Az akkutálca először csiszolópapírt kapott, majd zsírtalanító folyadékot. Aztán rozsdagátló alapozót, vegűl fényes fekete festéket. Semmi extra csak fekete.
A lámpának a foncsorjával vigyázz. Nekem is meg van sérülve egy helyen. Clinnel próbáld egy olyan helyen, ami nem vesz részt a fénnyaláb irányításán. Ott ki kis helyen. Ha leszedi a foncsort, akkor csak mosogatószeres víz. Szedd majd ki a vetítőlencsét, az is kapjon clint.
Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:30:24 // 120298
Fairlane05-01-2012 22:23:59 // 120297
Az akkutálca jó lett... Milyen festékkel is kenyed?
Én a lámpákat fogom szétkapni, kipuculni a hétvégén, mert ma sötétben az esőben a nulláson majdnem ki kellett lógatnom a kezem és a felezővonalat taperolni, hogy tudjam melyik sávban is vagyok :)
Én a lámpákat fogom szétkapni, kipuculni a hétvégén, mert ma sötétben az esőben a nulláson majdnem ki kellett lógatnom a kezem és a felezővonalat taperolni, hogy tudjam melyik sávban is vagyok :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:09:52 // 120296
Hali!
Ténykedés: kicseréltem a folyós kuplung munkahengert. Illetve félig cseréltem csak ki, mert nem volt 7-es kulcsom a légtelenítéshez. :-(
Ráadásul elfogyott az 5.1-es fékfolyadék, így az is kellett. Most az akksi a váltón van, az akkutálca meg a pincében. Kimértem a trafókat, teljesen jó állapotban vannak.
A tegnap beáztatott hővédő lemezek így festettek:

Megtisztítva meg így:

Ezt valószínűleg nem fogom lefújni. Új lesz belőle. Lehet, hogy gyári...
Nekiestem az akksitálcának:

Ténykedés: kicseréltem a folyós kuplung munkahengert. Illetve félig cseréltem csak ki, mert nem volt 7-es kulcsom a légtelenítéshez. :-(
Ráadásul elfogyott az 5.1-es fékfolyadék, így az is kellett. Most az akksi a váltón van, az akkutálca meg a pincében. Kimértem a trafókat, teljesen jó állapotban vannak.
A tegnap beáztatott hővédő lemezek így festettek:

Megtisztítva meg így:


Ezt valószínűleg nem fogom lefújni. Új lesz belőle. Lehet, hogy gyári...
Nekiestem az akksitálcának:


TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 21:58:51 // 120295
Van valami gomba neked az olajkarter hátsó nyúlványának a tetején. Annak köze vana visszajelződhöz.
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 21:57:26 // 120294
Jó ötlet! Odaadni nem is akartam az enyémet. Igaz, hogy kísérleti darab. Ha xar lesz, akkor még mindig le lehet szedni róla a fát és másikat felragasztani.
Esetleg ott van Alfaatesz. Ő műbútorasztalos asszem. Frankón vágná a témát. :-D
Ha kell segíteni csak szólj. Citromos sörért mindent. :-)
Esetleg ott van Alfaatesz. Ő műbútorasztalos asszem. Frankón vágná a témát. :-D
Ha kell segíteni csak szólj. Citromos sörért mindent. :-)
Fairlane05-01-2012 21:39:20 // 120293
Én is úgy tudom... de akkor ennek mi köze a pálca hosszához? :)
G-Burt05-01-2012 21:03:49 // 120292
Ártani nem árthat, bár én akkor csinálnám, ha a főtengely is köszörülve lesz, igazán értelme szerintem úgy van a dolognak
G-Burt05-01-2012 21:00:17 // 120291
kis külön gombás a cucc
afri05-01-2012 20:47:37 // 120290
nálam a V6nál is hasonló (volt) a problematika! :-/
a középső konzolon állandóan égett az "olajos" visszajelző, mint akiben nincs olaj!
DE ... miután szétborítottam a blokkot, akkor láttam meg, hogy ami beleér az olajteknőbe egy kis pálcikaszerű izé (ami gondolom nézi az olajszintet), na annak a vége el van törve! :-(
én ezt gyanítanám, hogy ez a hibája ... legalábbis az enyémen!
a tiéden sem ártana megnézni ezt a kis bizgentyűt!
holnap tolok róla képet, hogy is néz ki ez a kis szar!
a középső konzolon állandóan égett az "olajos" visszajelző, mint akiben nincs olaj!
DE ... miután szétborítottam a blokkot, akkor láttam meg, hogy ami beleér az olajteknőbe egy kis pálcikaszerű izé (ami gondolom nézi az olajszintet), na annak a vége el van törve! :-(
én ezt gyanítanám, hogy ez a hibája ... legalábbis az enyémen!
a tiéden sem ártana megnézni ezt a kis bizgentyűt!
holnap tolok róla képet, hogy is néz ki ez a kis szar!
Joecee05-01-2012 20:42:30 // 120289
Megcáfollak.
A kannában marad mindig 2-3 deci tankoláskor, azt szoktam kicibálni amikor begyújtok a kazánba, és hát mit mondjak, nem nagyon kell imádkozni, hogy égjen.
Való igaz, hogy nem úgy lobban mint a benzin, de azért nem rossz.
A kannában marad mindig 2-3 deci tankoláskor, azt szoktam kicibálni amikor begyújtok a kazánba, és hát mit mondjak, nem nagyon kell imádkozni, hogy égjen.
Való igaz, hogy nem úgy lobban mint a benzin, de azért nem rossz.
belus15505-01-2012 20:17:18 // 120288
Rajtam is tudnál segíteni?Szükségem lenne 2.0 turbo-hoz hajtó ill nyugvócsapágyra alapméretben.
Fairlane05-01-2012 20:09:52 // 120287
Visszajelzős pálca? :O
Nem külön kis gombája van annak a visszajelzőnek?
Nem külön kis gombája van annak a visszajelzőnek?
Thomika05-01-2012 19:10:21 // 120286
Ha megmondod, mi az a vonalba fúrás, mondok érveket és ellenérveket is ! :)))
Thomika05-01-2012 19:04:30 // 120285
Egy darabig elleszel vele, mire begyújtod a gázolajat! :P Nem olyan könnyű gyufával vagy gyújtóval sem!
Thomika05-01-2012 19:01:22 // 120284
Ezt cáfolnám... nekem semmi gondom vele.
Thomika05-01-2012 19:00:23 // 120283
Ha már pálca...a 16V-hez milyen való gyárilag? Ami nekem van, baromi rövid.. és folyton ég az olajvisszajelzőm a középső konzolon. Nem tudom miért? Elképzelhető, hogy nem visszajelzős a nívó pálca?
Thomika05-01-2012 18:57:39 // 120282
Ezért döntöttem úgy, hogy marad ez a felállás :)
Thomika05-01-2012 18:56:22 // 120281
Uff :P No én pont ezen megfontolásból nem hajoltam fölé, és persze igyekeztem a többet ésszel mint erővel című műsor alapján dolgozni..bejött :)
Thomika05-01-2012 18:54:05 // 120280
Nem terveztem, hogy lenyúlom Tőled! Majd szerzek másik alapanyagot, és megcsináljuk valamikor tavasszal! :)
afri05-01-2012 17:32:37 // 120279
találtam a szakálmetálnál támcsapágyat ... :-))
Tentacle05-01-2012 14:13:10 // 120278
Amúgy most direkt megnéztem, és mindenféle csapágy van készleten szinte mindenféle méretben :)
Tentacle05-01-2012 14:09:23 // 120277
Mert a TS 8V egy jó motor, nem kell javítani :)
belus15505-01-2012 13:38:35 // 120276
Srácok!Vonalba fúrással kapcsolatba van valakinek tapasztalata?Érvek-ellenérvek?!
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:49:41 // 120275
Jó neked! Én viszont nem. :-(
