bezony:))) de télire bevállalnék egy olyan tojástartósat mert nekem az is tetsz:) de a zender az über:)))
mostmár fakormánnyal tökjó retro alfám van:)))
Forum >> 155
SD21-03-2009 21:53:35 // 76529
Fairlane21-03-2009 21:48:59 // 76528
Szépek hát, pláne 25ös ETvel :)))
András bácsi21-03-2009 21:42:03 // 76527
Azért csak szépek azok a Zenderek.
SD21-03-2009 21:20:09 // 76526
Buksi21-03-2009 14:32:09 // 76525
Ezeket megtaláltam én is! A vicces az a dologban, hogy az én távirányítómon 3 gomb van! :-))
Buksi21-03-2009 14:30:43 // 76524
Lekötöttem teljesen a riasztót, de így sem megy az AC! :-((
Felhívtam Schulek Bélát, ő azt mondta lehetséges, hogy a motorvezérlő kakálz be! Holnap elhúzom a gépet valami villanyászhoz és kiméregeti a dolgokat! Egyenlőre mást nem tudok csinálni! :-((
Felhívtam Schulek Bélát, ő azt mondta lehetséges, hogy a motorvezérlő kakálz be! Holnap elhúzom a gépet valami villanyászhoz és kiméregeti a dolgokat! Egyenlőre mást nem tudok csinálni! :-((
Longman21-03-2009 11:13:17 // 76523
ACC: A gyújtáskapcsoló 15-re kötend. Az önindítózás pillanatában is feszültségen kell lennie (indítástiltás
reléinek vezérlése).
Szerintem csak gyújtásra van kötve, az AC-ra nem!!! Nem a riasztó lesz a ludas!
reléinek vezérlése).
Szerintem csak gyújtásra van kötve, az AC-ra nem!!! Nem a riasztó lesz a ludas!
Longman21-03-2009 11:09:37 // 76521
A manualban van ilyen, érdemes lenne ezt is kipróbálni:
Szervizállapot:
A riasztó bekapcsolása után közvetlenül adjuk rá a gyújtást és nyomjuk meg a távirányító 1.(bal) és 2.(jobb)
gombját egyszerre. Hosszabb hangjelzés után a riasztó szervizállapotba kerül, a LED 5db gyors villogását
hosszabb szünet követi. Ebben az üzemmódban a riasztó teljesen hatástalan. A távkapcsolót nyugodtan levehetjük
a kulcscsomóról
Szervizállapot:
A riasztó bekapcsolása után közvetlenül adjuk rá a gyújtást és nyomjuk meg a távirányító 1.(bal) és 2.(jobb)
gombját egyszerre. Hosszabb hangjelzés után a riasztó szervizállapotba kerül, a LED 5db gyors villogását
hosszabb szünet követi. Ebben az üzemmódban a riasztó teljesen hatástalan. A távkapcsolót nyugodtan levehetjük
a kulcscsomóról
Longman21-03-2009 11:06:06 // 76520
No, ott van a 3. képen a gyújtáskapcsolód alsó csatlakozójából kijövő vkék-piros vezeték. Szedd le a szigszalagot róla, nézd meg hol van rákötve a risztó kábelja.. Kösd le róla, ellenőrizd a kábel folytonosságát. Keresd meg a riasztó tápellátását, azt is húzd le. És így próbáld ki hogy gyújtáson megy-e az AC..
Buksi21-03-2009 09:44:43 // 76519
De igen, utánanéztem! Közben megtaláltam a műszerfal alatt a riasztó dobozát is! Megnéztem a bekötését és úgy látom, hogy a gyújtáskapcsolóra van kötve, de többet nem értek hozzá! Lehet, hogy csak elnyomkodta a fényező, amkior be akarta indítani! Nem tudom! Jó lenne tudni, hogyan kell betanítani ezt a riasztót! Valakinek ötlete??
Előre is köszi! :-)


Előre is köszi! :-)


BMW forever!!!!!!!!21-03-2009 09:10:30 // 76518
Akko má ha risztó akko én is kérdezek.
