meg olyan meg amolyan húúúde drága cucc van a kipuffodba építve akkor hát vegyél nyugodtan. "
"Igen, az világos hogy ha a katot kiveszem akkor jobb a gázáramlás...a gázgyorsító, belűl egy spirálos kiképzéssel rendelkezik, ettől gyorsabb a gáz és ugye tudjuk hogy gyorsabb gáznak nagyobb a nyomása...így a katalizátor nélküli rendszertől még jobb is lehet ha ez pluszban van..."
"egyszerű a válasz rá Norbi! a motort amikor megtervezik (főleg még anno a 90-es évek elején amikor még nem volt kötelező a kat), nem úgy tervezik meg hogy katalizátor rajta van. A motor a katalizátortól mondhatni szinte független. A kat egy fojtást ad a kipuffogó rendszerben, ezt típusa válogatja, lehet hogy részben pótolni kell, de az esetek 90%-ban egy ilyen fojtás csökkentés, mint a kat hiánya még jótékony hatással tud lenni a motor működésére, méghozzá azért, mert a katalizátor szerepe ugye a károsanyag kibocsátás minimálisra csökkentése. A motor teljesítményoptimumán a katalizátor nem éppen a legjobb hatásfokon dolgozik. A katalizátor optimális működési értékénél (itt jön szóba a lambda szonda), a károsanyag kibocsátás alacsonyabb, de viszont a motor teljesítménye messze nincs optimumban. egy előlvizsgáló lambdánál (mint amilyen az én escortomban, és a fiesták jó részébe(MK5-ig tuti.), a motor vezérlésébe nem szól bele a kat, mivel csak a katalizátor előtt mér a rendszer. A kat kivétele leveszi a fojtást a motorról így egy kicsit más lambda értéket is fog kapni a motor(magasabb lambda érték, amire dúsítja a keveréket), és emiatt érezhető teljesítmény növekedés, illetve azért mert a nagyobb mennyiségű kipuff gáz (a több elégetett üa miatt több), a fojtás hiánya miatt akadálymentesen tud távozni. Persze mindez akkor érvényes, ha a középdobnál és a végdobnál megvan persze a motor által igényelt fojtás.
"
Na, ilyeneket írogatnak!
:-DDD
Thomika23-02-2009 14:22:51 // 74772
Egy gázgyorsító kb 30cm hosszú és bőven a lambdaszonda után kerül beépítésre, simán bemegy a katalizátor helyére! Ezt többnyire ide építik be!
afri23-02-2009 14:20:57 // 74771
végülis megoldható! :-)
csak ugye a gázgyorsítók kb. 40-50 cm hosszúak, és az Y-tól a csatlakozásig (amelyek közt a kat. van) nincs akkora távolság, de nem tart sokáig "odébb" hegeszteni a csatlakozást! :-DD
csak ugye a gázgyorsítók kb. 40-50 cm hosszúak, és az Y-tól a csatlakozásig (amelyek közt a kat. van) nincs akkora távolság, de nem tart sokáig "odébb" hegeszteni a csatlakozást! :-DD
Thomika23-02-2009 14:16:00 // 74770
Sok sikert a beszereléshez! Jó munka lesz :) De ha üvegszálas megoldással csináltatod, egész pofás kinézete lesz a végén :) Chichi-nél láttam a végeredményt, sztem nagyon jó lett!
Thomika23-02-2009 14:14:37 // 74769
Nem egészen! A gázgyorsító pont kat. helyére fog bemenni!
Stevke23-02-2009 14:11:35 // 74768
Van benne szinte minden ugyhogy meglatjuk,igo-8-al.És persze divx,bluetooth kihangosito.
Mondjuk az ára nemvolt kevés .2 év gari járt hozzá.
Üdv:Stevke
Mondjuk az ára nemvolt kevés .2 év gari járt hozzá.
Üdv:Stevke
afri23-02-2009 14:10:22 // 74767
most néztem a kocsi alá!
ha kiveszem a katalizátort, a helyére nem fog férni a gárgyorsító, mert utána már a csatlakozás van a középső résszel, esetleg a csati és az első dob közé férne el a gázgyorsító!
Így gondoltad?
ha kiveszem a katalizátort, a helyére nem fog férni a gárgyorsító, mert utána már a csatlakozás van a középső résszel, esetleg a csati és az első dob közé férne el a gázgyorsító!
