Forum >> 155
Fairlane27-09-2011 23:33:03 // 117902
Te csak LÁBadozzál... :)
Marklar15527-09-2011 23:11:31 // 117901
...Én... :)))
Marklar15527-09-2011 23:10:32 // 117900
Azért ne húzd fel magad.
bmv forever... :)))))
bmv forever... :)))))
RoliQ427-09-2011 23:03:00 // 117899
én soha nem mondtam hogy SD hazudik:) csak hogy a többi autós nem versenyzett:D és elhiszem hogy sok autót ver a TS és lehet meglepetéseket okozni... és ügyesen vezetni is... de .... DE:) Itt Pesten nekem nincs Mátra:P De akkor elmesélném hogy az M2 -n régen motorosokat aláztam a kanyarban:D hogy most húzták e vagy sem nem tudom de elmentem mellettük... :D igaz egyenesben állva hagytak :) nah ki a kemény?:D
SD27-09-2011 22:58:43 // 117898
Na akkor mondok olyan esetet is hogy megnyugodjanak az olaszautós bőrbe bújt német autó fanok:)
Egyrészt a német pálya más ott egy 1.9 pdtdi is mást lép mint itthon... Azért mert nem a lerohadt összetört 300-ezret futott fosok mennek ott mint itthon.. Mert talán megkapnak minden szervízt, normális üzemanyagot. De ott ezek a bevásárló kocsik, mert egy normális audi a6-ban ott 3000-4000ccmma motor, és odq tényleg kevés már a jóindulat, nem itolsó sorban ott az autópályán van olyan emelkedő, amin itthon kézifékkel indulnátok:P
Az itthoni autóparkról és tulajdonosaikról megvan a véleményem, akik előbb vesznek neont meg spoilert, mint olajt meg vezérlést... Tisztelet a kivételnek... Meg a román kamionosoktól bugáznak dízelt stb.
A suzukis hülyegyerekek és egy olyan alfás közt pedig (aki 5-6 éve birtokolja ugyan azt az autót, és szó szerint megjárt már majdnem minden helyzetet vele) annyi a különbség hogy az egyik örül a hitelből vet fosának, és élvezi azt a pár hónapot ami jutott nek, töri, vagy viszi a bank:)
Én meg pontosan tudom melyek azok a helyzetek amikor nem kell keménykedni, mert kopp lehet a vége, és mikor van olyan hogy valaki okot is ad rá és még elég hülye is hozzá hohlgy rászaladjon:)
Egyrészt a német pálya más ott egy 1.9 pdtdi is mást lép mint itthon... Azért mert nem a lerohadt összetört 300-ezret futott fosok mennek ott mint itthon.. Mert talán megkapnak minden szervízt, normális üzemanyagot. De ott ezek a bevásárló kocsik, mert egy normális audi a6-ban ott 3000-4000ccmma motor, és odq tényleg kevés már a jóindulat, nem itolsó sorban ott az autópályán van olyan emelkedő, amin itthon kézifékkel indulnátok:P
Az itthoni autóparkról és tulajdonosaikról megvan a véleményem, akik előbb vesznek neont meg spoilert, mint olajt meg vezérlést... Tisztelet a kivételnek... Meg a román kamionosoktól bugáznak dízelt stb.
A suzukis hülyegyerekek és egy olyan alfás közt pedig (aki 5-6 éve birtokolja ugyan azt az autót, és szó szerint megjárt már majdnem minden helyzetet vele) annyi a különbség hogy az egyik örül a hitelből vet fosának, és élvezi azt a pár hónapot ami jutott nek, töri, vagy viszi a bank:)
Én meg pontosan tudom melyek azok a helyzetek amikor nem kell keménykedni, mert kopp lehet a vége, és mikor van olyan hogy valaki okot is ad rá és még elég hülye is hozzá hohlgy rászaladjon:)
RoliQ427-09-2011 22:52:56 // 117897
tény és való volt benne (az én bénaságom) 2 tized kb... de azt is számold hogy telepakolva és 18" kerekek nem a tapadásáról híres gumival:) arról már nem is beszélek hogy vissza van véve a nyomás 0,6 ra.. tehát sztem jó időt mentem:)
Longman27-09-2011 21:23:22 // 117896
Tudom, azzal nincs is gond, de sokat olvasgattam mostanában erről és tény hogy az igazi módszer a veszteség mérés.
pb_27-09-2011 21:17:23 // 117895
1 otthon Lvégzett kompressziómérés is sok mindent Lárul.
pb_27-09-2011 21:14:30 // 117894
Ahány katalógus annyiféle érték.) Amit nem értek, hogy az összkerkesé miért sokkal rosszabb. Az enyém + 970.))
