Forum >> 155

afri11-10-2010 18:23:41 // 105779
szééééépek vagytok ... ;-))
afri11-10-2010 18:23:14 // 105778
nekem teccik!! ;-)
kis anyagi ráfordítással, lehet belőle egy zsír gép!! a szine megintcsak jó!!
afri11-10-2010 18:07:49 // 105777
így van! én maradok ... bibibíííí!! :-))
SD11-10-2010 16:54:49 // 105776
És akkor még nem tudom hogy ez most már az új szerint számol-e vagy a régi szerint.....
SD11-10-2010 16:37:42 // 105775
Egy másik ilyen csoda kalkulátorban is megnéztem ott is 80-90e ft jött ki..
SD11-10-2010 16:29:55 // 105774
Nekem most találomra beírtam az adatokat mintha most kötnék biztosítást....

és 20-40e ft különbség jött ki..... úgy hogy az ilyen noname egyesület meg ilyenek azzal lenne 86, egy leg fikább biztosítóval mág már 119... kétszerese???? megvannak ezek barmulva????

Ehez jön még hogy már nem lesz biztosító váltásos hiszti.... tehát igazából nem versenyeznek a biztosítók... minden esetre ha bepróbálkozik nálam a jelenlegi biztosítóm hogy egyik évről a másikra 2x-ére emeli a díjat az tuti hogy télre kivonatom forgalomból tavaszig meg kitalálom mi legyen....

Nevetséges....
Robiik11-10-2010 16:24:48 // 105773
egyébként erről valami nagyokos úgy nyilatkozott, hogy mivel árverseny van, a bizonytalan alá ígérnek be a biztosítók, ezért akár nagyon is lemehet a díja a bizosításoknak. Persze ha kategóriát lép az autó akkor már nem ilyen rózsás a helyzet. nagyon kiváncsi vagyok hogy fog kinézni az árképzés. tovább szépíti a dolgot, hogy mivel idén vettem az autót ezért nem tudok váltani, nem év végén lesz a forduló...
SD11-10-2010 16:20:25 // 105772
Nem véletlenül szórják a 2.0 146-okat:( Nézzétek meg teli az adokveszek... 2.0 16V-vel
Robiik11-10-2010 16:08:49 // 105771
ezek szerint a 110kw-os 2.0-ra annyit fogok fizetni, mintha eddig 3000esem lett volna??
így sem kevés, de lehet hogy fájni fog :(
Buksi11-10-2010 15:48:11 // 105770
Szééép, mondhatom! :-DDD
Na mindjárt bekukkantok! :-)
SD11-10-2010 15:48:04 // 105769
Ez a Bonus malus is egy parasztvakítás, 5 éve van meg a piroska... egyszer át kellett íratnom a cégautó adó miatt a nevemre, 5 éve A0-ban vagyok...

De pl: muteromék Bonus 117ezer-hatszázmilliója elveszett mert féléven belül nem jelezték hogy egy másik autóra írnák át... Ez az autó ami szintén átkerült már B7-be azóta, egyszer majdnem elvesztette az összes bónuszt mert a bank nem utalta a biztosítást és a biztosító felbontotta a szerződést....

Röhej...

Osztrákiában ha van 5 izomautód, meg egy mutyukid, akkor fizeted a biztosítást, az 6 autóból a leg kockázatosabb után, és elég hozzá egy db. rendszám amit arra az autóra raksz amivel éppen menni akarsz... Én ha hétvégén kiállok a garázsból ugyan annyit fizetek mint ha mindennap erőszakos pizzafutárként nyomulnék a városban....
Thomika11-10-2010 15:41:32 // 105768
Igazából én a kw leosztásokat nem értem. Tény,hogy korban nem fognak különbséget tenni (sajnos) anno a 2.0 Opel omega 115Le volt, míg az én TS-em 141Le... a 3.0 régi autók 160-190Le-sek voltak, ma meg simán 210-250LE Viszont jön a kérdés, melyik a biztonságosabb és kik járnak vele?! Úgy kéne csinálni mnit a bátyáméknál Kanadában, személyre szóljon a biztosítás. Mind1 milyen kocsit vezetsz, Te felesz mindenért személyesen! Kortól és a jogsi dátumától és kb levezetett km-től függ a biztosításod díja!
Thomika11-10-2010 15:33:06 // 105767
Pont ezért fogják jövőre megváltoztatni a bonus-malus rendszert. Fel fogja váltani egy normálisabb, nyugaton működő számítási rendszer. A részleteket még nekünk is most fogják oktatni...
Abarth11-10-2010 15:15:38 // 105766
Tiszta szemétség, első autó ami a nevemen van, most leszek B1-be örülnék, hogy vidékiként is 20at fizetve csökkenne picit, erre ugrok az öreg autóval majdnem a legmagasabb kategóriába.......

