Forum >> 155

RoliQ412-10-2010 19:28:33 // 105829
ha megvan a 4 kb v 3 akkor nem olajpumpa....
Joe-alfa7512-10-2010 19:22:46 // 105828
Hát majd megnézem de úgy emlékszem hogy hidegen alapjáraton 4 alatt van egy kicsit gázadáskor meg nem nagyon akart emelkedni csak nagyon lassan, de majd holnap megnézem pontosan. És akkor még azt is kicseréltetem.Bár most még olajat is öntenem kéne bele mert kifolyik az meg csak jövő héten lesz megcsinálva.
Meg hát a pénztárcám se véges úgy hogy azért próbáltam megtudni hogy mi lehet hogy ne fölösleges dolgokat cseréljek ki rajta.Elég volt egyszer kidobni az ablakon a pénzt mostmár normálisan akarom megcsináltatni.
Kösz a válaszokat a hibalehetőségekre.
RoliQ412-10-2010 19:04:18 // 105827
hát ez érdekes az olajnyomást meg kéne nézni... olajpumpa is lehet.... hát alapjáraton meleg motornál olyan 4 bar gázadásra meg emelkednije kell!
Fisher12-10-2010 18:59:39 // 105826
Hogy ba... meg a ...... meg ........ azt a ........... aki ezt művelte vele!!!!! A jó b.................... meg más ilyenek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÉREM VISSZA AZ AUTÓMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joe-alfa7512-10-2010 18:52:11 // 105825
Hát már alapjáraton is kopog , de amikor adok neki egy kis gázt akkor elhallgat és szép csendes lesz.Amikor meg visszaengedem el kezd hangosan kopogni megint, ja ezt csak sebességben, alapjáraton egyfolytában kopog.Az olajnyomának meg mennyinek kéne lenni mert sajnos azt nem tudom pontosan.Ja a kocsi előéletéről nem tudok semmit Pécset vetem egy elég lepukkant faszitól aki valakitől örökölte az autót.Még jogsija se volt több évig állt egy helyben állítólag.
Most a főtengely szimering ereszt de már előtte is kopogott és amikor ki lett cserélve a vezérlés azóta ereszti az olajat.
Ez köszönhető volt a hozzáértő szerelőnek.
katbal12-10-2010 18:30:07 // 105824
A vezérlésmódosító, ha szaródik, az először alapjáraton jelentkezik.......kicsit olyan dízeles lesz tőle a hangja. Olajnyomás van rendesen? Hidegen, melegen?
RoliQ412-10-2010 18:06:50 // 105823
azt is lehet hogy elrakták a vezérlést! egyébként hol folyik az olaj?
RoliQ412-10-2010 18:02:00 // 105822
jól van na nem bántásképp mondtam, hanem a szerelő miatt... a rendszámról meg az jutott eszembe, hogy nem tudom hogy tudod e az autód előéletét... de az enyém céges autó volt... lehet a te autód és az enyém kollégák voltak...:)
Joe-alfa7512-10-2010 17:59:00 // 105821
De amúgy a megoldásra akarok rájönni nem arra hogy szar az autó mert azt magamtól is tudtam(kösz a segítséget okosabb lettem)
Joe-alfa7512-10-2010 17:57:03 // 105820
Ja erre én is rájöttem.
Amúgy veled egyezik majdnem a rendszám t.
Találkoztunk Kalocsán.
RoliQ412-10-2010 17:53:37 // 105819
kopogós kocsi nincs csak ha szar!
RoliQ412-10-2010 17:51:03 // 105818
én biztos nem merném beleönteni a bódéba.... turbós mocinak nagyon kell a hűtés ami a benzin ad... nem tudom hogy ezt az E85 hogy végzi el.... !

