Forum >> 155
Zsolt15506-10-2012 22:57:55 // 128046
Ha a ma esti IHB bulit túléli, akkor sem biztos.
H-d Lajos06-10-2012 22:57:00 // 128045
Szia
Nincs. Kuplung nélkül haza jöttem. Gáz fröcss stb..
Nincs. Kuplung nélkül haza jöttem. Gáz fröcss stb..
Pepe14706-10-2012 22:38:09 // 128044
Van hangja?Csörög?
H-d Lajos06-10-2012 22:32:25 // 128043
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem. Reggel a kuplungnak semmi baja. Este indulnék és félig simán (Üresen) bemegy onnan még kiemel. Kb 10 db kuplungolás és már nem emel ki :( Olaj van a tartályban. Mi történhetett álló helyzetben vele? Lehet,hogy megsértődött mert nem mentem a találkozóra. látta,hogy motorozni indultam:)
Üdv Lajos
Segítségre lenne szükségem. Reggel a kuplungnak semmi baja. Este indulnék és félig simán (Üresen) bemegy onnan még kiemel. Kb 10 db kuplungolás és már nem emel ki :( Olaj van a tartályban. Mi történhetett álló helyzetben vele? Lehet,hogy megsértődött mert nem mentem a találkozóra. látta,hogy motorozni indultam:)
Üdv Lajos
Zolika15506-10-2012 22:27:31 // 128042
hűvös hajnalokon nem érzem csak a rángatást, ami a bemelegedett motornál elmúlik :D tudja vki, hogy Marklar holnap lennt lesz-e Érden? Most nem hívnám fel :)
Fairlane06-10-2012 22:23:43 // 128041
A hűtőrendszernek zártnak kell lennie.
A nyomás növekedésével kitolódik az a pont is, ahol a hűtőfolyadék felforr(na). Ha nyitott a rendszer, nem meglepő, hogy vizet vesztesz...
Mindenképpen szerezz rá egy rávaló hűtősapkát, lehetőleg anyiben jó a lefújószelep is.
A hűtőrendszer többi részéről mit lehet tudni? Hűtő, vízpumpa, termosztát?
Nyáron 40 fokban, klímázva nem melegedett?
A tádénál nem tudom hogy van, de a 8V TS-hez párezer ft egy hőmérő gomba, és a manuálban is benne van, hogy lehet kimérni.
A nyomás növekedésével kitolódik az a pont is, ahol a hűtőfolyadék felforr(na). Ha nyitott a rendszer, nem meglepő, hogy vizet vesztesz...
Mindenképpen szerezz rá egy rávaló hűtősapkát, lehetőleg anyiben jó a lefújószelep is.
A hűtőrendszer többi részéről mit lehet tudni? Hűtő, vízpumpa, termosztát?
Nyáron 40 fokban, klímázva nem melegedett?
A tádénál nem tudom hogy van, de a 8V TS-hez párezer ft egy hőmérő gomba, és a manuálban is benne van, hogy lehet kimérni.
Fairlane06-10-2012 22:17:15 // 128040
Nem jobb.
Adott mennyiségű hideg levegőben több az oxigén, mint a melegben. -> Több oxigéntől jobban megy a verda :)
Nem érezted még hűvös hajnalokon, hogy megtáltosodik? :)
Adott mennyiségű hideg levegőben több az oxigén, mint a melegben. -> Több oxigéntől jobban megy a verda :)
Nem érezted még hűvös hajnalokon, hogy megtáltosodik? :)
atesssz06-10-2012 19:19:16 // 128039
Még annyi, hogy miután visszavettem a tempóból, fokozatosan hűlt vissza az olaj hőfok is 90-ről 80 fokra, ebből arra következtetek, hogy a víz szvsz nem forhatott, hanem szimplán rossz értéket mutat a hőfokmérő. Ha 110 fokos lett volna a víz, a blokkot is, és vele az olajat melegítette volna.
atesssz06-10-2012 19:17:27 // 128038
Sziasztok, segítségre, ill tanácsra lenne szükségem. A következőről van szó:
kb egy hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfokjelzőm nem mindig marad fix 80-90foknál. Ez azt jelenti, hogy ha egy kicsit meghajtom a gépet, pl mondjuk 120-130-cal előzök, és ennyivel megyek max 30 másodpercig, akkor van, mikor felkúszik az óra egészen 95-105 fokig. 20-30 másodperc alatt megy fel ennyire, és ugyanennyi alatt vissza is áll 85-90-re.
Vagy ha pl egy 100-110-es tempó után beérek lakott területre, ahol max 60 km/h-val megyek, akkor is ugyan ezt csinálja a hőfokjelző.
