Forum >> 155

süsnye26-04-2012 14:15:21 // 124846
sztem se ez a probléma, ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez..
egyébként még 1 dolog megfordult a fejemben..
A relék kapcsolását a VE végzi..
Biztos, h minden VE tudja ezt?
Buksi26-04-2012 14:09:56 // 124845
Ha hazaértem direktbe kötöm megint, de sztem ezzel nem lesz gond!

A szentírás sajnos egyenlőre nem elérhető nekem! :(
süsnye26-04-2012 14:06:50 // 124844
akkor a kuplung behúzás és a vezérlése jó.. ;)
süsnye26-04-2012 14:01:46 // 124843
najó.. de mi most automata klímáról beszélünk.. :P :)
süsnye26-04-2012 14:00:54 // 124842
piros, fehér, fekete
piroson jön a delej a relédoboz felől..
süsnye26-04-2012 13:55:01 // 124841
hát.. elég sok minden..
Én azért, először megint a direkt 12V-vel próbálkoznék, biztos, ami biztos..
Nekem az nem világos, h mikor a tesztet csinálod, akkor figyelembe veszi-e a nyomáskapcsolók jelét vagy nem..
Nem tudok jobbat ajánlani, mint végigmenni a leírt vizsgálatokon, ami a szentírás ír erre az esetre..
Fairlane26-04-2012 13:34:29 // 124840
Nekem manuális klímás és két vezetékes volt... A ventillátor egyfokozatú, előtétellenállás nélküli.
Ejnye, de legalább van miből koptatni :P
Buksi26-04-2012 13:32:07 // 124839
Természetesen 3 vezetékesnél, mert az a klímához tartozó gomba! A 2 vezetékes a klíma nélküli! :)

A manualba még belekukkanthatsz! ;-)
süsnye26-04-2012 13:24:00 // 124838
hát, ha klímás, akkor 3 vezetékes.. ejnye, de gyorsan kopik a tudás.. :)
Fairlane26-04-2012 13:17:12 // 124837
Két vagy háromvezetékes gombánál?

De hát én már sajnos ugye nem.... :)
Buksi26-04-2012 13:08:33 // 124836
Na ezt nem tudom!
Az biztos, hogy a kuplung jó, mert mikor kint volt a komresszor adtam direktbe neki feszt és testet, akkor működött!
Buksi26-04-2012 13:06:11 // 124835
Megkérhetném a mélyentisztelt klímás kollegákat, hogy valaki nézze meg nekem, hogy a ventillátor hőgomba (szemből a vízhűtő jobb alján) környékén található csatiknak milyen színű kábelei vannak és melyik melyikbe csatlakozik, mert egyenlőre ez nem tiszta! Van két csati is a kábelkötegen, ami a relédoboztól jön (hűtő előtt a zárhídon) és ezek egymásba vannak dugva és szintén a hőgomb környékén vannak! Nagyon köszi előre is!
nedudgi26-04-2012 12:59:14 // 124834
Egyáltalán kapcsolható a kuplung ha nincs meg a megfelelő nyomás/olaj?
Buksi26-04-2012 12:53:27 // 124833
Úgy néz ki a fülemmel semmi gond! :)
Buksi26-04-2012 12:50:57 // 124832
Kipróbáltam és nem kattog! :(
Mi lehet a bibi?
Fairlane26-04-2012 12:39:23 // 124831
Akkor vagy hiba van valahol, vagy fület kell mosnod.... :)
Buksi26-04-2012 12:29:23 // 124830
Nem gond, írd a többihez! :)

És ha kattan, akkor minden rendben van, nyugodt szívvel mehetek feltölteni?
És ha nem kattanik?
Buksi26-04-2012 12:25:41 // 124829
Megyek, ne aggódj, csak még azt nem tudom, hogy mikor! :-D
nedudgi26-04-2012 12:15:33 // 124828
És ha kattan akkor elvileg minden funky? Mert én most kipróbáltam és kattant...
süsnye26-04-2012 11:37:44 // 124827
sokba lesz ez.. :))

szal elvileg:

1. miközben ráadod a gyújtást tartsd nyomva az AUTO gombot
- mindeféle fura jelzések jelennek meg a kijelzőn, ezek grafikus reprezentálása alól, most mentesíteném magam.. :)

2. Nyomd meg az AUTO gombot:
1x: 4 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
2x: 6 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
3x: 8 téglalap

3.
nyomogasd meg az ECON gombot, a kuplungnak ki/be kell kapcsolnia

4. végül nyomd meg az AUTO gombot, és minden visszaáll
nedudgi26-04-2012 11:23:55 // 124826
Tényleg, bal első ülésed is van? Az enyém csöppet ki van ülve.
Marklar15526-04-2012 11:20:36 // 124825
Jahh Te meg gyaere az ülésedért. Sárcédődért:)
Viking az Ő üléseiért... :)
Buksi26-04-2012 11:18:53 // 124824
Ez egyértelmű, a nyomásérzékelők meg is vannak!