Így gondoltad?
Thomika23-02-2009 14:08:55 // 74765
Alapból kikerül egy komoly folytás a rendszerből, kb. 4-5Le többlet. A gázgyorsító igazából megcsavarja és felgyorsítja a gáz kiáramlását, ezáltal segít egy picit a nagyobb hatásfok elérésében...
Thomika23-02-2009 14:05:19 // 74764
Nem tűnik rossz darabnak... :)
SD23-02-2009 13:38:02 // 74763
Mert nem lefogja a motort mint a katalizátor hanem "tolja" a gázt hátra.
Q4-en két katalizátor van, 2x költség. Viszont végdob csere nélkül sokat nem ér, a TS ott van lefojtva, addig full egyenes cső, és a végdob előtt van lecsökkentve az átmérő, az első és legnagyobb lépés ha azt cseréli az ember.
Q4-en két katalizátor van, 2x költség. Viszont végdob csere nélkül sokat nem ér, a TS ott van lefojtva, addig full egyenes cső, és a végdob előtt van lecsökkentve az átmérő, az első és legnagyobb lépés ha azt cseréli az ember.
afri23-02-2009 13:29:25 // 74762
amúgy miért jó a gárgyorsító a kataliz. helyett? :-)
Thomika23-02-2009 13:25:51 // 74761
Hé Businessman! Hun van ott hely?? Ennyire ne akarjál már eladni?? :PPPP
Stevke23-02-2009 13:23:42 // 74760
Ok köszi Thomika akkor irok neki néhány sort rákérdezek.
Üdv:Stevke
Üdv:Stevke
Thomika23-02-2009 13:17:58 // 74759
Csak egy javaslat : katalizátor ki, helyette gázgyorsító( kb 10-15K költség), első dob mindenképpen kell, közép kijöhe,t de így hangos lesz, meg egy komolyabb végdob és akkro dalolni fog a járgány! De ne vmi xar univerzálisat tetess fel4 A bosalosok mondták, hogy REMUS lengyel gyárában egy fantázia néven szoktak a soron gyártani néhány tucat hátsó dobot (a neve most nem jut eszembe), és annyi akülönbség a REMUS-tól, hogy nincs beleütve a REMUS név! Amúgy ugyanaz az anyag, a töltelék, stb. És asszem vmi 25K- ért itthon is beszerezhető! Néhány 156-osra már raktak ilyet tavaly év végén. érdemes megérdeklődni!
Stevke23-02-2009 13:17:11 // 74758
Thomika23-02-2009 13:13:48 // 74757
Na sajnos pont nincs fent az oldalán a kép, ahogy átalakította, de sztem ha felhívod, biztosan tud tanácsot adni!
Thomika23-02-2009 13:09:36 // 74756
A fűtés szabályzó konzol mögött sajnos nem lesz elegendő helyed! ott max 8-10 cm lehet. és ha jól emléxem ,Neked 17cm-re lenne szükséged... A konzol fölötti beömlőket átalakítani meg akkora meló. hogy akkor inkább csináltass egy bontottból üvegszálas megoldással (Chichi kolléga 156 tulaj) a verdában így oldotta meg, hogy megszüntette a felső levegőzést....
várj megkeresem a képet....
várj megkeresem a képet....
SD23-02-2009 13:08:54 // 74754
Ezé nem vezet Dszekó:)
SD23-02-2009 13:07:40 // 74753
gondolom, de az mindeképp macerás, az tuti hogy faragni kell akkor és hogy még jól is nézzen ki az ne lesz egyszerű de kiváncsian várjuk, és drukkolunk:)
Akkor a rádiós fejegységen akarod nézni a navit? Mert ha lenne egy külön képernyő, lehet egyszerűbb lenne?
Akkor a rádiós fejegységen akarod nézni a navit? Mert ha lenne egy külön képernyő, lehet egyszerűbb lenne?
Thomika23-02-2009 13:03:58 // 74752
támogatom :)
Stevke23-02-2009 13:00:48 // 74751
Hali százötvenötösösös-ös!
Köszi szépen az infot.Az a gondom a radio helyével hogy nagyon lentvan és ha navit használom akkor nemigazán jó az alsó pozició azért szeretném ide felsö oldalra valahová helyezni.