Maradok a 100as benzinnél:)
Joe-alfa7512-10-2010 17:49:12 // 105817
A vezérlés kompletten ki lett cserélve volt benne hidro tőke is cserélve de egy idő után ugyan úgy kopog.A tőkék amik ki lettek benne cserélve már nem is mozogtak.
Egyenlőre az olaj folyási problémát oldom meg utána akartam ezt a tőkés témát de azt már olyan szerelővel akarom megcsináltatni aki tudja mi a baja nem csak ki cserél rajta mindent és ugyan olyan szar.
Mert legutóbb az ilyen szerelésem 210000ft-ba került és még mindig rossz a kocsi.
Azt meg nem hiszem el hogy "ez ilyen kopogós kocsi" idézve a szerelőmtől.
Valahogy csak meglehet csinálni.
szasza91112-10-2010 17:45:37 // 105816
benzint normalis helyen tankolok, az ethanoltol nem kopog, az overboostom nincs bekötve. ja igen, ez az info BL-nek is lenyeges lehet. egyelöre annyira nem hianyzik az a kopogaserzekelö. majd ha lesz kedvem leszedni a szivosort, ami nagy cumi, visszarakom.
ez a müanyagalkatresz meg szerintem kamu. ha hit kerdese a dolog, akkor en nem hiszem, hogy megeszi. ha tudomanyosan kell megindokolni, akkor meg nemtom. de csinalom.
az üa szüröt viszont tenyleg sürün kell cserelni, föleg eleinte, mert minden trutyit kirant a tankbol.
szasza91112-10-2010 17:36:11 // 105815
egyelöre minden gyari, de at fogom epiteni egyszer az biztos. ez volt az elsö alkalom, hogy felmentem 70%-ra, eddig kb 15-20e km-t mentem valtozoan 10-50% között.
tapasztalataim:

cruising (föut 90-100km/h, autopalya 130-140 km/h elöretekintöen, nyugodtan, mintha nem q4 lenne): 30-40%-ig, jelentektelen külömbseg, kicsivel több fogyasztas 10l helyett 10,8l, teljesitmenycsökkenes van, de ilyenkor nem erdekel. 70%-kal drasztikus teljesitmenycsökkenes, ugy megy kb, mint a cimboram 1.6os astraja, fogyasztasrol még nem tudok beszamolni.

temposabb haladas, q4-ezes: 10%-ig nincs különbseg, 30-40%ig komoly teljesitmenycsökkenes, ami ilyenkor nagyon hianyzik. es minel nagyobb a fordulat, annal erösebb a hiany. fogyasztas kb 20%-kal több.

kb. ennyi. mindig figyelem a gepet es probalok objektiv maradni.
Marklar15512-10-2010 17:36:05 // 105814
Ez is szép:)
RoliQ412-10-2010 17:35:38 // 105813
nah elmorzsoltam egy könnycseppet:)

viszont azt is ocsmány dolognak tartom hogy pl nekem 2500ft tartozás miatt elvették a bonuszom konkrétan felmondták a biztosításom! ez úgy esett hogy amikor megszűnt a máv akkor váltottam genertelre a váltás miatt fennmarat ez a "jelentős összeg" persze erről semmi csekket csemmit nem küldtek! aztán jött a következő év befizettem az első negyed évet a másodikat aztán kaptam egy papírt hogy felmondták a biztosításomat január valahanyadikán ezt május környékén kaptam meg ... igaz a két negyedévet vissza fizették de akkor elvileg én 5hónapot biztosítás nélkül jártam amiről nem tudtam! Semmit nem tudtam tenni, már arra gondoltam felhívom az 1ik TV-t és elmesélem ezt nekik! És ezt mind 2500Ft tartozás miatt! Szándékkal ÖLNI AKARTAM!
negyed évente 7300 Ft volt a biztosításom most 12300Ft Semmit nem tudsz tenni mert törvény védi őket ... semmit nem tehetsz benyeled!
süsnye12-10-2010 17:12:59 // 105812
itten

22. oldal. (Díjbevétel vs. Kárráfordítás)

Naja, az igaz, h a 2008as évben már változott a helyzet ;)
SD12-10-2010 17:12:00 // 105811
A hidrotőkék lehetnek ludasok, mert azokat az olaj állítja, ha tönkre vannak menve akkor már nem emelnek elég nagyot ilyenkor ki kell cserélni mind a 16db-ot, a vezérlés módosító szintén kopó alkatrész, ez is csattogást okoz ha elhasználódott.

Ezen kívül ugye reméljök megfelelő olaj van benne:)
SD12-10-2010 17:07:12 // 105810
Vezérlés módosító, rendesz szerelő kell mert ebből csak bajod lehet, ennyit te is meg tudsz mondani hogy zörög:D

Akkor én is szerelő vagyok?

Valaki segítsen neki viszonylag közel egy alfa értő szerelő kéne!!!!!

