Forum >> 155

Thomika05-01-2012 23:42:44 // 120310
Az jó lenne, köszönöm! :) Az a gond, hogy nem tudom, mit kéne keresni. A kép talán segít.
Marklar15505-01-2012 23:42:29 // 120309
Thomika05-01-2012 23:40:44 // 120308
Fogalmam sincs.. a bordóban ilyen nem volt...
Marklar15505-01-2012 23:36:34 // 120307
Nem rég téma volt a műszerfal alatti test...
Egy friss kép.
J1 nél nem találtam.
Ez a műszerfal párna alatti merevítő felfogatásánál van...
Marklar15505-01-2012 23:33:00 // 120306
Szerintem a tamponos:))
Marklar15505-01-2012 23:29:24 // 120305
Más, mint a 8V
Ha 1x kiérsz, akkor megnézzük :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 23:14:43 // 120304
Ezek közül melyik vagy? :-)
Fairlane05-01-2012 23:11:08 // 120303
Fairlane05-01-2012 23:02:55 // 120301
Pár éve pucultam már, akkor már láttam utána, hogy addig nem láttam... :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:41:31 // 120300
A búrán is sok a xar belülről. Ha kész lesz, akkor látni is fogod, hogy nem látsz. :-)

Szegénynek el vannak tervezve a fényszórói. Talán egy újrafoncsorozás segítene.
Fairlane05-01-2012 22:34:57 // 120299
Jaja, a lencsét célzom meg elsősorban...
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:30:24 // 120298
Az akkutálca először csiszolópapírt kapott, majd zsírtalanító folyadékot. Aztán rozsdagátló alapozót, vegűl fényes fekete festéket. Semmi extra csak fekete.

A lámpának a foncsorjával vigyázz. Nekem is meg van sérülve egy helyen. Clinnel próbáld egy olyan helyen, ami nem vesz részt a fénnyaláb irányításán. Ott ki kis helyen. Ha leszedi a foncsort, akkor csak mosogatószeres víz. Szedd majd ki a vetítőlencsét, az is kapjon clint.
Fairlane05-01-2012 22:23:59 // 120297
Az akkutálca jó lett... Milyen festékkel is kenyed?

Én a lámpákat fogom szétkapni, kipuculni a hétvégén, mert ma sötétben az esőben a nulláson majdnem ki kellett lógatnom a kezem és a felezővonalat taperolni, hogy tudjam melyik sávban is vagyok :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:09:52 // 120296
Hali!

Ténykedés: kicseréltem a folyós kuplung munkahengert. Illetve félig cseréltem csak ki, mert nem volt 7-es kulcsom a légtelenítéshez. :-(

Ráadásul elfogyott az 5.1-es fékfolyadék, így az is kellett. Most az akksi a váltón van, az akkutálca meg a pincében. Kimértem a trafókat, teljesen jó állapotban vannak.
A tegnap beáztatott hővédő lemezek így festettek:


Megtisztítva meg így:


Ezt valószínűleg nem fogom lefújni. Új lesz belőle. Lehet, hogy gyári...

Nekiestem az akksitálcának:

TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 21:58:51 // 120295
Van valami gomba neked az olajkarter hátsó nyúlványának a tetején. Annak köze vana visszajelződhöz.
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 21:57:26 // 120294
Jó ötlet! Odaadni nem is akartam az enyémet. Igaz, hogy kísérleti darab. Ha xar lesz, akkor még mindig le lehet szedni róla a fát és másikat felragasztani.