Üdv:Stevke
Köszi szépen az infot.Az a gondom a radio helyével hogy nagyon lentvan és ha navit használom akkor nemigazán jó az alsó pozició azért szeretném ide felsö oldalra valahová helyezni.
Üdv:Stevke
SD23-02-2009 12:54:00 // 74750
A fő baj hogy ha a szellőző helyére akarod akkor a fűtésboxból kell kifaragnod, és az nem egy egyszerű mulatság, talán ebben az esetben még a leg egyszerűbb az lenne, ha a műszerfal tetejéből vágnál ki egy darabot a felette lévő kis bemélyedésnél, és oda egy műanyagos csinálna egy takaró elemet. A végeredmény ha jó sikerül olyanlehetne mint a 147, 156 középső kis kijelzője és abból jönne ki a képernyő.
Csak ez mind macerás mert ha már vágni kell akkor hogy rögzíted stb...
Csak a rádió helye a legjobb általában be lehet állítan ezeknél a fejegységeknél milyen szögben álljon meg a képernyő.
De láttam már olyat hogy a digit klíma konzol ment le a rádió helyére egy képernyő meg a klíma vezéről helyre lett beépítve, de ott mögötte nincs hely csak lapos LCD fér oda.
Ahol bemélyedés van az csak a rádió.
Csak ez mind macerás mert ha már vágni kell akkor hogy rögzíted stb...
Csak a rádió helye a legjobb általában be lehet állítan ezeknél a fejegységeknél milyen szögben álljon meg a képernyő.
De láttam már olyat hogy a digit klíma konzol ment le a rádió helyére egy képernyő meg a klíma vezéről helyre lett beépítve, de ott mögötte nincs hely csak lapos LCD fér oda.
Ahol bemélyedés van az csak a rádió.
Stevke23-02-2009 12:35:35 // 74749
Hali Marklar155!
Köszönöm az infot estleg megtudnál támogatni egy fotóval hogy milyen belülröl.
Igazából van nekem is otthon egy pluszban,meg a helyzet külföldön vagyok és majd csak húsvétra megyek haza de addigra beszeretném szerelni itt igy egyik szabad hétvégémen a szettet.
Üdv:Stevke
Köszönöm az infot estleg megtudnál támogatni egy fotóval hogy milyen belülröl.
Igazából van nekem is otthon egy pluszban,meg a helyzet külföldön vagyok és majd csak húsvétra megyek haza de addigra beszeretném szerelni itt igy egyik szabad hétvégémen a szettet.
Üdv:Stevke
András bácsi23-02-2009 12:13:52 // 74748
Te nem férsz alá. :)))
afri23-02-2009 12:11:38 // 74747
Maradok annyiban, hogy csak a végdobot cserélem le, ill. cseréltetem :-) , kicsit tesztelem, aztán, majd meglátom, elég lesz az is, vagy még vmit leszedjünk alóla!
Kösztök a hozzászólástokkal! :-)P
Kösztök a hozzászólástokkal! :-)P
Marklar15523-02-2009 11:52:15 // 74746
Ott is van elég hely. Csak némi műanyagot kell eltávolítani:)
De, ha érdekel műszerfal felsőrész... Akkor épp van ilyenem:)
De, ha érdekel műszerfal felsőrész... Akkor épp van ilyenem:)
Stevke23-02-2009 11:38:19 // 74745
Hali Thomika!
Köszi válaszod igazából az a gond hogy lent nemigazán jó mert a kijövö monitor nem tud jó szögben állni és nagyon lent van.még arra gondoltam hogy megszüntetném a középkonzol alsó szelözöjét és oda kellene csak nemtudom ott menyi hely van.Nekikellne állnom szétszedni kicsit csak az a fránya időhiány. :)
Üdv:Stevke
Köszi válaszod igazából az a gond hogy lent nemigazán jó mert a kijövö monitor nem tud jó szögben állni és nagyon lent van.még arra gondoltam hogy megszüntetném a középkonzol alsó szelözöjét és oda kellene csak nemtudom ott menyi hely van.Nekikellne állnom szétszedni kicsit csak az a fránya időhiány. :)
Üdv:Stevke
Marklar15523-02-2009 10:01:55 // 74744
Az igen baleset veszélyes lenne, ha leesne az arcod!
Mert ügye a lábtérben nem fér el és bekadna mondjuk az orrod a fék alá...