Amit észrevettem az az, hogy a kiegyenlítő tartályra nem lehet erősen rácsavarni a kupakot, megugrik. Biztosra veszem, hogy nem szigetel jól. A kiegyenlítő tartály kupakja körül (pl toronycsapágy) vízpettyek vannak, ebből következtetek arra, hogy a kupak alól kijön a víz, ha már egy kis nyomás alatt van. Nem utolsó sorban töltögetni is kell utána, viszont egy bizonyos szint alá nem csökken a szint a tartályban.
Ma is toltam kb egy percig 160-nal egy opel után, utána lefordult, és én vissza álltam 100-ra, és ekkor felment a víz 110 fokra, és kigyulladt a mellette lévő piktogram is. Akár mentem országúton 70-nel, akár városban voltam, fix 110 fokot mutatott a víz hőfokmérő, a piktogram sem aludt ki. Mikor ez történt, kb 10 km-rel utána megálltam egy kútnál, viszont a ventillátorok nem forogtak, de vizes volt a kupak körül minden.
Szerintem a jeladó szarakodhat, de azzal is összefüggésben lehet, hogy a kupak nem zár rendesen a kiegyenlítő tartályon.
Szerintetek?
Bocs a hosszú leírásért, remélem érthető a lényege :)
egy kép róla:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00338/00338881t.jpg)
kb egy hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfokjelzőm nem mindig marad fix 80-90foknál. Ez azt jelenti, hogy ha egy kicsit meghajtom a gépet, pl mondjuk 120-130-cal előzök, és ennyivel megyek max 30 másodpercig, akkor van, mikor felkúszik az óra egészen 95-105 fokig. 20-30 másodperc alatt megy fel ennyire, és ugyanennyi alatt vissza is áll 85-90-re.
Vagy ha pl egy 100-110-es tempó után beérek lakott területre, ahol max 60 km/h-val megyek, akkor is ugyan ezt csinálja a hőfokjelző.
Amit észrevettem az az, hogy a kiegyenlítő tartályra nem lehet erősen rácsavarni a kupakot, megugrik. Biztosra veszem, hogy nem szigetel jól. A kiegyenlítő tartály kupakja körül (pl toronycsapágy) vízpettyek vannak, ebből következtetek arra, hogy a kupak alól kijön a víz, ha már egy kis nyomás alatt van. Nem utolsó sorban töltögetni is kell utána, viszont egy bizonyos szint alá nem csökken a szint a tartályban.
Ma is toltam kb egy percig 160-nal egy opel után, utána lefordult, és én vissza álltam 100-ra, és ekkor felment a víz 110 fokra, és kigyulladt a mellette lévő piktogram is. Akár mentem országúton 70-nel, akár városban voltam, fix 110 fokot mutatott a víz hőfokmérő, a piktogram sem aludt ki. Mikor ez történt, kb 10 km-rel utána megálltam egy kútnál, viszont a ventillátorok nem forogtak, de vizes volt a kupak körül minden.
Szerintem a jeladó szarakodhat, de azzal is összefüggésben lehet, hogy a kupak nem zár rendesen a kiegyenlítő tartályon.
Szerintetek?
Bocs a hosszú leírásért, remélem érthető a lényege :)
egy kép róla:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00338/00338881t.jpg)
GT Ɨ|ѯ06-10-2012 16:13:28 // 128037
Zolika15506-10-2012 10:04:22 // 128036
elvileg jobb a meleg mint a hideg nem? "meleg" annyival melegebb amennyivel keveredik a motor meg a leömlő hője ott a kinti levegővel :D
GT Ɨ|ѯ06-10-2012 07:12:02 // 128035
Porlasztócsúcs..:-))
Buksi06-10-2012 00:12:13 // 128034
Palacsinta! :-DDDD
Buksi06-10-2012 00:11:46 // 128033
Jól látod a helyzetet! ;-))
Buksi06-10-2012 00:11:06 // 128032
Én a meleg levegőre gondoltam, hogy annyira jó a mocinak! :-)
Buksi06-10-2012 00:10:23 // 128031
Azért láttam sikerült megoldani a problémát! ;-))
Zolika15505-10-2012 20:14:45 // 128030
ráadásul mindig hibát ír ki.. és mindig nézzek vissza 5 perc mulva :D
Zolika15505-10-2012 20:02:32 // 128029
Sajnos ePerben nem vagyok jó, a múltkor már 3x futottam neki és nem nagyon sikerült :)
Fairlane05-10-2012 19:44:24 // 128028
ePER-be verd be az alvázszámod, az talán ad mi infót.
Marklar15505-10-2012 17:58:05 // 128027
Az első generációs 92 es. Az akkori "super" felszereltség.