Esetleg ott van Alfaatesz. Ő műbútorasztalos asszem. Frankón vágná a témát. :-D

Ha kell segíteni csak szólj. Citromos sörért mindent. :-)
Fairlane05-01-2012 21:39:20 // 120293
Én is úgy tudom... de akkor ennek mi köze a pálca hosszához? :)
G-Burt05-01-2012 21:03:49 // 120292
Ártani nem árthat, bár én akkor csinálnám, ha a főtengely is köszörülve lesz, igazán értelme szerintem úgy van a dolognak
G-Burt05-01-2012 21:00:17 // 120291
kis külön gombás a cucc
afri05-01-2012 20:47:37 // 120290
nálam a V6nál is hasonló (volt) a problematika! :-/
a középső konzolon állandóan égett az "olajos" visszajelző, mint akiben nincs olaj!
DE ... miután szétborítottam a blokkot, akkor láttam meg, hogy ami beleér az olajteknőbe egy kis pálcikaszerű izé (ami gondolom nézi az olajszintet), na annak a vége el van törve! :-(
én ezt gyanítanám, hogy ez a hibája ... legalábbis az enyémen!
a tiéden sem ártana megnézni ezt a kis bizgentyűt!
holnap tolok róla képet, hogy is néz ki ez a kis szar!
Joecee05-01-2012 20:42:30 // 120289
Megcáfollak.
A kannában marad mindig 2-3 deci tankoláskor, azt szoktam kicibálni amikor begyújtok a kazánba, és hát mit mondjak, nem nagyon kell imádkozni, hogy égjen.
Való igaz, hogy nem úgy lobban mint a benzin, de azért nem rossz.
belus15505-01-2012 20:17:18 // 120288
Rajtam is tudnál segíteni?Szükségem lenne 2.0 turbo-hoz hajtó ill nyugvócsapágyra alapméretben.
Fairlane05-01-2012 20:09:52 // 120287
Visszajelzős pálca? :O
Nem külön kis gombája van annak a visszajelzőnek?
Thomika05-01-2012 19:10:21 // 120286
Ha megmondod, mi az a vonalba fúrás, mondok érveket és ellenérveket is ! :)))
Thomika05-01-2012 19:04:30 // 120285
Egy darabig elleszel vele, mire begyújtod a gázolajat! :P Nem olyan könnyű gyufával vagy gyújtóval sem!
Thomika05-01-2012 19:01:22 // 120284
Ezt cáfolnám... nekem semmi gondom vele.
Thomika05-01-2012 19:00:23 // 120283
Ha már pálca...a 16V-hez milyen való gyárilag? Ami nekem van, baromi rövid.. és folyton ég az olajvisszajelzőm a középső konzolon. Nem tudom miért? Elképzelhető, hogy nem visszajelzős a nívó pálca?
Thomika05-01-2012 18:57:39 // 120282
Ezért döntöttem úgy, hogy marad ez a felállás :)
Thomika05-01-2012 18:56:22 // 120281
Uff :P No én pont ezen megfontolásból nem hajoltam fölé, és persze igyekeztem a többet ésszel mint erővel című műsor alapján dolgozni..bejött :)
Thomika05-01-2012 18:54:05 // 120280
Nem terveztem, hogy lenyúlom Tőled! Majd szerzek másik alapanyagot, és megcsináljuk valamikor tavasszal! :)
afri05-01-2012 17:32:37 // 120279
találtam a szakálmetálnál támcsapágyat ... :-))
Tentacle05-01-2012 14:13:10 // 120278
Amúgy most direkt megnéztem, és mindenféle csapágy van készleten szinte mindenféle méretben :)
Tentacle05-01-2012 14:09:23 // 120277
Mert a TS 8V egy jó motor, nem kell javítani :)
belus15505-01-2012 13:38:35 // 120276
Srácok!Vonalba fúrással kapcsolatba van valakinek tapasztalata?Érvek-ellenérvek?!
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:49:41 // 120275
Jó neked! Én viszont nem. :-(
Aztán a lakásunktól 300m-re van egy kis olaszautós-alkatrészes. Ő rendelt gyárit és 3 nap alatt megjött. :-)
G-Burt05-01-2012 11:33:11 // 120274
Én csak náluk találtam hajtókarcsapágyat
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:10:01 // 120273
Azt tudom, hogy a TS 8v-hez nincs semmijük. Amikor felújítottam a motoromat, akkor ők voltak az elsők, akiket megkérdeztem.
Fairlane05-01-2012 10:15:32 // 120272
Jaj, emlékszem, neked van olyan mindig nyirkos tapadókorongos gyíktenyered, ugye? :DDD
Tentacle05-01-2012 08:37:24 // 120271
Hozzánk érkezik hamarosan KING csapágy. Amúgy ha motorhoz kell cucc, érdemes megnézni a Szakál-Met-Al-nál, merthogy Magyarországon a legnagyobb motorikus alkatrész forgalmazó.
Buksi05-01-2012 00:15:41 // 120270
Az enyém nem csúszik! ;-))
Buksi05-01-2012 00:12:38 // 120269
Hijjnye... :-)))
Fairlane04-01-2012 23:34:18 // 120268
És szerinted van rajta egy kis hologramos matrica, hogy "IHI RHB5 VL4"? :)
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:40:10 // 120267
Inkább Windóz NT (neander technology). Az egy ütemű: csak szívás.. :-D
Joecee04-01-2012 22:38:32 // 120266
Ha nem lesz más, bepofátlankodok a helyi TSZ egyik garázsába, ahol van akna, és alulról megnézem.
De azért köszönöm a tanácsot.
Linux kell rá. Akkor utána még olajat sem kell bele önteni...
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:35:21 // 120265
Bedugod a fényképezőgépet valahol és markóval nekiállsz kattintgatni. Valahogy csak lesz jó kép.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:34:24 // 120264
Ennyire nem emlékszem. Az a bibi, hogy már kellett szétszednem 1.9 TD-t de a turbóra nem igazán emlékszem.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:32:50 // 120263
Szedd le a motorról az XP-t, és tégy rá egy DOS 6.22-t. Akkor már nem fog füstölni és a világ végéig elketyeg.
Joecee04-01-2012 22:31:27 // 120262
Az a baj, hogy a leömlő alatt van, abszolút nem lehet látni felülről, még csak egy részét sem.
Joecee04-01-2012 22:30:00 // 120261
Én is szakember vagyok.
Csak IT-s.
Az nem lesz jó, mi? :)

Holnap veszek 60 liter gázolajat okosban.
Ha rossz kedvemben leszek, nem beleöntöm, hanem rá. És közben majd sütök szalonnát.
Télen még sosem próbáltam...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.