Gyomaenrdőrd környékén, Pesten én is tudok, de azért az mégis nem a szomszéd...
Joe-alfa7512-10-2010 17:03:28 // 105809
Hy .
2.0TS.16v
Valaki nem tudná megmondani hogy mit lehet csinálni a motorral ha nagyon zörög.
DE a szerelők azt mondják errefelé hogy azt nem lehet megszüntetni.
Már cseréltem benne hidrotőkét de így is olyan hangja van mint egy dízelnek.
A mostani szerelőm is azt mondta hogy hiába cserélem ki a tőkéket nem érek vele semmit mert egy pár nap múlva ugyan úgy kopogni fog.
Tényleg nem lehet vele semmit kezdeni?
süsnye12-10-2010 17:02:39 // 105808
olvass utána kicsit ;)
Takizse12-10-2010 16:47:44 // 105807
A kopogásérzékelő szabályozza az előgyujtást.azt sürgősen szereld vissza oda ahova való . Álj le az alkohollal mert az összes műanyag alkatrészt cserélheted az üzemanyag rendszerben. És az nem lesz occó :-(
BL12-10-2010 16:38:58 // 105806
Átalakítás nélkül 50/50%-ot ajánlanak benzin/e85 tankolásra, nagyobb etanol aránnyal már lehet hogy nem tud az ECU elég üzemanyagot adni a levegő mellé, főleg ha gyári benzinpumpa és injektorok vannak még a gépben.

40% Etanollal mik a tapasztalaid egyébként a teljesítményt, és fogyasztást illetően ?
RoliQ412-10-2010 16:34:03 // 105805
ugye ezt Te sem gondolod komolyan?:D
szasza91112-10-2010 15:07:56 // 105804
igaz, hogy most gurult ki az auto a szervizböl, de maris jelentkezett egy ismerös problema. hütöfolyadek a bal1-ben. kb. fel liter. a klima csapjat mar csereltem egyszer (kb 3-4honapja), de szerintem megint az. este szetszedem. egyebkent honnan lehet ilyen csapot normalis minösegben szerezni??? lehet egyaltalan? amikor a nyar elejen meglattam az ujat, total ledöbbentem. mintha valahol meg Kinatol is tavol gyartottak volna.
sprint8312-10-2010 14:17:55 // 105803
Pontosan, be kell lépni egy autós klubhoz és adnak egy ajánlást, azzal a biztosító intézi tovább a dolgokat.
sprint8312-10-2010 14:16:38 // 105802
Nekem ugyan nem volt széthúzva a motor, de szinte minden le volt véve róla. Csak a hf.-ek maradtak a blokkon meg a dugók benne. Ugyan ez a jelenség volt mikor összeraktam, 2000-es alapjárat, injektor lámpa világított. De egy 10 km után minden helyre állt olyanra mint volt.
szasza91112-10-2010 13:56:12 // 105801
a kopogas erzekelöt meg nem sikerült visszatennem, ott log a toronycsapagy mellett felkabelkötegelözve.
a dzsuva meg szerintem megallt az üa szüröben, most csereltem nemreg es alig lehetett atfujni rajta. meg ehhez azert tul regota nyomom az alkoholt.
vajon az helyes elmelet, hogy hianyzik a co a lambda szondanak es ezert felnyomja maxra a befecskedezi mennyiseget? fogalmam sincs
SD12-10-2010 13:42:13 // 105800
Lehet a szonda szólt bele addigra, más üzemanyag más paraméterek, van benne valami kopogás érzékelő is tán, meg hő szenzorok, az is lehet.

