Forum >> 155
nedudgi27-04-2012 09:23:54 // 124915
Pedig ma jól jönne a klíma mert tegnap voltam VEN-en aztán ma meg 200kmet kell vezetnem és kissé nyomja a fejem belülről még a soproni...
nedudgi27-04-2012 09:15:57 // 124914
Nem ismerem ezt a klímát de ha napon áll az autó akkor kb mennyi idő míg lehül? És mennyire nyom hideget? Van valami külső hőmérséklet ami alatt nem indul be? Mert nem veszem észre hogy hűtene rendesem viszont legalább kattanik tesztüzemben.
Tentacle27-04-2012 08:37:29 // 124913
Hmm, akkor felrakom az enyémet is . Csak az a baj, hogy én nem maradhatok autó nélkül :)
Fairlane27-04-2012 07:31:27 // 124912
Ja, én kérek elnézést... :)
Buksi27-04-2012 00:10:40 // 124911
Mert akkor arról már tudnék! ;-)
Fairlane27-04-2012 00:04:33 // 124910
Honnan tudod, hogy ő pl nem vett egy másikat? :D
Buksi27-04-2012 00:03:26 // 124909
Akár te is megvehetted volna bratyó! :)
Zolika15526-04-2012 23:56:54 // 124908
hahu.ról kegyetlenül fogynak a 155-ösök. pár napja még 38 kocsi volt fent, ma meg már csak 23 :D
Zolika15526-04-2012 23:51:26 // 124907
sajnálom :( az pedig autó a javából.
GEORGE26-04-2012 23:02:37 // 124906
Ez így igaz
Egy marha jót nyomultunk hazáig :-)
Marea SW 2.0 20V kontra 155 V6 :-)
A barátomnak korábban is volt már 155V6-ja és valóban jó kezekbe került :-)
Egy marha jót nyomultunk hazáig :-)
Marea SW 2.0 20V kontra 155 V6 :-)
A barátomnak korábban is volt már 155V6-ja és valóban jó kezekbe került :-)
GEORGE26-04-2012 22:59:30 // 124905
270e km van az enyémbe. Eredeti kettőstömegű, kuplung, porlasztócsúcsok, nagynyomású.
A nagynyomású bontóban 20-30e Ft, 18.200Ft-ért kicserélik benne a tömítésgarnitúrát és beállítják.Mi ebben a drága?
Sokan csak azt hiszik, hogy drága a diesel.
Porlasztócsúcsok alját 18e Ft-ért tetejét 12.500Ft generálozzák.
Ezeket onnan tudom, hogy egy barátom autójába tankoltak valami kétes eredetű üzemanyagot, benzin-gázolaj keveréket kb féltanknyit ki is autózott.
A lényeg, hogy elküldte a porlasztócsúcsokat ellenőrzésre.
Vissza is küldték neki, hogy nem értik miért küldte el, mert gyári tűréshatáron belüli értékeket produkál mind az 5!
majd 400e van a motorban!!!
Én 118e km vettem az enyémet 2007.májusában. 200e turbó gondom volt ( 196e Ft volt tokkal vonóval colával szotyival ) Cseréltem 1db LMM-et 54e Ft. Pár hete cseréltem a szaros opel váltó belső féltengelycsuklóit és a csillagokat. Váltóolajcserével m.díjjal együtt 110e Ft Soha nem volt ilyen olcsón fenntartható Alfám mint a mostani!
A nagynyomású bontóban 20-30e Ft, 18.200Ft-ért kicserélik benne a tömítésgarnitúrát és beállítják.Mi ebben a drága?
Sokan csak azt hiszik, hogy drága a diesel.
Porlasztócsúcsok alját 18e Ft-ért tetejét 12.500Ft generálozzák.
Ezeket onnan tudom, hogy egy barátom autójába tankoltak valami kétes eredetű üzemanyagot, benzin-gázolaj keveréket kb féltanknyit ki is autózott.
A lényeg, hogy elküldte a porlasztócsúcsokat ellenőrzésre.