Van a vasban egy SHARK riasztó.A távirányitóban nem volt elem,de raktam bele és nem megy igy sem.Hogy kell betanítani?Kulcsom nincs hozzá,szóval szopás..........
Van a vasban egy SHARK riasztó.A távirányitóban nem volt elem,de raktam bele és nem megy igy sem.Hogy kell betanítani?Kulcsom nincs hozzá,szóval szopás..........
Longman21-03-2009 09:07:30 // 76517
Nem néztél utána? A Ceasar honlapján ez alatt a név alatt (CT-010) azt írja hogy ez csak egy ütésérzékelő modul.. ehun
Bianco20-03-2009 22:19:40 // 76516
Igazad van, valóban így működik az az átok riasztó,annyi kiegészítéssel,hogy nem egyedül a távirányító gombjai változtatják a beállításokat!
Kéne lennie vhol egy pici nyomógombhoz hasonló kapcsolónak.
Ezt a gombot kell nyomva tartani gyújtás ráadás után 10mpig és akkor programozható a távir gombjaival a riasztó.
Sajnos nekem is volt ilyen riasztóm anno az egyik régi offosomba,de 2 hónapi kínlódás után kihajítottam az autóból...mert önálló életre kelt :-((
Általában erre a típusra sokan panaszkodnak, viszont van olyan akinek hosszú évek óta hiba nélkül üzemel....
Kéne lennie vhol egy pici nyomógombhoz hasonló kapcsolónak.
Ezt a gombot kell nyomva tartani gyújtás ráadás után 10mpig és akkor programozható a távir gombjaival a riasztó.
Sajnos nekem is volt ilyen riasztóm anno az egyik régi offosomba,de 2 hónapi kínlódás után kihajítottam az autóból...mert önálló életre kelt :-((
Általában erre a típusra sokan panaszkodnak, viszont van olyan akinek hosszú évek óta hiba nélkül üzemel....
süsnye20-03-2009 22:03:14 // 76515
az is lehet, hogy a gombokkal tudod konfigurálni, az enyim olyan...ledvillogással jelzi a beállításokat... igaz nem cézár. ;)
süsnye20-03-2009 21:58:49 // 76514
pl. arra jó, h letakarítsd az olajat 1100km-nyi olajbeöntő sapek nélküli utazás után ;))
egyébként én sem csinálom...
egyébként én sem csinálom...
Buksi20-03-2009 20:01:59 // 76513
Majd utalom! :-DDD
norbee20-03-2009 20:01:31 // 76512
Nincs mit, 3.600 HUF + Áfa. :)
Buksi20-03-2009 20:00:42 // 76511
Remélem megtalálom! Köszi!
norbee20-03-2009 19:57:02 // 76510
Hát az no comment...
norbee20-03-2009 19:55:10 // 76509
Az kevés. Találj is.
Általában egy vastag fekete érpár blokkolja az AC vezetékét, rövidre lehet zárni. Magyarán mondva ha direktbe szól az AC, vizslasd végig az AC-tól jövő érpárt, ahol bele van toldva, azt hidald át. Azt gyí.
Általában egy vastag fekete érpár blokkolja az AC vezetékét, rövidre lehet zárni. Magyarán mondva ha direktbe szól az AC, vizslasd végig az AC-tól jövő érpárt, ahol bele van toldva, azt hidald át. Azt gyí.
Buksi20-03-2009 19:51:21 // 76508
Ez is egy ilyen kis dobozka?
enzo20-03-2009 19:50:53 // 76507
Fiat Ducato, MÉTA típus ,bizony ott volt!
Buksi20-03-2009 19:50:34 // 76506
Köszi! Akkor majd még kersegélek!
norbee20-03-2009 19:48:33 // 76505
Csúnya vicc lenne, ha a központi modul a motortérben lenne... :)
norbee20-03-2009 19:47:52 // 76504
Valami olyan számot keress, hogy 205 210 215
enzo20-03-2009 19:47:49 // 76503
Vagy a motortérben.