De az is lehet addigra ment ki a dzsuva az injektorokból amit leoldott a szer.
szasza91112-10-2010 13:37:53 // 105799
Urak, itt a nagy biztositozas közepette lenne egy technikai kerdesem:
mi tud a 155 motorvezerlöje "megtanulni", milyen ertekek alapjan, mit szabalyoz?
a konkret eseteim:
1. meg tavaly szet lett szedve a motor, csapagysorcsere mindenhol, dugattyuk stb. összerakas utan 1600-1800 volt az alapjarat, mire a hozzaertö cimboram csak annyit mondott varjak par napot, mig a computer megszokja az uj motort. vartam, igaza lett, beallt 7-800ra.
2. szoktam bioetanolozni. tegnap egy hosszabb ut elött felnyomtam 70%-ig. stabil alapjarat, de az elsö 150km-en nagyon hatarozott teljesitmenycsökkenes (elötte kb 40%-kal jartam). utana erezem, hogy normalisodik. tuti nem csak megszoktam, hanem jobb lett.
miert?
SD12-10-2010 13:32:25 // 105798
Csudi jó... miért érzem hogy ebből nem én járok majd jól:D
BL12-10-2010 13:08:24 // 105797
Nekem a Generalinál (a jelenlegi biztosítóm) a most online kitöltött díjszámolás 46e Ft-ot adott ki 1995 ccm motorral, 58e Ft-ot pedig 2005 ccm motorral. Ez +25%, de más biztosítónál ez lehet több vagy kevesebb is, legalább 20-30 különböző érték alapján számolják ki a biztosítást, ráadásul az új árak még nincsenek a rendszerben tehát ráérünk azok meghirdetése után gondolkodni a váltáson.
SD12-10-2010 12:22:54 // 105796
csak azt nem értem milyen alapon emelkedik mondjuk ugyan annál a biztoítónál 70k-ról 120k-ra a biztosításom egyik évről a másikra???

Meggondolták magukat?
Akkor be voltak fosva jaj válság, mind meghalunk... most meg beszednék az elmarad extraprofitot?
Vagy jön ez a kategória átalakítás, elfér egy kis plusz haszon is, úgy is mindenki emel, akkor legalább járjanak már jól...

Itt nem párezer forintról van szó...

A puntó és a piroska biztosítása annyi most mint jövőre lenne csak a piros... ezt nem hiszem el...
süsnye12-10-2010 11:17:03 // 105795
a biztosítóknak nem a KGFB az üzlet, hanem a casco. ;)
süsnye12-10-2010 11:15:19 // 105794
"Sokan jártak 120-as Skodákkal. Az meg ugye 1152 ccm-es"

ilyen szempontból nem lehe mindenki kedvére tenni, mindig lesz olyan motor, aminek az adott paramétere kicsivel a kategória határ fölé esik..
BL12-10-2010 11:09:29 // 105793
Magyar kesergő szendvicset reggeliztél ? :P

A 4 millió autót érintő biztosítási hiszti kétlem hogy megszűnne, idén is várható az online és offline médiában is az új szabályok és ajánlatok hirdetése.
Az összehasonlítást továbbra is pár perc alatt el tudod végezni a biztosítási alkusz oldalakon.
A kizárólag évvégi váltás feloldása meg majd meglátjuk mit hoz, az biztos hogy hosszútávon a biztosítóknak eloszlik a váltási papírmunka egész évre.
SD12-10-2010 10:19:42 // 105792
De sajnos én már amikor beszüntették az évenkénti biztosító váltási hisztit is arra gyanakodtam hogy ezt azért csinálták hogy ne lehessen összehasonlítani a biztosítókat olyan könnyen, és ne legyen felhívva az emberek figyelme a biztosító váltás lehetőségére....

Ezek után ha mindenki csendben emel egy jó kis összeget, nem is nagyon lehet mit csinálni...
SD12-10-2010 10:09:28 // 105791
Na most ez alapján a 155 kultikus modell:) Mert több országban rajongó klubbja van:)
Abarth12-10-2010 08:53:00 // 105790
Nem olyan rózsás a helyzet :(

A 25 évnél fiatalabb ``hobbi`` járművek továbbra is biztosíthatóak. A 2005-ös év tapasztalatai alapján bebizonyosodott, hogy nem csak a veterán, vagy veterán korú járművek, hanem a hobbi és különleges jellegű járművek is alacsony kockázati besorolással biztosíthatóak.
Továbbra is feltétel az autós egyesületi tagság.