Az is nevetséges, hogy hülyén növekednek a kategóriák is:

0-850 0-37 -> Hány olyan autótípus lehet ami ebbe a kategóriába esik??? trabant kispolák wartburg, meg a 900as cinqucento?

851-1.150 38-50 ->igazán bő kategória 400ccm

1.151-1.500 51-70 ->szintúgy

1.501-2.000 71-100 -> ez talán a legkorrektebb

2.001-3.000 101-180 ->1000 ccm, eddig 10 30kwokat emelkedett itt miért is 70et??

3.000 felett 180 felett -> aki ide tartozik az ált tisztában volt vele eddig is....

De viszont most éri meg 300D mercit venni, meg tulajnak lenni a legmagasabb kategóriából pottyannak az 1.2-1.6ba a megveszekedett 90le-vel :D
SD11-10-2010 14:27:41 // 105765
Megy bele a puntó motor:D vagy valami porszívóból kiszedem a villany mocit:D
SD11-10-2010 14:27:05 // 105764
Az a szopó, hogy ha az ember károkozás nélkül vezet, akkor ugye csökkennie kéne annak a rohadék díjnak.. erre nem emelnek rajta ilyen olyan kifogással????....
Thomika11-10-2010 13:58:45 // 105763
Nem kell őket félteni.... A biztosító mindig nyereséges!! :)
RoliQ411-10-2010 13:52:39 // 105762
most nem az a lényeg hogy mennyivel emelkedik hanem hogy emelkedik... tisztán látszik hogy erre megy ki a játék!!!! rendben van nem számít mondjuk 2 rongy... de a biztosítónak sokszor két rongy:)
Longman11-10-2010 13:50:52 // 105761
Köszi de nekem van dolgozóim egy pár helyen.. :)
Thomika11-10-2010 13:50:06 // 105760
Alig lesznek emelések! Nem kell aggódni! Igazából egy-egy kategóriában csökkentenek, de mivel szinte mindenki feljebb kerül egy szintet, így arányaiban többet kell fizetni, viszont nem sokkal! Mondtam,akit érdekel, szóljon és megnézem hol mibe kerülne neki! :)
RoliQ411-10-2010 13:49:35 // 105759
na most fater kalóza... 1150cm3 de 53kw tehát kategóriát ugrik... és ugye egy kalózra nem tudjuk azt mondani hogy 1.4 tb:) tehát el lehúzás a kis mito meg kettő kategóriát ugrik :)
SD11-10-2010 13:47:13 // 105758
Ez a beszéd akkor nincs gond:):D
RoliQ411-10-2010 13:45:44 // 105757
hát igen.... ezért most 180kw felettire kell húzni a gépet:D
Thomika11-10-2010 13:45:34 // 105756
Ok :)
süsnye11-10-2010 13:40:42 // 105755
nemtom, de ha most átpapíroztatod, aztán 2 év múlva megint módosítják, akkor...? :)
SD11-10-2010 13:39:28 // 105754
Át kéne papíroztatni 1.8-ra a Piroskát:) Mennyibe kerülhet az?:)

Egy motorcsere papírozása mibe fájhat?:)
Longman11-10-2010 13:36:04 // 105753
szerintem a GTA-nál- (mivel 3.2) szintén nem lehet majd lényeges változást érezni. A V6 TB-nél már annál inkább..
süsnye11-10-2010 13:33:05 // 105752
jah, már te is írtad.. :) csak alulról kezdtem olvasni :)
SD11-10-2010 13:32:53 // 105751
a 250-300 lovas kis puffasztott autók vajon mennyit perkálnak majd:) Meg a GTAk:(((
Longman11-10-2010 13:31:51 // 105750
nemhogy 1.4, 1.2 TB.. sőt 1.9 helyett inkább már 1.6 TD..