Marklar15505-10-2012 17:57:03 // 128026
Buksi mindig olyanra gondol, ami "P" vel kezdődik. :)))
Zolika15505-10-2012 17:56:46 // 128025
De jó lenne tudni, hogy akkor milyen verzió is az enyém :D
Zolika15505-10-2012 17:56:06 // 128024
Igen arról! :)
Marklar15505-10-2012 17:55:21 // 128023
Nem. Azért az 5-6 éves gyártási periódus alatt volt néhány variáció. Még, ha nem is annyi, mint a Dedra tesónak.
süsnye05-10-2012 17:14:02 // 128022
ha a zárhídra, a hűtő fölé felfogatott szívócsőről beszélsz Te is, akkor amiatt nem kell aggódni.. Buksi sztem vmi másra gondolt.. :)
Zolika15505-10-2012 16:39:05 // 128021
a rolós kalaptartó az nem mindegyikbe van? :o
Azt lehet tudni, hogy milyen felszereltségű 155-ösök voltak? Vagy lehetett minden félét "rendelni"? Ugye 16Vnél láttam a Super feliratot meg az S feliratot is, de a 8Vnél csak hogy TS.
Azt lehet tudni, hogy milyen felszereltségű 155-ösök voltak? Vagy lehetett minden félét "rendelni"? Ugye 16Vnél láttam a Super feliratot meg az S feliratot is, de a 8Vnél csak hogy TS.
Zolika15505-10-2012 16:36:22 // 128020
Így vettük. Ezért is kérdeztem rá, hogy nincs-e hővédő lemez. Miért nem jó? :S
Fairlane04-10-2012 23:42:29 // 128019
Jajaja... ha nem okádott volna tegnap be a windózom, még láttam is volna... :)
Marklar15504-10-2012 23:21:47 // 128018
Marklar15504-10-2012 23:17:27 // 128017
Már csak ilyen vagyok:)))
Marklar15504-10-2012 23:15:03 // 128016
Persze. De, ha nincs ott is megy. Csak hangosabb.
Marklar15504-10-2012 23:14:09 // 128015
Kedvenceim közt van. :)
Buksi04-10-2012 22:30:11 // 128014
Magának meg írtam mail-t!!!!!!
Buksi04-10-2012 22:29:51 // 128013
Azért az nem annyira jó! :-/
GTPeti04-10-2012 18:21:29 // 128012
GT Ɨ|ѯ04-10-2012 18:13:42 // 128011
40mp elég is volt:-)))))
Zolika15504-10-2012 15:08:14 // 128010
Csak mert az én középdobom tönkre ment, belül össze esett és csörög néha. Aztán gondoltam nem is kell az oda. :D De aztán mégse véletlenül van az kitalálva nem? :)
Zolika15504-10-2012 15:06:25 // 128009
Nekem mondjuk fehéres szürke a leömlő és nem a csunya barna. De jobb lenne nem is látni, valahogy komfortosabb lenne ha bele néz az ember :)
Alfás Theo04-10-2012 13:58:45 // 128008
süsnye04-10-2012 11:50:58 // 128007
én is így jártam, még amikor olaszból jártunk haza..
32C+1100 km autópálya, aztán később vettem észre, hogy megviselte a szívócsövet..
otthon gyártottunk egy takarólemezt, amit fel lehet fogatni a motorblokkra, két csavarral a kiemelési rögzítési ponton.. az segített valamit, legalábbis tovább nem olvadt.. :)
32C+1100 km autópálya, aztán később vettem észre, hogy megviselte a szívócsövet..
otthon gyártottunk egy takarólemezt, amit fel lehet fogatni a motorblokkra, két csavarral a kiemelési rögzítési ponton.. az segített valamit, legalábbis tovább nem olvadt.. :)
Marklar15504-10-2012 10:49:20 // 128006
De vénségemre már zavart. Így kapott a kat helyére egy +dobot. A 16V-re meg sima dob ment. Örexem... :)
Marklar15504-10-2012 10:48:24 // 128005
Marklar15504-10-2012 10:47:30 // 128004
Pepe14703-10-2012 23:39:26 // 128003
Gázgyorsítót neki és 1 végdobot. :-)
Zolika15503-10-2012 22:50:10 // 128002
jó hangja lehet.
Kovacs Laci 15503-10-2012 22:46:46 // 128001
Se katalizátor, se középdob nincs a gépemen, kétdobos sportrendszer ennyi...
Zolika15503-10-2012 22:28:50 // 128000
nem tervezem a kivételét, csak eszembe jutott
Zolika15503-10-2012 22:22:36 // 127999
Már elkezdtünk dolgozni az ügyön :)
Amúgy megy valaki úgy, hogy a középdob nincs berakva?
Amúgy megy valaki úgy, hogy a középdob nincs berakva?
Fairlane03-10-2012 22:19:27 // 127998
Legalább romlik egy kicsit a hatásfok és nem rohannak szét a lovak :-)
Zolika15503-10-2012 19:19:44 // 127997
a szívócső szét töredezett az egyik élen :D de legalább meleg levegőt szív így :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
566
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?