Vissza is küldték neki, hogy nem értik miért küldte el, mert gyári tűréshatáron belüli értékeket produkál mind az 5!
majd 400e van a motorban!!!
Én 118e km vettem az enyémet 2007.májusában. 200e turbó gondom volt ( 196e Ft volt tokkal vonóval colával szotyival ) Cseréltem 1db LMM-et 54e Ft. Pár hete cseréltem a szaros opel váltó belső féltengelycsuklóit és a csillagokat. Váltóolajcserével m.díjjal együtt 110e Ft Soha nem volt ilyen olcsón fenntartható Alfám mint a mostani!
Buksi26-04-2012 22:48:01 // 124904
Persze, átnézek mégegyszer mindent! :)
Azért a csatik kábeleinek színét leírom neked és majd nézd meg légyszi, hogy melyik hova csatlakozik! Köszi! :)
Azért a csatik kábeleinek színét leírom neked és majd nézd meg légyszi, hogy melyik hova csatlakozik! Köszi! :)
süsnye26-04-2012 22:10:08 // 124903
monnyuk, addig azért én végigmennék az írt lépéseken, hogy a elektronikus szempontból biztos minden rendben van-e.. az nem kerül pénzbe..
Buksi26-04-2012 22:00:52 // 124902
Akkor megnyugodtam egy kicsit! :)
Jöhet a nyomáspróba és a feltöltés!
Jöhet a nyomáspróba és a feltöltés!
süsnye26-04-2012 21:55:57 // 124901
úgy lesz bizony.. a szent írásnál is írja, h ha tesztüzemmódban nem húzza be a kuplungot, akkor miket kell ellenőrizni és benne a van a nyomáskapcsoló is..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Buksi26-04-2012 21:55:53 // 124900
Tudnod kellett volna! :-D
Fairlane26-04-2012 21:53:02 // 124899
Egy csavarhúzóval simán le tudod engedni... :D
dfg (Tanárúr)26-04-2012 21:39:50 // 124898
nem tudom hogy gondolkodnak az olaszok, de szerintem a nyomáskapcsoló mindenekfelett áll...
süsnye26-04-2012 21:36:44 // 124897
basszus kb. két hete még ki tudtam volna próbálni neked, mert még nem volt feltöltve a rendszer.. :)
Buksi26-04-2012 21:30:27 // 124896
Értem, de ahogy süsnye is kérdezi, teszt üzemben is letilt?
süsnye26-04-2012 21:23:38 // 124895
de teszt üzemmódban (csak gyújtás van, nem járó motor) ott be kéne kapcsolnia, vagy ott is figyelembe veszi a nyomáskapcsoló jelét?
süsnye26-04-2012 21:22:25 // 124894
az mondjuk segítene, ha odaírnád, h melyik hova van kötve most neked.. (amelyiket tudod) mert a képre nagyítva elég nehéz felismerni némely csatit..
dfg (Tanárúr)26-04-2012 21:22:14 // 124893
Nem szabad üresen elindulnia. ha nincs benne közeg, nincs ami körbevigye az olajat, ergo beállna a kompresszor. ezért van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ami ha túl alacsony a nyomás, letiltja a rendszert.
süsnye26-04-2012 21:06:55 // 124892
hát gratula..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
Fairlane26-04-2012 20:54:51 // 124891
Miért, az egy világ? :)
Buksi26-04-2012 20:53:50 // 124890
Van 6 sebességes kézi váltóval is a 3.0! :)
afri26-04-2012 20:51:03 // 124889
egy fullos 2.0 V6 TB verziót szívesen elfogadnék a 166-ban gondolkozva! :-D
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
sprint8326-04-2012 20:40:13 // 124888
Ezért írtam mint lehetséges alternatívát. De igazából még nincs eldöntve semmi. Tudom az árakat. Ha azt nézzük soha nem volt még ésszerű autóm...
A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.
A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.
Buksi26-04-2012 20:38:14 // 124887
Úgy is, meg úgy, ahogy süsnye lentebb leírta! 4 lépéses teszt!
enzo26-04-2012 20:33:49 // 124886
Hogyan tesztelted? Direktben, aksiról?
