Forum >> 155
Marklar15510-01-2013 15:35:14 // 129682
Ha "napra kész" fórumozó lennél. ;) Akkor tudnád, hogy Zsolt 155 nnek 3000 V6TB van benne. Igaz 12V De a 2,5 váltójával, ha jól rémlik. Tehát a 3000V6 még belefér. Még a GTA motor is (lásd 145 ben) Viszont elég nagy faragási kényszert igényel a projekt...
Thomika10-01-2013 15:34:20 // 129681
Pontosan! Hiába 192 Le a 2.5 V6 166os, olyan nehéz, hogy rövid távon elveri sok verda. Viszont ha kell 160-ról is úgy gyorsul felfelé mint a régi 155öm 2-esben :P
Thomika10-01-2013 15:32:45 // 129680
2007-ben nem volt az beteg! Nagyon rendben volt. Egyszerűen nehéz bálna! KUL-on mentünk, mikor Neked még a 146-od volt!
Thomika10-01-2013 15:31:44 // 129679
Ehh. Csórikám! Részvétem neki! Remélem, ilyet soha nem kell átélnem :((
Kovacs Laci 15510-01-2013 15:26:56 // 129678
Sziasztok 155 be belehet épiteni 166 3000 V6 motort, váltóstul?
Marklar15510-01-2013 14:52:38 // 129677
Marklar15510-01-2013 14:39:18 // 129676
Látom kicsit a "lelkedre" vetted a dolgot... Nincs Nekem bajom a V6al. Sőt rohadt jó volt az a pár száz km is amíg használtam. De lehet többet vártam... Nem mondom, hogy csalódás volt, de úgy alap V6 ként szerintem nem annyival nagyobb dobás. A 2,5 12V röl beszélek a 155ben. Mondjuk a tényen nem változtat, hogy ahányat mentünk annyiszor "kikapott" az V6... :)De majd jön Thomika és Ő is megaszongya... ;)
Grando10-01-2013 13:46:27 // 129675
Az lesz az. ;)
Fairlane10-01-2013 13:10:52 // 129674
Ja, meg van, squadra-tuning...
Fairlane10-01-2013 13:01:50 // 129673
Ilyen szép diagramot lehet valahol találni dízel GT-hez is? :)
Grando10-01-2013 12:44:49 // 129672
Ahogy én érzem - összehasonlítva a 2.0 TS GTV-t a 3.0 V6 166-tal -, a totális erőfölény mellett persze, a TS motor egy állandóbb nyomatékú, és egyenletesebb teljesítményt ad. Ez tök jól látszik a teljesítménygörbéjén is, és abszolút érezhető.
TS-ek:
V6-ok:
Ráadásul nekem a 2.5 V6 motorvezérlője kezeli a 3.0 V6 motort, szóval gondolom ugyanazt az extrém karaktert viszi, mint a 2.5-nél látható.
Egy V6-ot rúgni kell, és akkor valóban veszett vadállattá válik. Egy nagyobb TS egy szolidan nyomulós, erős és dinamikusan autózható gép, a V6 pedig ezzel szemben egy vaddisznó. Ha 4000-en tartja az ember a fordulatot, akkor olyan, mint egy megfeszített íj, ami egy apró mozdulatra kilő - lehet, hogy túlzottan romantikus hangvételű itt ez a hasonlat, de mégis így jellemezném. Persze érzésre megint más a dolog. Ezért hiszik el a leggyengébb dízelmotoros autókat vezetők is, hogy hej de qrvára jól megy a gépük. Mert seggbe rúgja őket a turbó. :))
Szóval egy V6 más karakter. Megkockáztatom, hogy a TS a hiedelmekkel ellentétben nem sportmotornak született. Bár egy átlagos kisautóból átülve elhiszem, hogy sokakból Fittipaldit csinál, mert végülis jól megy (a kérdés a mihez képest ugye). :DD Aztán hamar ki is döglik a folytonos padlógáztól. :((
TS-ek:
V6-ok:
Ráadásul nekem a 2.5 V6 motorvezérlője kezeli a 3.0 V6 motort, szóval gondolom ugyanazt az extrém karaktert viszi, mint a 2.5-nél látható.
Egy V6-ot rúgni kell, és akkor valóban veszett vadállattá válik. Egy nagyobb TS egy szolidan nyomulós, erős és dinamikusan autózható gép, a V6 pedig ezzel szemben egy vaddisznó. Ha 4000-en tartja az ember a fordulatot, akkor olyan, mint egy megfeszített íj, ami egy apró mozdulatra kilő - lehet, hogy túlzottan romantikus hangvételű itt ez a hasonlat, de mégis így jellemezném. Persze érzésre megint más a dolog. Ezért hiszik el a leggyengébb dízelmotoros autókat vezetők is, hogy hej de qrvára jól megy a gépük. Mert seggbe rúgja őket a turbó. :))
Szóval egy V6 más karakter. Megkockáztatom, hogy a TS a hiedelmekkel ellentétben nem sportmotornak született. Bár egy átlagos kisautóból átülve elhiszem, hogy sokakból Fittipaldit csinál, mert végülis jól megy (a kérdés a mihez képest ugye). :DD Aztán hamar ki is döglik a folytonos padlógáztól. :((
Marklar15510-01-2013 12:23:30 // 129671
Lehet ez a fajta csomagtartó spoyler nem jó ómen? ;)
A belseje nagyon büdös volt. Olyan olcsón adtam, hogy aki elvitte valami 10-15x mosta át, s a napon szárította hetekig...
A belseje nagyon büdös volt. Olyan olcsón adtam, hogy aki elvitte valami 10-15x mosta át, s a napon szárította hetekig...
Marklar15510-01-2013 12:21:16 // 129670
Marklar15510-01-2013 12:07:11 // 129669
tudor
Üzenet ablak jobb felső sarkában gémkapocs. Rákattintasz. Beilleszted a linket. OK. Utána adsz neki valami nevet. OK.... ;)
Üzenet ablak jobb felső sarkában gémkapocs. Rákattintasz. Beilleszted a linket. OK. Utána adsz neki valami nevet. OK.... ;)
Marklar15510-01-2013 12:05:14 // 129668
Én is elhiszem. Lehet, hogy csak a 166 sofőr volt "gyengébb" ;) Majd bekéreckedem 1x egy ilyenbe. Viszont a gyári 155 V6 (legalább is amit én vezettem) azért nem olyan nagyon nagy durranás gyorsulásban. Én a TSt érzésre (nem hangra ;) ) förgébbnek is éreztem... Persze ezt csak fej-fej mellett lehetne megtudni :)
Süni15510-01-2013 12:01:21 // 129667
http://www.youtube.com/watch?v=bTpRuYp3at8 És nem kevésbe lehetett a felújítása sem, kár érte:(
Grando10-01-2013 11:42:38 // 129666
Elhiszem neked. Végül is, akár egy nap alatt is le lehet rúgni akármilyen autót. Na de egy épkézláb 166 2.5 V6 éppen egy 155 2.5 V6-tal van partiban. A súlykülönbséget kompenzálja a teljesítménykülönbség. Szóval nem megy az szarul egyáltalán. Jó, automatával kicsit renyhébb, de a lépést annak is simán tartania kell 0-ról indulva. Szóval ott tuti vmi kehesség lehetett.
Persze igazad van, ha választani lehet, akkor természetesen 3.0 V6. Az jóval durvább, és ha már lúd... ;)))
Persze igazad van, ha választani lehet, akkor természetesen 3.0 V6. Az jóval durvább, és ha már lúd... ;)))
RoliQ410-01-2013 11:38:50 // 129665
a szelepfedélből ítélve inkább 16V TS
Marklar15510-01-2013 11:32:21 // 129664
Lehet. De asszem 3x is mentünk. S mindig mi voltunk előrébb. De lehetett automata is. ? Ez még 2007, v 8 ban volt ámm. De nem elfelejtendő, hogy amennyivel erősebb, annyival nehezebb is az a V6. Én is úgy lennék vele, ha már azt V6, akkor 3,0.
GT Ɨ|ѯ10-01-2013 10:16:13 // 129662
GT Ɨ|ѯ10-01-2013 10:13:59 // 129661
GT Ɨ|ѯ10-01-2013 10:11:30 // 129660
T.a.m.a.s.10-01-2013 10:00:50 // 129659
szevasztok! a manual honnan tölthető le?
süsnye10-01-2013 09:41:45 // 129658
ebben a színben úgy néz ki, mintha egy uaz-ból vették volna ki.. :)
Grando10-01-2013 08:15:10 // 129657
Az vmi nagyon beteg 2.5 V6 lehetett akkor. :D
Van belőlük sajnos bőven. Most vannak "hulladék korban", amikor szarért meg lehet venni a leharcolt luxusautót, aztán pl. csurog belőle a gázolajtól kezdve ami folyékony csak létezik, sántít, döcög, pöfög-röfög a nyomorult. AlfaCity-n is siralmas az összkép.
A 164-eknél már szerencsére javul, onnan már kihullott a férgese java. Nálunk csak szaporodnak egyelőre. :((
Van belőlük sajnos bőven. Most vannak "hulladék korban", amikor szarért meg lehet venni a leharcolt luxusautót, aztán pl. csurog belőle a gázolajtól kezdve ami folyékony csak létezik, sántít, döcög, pöfög-röfög a nyomorult. AlfaCity-n is siralmas az összkép.
A 164-eknél már szerencsére javul, onnan már kihullott a férgese java. Nálunk csak szaporodnak egyelőre. :((
Zolika15510-01-2013 06:56:02 // 129656
Azért a megégett embléma nagyon durva érzéseket kelt... :((
Marklar15509-01-2013 23:44:55 // 129654
GEORGE09-01-2013 23:37:26 // 129653
Szerencsétlen :-(
Komoly hővel égett, ha úgy meggörbültek a lemezek. . .
Komoly hővel égett, ha úgy meggörbültek a lemezek. . .
Marklar15509-01-2013 23:34:05 // 129652
Marklar15509-01-2013 23:27:50 // 129651
Népitéleteket végig olvastam...
Teccik a 166. De TS biztos nem kéne. 2,5 V6 épp, hogy elmegy. Anno KULon Thomikával mind ketten többször is megvertünk egyet azon a szakaszon a 8Vkkel. Asszem a sötét oldal elgondolkoztató lenne. De most még semmi konkrétum :)
Teccik a 166. De TS biztos nem kéne. 2,5 V6 épp, hogy elmegy. Anno KULon Thomikával mind ketten többször is megvertünk egyet azon a szakaszon a 8Vkkel. Asszem a sötét oldal elgondolkoztató lenne. De most még semmi konkrétum :)
sprint8309-01-2013 23:14:33 // 129650
166 nem alternatíva? Nálam bejött, bár a rovar jobban tettszik. Viszont azok már kicsit korosak azért nem azt vettem.
Thesis volt egy ismerősömnek, akkorát szívni egy autóval mint azzal... V6 TB volt, újonnan vette, csak ő járt vele. De nem volt olyan része az autónak amihez ne kellett volna nyúlni. A futómű meg kész tragédia volt, ha jó volt minden akkor szuper volt. De ha valami tönkre ment akkor lehetett pengetni keményen. A 166 futómű sem épp olcsó meg egyszerű de a Thesis-é külön világ. Eladta, vett egy új 159-et de abból is kiábrándult mondván már nem Alfa. Most egy 166 V6 van neki elég régóta.
Nem véletlenül ilyen olcsók már a Tehsisek...
Thesis volt egy ismerősömnek, akkorát szívni egy autóval mint azzal... V6 TB volt, újonnan vette, csak ő járt vele. De nem volt olyan része az autónak amihez ne kellett volna nyúlni. A futómű meg kész tragédia volt, ha jó volt minden akkor szuper volt. De ha valami tönkre ment akkor lehetett pengetni keményen. A 166 futómű sem épp olcsó meg egyszerű de a Thesis-é külön világ. Eladta, vett egy új 159-et de abból is kiábrándult mondván már nem Alfa. Most egy 166 V6 van neki elég régóta.
Nem véletlenül ilyen olcsók már a Tehsisek...
RoliQ409-01-2013 23:13:30 // 129649
nekem is van de NEM eladó:)
Marklar15509-01-2013 23:12:22 // 129648
Írtam, hogy beszéltem vele. Hozzá nem értő. nem rakták át a 8V computerét... A Karcsi volt is megnézni. 8V kábelköteg a "hóban"...
sprint8309-01-2013 23:02:04 // 129647
Pedig bizony az gyárilag az volt. Én csak visszaépítettem az elejét.
Egyébként most találtam meg a keskeny sárvédőket, ha kell valakinek szívesen odaadom.
Egyébként most találtam meg a keskeny sárvédőket, ha kell valakinek szívesen odaadom.
GEORGE09-01-2013 23:00:22 // 129646
Sprint83 kolléga vissza alakította az elejét szélesre :-)
GEORGE09-01-2013 22:59:10 // 129645
Fairlane09-01-2013 22:54:42 // 129644
Ha az ex Sprint83-féle V6-ra gondolsz, akkor arra mintha ő rakta volna a széles elejét... de lehet rosszul emlékszem.
Thomika09-01-2013 22:44:03 // 129643
No gyári széles V6-ot sem láttam még itt. Csak szélesítettet...
Thomika09-01-2013 22:43:04 // 129642
Azt vágom... a motor nem stimmelt... :)
Thomika09-01-2013 22:42:29 // 129641
Én is így emléxem. So akkor ez az eladó 155 nem lehet 2.0 TS 8V....
Thomika09-01-2013 22:41:44 // 129640
Még nem mentem el megnézni :P Amíg nem tudom, mi lesz a 155 sorsa, addig nem költök rá...
GEORGE09-01-2013 22:40:07 // 129639
Egy barátomnak 95-ös Turbója volt keskeny kasznival a másik havernak meg 95-ös V6 széles kasznival.
Marklar15509-01-2013 22:38:34 // 129638
1,7 és 1,8 8V volt
GEORGE09-01-2013 22:34:19 // 129637
95-ös évjárat elég vegyes, mert bőven van széles és vékony kasznis verzió is.
GEORGE09-01-2013 22:33:30 // 129636
Annyiért is adnám tovább.
Még meg vannak.
Még meg vannak.
Thomika09-01-2013 22:32:37 // 129635
Arra nem emlékeztem, hogy 95-ben adtak el széles kasztnis 2.0 TS 8V-t. Úgy rémlett, csak 1.8 8V-k voltak a végén széles body-val...
Marklar15509-01-2013 22:11:08 // 129634
Mert baráti áron adtam őket :) Aszittem már eladtad...
GEORGE09-01-2013 21:18:38 // 129633
Szürke Alcantra ülés szettből én is tudok eladót. Kicsit barátibb áron 20e Ft-ért.
Az oldalamon a hirdetéseim közt található.
Az oldalamon a hirdetéseim közt található.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
665
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?