Le tudnád írni a teszt menetét lépésről lépésre? Mert telóról netezem és nincs kéznél manual! Sokat segítenél és nagyon megköszönném!
Marklar15526-04-2012 11:16:07 // 124822
A hétvégén üléseket is szeretnék pucolni. Azok meg ami ebben van. Így már nem lenne olyan meló...
Buksi26-04-2012 11:13:03 // 124821
De nálam valamiért egyenlőre a kompresszor sem kattog bekapcsoláskor!
Igen, jól tudod! Feltöltöttem a kompresszort a bele illő olajjal!

A nyomáspróba meg a feltöltés egyértelmű!
Szűrőt azt egyenlőre bontottat tettem be, mert amit Longman szerzett újat, annak nem ugyanaz a menete, mint a csövek csatlakoyásának!
süsnye26-04-2012 10:58:58 // 124820
hát naná, h fel kell tölteni Buksika.. :) szárazon nem is ildomos járatni a kompresszort ;)
ahogy százötvenöttelen Fairlane kolléga is írta, nyomáskapcsolók vannak a körben..
Ha csak azt akarod megnézni, hogy behúz-e a kuplung, akkor csináld meg a panelről elvégezhető teszt megfelelő pontját..
Fairlane26-04-2012 10:54:55 // 124819
De Dfg-t kérdezd meg, biztos ad tanácsot és ő ért is hozzá... :)
Fairlane26-04-2012 10:53:57 // 124818
Természetesen van benne egy nyomásérzékelő, ami gáz nélkül tiltja az egész hóblevancot.
Továbbá ha jól tudom pontosan meghatározott mennyiségű olajnak kell lennie a kompresszorban.

Ha bent van a cucc, ideje klímáshoz menni aki nyomáspróbát végez, meg feltölti új és megfelelő mennyiségű cuccal a rendszert.
A szárítószűrő bal elöl a lökös mögött új vagy bontott? Ilyen esetben újat ildomos berakni, hogy ne legyen vele gond sokáig...
Buksi26-04-2012 10:41:12 // 124817
Persze, hogy átnyomtam! De semmi! :-(
Zolika15526-04-2012 10:39:40 // 124816
átnyomtad a megfelelő módba? :-) Nekem is üres, de ha átkapcsolom ECON-ról akkor elkezd kattogni.
Buksi26-04-2012 10:08:25 // 124815
Hát ha még Brembot tettél volna fel! :)
Buksi26-04-2012 10:06:54 // 124814
Na Urak!

Beindítottam gépet, de a klímát nem tudtam működésre bírni! Nem indult el, nem hallottam kattanni a kompresszort! Nem lehet, hogy gáz nélkül nem indul el, csak ha fel van töltve? Anélkül nem kellene, hogy elinduljon? Minden kábel csatlakoztatva van, ill. a vízhűtő alján lévő gombánál van egy csati, ami 2 helyre is jó! Kipróbáltam mindkét lehetőséget, de semmi! Tudna valaki segíteni? Előre is köszi! :)
Fairlane26-04-2012 10:04:19 // 124813
Dobozokban van még egy harmad autónyi alkatrész... az ér? :D
TSiga ( I am the TSIG)26-04-2012 09:27:25 // 124812
AC-re még be lesz téve elölre egy Eibach rugópár. Szép (matt) lesz a gépTSiga.. :-)
TSiga ( I am the TSIG)26-04-2012 09:23:08 // 124811
Köszi! fateromnak nagyon kinyílt a szeme, mikor először rálépett a fékre. :-)
nedudgi26-04-2012 09:03:20 // 124810
Aha, akkor gondolom nekem kéne kiszednem. :)
nedudgi26-04-2012 08:59:42 // 124809
Jó hozzá? Mert olyan van otthon...Mekkoráról mekkorára kell alakítani? SImán a gombán kell vagy esztergáltassak közdarabot?
Buksi26-04-2012 01:06:17 // 124808
Így van, vége a kőkorszaknak! Legalább is remélem! :-p
Zolika15526-04-2012 00:43:43 // 124807
Zolika15526-04-2012 00:43:05 // 124806
júúúúúúúúúúúj :-)
Marklar15526-04-2012 00:34:37 // 124805
Hmmm. Osztja itt az észt.
Van Önnek egyáltalán 155 -e? :-PPP
Marklar15526-04-2012 00:32:14 // 124804
Jó. De ez még a donorban benne van, s jól körbe is van pakolva... ;)
Zolika15526-04-2012 00:27:42 // 124803
a lényeg, hogy volt :))
Buksi26-04-2012 00:14:26 // 124802
Persze, sokkal jobban néz ki! Egyébként tekerősek voltunk réges-régen! :)
Zolika15526-04-2012 00:12:13 // 124801
igen :) amúgy hogy nem a tekerős van bent hanem a gombos :P formásabb
Buksi26-04-2012 00:05:01 // 124800
Mármint, hogy nincs bent a fél műszerfal? :)
Fairlane26-04-2012 00:00:12 // 124799
A lada gombája gazdaságos újonnan is, csak a menetet kell átvágni rajta :)
nedudgi25-04-2012 23:37:35 // 124798
Nah ha pest felé megyek akkor majd kereslek.
Marklar15525-04-2012 23:26:15 // 124797
1. 5000.-
2. nincs :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.