
Forum >> 155
Haro02-06-2010 18:48:21 // 101207
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-06-2010 18:46:15 // 101206
Hogyne,hogy kiessenek a csontvázak!:-))
Na de félre a tréfát
csak feltünne ha ázna,neeeeeeeemm??
Na de félre a tréfát
csak feltünne ha ázna,neeeeeeeemm??
Buksi02-06-2010 18:43:31 // 101205
Pihent! :-DDDD
Buksi02-06-2010 18:43:06 // 101204
Azért egy szőnyegalákukkantást megér a dolog, nem? :-)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-06-2010 18:41:36 // 101203
Váá majdnem szívrohamot kaptam,már láttam,hogy folyik ki a billentyüböl a víz:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-06-2010 18:40:36 // 101202
Akokr nekem már feltünt volna a mosóban is,hogy ázik,de ez nem akar ázni,antititanic:-)
Buksi02-06-2010 18:39:22 // 101201
Nem oda, hanem az ajtóba! Teeee... :-DDDD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-06-2010 18:34:51 // 101200
Hova?Ide?Ne má:-))
Buksi02-06-2010 18:18:36 // 101199
Jah, egyébként köszi az infót! ;-)
Buksi02-06-2010 18:18:02 // 101198
Egyébként meg akkor szerencsés vagy, mert én meg láttam, hogy ömlik be oda a víz! :-/
Buksi02-06-2010 18:17:20 // 101197
Akkor még azt tudom elképzelni, hogy az a szigetelés mondta fel párunknál a szolgálatot, amelyik lehúzza az ablakról a vizet, ha letekered az ablakot! :-/
Buksi02-06-2010 18:15:56 // 101196
De bizony, hogy beázáshoz vezet! És ezt azért merem így konkrétan kijelenteni, mert mikor kerestem, hogy hol ázhat be a verda, azt bizony locsolóslaggal a kezemben tettem! Végiglocsoltam minden lehetséges helyet, ahol beázhat! És nem kis nyomással! Leszedtam az ajtókárpitokat, kívülről meg locsoltam az ablakra vizet és nagyon szépen folyott (nem pár csepp, hanem majdnem mind) be az ablak és a vízlehúzó szigetelés mellett a víz! Én sem akartam hinni a szememnek! Sztem ezt mindenki jobb, ha minél előbb ellenőrzi! :-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-06-2010 18:13:05 // 101195
Meg kell,hogy cáfoljalak,bármennyire is szépen vezetted le.
Az enyéémben nincs fóli,és nem ázik be!!
Nem titanic-ot vettem:-))
Az enyéémben nincs fóli,és nem ázik be!!
Nem titanic-ot vettem:-))
Buksi02-06-2010 18:10:44 // 101194
Nos! Ha nincs vagy szakadt az ajtóban a z a bizonyos fólia, akkornem vezeti le a vizet az ajtók aljában lévő kifolyókhoz (3 vagy 4 kifolyó van)! Vagyis ha ép a fólai, akkor a kifolyókon és az ajtó legalján (kívül) található szigetelésen keresztül kifolyik a víz! Ez lejjebb van, mint az ajtó szigetelője a gumikéder! De ha sérült vagy nincs fólia az ajtóban, akkor a víz egy része (vagy mind) belülre folyik az ajtókárpitra! És mivel ugye a kárpit feljebb van, mint a gumikéder (ha becsukod az ajtót), így simán átfolyik azon és már be is ázott a verda! Küszöbborítás alatt vagy felette meg már mindegy!
Remélem így már érthető! ;-)))
Remélem így már érthető! ;-)))
Buksi02-06-2010 18:02:30 // 101193
A Brisk-re is azt mondták, hogy jó hozzá! :-/
Fairlane02-06-2010 17:47:24 // 101192
"Bajonett-zár" :)
Takizse02-06-2010 17:40:25 // 101191
Cserélj pollenszűrőt .
süsnye02-06-2010 17:23:05 // 101190
alul meg kell markolni, majd határozott mozdulattak el kell fordítani és ki tudod lefele venni
Longman02-06-2010 17:07:33 // 101189
én valahogy nem jöttem rá..
Fairlane02-06-2010 16:56:49 // 101188
V6ban máshogy van a venti, mint a TSben?
Itt simán ki lehet venni a lábtér fele.
Itt simán ki lehet venni a lábtér fele.