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2009 19:46:43 // 76502
A Caesar elég jó riasztókat csinál. Ha nincs rajta tipuszszám akkor a nyákon van.
norbee20-03-2009 19:46:24 // 76501
Az egy ütésérzekelő. Keresd tovább. Valahol a műszerfal teteje alá van az szerintem bedugva.
Buksi20-03-2009 19:46:21 // 76500
Azt egyenlőre nem tudom! Holnap kezdem el a "böngészést"!
enzo20-03-2009 19:44:27 // 76499
Valaminek lenni kell,ami manuálisan kiiktatja. Ha nincs kulcs, akkor kapcsoló!
Buksi20-03-2009 19:43:55 // 76498
Buksi20-03-2009 19:42:25 // 76497
Az enyém meg valami szutyok CAESAR, vagy mi!
norbee20-03-2009 19:40:52 // 76496
Na, komolyan, milyen riasztó ez? Hátha tudok hozzá manuált.
enzo20-03-2009 19:40:52 // 76495
Nem minden típushoz van kulcs. Az enyémet egy rejtett mikrókapcsoló iktatja ki. Shark típusú.
Buksi20-03-2009 19:40:49 // 76494
Hát nem maradt más hátra... :-((
RoliQ420-03-2009 19:38:39 // 76493
akkor most guberálhatsz a kábelek között!:)
Buksi20-03-2009 19:38:25 // 76492
Hát ez az, bassza meg! :-((
norbee20-03-2009 19:37:26 // 76491
Átvertek. :P Ez is csak Veled fordulhat elő. :)
Buksi20-03-2009 19:36:33 // 76490
Ilyen kulcsról nem tudok, hogy lenne hozzá!
RoliQ420-03-2009 19:33:44 // 76489
amivel ki lehetne kapcsolni a riasztót ez egy teljesen más kulcs
norbee20-03-2009 19:32:50 // 76488
Milyen márkájú riasztó ez baze? Legalább megközelítőleg. Mi van ha lehúzod simán a stekkerét a modulról?
Buksi20-03-2009 19:32:00 // 76487
Most nem értem milyen kulcsra gondolsz!?
RoliQ420-03-2009 19:30:40 // 76486
de végülis az is mind1 lenne hogy valamifajta kulccsal kiiktatható ha nincs meg a kulcs:D van plusz kulcsod?:)
Buksi20-03-2009 19:29:19 // 76485
Nem gyári riasztó sajna! :-(
Buksi20-03-2009 19:28:36 // 76484
Holnap nekiállok és megkeresem! Már mindent kiszedtem az utastérből, úgyhogy reggel egyből nekiállok!
RoliQ420-03-2009 19:27:21 // 76483
elvileg nekem a kesztyútartóban van egy főkapcsoló! de gondolom a tied nem gyári riasztó...! ha meg nem akkor meg kéne tudni milyen van benne! utánna meg lehet telefonos segítséget kérni ha annyira nem megy a kusza kábelek közti guberálás! :)
Buksi20-03-2009 19:26:43 // 76482
Ezt nem tudom, hogy lenne ilyen, de holnap majd megnézem!
Buksi20-03-2009 19:25:53 // 76481
Asszem mást nem tilt! A futómű az annyira gáz, hogy vontatni sem nagyon merem! A stornyai villanyászok meg nincsenek igazán a topon! :-(
Ha nem boldogulok vele, akkor Gery83 meglátogat valamelyik nap! :-))
Ha nem boldogulok vele, akkor Gery83 meglátogat valamelyik nap! :-))
Fairlane20-03-2009 19:24:27 // 76480
Most hogy írtad ezt a motormosást: én sosem értettem mi a bánatra jó ez.... Valaki felvilágosítana? :)
Ez már csak egy lépésnyire van a konnektormosástól :P :))
Ez már csak egy lépésnyire van a konnektormosástól :P :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