Longman27-09-2011 20:47:06 // 117893
Háát, már nem emlékszem pontosan de,
igen, nem lesz jó a formája, mert fordítani kell a szivattyún ha jól emlékszem, + fentebb is lesz mint most.
igen, nem lesz jó a formája, mert fordítani kell a szivattyún ha jól emlékszem, + fentebb is lesz mint most.
G-Burt27-09-2011 20:36:36 // 117892
hála az égnek, bontok is egy sört:D
afri27-09-2011 20:34:53 // 117891
kösz, inkább kihagynám! :-)))
;-)
;-)
G-Burt27-09-2011 20:31:04 // 117890
nyomjam a komplett manualt is?:D:D
sprint8327-09-2011 20:17:51 // 117889
Az miért, nem fér el a régi?
Longman27-09-2011 20:15:54 // 117888
Azok maradhatnak..
Szervo csövekből kell majd új.. :S
Szervo csövekből kell majd új.. :S
sprint8327-09-2011 19:58:53 // 117887
A csövezés miatt kérdezem. Akkor maradhatnak a klíma csövek a helyükön ugye?
Longman27-09-2011 19:54:02 // 117886
Igen csak egy van benne!
afri27-09-2011 19:53:49 // 117885
ne kezd ... :-D
Longman27-09-2011 19:53:39 // 117884
Igen, némileg fordítva van de át lehet variálni.. Kicsit legózni kell ugyan, de semmi extra, megoldható.. Ha érdekel valamelyik terület, készíthetek róla fotókat.
G-Burt27-09-2011 19:51:25 // 117883
45/46ban 2 darab van, még a ts-ben is:)
sprint8327-09-2011 19:49:07 // 117882
Nekem mindegy mikkel gyorsulgat, de szerintem ez olyan dolog kicsit mint amikor a suzukisok próbálkoznak egy nagyobb erősebb autóval. Totál felesleges hülyeség. Háát mondott Ő már itt subarukat is meg hasonló nagyobb kaliberű autókat... Mindegy ezen nem veszünk össze:))
Inkább azt mond meg, hogy a 12V motorról át lehet-e pakolni mindent gond nélkül a 24V-re? (Klíma kompresszor, szervó, generátor) Ha jól emlékszem ott minden pont fordított helyen van a 164-ben?
Inkább azt mond meg, hogy a 12V motorról át lehet-e pakolni mindent gond nélkül a 24V-re? (Klíma kompresszor, szervó, generátor) Ha jól emlékszem ott minden pont fordított helyen van a 164-ben?
afri27-09-2011 19:44:13 // 117881
értem!! .. akkor jól gondoltam én!
anno' az 1.8asomnál se emléxem, hogy lett volna másik venti!
a hétvégén jönnének a klímáért, eladom a bordóból, és a csávó váltig állítja, hogy kettőnek kell lennie! :-))
de köszönöm a megerősítést NEKTEK!!!! :-)P
anno' az 1.8asomnál se emléxem, hogy lett volna másik venti!
a hétvégén jönnének a klímáért, eladom a bordóból, és a csávó váltig állítja, hogy kettőnek kell lennie! :-))
de köszönöm a megerősítést NEKTEK!!!! :-)P
Longman27-09-2011 19:43:14 // 117880
Az a baj, hogy rögtön 200+ lóerős autókra asszociáltok. Én most visszaolvastam hogy milyen autók is voltak ezek?
Audi (még ha az új is) A4 2.0 Tdi 140Le fogható, Passat 140Le TDi fogható, 320d fogható a 150Le-s változatig, régebbi A6 2.5 V6 Tdi hagyjuk már egy vicc..
Szóval a típustól nem kell hasraesni.. Meg azt sem szabad elfelejteni, mennyire agyonszabályzott, agyonnyomott motorok ezek, virtuális lóerők, jó nyomatékgörbével hogy a feeling meglegyen.
Senki nem állította hogy SD 200+ lovas kocsikat leckéztet meg, úgyhogy nem kell átesni a ló túloldalára, csak ennyit akartam..
Audi (még ha az új is) A4 2.0 Tdi 140Le fogható, Passat 140Le TDi fogható, 320d fogható a 150Le-s változatig, régebbi A6 2.5 V6 Tdi hagyjuk már egy vicc..
