Forum >> 155

sprint8326-04-2012 19:46:47 // 124873
Üdv Urak!

Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Buksi26-04-2012 17:38:35 // 124872
Viszont akkor a teszt alkalmával miért nem kattogott a a kompresszoron a kuplung?
Buksi26-04-2012 17:31:06 // 124871
Hogy könnyebb legyen megkeresni, itt egy kép arról a csatiról, amit nem tudom, hogy hova kell csatlakoztatni, mert van két lehetőség is! Azoknak a kábeleknek érdekelne a színe, ahová ezt a csatit csatlakoztatni kell!
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

Buksi26-04-2012 17:27:39 // 124870
Értem, köszi! :)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Fairlane26-04-2012 17:06:41 // 124869
Ja, ennek története van...

Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
enzo26-04-2012 17:05:33 // 124868
Figyi Buksi. Az olasz rendszeren alacsony nyomáskapcsoló is van,tehát nem kapcsol be a rendszer, ha nincs benne gáz,vagy ha alacsony a nyomás!!
Buksi26-04-2012 16:10:27 // 124867
Azt is ugyanígy kell kiszedni! :)
Bazsa14526-04-2012 15:53:29 // 124866
Remek.Csak nekem ilyen a fejtámlám hogy csak egy sima egyenes rúd van benne.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
süsnye26-04-2012 15:50:39 // 124865
besz@rok, milyen kincsek kerülnek itt elő.. :))
Fairlane26-04-2012 15:39:19 // 124864
Mindent lehet :)

Fogóval kell 90 fokot fordítani a rúdján, akkor kiakadnak a pöckei, és le tudod húzni.

Bazsa14526-04-2012 15:33:16 // 124863
Hali. Hogy lehet kivenni az első ülés fejtámláját ? Egyáltalán ki lehet ?:)
süsnye26-04-2012 14:56:51 // 124862
az nem a VE-be megy, hanem a relétáblába.. reléken (amiket a VE kapcsolgat) keresztül kapja a kraftot..
Buksi26-04-2012 14:52:32 // 124861
A kompresszor csatija egy egy csúszkás csati és a motortérben lévő, a klímához tartozó kábelkötegre csatlakozik a hozzá illő csatiba! Márhova nem is lehet csatlakoztatni!
Buksi26-04-2012 14:46:45 // 124860
Na kössz! :-D
Longman26-04-2012 14:44:05 // 124859
A kompresszoron van egy vezeték, az hová van kötve? Mert az megy a VE-be. Annak a csatlakozója is szabvány!
Buksi26-04-2012 14:41:47 // 124858
Akkor szerinted mi lehet a gond?
süsnye26-04-2012 14:40:57 // 124857
a motronic egység kódja az elektronyos szent írásban.. :)
Longman26-04-2012 14:39:12 // 124856
Elvileg ha AUTO módban van és nincs nyomás akkor nem kattan talán (láttam már az ellenkezőjét is), de teszt üzemmódban, akkor biztos hogy kattan. Úgy még az én hibrid rendszerem is kattant!
Longman26-04-2012 14:36:56 // 124855
Szerintem mindegyik tudja. Mikor bele voltam merülve ebbe, úgy rémlik hogy erre a következtetésre jutottam! De az már régen volt! :)
Buksi26-04-2012 14:30:21 // 124854
Nem baj, csak nézd meg légyszi! :)
Buksi26-04-2012 14:28:18 // 124853
Hopsz, erre nem gondoltam! Egyébként lehet igazad van, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor megkell, hogy emelje az alapjáratot! Az enyémben meg nem volt klíma gyárilag, így minek tettek volna bele olyan VE-et!?
Az az S11 az mi az?
Buksi26-04-2012 14:21:01 // 124852
Nem, hanem a kuplungot, hogy behúz-e, de sztem azzal nem lesz gond!
süsnye26-04-2012 14:20:26 // 124851
nem.. a Motronicra (S11)
süsnye26-04-2012 14:19:40 // 124850
jah, hogy úgy.. hát azt csak hvégén tudom max megnézni..
Buksi26-04-2012 14:19:35 // 124849
Mármint a panelre gondolsz? Mert az klímás panel!
Buksi26-04-2012 14:17:04 // 124848
Nem a gomba kábeleire vagyok kíváncsi, hanem a környékén van még pár csati és azok kábeleire és hogy melyik színűhöz van csatlakoztatva!
süsnye26-04-2012 14:16:30 // 124847
" ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez.."

itt azt hittem a ventikapcsolót kötöd direktbe.. :)
süsnye26-04-2012 14:15:21 // 124846
sztem se ez a probléma, ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez..
egyébként még 1 dolog megfordult a fejemben..
A relék kapcsolását a VE végzi..
Biztos, h minden VE tudja ezt?
Buksi26-04-2012 14:09:56 // 124845
Ha hazaértem direktbe kötöm megint, de sztem ezzel nem lesz gond!

