Nohh. 2,0 16V
Egész jó tapasztalataim lettek az elmúlt 2 napban.
Nem nyomom neki, mert zörög a hátsó váltótartó bak. Meg (talán szelepszár szimering miatt) néha rákezd valami füstölgésre. + szar gumik is vannak rajta, vezérlés sincs nég lecserélve. Olajak is ismeretlenek...
Tegnap megpucoltam egy kicsit, kapott gyári légszűrő házat, fullos mosást, ablakfűtés relét...
Ma is szöszöltem (tettem) egy kicsit 2,0 16V vel. Elvittem az SW155 gyártó lakatoshoz és megkértem, hogy ecsetelje már le a pigment hiányos hátsó fertályt. Inkább legyen kicsit elütős piros, mint fehéren rikító. Nemrég fényezett ilyen színnel így volt pár csepp Rosso 130 asa. :)
Én közben megjártam András bácsit, s egy potya Tsigával is levittünk néhány cumót + egy 2,0 16V mocit. Ebben csak 110e km van így érdemesebb ezt leszervizelni... :)
A fogyasztás így Marklar light tempóban meglepően jó! Nem tankoltam tele, de épp elkezdett folymatossan világítani az űzemanyag hiány lápácska. 18L -t rakatm rá. Ma ismét folyamatosra váltott a villogás és épp 226km-el mutatott többett a napi számláló. Nohh az pedig 8l körűl van ámm. ?
Ecsetelés elött:



Ecsetelés után:


S 10' múlva. :/




Nem kaptam elsőbbséget, s egy lányka megtámadott...:)
Nem mondok rá semmi roszat, mert senkinek semmi baja.
Minden roszban van valami jó. Segít a biztosító rendbe rakni...:/