Aztán a lakásunktól 300m-re van egy kis olaszautós-alkatrészes. Ő rendelt gyárit és 3 nap alatt megjött. :-)
Aztán a lakásunktól 300m-re van egy kis olaszautós-alkatrészes. Ő rendelt gyárit és 3 nap alatt megjött. :-)
G-Burt05-01-2012 11:33:11 // 120274
Én csak náluk találtam hajtókarcsapágyat
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:10:01 // 120273
Azt tudom, hogy a TS 8v-hez nincs semmijük. Amikor felújítottam a motoromat, akkor ők voltak az elsők, akiket megkérdeztem.
Fairlane05-01-2012 10:15:32 // 120272
Jaj, emlékszem, neked van olyan mindig nyirkos tapadókorongos gyíktenyered, ugye? :DDD
Tentacle05-01-2012 08:37:24 // 120271
Hozzánk érkezik hamarosan KING csapágy. Amúgy ha motorhoz kell cucc, érdemes megnézni a Szakál-Met-Al-nál, merthogy Magyarországon a legnagyobb motorikus alkatrész forgalmazó.
Buksi05-01-2012 00:15:41 // 120270
Az enyém nem csúszik! ;-))
Fairlane04-01-2012 23:34:18 // 120268
És szerinted van rajta egy kis hologramos matrica, hogy "IHI RHB5 VL4"? :)
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:40:10 // 120267
Inkább Windóz NT (neander technology). Az egy ütemű: csak szívás.. :-D
Joecee04-01-2012 22:38:32 // 120266
Ha nem lesz más, bepofátlankodok a helyi TSZ egyik garázsába, ahol van akna, és alulról megnézem.
De azért köszönöm a tanácsot.
Linux kell rá. Akkor utána még olajat sem kell bele önteni...
De azért köszönöm a tanácsot.
Linux kell rá. Akkor utána még olajat sem kell bele önteni...
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:35:21 // 120265
Bedugod a fényképezőgépet valahol és markóval nekiállsz kattintgatni. Valahogy csak lesz jó kép.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:34:24 // 120264
Ennyire nem emlékszem. Az a bibi, hogy már kellett szétszednem 1.9 TD-t de a turbóra nem igazán emlékszem.
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:32:50 // 120263
Szedd le a motorról az XP-t, és tégy rá egy DOS 6.22-t. Akkor már nem fog füstölni és a világ végéig elketyeg.
Joecee04-01-2012 22:31:27 // 120262
Az a baj, hogy a leömlő alatt van, abszolút nem lehet látni felülről, még csak egy részét sem.
Joecee04-01-2012 22:30:00 // 120261
Én is szakember vagyok.
Csak IT-s.
Az nem lesz jó, mi? :)
Holnap veszek 60 liter gázolajat okosban.
Ha rossz kedvemben leszek, nem beleöntöm, hanem rá. És közben majd sütök szalonnát.
Télen még sosem próbáltam...
Csak IT-s.
Az nem lesz jó, mi? :)
Holnap veszek 60 liter gázolajat okosban.
Ha rossz kedvemben leszek, nem beleöntöm, hanem rá. És közben majd sütök szalonnát.
Télen még sosem próbáltam...
Marklar15504-01-2012 22:28:59 // 120260
Tükör reflexes gép nem jó? :-P
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:27:35 // 120259
Oldalról lehetne megnézni. A légszűrő felöl. Lehet, hogy ki kell venni a légszűrőház tetejét és kell egy tükör is. Vagy egy digit fényképezőgéppel csinálj fotót.
Marklar15504-01-2012 22:26:26 // 120258
Aki nap mint nap lát ilyet, az biztos látja felülről is. Illik szakemberre bízni. Új tömítéssel... :)
Marklar15504-01-2012 22:22:44 // 120257
Fenéket csúszik:)
De, ha nem tetszik, meg kell smirglizni...
De, ha nem tetszik, meg kell smirglizni...
Joecee04-01-2012 22:21:45 // 120256
Az okés, csak nem tudom hogy a jelenlegi milyen típusú. Lebontani meg megint grízes, mert sem tapasztalatom hozzá, sem egy akna, vagy csápos, ahonnan hozzá lehetne férni, hogy legalább a típusát le tudjam olvasni. Egyáltalán, alulról meg lehet azt nézni szted?
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:20:53 // 120255
Ott volt a belső visszapillantód. Miért nem ott nézted? :-)
Marklar15504-01-2012 22:20:08 // 120254
Jobb, mint ha a kislábújjadra esik egy generátor? :)))
Fairlane04-01-2012 22:19:39 // 120253
Kár, hogy nem láttam! :-DDD :P
Fairlane04-01-2012 22:19:22 // 120252
Csak csúszik...
Marklar15504-01-2012 22:18:29 // 120251
8/16V TS é biztos van. De úgy rémlik, hogy a 2,5 TD é is meg van még...
Marklar15504-01-2012 22:16:34 // 120250
A gyári fa váltógombnak tökk jó a fogása! ;)
A fa kormány is jó fogású és kényelmes méretű
A fa kormány is jó fogású és kényelmes méretű
TSiga ( I am the TSIG)04-01-2012 22:15:59 // 120249
Kár, hogy nem láttam! :-DDD
Viszont én is :-(
Viszont én is :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
672
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?