A szentírás sajnos egyenlőre nem elérhető nekem! :(
süsnye26-04-2012 14:06:50 // 124844
akkor a kuplung behúzás és a vezérlése jó.. ;)
süsnye26-04-2012 14:01:46 // 124843
najó.. de mi most automata klímáról beszélünk.. :P :)
süsnye26-04-2012 14:00:54 // 124842
piros, fehér, fekete
piroson jön a delej a relédoboz felől..
süsnye26-04-2012 13:55:01 // 124841
hát.. elég sok minden..
Én azért, először megint a direkt 12V-vel próbálkoznék, biztos, ami biztos..
Nekem az nem világos, h mikor a tesztet csinálod, akkor figyelembe veszi-e a nyomáskapcsolók jelét vagy nem..
Nem tudok jobbat ajánlani, mint végigmenni a leírt vizsgálatokon, ami a szentírás ír erre az esetre..
Fairlane26-04-2012 13:34:29 // 124840
Nekem manuális klímás és két vezetékes volt... A ventillátor egyfokozatú, előtétellenállás nélküli.
Ejnye, de legalább van miből koptatni :P
Buksi26-04-2012 13:32:07 // 124839
Természetesen 3 vezetékesnél, mert az a klímához tartozó gomba! A 2 vezetékes a klíma nélküli! :)

A manualba még belekukkanthatsz! ;-)
süsnye26-04-2012 13:24:00 // 124838
hát, ha klímás, akkor 3 vezetékes.. ejnye, de gyorsan kopik a tudás.. :)
Fairlane26-04-2012 13:17:12 // 124837
Két vagy háromvezetékes gombánál?

De hát én már sajnos ugye nem.... :)
Buksi26-04-2012 13:08:33 // 124836
Na ezt nem tudom!
Az biztos, hogy a kuplung jó, mert mikor kint volt a komresszor adtam direktbe neki feszt és testet, akkor működött!
Buksi26-04-2012 13:06:11 // 124835
Megkérhetném a mélyentisztelt klímás kollegákat, hogy valaki nézze meg nekem, hogy a ventillátor hőgomba (szemből a vízhűtő jobb alján) környékén található csatiknak milyen színű kábelei vannak és melyik melyikbe csatlakozik, mert egyenlőre ez nem tiszta! Van két csati is a kábelkötegen, ami a relédoboztól jön (hűtő előtt a zárhídon) és ezek egymásba vannak dugva és szintén a hőgomb környékén vannak! Nagyon köszi előre is!
nedudgi26-04-2012 12:59:14 // 124834
Egyáltalán kapcsolható a kuplung ha nincs meg a megfelelő nyomás/olaj?
Buksi26-04-2012 12:53:27 // 124833
Úgy néz ki a fülemmel semmi gond! :)
Buksi26-04-2012 12:50:57 // 124832
Kipróbáltam és nem kattog! :(
Mi lehet a bibi?
Fairlane26-04-2012 12:39:23 // 124831
Akkor vagy hiba van valahol, vagy fület kell mosnod.... :)
Buksi26-04-2012 12:29:23 // 124830
Nem gond, írd a többihez! :)

És ha kattan, akkor minden rendben van, nyugodt szívvel mehetek feltölteni?
És ha nem kattanik?
Buksi26-04-2012 12:25:41 // 124829
Megyek, ne aggódj, csak még azt nem tudom, hogy mikor! :-D
nedudgi26-04-2012 12:15:33 // 124828
És ha kattan akkor elvileg minden funky? Mert én most kipróbáltam és kattant...
süsnye26-04-2012 11:37:44 // 124827
sokba lesz ez.. :))

szal elvileg:

1. miközben ráadod a gyújtást tartsd nyomva az AUTO gombot
- mindeféle fura jelzések jelennek meg a kijelzőn, ezek grafikus reprezentálása alól, most mentesíteném magam.. :)

2. Nyomd meg az AUTO gombot:
1x: 4 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
2x: 6 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
3x: 8 téglalap

3.
nyomogasd meg az ECON gombot, a kuplungnak ki/be kell kapcsolnia

4. végül nyomd meg az AUTO gombot, és minden visszaáll
nedudgi26-04-2012 11:23:55 // 124826
Tényleg, bal első ülésed is van? Az enyém csöppet ki van ülve.
Marklar15526-04-2012 11:20:36 // 124825
Jahh Te meg gyaere az ülésedért. Sárcédődért:)
Viking az Ő üléseiért... :)
Buksi26-04-2012 11:18:53 // 124824
Ez egyértelmű, a nyomásérzékelők meg is vannak!

Le tudnád írni a teszt menetét lépésről lépésre? Mert telóról netezem és nincs kéznél manual! Sokat segítenél és nagyon megköszönném!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.