KKGF KATEGÓRIÁK MEGHATÁROZÁSA A 2006/2007-ES ÉVBEN

HOBBI (0-25 ÉVIG)
Minden olyan jármű, amit 1982. január 1.-jét követően gyártottak és megfelel az alábbi feltételek valamelyikének:
a) Minden olyan jármű, amely nem sorozatgyártás terméke. Egyedi gyártású, vagy egyedileg átalakított, tervdokumentáció alapján. (Buggy, Cabriolet, lakóbusz stb.)
b) Minden olyan sorozatgyártású jármű, amelyet egyediesített, jelentősen átalakított formában használnak és jelentős tulajdonosi ráfordított munkát, tartalmaz (egyedi karosszéria, fényezés, kárpitozás, technikai tuning) és használata alkalomszerű, vagy szezonális.
c) Limitált széria, számozott kivitelben. Nagyszériás modellek cabriolet, vagy egyéb prémium változata. (Pl.: Golf GTI, Renault 5 GT Turbo, stb.)
d) Kultikus modell, amelynek részletes nosztalgia vagy hobbi szakirodalma, több országban regisztrált márkaklubja, vagy rajongó klubja van. (VW Beetle, Golf, Mini, Citroen 2 CV/Kacsa/, Renault 4, Opel Manta, VW Transporter Westfalia, stb.)
(A hobbi járművekre kedvezményes biztosítás kötésének feltétele, hogy a kedvezményezett napi normál használatú járműve is az Allianz állományába kerül aktuális B/M besorolása szerint. Esetenként a biztosító e feltétel alkalmazásától eltekinthet.)
Abarth12-10-2010 08:51:16 // 105789
Szerencsés vagy, hogy csak annyit én 20at az 1.8ra :(

Nekem is ez volt a lényeg, hogy ketyegjen a sajátom, hülyék voltunk, volt egy 86os samurai-unk 1300ccm 65le azután még A0ban is kispénzt kellett volna csengetni azt kellett volna a nevemre iratni :(
Abarth12-10-2010 08:48:46 // 105788
Nem lenne rossz ötlet, de hobby biztosítással, csak megadott km-t mehetsz évente én úgy tudom....... :( Ha lenne évi 20ekm akkor mennék és kötném :D
afri12-10-2010 08:44:32 // 105787
hmm ... ezt a hobbi biztosítást lehet meg kéne próbálni (?).
amugy én 10 ezret fizetek a V6ra , még csak B1 ben tartok!
előtte lévő kocsijaimat mindig faterom nevére írattuk! de hát eccer muszéj elkezdeni a sajátomét is!!
Longman11-10-2010 21:51:36 // 105786
Jó ez a hobby biztosítás, csak vmi klubtagnak kell lenni ugye?
sprint8311-10-2010 21:49:14 // 105785
Az nem rossz, nekem a 155 A0-ból indult a Sprint miatt és a legjobb ajánlat 70K/év lett volna. De elintéztem erre is a hobby autó biztosítást így, 22K/év lett belőle. A Sprintnek meg szerény 10K/év. Mind kettő az Allianznál.
Longman11-10-2010 21:39:53 // 105784
Én jelenleg B1-ben az Allianznál 12.000-et fizetek / negyedév.
Előtte 21.000 volt egy évig..
RoliQ411-10-2010 20:09:46 // 105783
régi szerint számol... szerintem!
Egyébként két dolog lehet .... biztosítók majd versenyeznek egymással! Viszont ha díjemelés a lényeg... akkor simán elképzelhető hogy ezek ezt egymást közt megbeszélik, hogy mindenkinek jó legyen és árat emelnek! Én csak azért utálom ezt a dolgot, mert KÖTELEZŐ biztosítás, igazából nincs választásom, ha kétszeresére emelik akkor is meg kell kötnöm! Bezzeg ha összecsukják az autóm akkor meg kiszúrják szemem valami apróval! Ez mondjuk mindig is így volt, de ettől még nem jó!
TSiga ( I am the TSIG)11-10-2010 19:47:06 // 105782
Kinéztem a biztosításomat: Mivel az autónak atyám az üzembentartója és anyám, ezért
a 10519 felment 11752-re. Ez egy normál emelésnek felel meg.
De akkor is szemét dolognak tartom, hogy 101 kW-nál van az ugrás.

Régen volt ez az 1150 ccm-es határral. Sokan jártak 120-as Skodákkal. Az meg ugye 1152 ccm-es..
A vámnál is volt ugrás: 1800 ccm-nél volt hatalmas váltás. Atyám kedvenc Nissan 200 SX-e meg 1808 ccm...
sprint8311-10-2010 19:24:40 // 105781
Te mennyit fizetsz a V6ra?
afri11-10-2010 18:29:57 // 105780
mutassak én is durva képet?? ez még a szilveszteri partin készült!
beteg voltam és csak forraltboroztam! de jó volt! :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.