Szóval a típustól nem kell hasraesni.. Meg azt sem szabad elfelejteni, mennyire agyonszabályzott, agyonnyomott motorok ezek, virtuális lóerők, jó nyomatékgörbével hogy a feeling meglegyen.
Senki nem állította hogy SD 200+ lovas kocsikat leckéztet meg, úgyhogy nem kell átesni a ló túloldalára, csak ennyit akartam..
Buksi27-09-2011 19:27:09 // 117878
Azóta már beszéltem vele megint! Lesz ott még flexelés! ;-)))))
Buksi27-09-2011 19:26:26 // 117877
Gondoltam erre is, de sajna nincs minta! :-(
Azért lassan már összevadászom a csöveket! ;-)
A többi cucc meg már bent figyel az autóban! Mármint be is vannak szerelve! :-)
Azért lassan már összevadászom a csöveket! ;-)
A többi cucc meg már bent figyel az autóban! Mármint be is vannak szerelve! :-)
sprint8327-09-2011 19:08:48 // 117876
...nemsokkal utána....
sprint8327-09-2011 19:07:58 // 117875
Nincs külön venti. Ha bekapcsolod a klímát akkor kell indulni a ventinek is nemsokkal az 1es fokozattal.
G-Burt27-09-2011 19:06:29 // 117874
Nálam egy hűtőventi van, a boxerben kettő volt:) Viszont a klímásokban ha jól tudom van egy olyan fokozat, ami csak akkor kapcsolja az egyszem ventit, amikor a klíma be van kapcsolva.
sprint8327-09-2011 18:59:34 // 117873
Csak szerintem amiket szokott emlegetni autókat, ha komolyan odalépnek neki akkor esélytelen. Meg mondjuk a Te 3 literesedet is simán meg lehet fogni egy újabb akár német vagy tök mindegy milyen de teszem azt 2.5 dízellel. Nem kell azért annyira túl misztifikálni a dolgokat. El kell ismerni, hogy attól, hogy nem tettszik más márkájú autó tudnak azok is szépen menni. Az egy dolog, hogy nem akarnak... Gyorsultam már én is 2.5 tdi A6-tal és papíron nem volt sokkal erősebb mégsem bírtam vele. Meg őszintén megvallva nem tudom, hogy hogy megy egy sima 8V TS, de abból kiindulva, hogy az enyém papíron erősebb, nyomatékosabb és mondjuk úgy hozza a gyári értékeket mérésügyileg mégsem "valami erőgép". Legalább is én nem érzem annak. Oké, hogy megy, de pl. a Sprint röhögve ott hagyja, jó 100 fölött már nem de alatta semmi esélye a V6nak. Jó persze ha jól használod ki az autót lehet érdekes dolgokat csinálni vele. De azt nem értem, hogy egy 144 lovas autó, hogy ellenfél egy 200+ lovasnak...Hülyeség is bepróbálkozni, lehetnek akármilyen körülmények akkor is esélytelen.
Ez kicsit olyan dolog mint a múltkor az 1.6 Astra próbálkozott a lámpánál és csak mosolyogtam rajta amikor visító kerekekkel elindul én meg szép nyugodtan a másik sávba. Felesleges dolog ilyenekkel foglalkozni.
Én pont ezért nagyon ritkán szoktam belemenni ilyen játékba. Pont ahogy írod, fent a hegyekbe, vagy akár egy alsóbb rendű de jó kanyargós úton több élvezet van mint mondjuk abban , hogy húúú ez a bmw 5valami és lenyomtam. Pont ezért élveztem a múltkor a kis Mátrás keringőt:)) Nekem többet ér mint egy gyorsulásin nyomni a gázt és egyenesen menni, olyat "bárki" tudhat.
Ha tehetném egyszer azért elmennék pályára kipróbálni, biztos nagy élvezet lehet.
Ez kicsit olyan dolog mint a múltkor az 1.6 Astra próbálkozott a lámpánál és csak mosolyogtam rajta amikor visító kerekekkel elindul én meg szép nyugodtan a másik sávba. Felesleges dolog ilyenekkel foglalkozni.
Én pont ezért nagyon ritkán szoktam belemenni ilyen játékba. Pont ahogy írod, fent a hegyekbe, vagy akár egy alsóbb rendű de jó kanyargós úton több élvezet van mint mondjuk abban , hogy húúú ez a bmw 5valami és lenyomtam. Pont ezért élveztem a múltkor a kis Mátrás keringőt:)) Nekem többet ér mint egy gyorsulásin nyomni a gázt és egyenesen menni, olyat "bárki" tudhat.