De mondom az fogja itt inkább elküldeni őket, aki eddig 1.2 ccm után fizette a biztit a 100L-es kocsijára, most meg annyit fog fizetni mint régen az 1.6ra.
Szerintem nekem pl. hogy 2.5 vagy 163Le- szerint fognak-e osztályozni teljesen mindegy, nem lesz érezhető a változás..
SD11-10-2010 13:31:28 // 105749
Na látod:) Aki ért hozzá az nem szívja meg, a kis befektető:D
süsnye11-10-2010 13:30:30 // 105748
mi, az 1.8 8V-vel maradunk ugyanabban a kategóriában ;)
SD11-10-2010 13:29:37 // 105747
V6-ot bele!!!!! :D Puntóba kéne egy 2.0 V6 TB:D
Longman11-10-2010 13:29:14 // 105746
Az biztos, ha sokat nézed találsz még hibákat. Bár a kormány mindent visz..
Ettől függetlenül, persze állapot szerint adnék érte 150K-t.. :)
SD11-10-2010 13:28:51 // 105745
erre áltak rá a gyárak, nem véletlenül 1.4 TB meg 1.9 TD ezek a slágerek... :)
SD11-10-2010 13:28:01 // 105744
Szépnek szép:) elsőre
Longman11-10-2010 13:27:50 // 105743
Szerintem nem kell annyira félni, nem lesznek olyan nagyon drágábbak a díjak.
Az egész nem a 2.0 feletti autókra megy ki igazán, hanem arra hogy elszaporodtak a kis ccm-es túrós középkategóriás kocsik. Pl. 1.2 - 1.4 ;105 -122Le-s kocsik.
Nehogymá a paraszt 1.2 után fizessen közbe a teljesítménye meg régi 1.6-1.8 asokkal vetekszik.
Ott lesz érezhető a változás igazán..
SD11-10-2010 13:27:18 // 105742
Beszarok:D Az 1100ccm csettegő puntó is épp már a második aktegóriában van... Na erről ennyit....
Abarth11-10-2010 13:27:09 // 105741
Hú azért ez ránézésre is elég bajságos kocsi, 96os klímával légzsák nélkül? ööööö Gondolhatod milyen finomságok várhatnak benne :D
Longman11-10-2010 13:23:22 // 105740
Vagy 150K-t talán megérne mégiscsak széles.. :)
SD11-10-2010 13:22:49 // 105739
OK:) küldöm kivi vagyok:)
SD11-10-2010 13:21:54 // 105738
Most kell venni régi 4000ccm V8-at ami épp alatta van és kicsit megpöckölni:D

1.8 8V jól jár:)
Thomika11-10-2010 13:20:53 // 105737
No pont ezért írtam, hogy ebben tudok majd segíteni!! Elég jó konstrukciókat tudtunk kialkudni a partnereknél! Ha gondoljátok, szívesen segítek! E-mailen küldjétek el a nevet, születési évet, lakhelyet (nem kell pontos cím, csak város), autó kw, és egyenként megnézem kinek mit tudunk ajánlani. Előfordulnak egyedi kedvezmények, amiket még más alkuszi oldalon sem találtok meg! :)
SD11-10-2010 13:20:47 // 105736
Ezt még az előző bagázs indította amúgy...
SD11-10-2010 13:20:26 // 105735
Ez egyértelműen arra megy ki, hogy mindenki bevásárolt a 2000ccm alatti családi autókból, amik TD tekinteben mind kb 100kW felett jár.. és ezekkel most megfizettetik hogy nem a leg alapabb motorral szerelték...
Nekünk az hogy éppen a 20 éves autó meg tudja azt amit a mai über dízelek ugyan annyi ccm-ből.. hát megszívtuk... Köcsögség csak annyit mondok...

Mennyire lehet felhúzni egy 2.0 TB mocit? úgy hogy még életképes legyen hosszútávon?:D 300 pacival megelégednék rohadjon ki a szemük... :D
Abarth11-10-2010 13:19:46 // 105734
Viktor király elintézte, hogy ne legyen lukszusadó nem? :D Lett helyette ez :D
Abarth11-10-2010 13:18:07 // 105733
Nejem faterja jár most nagyon jól, 2.5 td discovery-vel 112 le...... bah :D
BL11-10-2010 13:17:37 // 105732
Tehát te jövőre fogod azt fizetni amit már idén is kellett volna ? :P
SD11-10-2010 13:16:14 // 105731
Ezt kisasoltam tavaly de még reménykedtem... ez azt jelenti hogy kb. eladhatatlanok lesznek a gépek...

Vagy most kell szét tuningolni hogy akkor ha már fizetek a 100kW-ért, akkor legalább tudja a kétszeresét:P
RoliQ411-10-2010 13:12:47 // 105730
kivéve a 2,5 V6:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.