Nem rég téma volt a műszerfal alatti test...
Egy friss kép.
J1 nél nem találtam.
Ez a műszerfal párna alatti merevítő felfogatásánál van...


Más, mint a 8V
Ha 1x kiérsz, akkor megnézzük :)
Ezek közül melyik vagy? :-)
Pár éve pucultam már, akkor már láttam utána, hogy addig nem láttam... :)
A búrán is sok a xar belülről. Ha kész lesz, akkor látni is fogod, hogy nem látsz. :-)
Szegénynek el vannak tervezve a fényszórói. Talán egy újrafoncsorozás segítene.
Jaja, a lencsét célzom meg elsősorban...
Az akkutálca először csiszolópapírt kapott, majd zsírtalanító folyadékot. Aztán rozsdagátló alapozót, vegűl fényes fekete festéket. Semmi extra csak fekete.
A lámpának a foncsorjával vigyázz. Nekem is meg van sérülve egy helyen. Clinnel próbáld egy olyan helyen, ami nem vesz részt a fénnyaláb irányításán. Ott ki kis helyen. Ha leszedi a foncsort, akkor csak mosogatószeres víz. Szedd majd ki a vetítőlencsét, az is kapjon clint.
Az akkutálca jó lett... Milyen festékkel is kenyed?
Én a lámpákat fogom szétkapni, kipuculni a hétvégén, mert ma sötétben az esőben a nulláson majdnem ki kellett lógatnom a kezem és a felezővonalat taperolni, hogy tudjam melyik sávban is vagyok :)
Hali!
Ténykedés: kicseréltem a folyós kuplung munkahengert. Illetve félig cseréltem csak ki, mert nem volt 7-es kulcsom a légtelenítéshez. :-(
Ráadásul elfogyott az 5.1-es fékfolyadék, így az is kellett. Most az akksi a váltón van, az akkutálca meg a pincében. Kimértem a trafókat, teljesen jó állapotban vannak.
A tegnap beáztatott hővédő lemezek így festettek:
Megtisztítva meg így:
Ezt valószínűleg nem fogom lefújni. Új lesz belőle. Lehet, hogy gyári...
Nekiestem az akksitálcának:

Van valami gomba neked az olajkarter hátsó nyúlványának a tetején. Annak köze vana visszajelződhöz.
Jó ötlet! Odaadni nem is akartam az enyémet. Igaz, hogy kísérleti darab. Ha xar lesz, akkor még mindig le lehet szedni róla a fát és másikat felragasztani.
Esetleg ott van Alfaatesz. Ő műbútorasztalos asszem. Frankón vágná a témát. :-D
Ha kell segíteni csak szólj. Citromos sörért mindent. :-)
Én is úgy tudom... de akkor ennek mi köze a pálca hosszához? :)
G-Burt05-01-2012 21:03:49 //
120292
Ártani nem árthat, bár én akkor csinálnám, ha a főtengely is köszörülve lesz, igazán értelme szerintem úgy van a dolognak
G-Burt05-01-2012 21:00:17 //
120291
kis külön gombás a cucc
afri05-01-2012 20:47:37 //
120290
nálam a V6nál is hasonló (volt) a problematika! :-/
a középső konzolon állandóan égett az "olajos" visszajelző, mint akiben nincs olaj!
DE ... miután szétborítottam a blokkot, akkor láttam meg, hogy ami beleér az olajteknőbe egy kis pálcikaszerű izé (ami gondolom nézi az olajszintet), na annak a vége el van törve! :-(
én ezt gyanítanám, hogy ez a hibája ... legalábbis az enyémen!
a tiéden sem ártana megnézni ezt a kis bizgentyűt!
holnap tolok róla képet, hogy is néz ki ez a kis szar!
Joecee05-01-2012 20:42:30 //
120289
Megcáfollak.
A kannában marad mindig 2-3 deci tankoláskor, azt szoktam kicibálni amikor begyújtok a kazánba, és hát mit mondjak, nem nagyon kell imádkozni, hogy égjen.
Való igaz, hogy nem úgy lobban mint a benzin, de azért nem rossz.
Rajtam is tudnál segíteni?Szükségem lenne 2.0 turbo-hoz hajtó ill nyugvócsapágyra alapméretben.
Visszajelzős pálca? :O
Nem külön kis gombája van annak a visszajelzőnek?