Longman02-06-2010 16:18:57 // 101187
akarom mondani sprint-nek.. ! :)
Longman02-06-2010 16:18:32 // 101186
az a baj hogy nekem a műanyag ház van letörve, de a ventillátor oldaláról. Szóval kompletten kellene cserélnem a ventit is. Ahhoz meg még akkor sem fértem hozzá, mikor nem is volt belseje a kocsinak egyáltalán.. :P :))
Longman02-06-2010 16:07:17 // 101185
jah, azt a rész én is gerinek szántam.. :))
Fairlane02-06-2010 16:06:27 // 101184
Nálam is volt ilyen, ráadásul ott 10 centin belül két csatlakozó is követte egymást.
A szétégettet kivágtam, összeforrasztottam, azóta jó :P
A szétégettet kivágtam, összeforrasztottam, azóta jó :P
süsnye02-06-2010 16:05:34 // 101183
"Viszont amiről Thomika meg én beszélek az nem ez a jelenség."
nem is neked írtam ;)
nem is neked írtam ;)
Longman02-06-2010 16:01:03 // 101181
szerintem meg ahogy elnéztem a sebességtől függően csak finomhangolást végez a ventillátorral, nem képes rá hogy variálgassa a végletek között a sebességét a ventinek.
Szerintem is az előtét ellenállás lesz a hibás vagy a csokija. Nekem pl. a csoki rögzítése van eltörve, és hajalmos kijönni a helyéről, és leáll a venti. De elég csak hozzáérni és megy tovább.
Viszont amiről Thomika meg én beszélek az nem ez a jelenség.
Szerintem is az előtét ellenállás lesz a hibás vagy a csokija. Nekem pl. a csoki rögzítése van eltörve, és hajalmos kijönni a helyéről, és leáll a venti. De elég csak hozzáérni és megy tovább.
Viszont amiről Thomika meg én beszélek az nem ez a jelenség.
SD02-06-2010 15:50:03 // 101180
Igen a ventilátor sebességét mutatja a műszerfalon:D Hogy hány km/h val jön szembe a levegő, amiből a ventilátor konvertál neked zoxigén molekulákat:)
sprint8302-06-2010 15:44:05 // 101179
Úgy is csinálja. A sebesség jeladót, hogy tudom kizárni, hogy biztos ott a hiba? Ettől a jeladótól származik a sebesség mérő jele is?
sprint8302-06-2010 15:41:55 // 101178
Kössz:)) Majd ha lesz időm rá átnézem.
süsnye02-06-2010 15:35:36 // 101177
ha manual módban is csinálja, akkor sztem nem a sebesség jeladótól származik a probléma..
SD02-06-2010 15:28:29 // 101176
Ott meg az előtét ellennállás lehet a ludas, ami a venti mellett van becsavarozva. Vagy a vezpanel, vagy a venti, vagy a.. :D
sprint8302-06-2010 15:20:00 // 101175
Az enyémet is utol érte ez a ventilátoros hülyeség. Komáromból hazafelé már nem is működött normálisan. 10 mp-ként ki-be kapcsolgatott, a gyorsítottam felpörgött teljes sebességre. Eddig is csinált néha hülyeségeket, de most már nem működik rendesen.
Kíváncsi vagyok rá, hogy mitől lehet. Mert ha nem hülyül akkor tökéletesen működik. Lehet, hogy a sebesség jeladó szólhat közbe?
Kíváncsi vagyok rá, hogy mitől lehet. Mert ha nem hülyül akkor tökéletesen működik. Lehet, hogy a sebesség jeladó szólhat közbe?
beero15502-06-2010 15:18:57 // 101174
tetszik a rendszáma....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_1.8_twin_spark_megkimelt_auto._motor_beszami-3877787
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_1.8_twin_spark_megkimelt_auto._motor_beszami-3877787
SD02-06-2010 15:12:29 // 101173
Hát ez jó kérdés, manual módban sem teker?
Lehet hogy szorul a csapágy, ha csipog akkor eléggé odalehet már, én akkor már csak egy hónappal tudtam meghosszabbítani, aztán egy párás reggelen kivágta a biztit, csere, mert túlterheli a rendszert.
A belső külső dolognak is lehet a nyitja, nem pislákol a visszajelző háttérvilágítása alacsonyabb fordulaton? Nekem azt csinálta hogy szenvedett a motor és változott az ellenállása.
Lehet hogy szorul a csapágy, ha csipog akkor eléggé odalehet már, én akkor már csak egy hónappal tudtam meghosszabbítani, aztán egy párás reggelen kivágta a biztit, csere, mert túlterheli a rendszert.
A belső külső dolognak is lehet a nyitja, nem pislákol a visszajelző háttérvilágítása alacsonyabb fordulaton? Nekem azt csinálta hogy szenvedett a motor és változott az ellenállása.
Longman02-06-2010 15:09:40 // 101172
Én sem vagyok megelégedve amúgy a max befúvás nyomásával.. nem mondom hogy gyenge, de ahhoz képes milyen sok a skála szinte alig érezni különbséget mondjuk a kijelző utolsó 4 kockája között.
Úgyh ez engem is érdekel.
Amúgy neked digit paneles? mert ha jól emlékszem rá van kötve a sebesség jeladóra is a venti, közvetetten..
Úgyh ez engem is érdekel.
Amúgy neked digit paneles? mert ha jól emlékszem rá van kötve a sebesség jeladóra is a venti, közvetetten..
Thomika02-06-2010 15:06:25 // 101171
Üdvöz!
Kéne segítéség:
Ha simán külső levegőt fújatok, alig tolja még max-on is. Ha bekapcsolom a belső keringetést ezerrel nyomja. Mi lehet a gond?
Jah és még egy: akár kikapcsolt állapotban is!! bal kanyarnál olyan, mintha csikorogna a fűtő venti az lábtérben....kb. 2-3 hónapja csinálja, mióta múltkor kiszedtem megfújkodtam WD40-nel a tengelyt, aztán visszaraktam.
Kéne segítéség:
Ha simán külső levegőt fújatok, alig tolja még max-on is. Ha bekapcsolom a belső keringetést ezerrel nyomja. Mi lehet a gond?
Jah és még egy: akár kikapcsolt állapotban is!! bal kanyarnál olyan, mintha csikorogna a fűtő venti az lábtérben....kb. 2-3 hónapja csinálja, mióta múltkor kiszedtem megfújkodtam WD40-nel a tengelyt, aztán visszaraktam.
Krisz15502-06-2010 13:46:23 // 101170
de ilyen a világon nincs még egy! elhiszed?:D
SD02-06-2010 13:34:05 // 101169
Már hogyne csak itthon 1 millió;)
Longman02-06-2010 13:00:17 // 101168
a kábel testelés nem jutott eszembe, és lehet hogy tényleg az lesz a ludas.
Takizse02-06-2010 12:51:55 // 101167
letestelt a gomba kábelja, vagy besz.rt a gomba
Fairlane02-06-2010 12:50:53 // 101166
Fairlane02-06-2010 12:44:06 // 101165
Ja, és SD üzeni, hogy lehet, hogy az NTC-d is sérült :DDD
Fairlane02-06-2010 12:43:30 // 101164
Még csak repedezett... :P
Longman02-06-2010 12:34:29 // 101163
ez nagyon szép.. csak nem a 250K-s kategória :)
Longman02-06-2010 12:33:27 // 101162
Vááá, ne bonyolítsátok túl.. Az a banda.. :)
Jéghideg motornál is meg melegnél is, szóval MINDIG ahogy ráadom a gyújtást azonnal kimegy a + végállásba a mutató!! És ott is van folyamatosan!
A csövek meg nem puffadtak nekem (az afri volt), hanem repedezettek.
Jéghideg motornál is meg melegnél is, szóval MINDIG ahogy ráadom a gyújtást azonnal kimegy a + végállásba a mutató!! És ott is van folyamatosan!
A csövek meg nem puffadtak nekem (az afri volt), hanem repedezettek.
SD02-06-2010 11:44:13 // 101160
Hú ez nem hangz jól.. de volt neki ilyen hőmérő aplikálva HF-enként, az nem vacakolt.
Kérdés hogy hidegen ugrik a mutató, vagy melegen leállítva.
Kérdés hogy hidegen ugrik a mutató, vagy melegen leállítva.
Fairlane02-06-2010 11:38:01 // 101159
Öööö.
Ha csak gyújtásra csinálja, akkor esélyes.
Haver V6jában menet közben akkor lengett ki a mutató, amikor hengerfejes volt, és forrólevegősödött a rendszer. A pár hónap alatt elöregedő vízcsövek is utalhatnak valami túlzott nyomásra/hőmérsékletre.
Neki is ez a termosztát utáni cső puffadt....
Ha csak gyújtásra csinálja, akkor esélyes.
Haver V6jában menet közben akkor lengett ki a mutató, amikor hengerfejes volt, és forrólevegősödött a rendszer. A pár hónap alatt elöregedő vízcsövek is utalhatnak valami túlzott nyomásra/hőmérsékletre.
Neki is ez a termosztát utáni cső puffadt....
SD02-06-2010 11:37:50 // 101158
Ez sem volt csak elszabadult Krissz33, odevittem kihorpasztani meg befoltoztatni, erre rámbeszélt egy telifényt:D Hát nem tudtam ellenállni, de így most már nem bánom:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
619
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?