:-PPP
Mert ügye a lábtérben nem fér el és bekadna mondjuk az orrod a fék alá...
:-PPP
Marklar15523-02-2009 09:59:32 // 74743
Nem én voltam alatta:)
Fairlane23-02-2009 09:30:00 // 74742
Jóreggelt,
Ez a k*rva hó monnyon le.... nyarat akarok :)
Ez a k*rva hó monnyon le.... nyarat akarok :)
Gyozi15523-02-2009 09:04:38 // 74741
egy picikét messze van, jah :D
de lehet csak valami dobot rakatok fel csak, nem akarom megbontani a rendszert, jó az úgy ahogy van szerintem....
de lehet csak valami dobot rakatok fel csak, nem akarom megbontani a rendszert, jó az úgy ahogy van szerintem....
Thomika23-02-2009 08:53:36 // 74740
Esetleg a rádió helyére tudod beszerelni, máshol nem nagyon van hely...
Thomika23-02-2009 08:49:38 // 74739
Szép kis összejövetel :))
Thomika23-02-2009 08:48:59 // 74738
Talán azzal nem lesz olyan nagy gáz....Ha mégis,akkor szólj, tudok embert, aki besegít :))
Thomika23-02-2009 08:44:05 // 74736
Győzi!
Bár Tőled lehet,hogy messze van, de Érden találtam egy nagyon jó kis kipuffost, BOSAL rendszereket építenek, de persze tud még jónéhány egyéb márkát is, ha kell! Nekem most Ők csinálták a rendszer hangolást, és a javítást (a legutóbbi gixeremnél szétszakadt a flexibilis cső). So véleményem szerint megérné eljönnöd ide, ha igazán jó rendszert akarsz!
Bár Tőled lehet,hogy messze van, de Érden találtam egy nagyon jó kis kipuffost, BOSAL rendszereket építenek, de persze tud még jónéhány egyéb márkát is, ha kell! Nekem most Ők csinálták a rendszer hangolást, és a javítást (a legutóbbi gixeremnél szétszakadt a flexibilis cső). So véleményem szerint megérné eljönnöd ide, ha igazán jó rendszert akarsz!
Thomika23-02-2009 08:40:45 // 74735
Hali!
Ha nem akarsz megőrülni a kocsiban, akkor max. a középdobot szedeted ki! Én spec most fogom még azt is vissza rakatni, mert hosszabb távon leesik az arcom a hangoktól, pedig az én vasam még a "csendesebbek" közé tartozik!
Ha nem akarsz megőrülni a kocsiban, akkor max. a középdobot szedeted ki! Én spec most fogom még azt is vissza rakatni, mert hosszabb távon leesik az arcom a hangoktól, pedig az én vasam még a "csendesebbek" közé tartozik!
András bácsi23-02-2009 08:07:34 // 74734
Így szokott az emberre ráesni az autó. :)
Marklar15522-02-2009 22:43:07 // 74733
Stevke22-02-2009 22:18:09 // 74732
Szépjóestét mindenkinek!
Van valakinek tapasztalata esteleg 1 din navi beépitése a müszerfalba ugy körübelül a középkonzol környékén,a fütéskonzol alá vagy fölé szeretném berakni 155-ös vasban.Az a gondom hogy egyenlöre még nem jutottam el a muszerfal teljes szétbontásáig és nemtudom hova férne el kisebb alakitással.Mélységében kellene 17 cm befelé és hát nemsok hely van amenyit eddig láttam belöle.Elöreis köszi a válaszokat.
Üdv kellemes estét mindenkinek.
Van valakinek tapasztalata esteleg 1 din navi beépitése a müszerfalba ugy körübelül a középkonzol környékén,a fütéskonzol alá vagy fölé szeretném berakni 155-ös vasban.Az a gondom hogy egyenlöre még nem jutottam el a muszerfal teljes szétbontásáig és nemtudom hova férne el kisebb alakitással.Mélységében kellene 17 cm befelé és hát nemsok hely van amenyit eddig láttam belöle.Elöreis köszi a válaszokat.
Üdv kellemes estét mindenkinek.
Fairlane22-02-2009 22:05:21 // 74731
Reszelj össze jó szögben két sornégyest :)))
Marklar15522-02-2009 22:02:04 // 74730
Jankesz, Peti155 és diósdról is beugrottak...:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
1269
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas





