ja igen, már minden tiszta!
Akkor ezért írta TSiga, hogy 5 perces munka az egész, és semmit sem kell feszegetni :P
Forum >> 155
atesssz31-12-2012 09:58:09 // 129296
Marklar15531-12-2012 03:07:13 // 129295
TSiga ( I am the TSIG)30-12-2012 21:48:28 // 129294
Rájöttem, hogy nem is kell feszíteni az ablakot!
Ha leveszed a belső merevítőről az ablak mechanikáját, akkor kb 2 centivel fog lejjebb kerülni az ablak, mert az ajtó alja és a mechanika alja közt ennyi van.
Figyu!
Óvatosan leveszed a kárpitot. A merevítéslevétele előtt lecsavarozod róla az ablakmechanikát. lehet, hogy a mechanikába tett patentok tartják a vezetékeket. Erre is figyelj.
Így bonyolult, de kb 5 perces meló.
Ha leveszed a belső merevítőről az ablak mechanikáját, akkor kb 2 centivel fog lejjebb kerülni az ablak, mert az ajtó alja és a mechanika alja közt ennyi van.
Figyu!
Óvatosan leveszed a kárpitot. A merevítéslevétele előtt lecsavarozod róla az ablakmechanikát. lehet, hogy a mechanikába tett patentok tartják a vezetékeket. Erre is figyelj.
Így bonyolult, de kb 5 perces meló.
atesssz30-12-2012 21:38:52 // 129293
hova feszítsem be az ablakot? ez a rész nem tiszta.
TSiga ( I am the TSIG)30-12-2012 21:35:36 // 129292
Leveszed a kárpitot
A merevítő tartja az ablak mechanikáját. Az ablakot először egy lapos csavarhúzóval finoman feszítsd be. Utána jöhet a 3 csavar, ami a mechanikát tartja.
A merevítőt körben csavarok tartják. kivéve a zárnál, ahol 2 db patent.
Alatta elvileg van egy fólia, ami a vizet levezeti az ajtó aljára.
Utána van 2 db csati a záron. Egyik a motoré, másik a nyitásérzékelő reed-en van rajta.
Aztán már csak 3 csavar tartja a zárat.
Jó tanács: akármennyire fűtesz, az ablakmechanikáról ne vedd le az ablakot, mert egy műanyag tartja, ami ilyenkor nagyon sérülékeny!!!
Másik jó tanács: legyen melletted forralt bor! :-D
A merevítő tartja az ablak mechanikáját. Az ablakot először egy lapos csavarhúzóval finoman feszítsd be. Utána jöhet a 3 csavar, ami a mechanikát tartja.
A merevítőt körben csavarok tartják. kivéve a zárnál, ahol 2 db patent.
Alatta elvileg van egy fólia, ami a vizet levezeti az ajtó aljára.
Utána van 2 db csati a záron. Egyik a motoré, másik a nyitásérzékelő reed-en van rajta.
Aztán már csak 3 csavar tartja a zárat.
Jó tanács: akármennyire fűtesz, az ablakmechanikáról ne vedd le az ablakot, mert egy műanyag tartja, ami ilyenkor nagyon sérülékeny!!!
Másik jó tanács: legyen melletted forralt bor! :-D
Ádi_390030-12-2012 19:58:21 // 129291
Beálltam a garázsba, holnap már nem autózom. 2012-ben 12629 öregfiús km. És tovább.
atesssz30-12-2012 18:54:57 // 129290
oké, hát ha valaki le tudja írni a merevítők meg az ablak kiszedés menetét, megcsinálom, bár nekem is csak egy kis garázskám van, ahol nincs fűtés, csak egy 2000W-os hősugárzó. Szóval mi a menete? :)
TSiga ( I am the TSIG)30-12-2012 17:30:35 // 129289
Szólj és megyek! :-D
TSiga ( I am the TSIG)30-12-2012 17:29:21 // 129288
:-D
"nyáron"
:-D
Amúgy tényleg jóval gyorsabb kiszedni a belső merevítőt, mint nőgyógyászkodni télen a hidegben. Kesztyűben nem lehet finoman dolgozni, kesztyű nélkül meg vág a fém széle.
Konklúzió: használd a jobb oldali ajtót!
"nyáron"
:-D
Amúgy tényleg jóval gyorsabb kiszedni a belső merevítőt, mint nőgyógyászkodni télen a hidegben. Kesztyűben nem lehet finoman dolgozni, kesztyű nélkül meg vág a fém széle.
Konklúzió: használd a jobb oldali ajtót!
Thomika30-12-2012 16:15:22 // 129287
Javaslom, ne xarozz vele, vedd ki az ablakot. Én nyáron megcsináltam 2x is..szórakozott a zár télen ,gondoltam nem várom meg a xar időket. Szinte képtelenség rendesen helyre tenni a fém merevítő leszedése nélkül... És persze sokkal gyorsabb is. Én már fél óra alatt kibelezem és összerakom újra az ajtót, közben még egy sört is megiszom :P Ha van fűthető hely, ahol szerelhetsz, szerintem inkább kapd szét...
Thomika30-12-2012 16:11:13 // 129286
Zárolajozó-jégoldó a barátod! Nekem is csak az segített!
Fairlane30-12-2012 15:13:45 // 129285
Az ablakot nem kell, meg asszem a belső fém borítást sem.
Ami rá van kötve rudazat, azt le tudod akasztani ha kicsavartad a csavarokat.
De persze nőgyógyászkodni kell :)
Ami rá van kötve rudazat, azt le tudod akasztani ha kicsavartad a csavarokat.
De persze nőgyógyászkodni kell :)
atesssz30-12-2012 14:21:16 // 129284
ja még egy valami: az a húzogatós bowdenes cucc is a zárral van, ugye?
atesssz30-12-2012 14:19:31 // 129283
összvissz akkor az a 3 csavar fogja? és azok a cuccok amik pl a lezáró rudat mozgatják? nem kell hozzá kivenni az ablak szerkezetet remélem?
Fairlane30-12-2012 14:15:23 // 129282
Zármotor csere.
Bontottra.
Mr. Klártól.
Az az egész záró szerkezet egy műanyag házban van, belül is tele kis műanyag biszbaszokkal. Valamelyik elfáradt belőle. Van benne egy mini DC motor is, ami egy kis csigakerekes hajtással rángatja a bekarikázott pöcködet.
Csak roncsolva lehet szétszedni, és egyébként se igen javítható belül.
Ajtókárpit le, a három csavar az ajtó éle felől ki, és hajrá.
Bontottra.
Mr. Klártól.
Az az egész záró szerkezet egy műanyag házban van, belül is tele kis műanyag biszbaszokkal. Valamelyik elfáradt belőle. Van benne egy mini DC motor is, ami egy kis csigakerekes hajtással rángatja a bekarikázott pöcködet.
Csak roncsolva lehet szétszedni, és egyébként se igen javítható belül.
Ajtókárpit le, a három csavar az ajtó éle felől ki, és hajrá.
atesssz30-12-2012 13:50:37 // 129281
Segítség....
Egy zárbefagyás után a vezető oldali ajtót csak kívülről lehet kinyitni, a benti kilinccsel nem. A hiba az, hogy a mellékelt fényképeken bekarikázott pöcök nem megy lejjebb, hogy a szárszerkezet alaphelyzetbe álljon. A képeket a zár nyitott (1.kép) , és csukott (2.kép) állásában készítettem.
A bowdenen is próbáltam húzni, hátha lejjebb megy az az izé, hogy kinyíljon a zár, de koppig húztam, többet nem lehet húzni a bowdenen. Mi lehet a baj? :((
Ha be van csukva az ajtó, és le van zárva, a belső kilincs felhúzza a lezáró gombot, de sajna az ajtót továbbra sem nyitja ki....
Hol kezdjem? Már telinyomtam féktisztítóval is, meg WD40-nel is, de nem segített...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00341/00341953t.jpg)
Egy zárbefagyás után a vezető oldali ajtót csak kívülről lehet kinyitni, a benti kilinccsel nem. A hiba az, hogy a mellékelt fényképeken bekarikázott pöcök nem megy lejjebb, hogy a szárszerkezet alaphelyzetbe álljon. A képeket a zár nyitott (1.kép) , és csukott (2.kép) állásában készítettem.
A bowdenen is próbáltam húzni, hátha lejjebb megy az az izé, hogy kinyíljon a zár, de koppig húztam, többet nem lehet húzni a bowdenen. Mi lehet a baj? :((
Ha be van csukva az ajtó, és le van zárva, a belső kilincs felhúzza a lezáró gombot, de sajna az ajtót továbbra sem nyitja ki....
Hol kezdjem? Már telinyomtam féktisztítóval is, meg WD40-nel is, de nem segített...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00341/00341952t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00341/00341953t.jpg)
Thomika30-12-2012 11:22:51 // 129280
Segítesz a leírt problémám megoldásában! :) :P
Alfás Theo30-12-2012 10:08:02 // 129279
Renaultokban nagyon nagy a kínálat és a szórás minőség terén.
Marklar15529-12-2012 23:49:02 // 129278
De csak elseje után. Mind2 taknyos... ;)
TSiga ( I am the TSIG)29-12-2012 23:45:39 // 129277
Lehet, hogy a nagy semmittevésben kiugrok és pakolgászok egy kicsit. Meg a karnist is fel kellene tenni. :-DD
TSiga ( I am the TSIG)29-12-2012 23:44:36 // 129276
Nem is érek rá! :-)
Valahogy ki kell töltenem a szabadságomat...
Mit fogok csinálni január 14-ig? :-)
Valahogy ki kell töltenem a szabadságomat...
Mit fogok csinálni január 14-ig? :-)
Marklar15529-12-2012 23:24:37 // 129275
De ráér itt valaki :) Elcseréltem ma a ződ hátsó lökösöd. Egy pirosra...
TSiga ( I am the TSIG)29-12-2012 23:13:49 // 129274
Holnap egy kis elektronika: 2 injektorrol is le lehet könnyen húzni a csatit. :(
TSiga ( I am the TSIG)29-12-2012 23:11:51 // 129273
A kettes és hármas hengernél repedt a hüvely. Ha kint vannak, tolok képet.
A féktisztítóra én is gondoltam, kell is.
A többi dolgot már a gépműhely mossa meg.
A teknő lehet, hogy túlzás :-)
A féktisztítóra én is gondoltam, kell is.
A többi dolgot már a gépműhely mossa meg.
A teknő lehet, hogy túlzás :-)
Fairlane29-12-2012 22:45:09 // 129272
Beteges... :) Főleg, hogy a 95-ös teknőt 92-esre kell cserélni??
Tkp mi baja is volt ennek a motornak?
Féktisztítóból is szerezzél egy flaskát, ez hasznos a makacs kokszos retekhez.
A héten én is olajban vájkáltam; szétborítottam egy kompresszort, meg egy fél esztergát...
Tkp mi baja is volt ennek a motornak?
Féktisztítóból is szerezzél egy flaskát, ez hasznos a makacs kokszos retekhez.
A héten én is olajban vájkáltam; szétborítottam egy kompresszort, meg egy fél esztergát...
TSiga ( I am the TSIG)29-12-2012 21:40:48 // 129271
Alfás Theo29-12-2012 15:15:04 // 129270
Majdnem, fiat ulysse-t hajtok most. 2.0 jtd-t
GT Ɨ|ѯ29-12-2012 13:27:41 // 129269
Marklar15528-12-2012 17:35:58 // 129268
Majdnem olyan fain, mint a 3,0 12VTB :)))
GEORGE28-12-2012 17:33:31 // 129267
Ebből a videóból is látszik, hogy teljesen jó lesz a 155-be a 2.5 V6 24V :-)
Marklar15528-12-2012 16:17:41 // 129266
Az is teccik :)
Fairlane28-12-2012 15:10:24 // 129265
Netán olyanod van most? :)
GT Ɨ|ѯ28-12-2012 14:39:35 // 129264
Nagyon ok!:-)
)0.44-től agyonalázva a fosvágen)
)0.44-től agyonalázva a fosvágen)
Jimmi T.28-12-2012 13:36:24 // 129263
Na erre gondoltam én is :-)
Zsolt15528-12-2012 13:21:27 // 129262
Dominó28-12-2012 11:40:42 // 129261
GT Ɨ|ѯ28-12-2012 10:32:45 // 129260
Nagyon komoly!
Ego-t helyreteszi:-)
Ego-t helyreteszi:-)
Zsolt15528-12-2012 09:59:18 // 129259
atesssz28-12-2012 09:56:29 // 129258
illetékeseeeeeeeeek!!!! nem lehet URL-t linkelniiiiiiiii :)
Jimmi T.28-12-2012 09:01:29 // 129256
Jimmi T.28-12-2012 09:00:00 // 129255
"a BMW nyeli a port "
:-)))
:-)))
Alfás Theo28-12-2012 07:44:19 // 129254
Ott a pont! Talált!
Alfás Theo28-12-2012 07:43:48 // 129253
Nem Thesis. 8o)
RoliQ427-12-2012 22:24:59 // 129251
pedig a 200 még reális... de manapság meggondolja az ember mibe tolja a pénzt.
RoliQ427-12-2012 22:23:34 // 129250
nekem nem képek kellenek hanem széles kaszni:D
RoliQ427-12-2012 22:22:38 // 129249
értem én... ez csak ár függő. Ha jó árat mondasz érdekelhet a dolog.
Marklar15527-12-2012 21:57:28 // 129248
Marklar15527-12-2012 21:51:35 // 129247
Facebookról mentettem :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
676
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?