Ha tehetném egyszer azért elmennék pályára kipróbálni, biztos nagy élvezet lehet.
afri27-09-2011 18:58:14 // 117872
KLÍMÁSOK !!!
kérdés:
:-)
a klímahűtőhöz van külön ventilátor, vagy csak van maga a sima hűtőventilátor a hűtő után és kész???
kérdés:
:-)
a klímahűtőhöz van külön ventilátor, vagy csak van maga a sima hűtőventilátor a hűtő után és kész???
Tentacle27-09-2011 16:59:42 // 117871
A 137LE-s az 8.1, a 132LE-s katalizátoros az 8.3. Nekem a forgalmiba 1040kg volt írva, pedig csak fwd volt, nem P4. Persze mint tudjuk a forgalmi nem mérvadó :)
süsnye27-09-2011 16:52:15 // 117870
azt sztem senki nem állította, hogy SD hazudna :) és egyetértek azzal is, h öreg alfa, nem roncs alfa :)
én csak annyit fűznék hozzá, h itt kint a németeknél napi kb 80km-t megyek autópályán és más pozicíóban érzem magam, mint otthon. :) Azért keményet tudnak ám lépni olyan autók, amiket SD otthon lenyom... :)
Igaz, én nem racsingolok, jellemzően max 140et megyek, ha nem sietek (láttam már pár csúnya balesetet következményt, amik mondhtani kicsit kijózantottak, de ez mondjuk más téma)
én csak annyit fűznék hozzá, h itt kint a németeknél napi kb 80km-t megyek autópályán és más pozicíóban érzem magam, mint otthon. :) Azért keményet tudnak ám lépni olyan autók, amiket SD otthon lenyom... :)
Igaz, én nem racsingolok, jellemzően max 140et megyek, ha nem sietek (láttam már pár csúnya balesetet következményt, amik mondhtani kicsit kijózantottak, de ez mondjuk más téma)
Marklar15527-09-2011 16:50:42 // 117869
Longman27-09-2011 16:37:42 // 117868
Igen, ebből kiindulva mondjuk a teljesítmény és súly összehasonlítgatás sem ér semmit sem, mert arról sem számolt be még senki itt, hogy elment volna akár egy súly, még inkább egy teljesítménymérésre 10.000 Ft-ért és akkor kiderül pontosan mennyi az annyi..
Engem pl. baromira érdekelt mindig is, és ha megmarad az autóm és elkészül újra valamennyire, az lesz a második dolgom, végre leméretni. Dehát csak Bp-n van ilyen.
Persze összekötve előtte a "Boschtechnikusnál" egy kompresszió nyomásveszteség méréssel..
Mert szép-szép a 211, 206, 19x Le, de vajon megvan az még?
Engem pl. baromira érdekelt mindig is, és ha megmarad az autóm és elkészül újra valamennyire, az lesz a második dolgom, végre leméretni. Dehát csak Bp-n van ilyen.
Persze összekötve előtte a "Boschtechnikusnál" egy kompresszió nyomásveszteség méréssel..
Mert szép-szép a 211, 206, 19x Le, de vajon megvan az még?
Fairlane27-09-2011 16:18:31 // 117867
Egyetértek...
Longman27-09-2011 15:42:14 // 117866
Hmmmmm, egy kicsit felhúzódtam, mert hát azt nem lehet állítani hogy SD hazudna.. szóval nem kell annyira flancolni..
Mert mondhatjuk úgy is, lehet hogy ő mer, és nyer.. Biztos a technikában, és tudja, mikor mit tud az autója..
Lehet ezekkel a nagy gépekkel már csak igazán nagy gépet tekintetek ellenfélnek, vagy csak nem mertek nehogy tönkremenjen a kényes technika...?
Lehet itt MV6-os Kadett kombikról beszélni, de olyannal hol találkozol? Max a reptéren! Az meg kit érdekel? A 37-esen, vagy a Bükkben, vagy bármilyen életszerű körülmény között szart sem érne.. Rajta is kell maradni az úton.
Mért nem hallok olyan történeteket hogy de jót autóztam a Mátrában, miket hagytam ott, stb, stb?? Érdekes ilyet nem mesél senki.. hmm. Csak SD.