Thomika05-01-2012 19:10:21 //
120286
Ha megmondod, mi az a vonalba fúrás, mondok érveket és ellenérveket is ! :)))
Thomika05-01-2012 19:04:30 //
120285
Egy darabig elleszel vele, mire begyújtod a gázolajat! :P Nem olyan könnyű gyufával vagy gyújtóval sem!
Thomika05-01-2012 19:01:22 //
120284
Ezt cáfolnám... nekem semmi gondom vele.
Thomika05-01-2012 19:00:23 //
120283
Ha már pálca...a 16V-hez milyen való gyárilag? Ami nekem van, baromi rövid.. és folyton ég az olajvisszajelzőm a középső konzolon. Nem tudom miért? Elképzelhető, hogy nem visszajelzős a nívó pálca?
Thomika05-01-2012 18:57:39 //
120282
Ezért döntöttem úgy, hogy marad ez a felállás :)
Thomika05-01-2012 18:56:22 //
120281
Uff :P No én pont ezen megfontolásból nem hajoltam fölé, és persze igyekeztem a többet ésszel mint erővel című műsor alapján dolgozni..bejött :)
Thomika05-01-2012 18:54:05 //
120280
Nem terveztem, hogy lenyúlom Tőled! Majd szerzek másik alapanyagot, és megcsináljuk valamikor tavasszal! :)
afri05-01-2012 17:32:37 //
120279
találtam a szakálmetálnál támcsapágyat ... :-))
Amúgy most direkt megnéztem, és mindenféle csapágy van készleten szinte mindenféle méretben :)
Mert a TS 8V egy jó motor, nem kell javítani :)
Srácok!Vonalba fúrással kapcsolatba van valakinek tapasztalata?Érvek-ellenérvek?!
Jó neked! Én viszont nem. :-(
Aztán a lakásunktól 300m-re van egy kis olaszautós-alkatrészes. Ő rendelt gyárit és 3 nap alatt megjött. :-)
G-Burt05-01-2012 11:33:11 //
120274
Én csak náluk találtam hajtókarcsapágyat
Azt tudom, hogy a TS 8v-hez nincs semmijük. Amikor felújítottam a motoromat, akkor ők voltak az elsők, akiket megkérdeztem.
Jaj, emlékszem, neked van olyan mindig nyirkos tapadókorongos gyíktenyered, ugye? :DDD
Hozzánk érkezik hamarosan KING csapágy. Amúgy ha motorhoz kell cucc, érdemes megnézni a Szakál-Met-Al-nál, merthogy Magyarországon a legnagyobb motorikus alkatrész forgalmazó.
Buksi05-01-2012 00:15:41 //
120270
Az enyém nem csúszik! ;-))
Buksi05-01-2012 00:12:38 //
120269
Hijjnye... :-)))
És szerinted van rajta egy kis hologramos matrica, hogy "IHI RHB5 VL4"? :)
Inkább Windóz NT (neander technology). Az egy ütemű: csak szívás.. :-D
Joecee04-01-2012 22:38:32 //
120266
Ha nem lesz más, bepofátlankodok a helyi TSZ egyik garázsába, ahol van akna, és alulról megnézem.
De azért köszönöm a tanácsot.
Linux kell rá. Akkor utána még olajat sem kell bele önteni...
Bedugod a fényképezőgépet valahol és markóval nekiállsz kattintgatni. Valahogy csak lesz jó kép.
Ennyire nem emlékszem. Az a bibi, hogy már kellett szétszednem 1.9 TD-t de a turbóra nem igazán emlékszem.
Szedd le a motorról az XP-t, és tégy rá egy DOS 6.22-t. Akkor már nem fog füstölni és a világ végéig elketyeg.
Joecee04-01-2012 22:31:27 //
120262
Az a baj, hogy a leömlő alatt van, abszolút nem lehet látni felülről, még csak egy részét sem.
Joecee04-01-2012 22:30:00 //
120261
Én is szakember vagyok.
Csak IT-s.
Az nem lesz jó, mi? :)
Holnap veszek 60 liter gázolajat okosban.
Ha rossz kedvemben leszek, nem beleöntöm, hanem rá. És közben majd sütök szalonnát.
Télen még sosem próbáltam...
Tükör reflexes gép nem jó? :-P
Oldalról lehetne megnézni. A légszűrő felöl. Lehet, hogy ki kell venni a légszűrőház tetejét és kell egy tükör is. Vagy egy digit fényképezőgéppel csinálj fotót.
Aki nap mint nap lát ilyet, az biztos látja felülről is. Illik szakemberre bízni. Új tömítéssel... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.