GT Ɨ|ѯ26-04-2012 20:29:34 // 124885
gratu hozzá!:-)
jól járt az új tulaj(is)
jól járt az új tulaj(is)
Fairlane26-04-2012 20:27:34 // 124884
Nem riaszt a lendkerék, turbó, magasnyomású xarok ára, plusz a hátsó futómű?
Én lemondtam a D-ről, mert félek hogy hamar visszakérné az üzemanyagon megspórolt pénzt.
Kaptam kölcsön egy kétliteres PDTDI DSG Alteát. Megy, mint a meszes, de ez most pár napo után meggyőzött, hogy inkább (gázos) benzines lesz, mint dízel...
Én lemondtam a D-ről, mert félek hogy hamar visszakérné az üzemanyagon megspórolt pénzt.
Kaptam kölcsön egy kétliteres PDTDI DSG Alteát. Megy, mint a meszes, de ez most pár napo után meggyőzött, hogy inkább (gázos) benzines lesz, mint dízel...
sprint8326-04-2012 20:23:44 // 124883
Eddig nagyon dízel ellenes voltam, de kezdek megbarátkozni a JTD-vel. Öröm autónak marad a Sprint.
Fairlane26-04-2012 20:18:09 // 124882
Ez egy ilyen hét úgylátszik.... tőlem két alfát is elvittek :D
Milyen motorral vágnál bele a 166ba?
Milyen motorral vágnál bele a 166ba?
Buksi26-04-2012 20:13:57 // 124881
Egy 166-ot én is elfogadnék! :)
sprint8326-04-2012 20:01:32 // 124880
Az még egyenlőre kétséges. Nem létszükséglet az autó most, van céges. Inkább picit gyűjtögetek még. De valószínűleg 166...
Svéd26-04-2012 20:01:19 // 124879
Az komoly!Gratula.Fogadni mertem volna,hogy ennyiért hónapokig fogod árulni.De hát ugy látszik hogy amiröl tudják hogy jó,az eladható.:)
afri26-04-2012 20:01:04 // 124878
gratula hozzá!!!
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
Buksi26-04-2012 19:58:38 // 124877
Nagyon jó áron adtad el! Én biztos nem tettem volna! :)
És mi lesz helyette?
És mi lesz helyette?
sprint8326-04-2012 19:55:30 // 124876
750, + a téli kerekek maradtak nálam. Nem volt jó nézni amikor elviszik, de lesz más ami pótolja. Sajnálni nem szabad, ha úgy lenne akkor nem adom el...
T.a.m.a.s.26-04-2012 19:53:00 // 124875
Hamar elkelnek mostanság az 55-ök! Én is dobom fel a használtautóra xD
Buksi26-04-2012 19:48:58 // 124874
Aztamindenit! Annyiért amennyit mondtál? Nem fáj érte a szíved?
sprint8326-04-2012 19:46:47 // 124873
Üdv Urak!
Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Buksi26-04-2012 17:38:35 // 124872
Viszont akkor a teszt alkalmával miért nem kattogott a a kompresszoron a kuplung?
Buksi26-04-2012 17:31:06 // 124871
Hogy könnyebb legyen megkeresni, itt egy kép arról a csatiról, amit nem tudom, hogy hova kell csatlakoztatni, mert van két lehetőség is! Azoknak a kábeleknek érdekelne a színe, ahová ezt a csatit csatlakoztatni kell!
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

Buksi26-04-2012 17:27:39 // 124870
Értem, köszi! :)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Fairlane26-04-2012 17:06:41 // 124869
Ja, ennek története van...
Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
enzo26-04-2012 17:05:33 // 124868
Figyi Buksi. Az olasz rendszeren alacsony nyomáskapcsoló is van,tehát nem kapcsol be a rendszer, ha nincs benne gáz,vagy ha alacsony a nyomás!!
Buksi26-04-2012 16:10:27 // 124867
Azt is ugyanígy kell kiszedni! :)
Bazsa14526-04-2012 15:53:29 // 124866
Remek.Csak nekem ilyen a fejtámlám hogy csak egy sima egyenes rúd van benne.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
373
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?