Súly, meg adatok, meg egyéb. Hagyjuk már. Országúton, autópályán, igen sok erős autónak ellenfele egy 2.0 155.. Nekem a 16V volt, olyan de olyan jókat lehetett vele autózni.. Pályán is fel tudott bosszantani sok modern dízelt.. Országúton meg sokminden történhet, ha ügyes az ember.
Mert mondhatjuk úgy is, lehet hogy ő mer, és nyer.. Biztos a technikában, és tudja, mikor mit tud az autója..
Lehet ezekkel a nagy gépekkel már csak igazán nagy gépet tekintetek ellenfélnek, vagy csak nem mertek nehogy tönkremenjen a kényes technika...?
Lehet itt MV6-os Kadett kombikról beszélni, de olyannal hol találkozol? Max a reptéren! Az meg kit érdekel? A 37-esen, vagy a Bükkben, vagy bármilyen életszerű körülmény között szart sem érne.. Rajta is kell maradni az úton.
Mért nem hallok olyan történeteket hogy de jót autóztam a Mátrában, miket hagytam ott, stb, stb?? Érdekes ilyet nem mesél senki.. hmm. Csak SD.
Súly, meg adatok, meg egyéb. Hagyjuk már. Országúton, autópályán, igen sok erős autónak ellenfele egy 2.0 155.. Nekem a 16V volt, olyan de olyan jókat lehetett vele autózni.. Pályán is fel tudott bosszantani sok modern dízelt.. Országúton meg sokminden történhet, ha ügyes az ember.
pb_27-09-2011 15:32:55 // 117865
Nem is csodálom, hogy hiányzik még 1 kis Rő.)) Az a 15,9 nem számít acélos időnek 1 2.0 turbotól.
pb_27-09-2011 15:25:51 // 117864
A 8.1 inkább 8.3, 8.4, ez lemaradt.
pb_27-09-2011 15:24:35 // 117863
Adj még hozzá 1 összkereket, úgy az igazi.))) Amúgy a 4x2 16v csak 1t.
Tentacle27-09-2011 15:17:37 // 117862
A 33 1.7 16V 137LE, 1040kg, 0-100km/h 8.1s gyári adat szerint ... Na amellett a suzukik nem húztak el a lámpánál, szerettem is nagyon :) Persze a pályán úgy érzem jobban megy a 155, de lehet, hogy csak csalóka az érzés :)
NaTo27-09-2011 14:40:21 // 117860
de közel se olyan nehéz, mint egy V6 :)
G-Burt27-09-2011 14:37:56 // 117859
Szerintem a 8v ts elég nyomatékos, sokkal jobb, mint a 16v, egyenletesebben adja le majdnem ugyanazt a nyomatékot, alul erősebbnek is érződik mint a 16v:)
NaTo27-09-2011 14:23:18 // 117858
Nehezek. Az biztos.
T.a.m.a.s.27-09-2011 13:32:39 // 117857
Nehezek és nyomatékszegények...:'(
(kivételek a dieselek!)
(kivételek a dieselek!)
T.a.m.a.s.27-09-2011 13:30:17 // 117856
Lacházán is mellém állt egy B corsa, 1.4 van ráírva..hát akkor ez meg lesz simán (gondoltam magamba), röhögve ott hagyott, 13.9-et ment. Visszafele kérdem tőle mi a f@sz van benne: egy 2.0 16V 150LE!!xD
RoliQ427-09-2011 13:27:30 // 117855
az összes alfa nehéz:) egy 145 ös 1200 kg felett van ... pedig nem egy nagy autó ... ha 1 tonna lenne hmmmm 1 tonna 150 lóerő:) és még meg se piszkálta senki:)
RoliQ427-09-2011 13:24:28 // 117854
engem is vert meg már II es golf pdtdi motorral megpiszkálva volt olyan 150-160lóerő és 850kiló ... nem is kérdéses... hogy elment:D mondjuk lehet behoztam volna ha van még 200m ... de ez nem "ha" kérdése:) mind1 féktávon megvertem:D és érhetik az embereket meglepetések.... amikor szakadt kocka kadett (kombi) ott figyel a MV6 motor + kicsi piszkálás + nitro:) vagy amikor egy manta a kb 130 lóerejével megver:D de az sincs 900 kiló , hátsókerék sperr :D
G-Burt27-09-2011 13:15:06 // 117853
Bizony, h nem rossz a 2.0 ts. Egy nagy baja van, márpedig az, h nehéz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
620
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?