gratula!
pont a napokban nézegettem ezt a gépet. Ha nem vettem meg volna a szürkét, erre biztos én is rámozdultam volna. :) Belső FL, piros bőr.. :) EUR3 motor az már más kérdés :)
Milyen állapotban van?
Forum >> 155
süsnye17-09-2013 22:45:21 // 134377
sprint8317-09-2013 22:40:57 // 134376
A nagyvad bejött inkább a D betű nem az én világom.
szasza91117-09-2013 18:07:20 // 134375
gyorsan ment a csere. szép az új is, gratula!
GT Ɨ|ѯ17-09-2013 18:03:20 // 134374
Fairlane17-09-2013 16:06:35 // 134373
Na, nem jött be a D nagyvad? :)
afri17-09-2013 15:47:59 // 134372
Nahh, igaze csak nem birod V6nélkül??
XDD
XDD
sprint8317-09-2013 11:36:02 // 134371
TSiga ( I am the TSIG)17-09-2013 11:28:39 // 134370
Akkor én vagyok a lázadó, mert egy OFF Espace III-at készülök üzembehelyezni. :-D
Fairlane16-09-2013 22:09:07 // 134369
Az kb ugyanez, csak egy generációval korábbi :)
afri16-09-2013 21:29:53 // 134368
És a Lancia Zeta-ról mi a véleményetek??
Belülről b@szott jó az is ...
Belülről b@szott jó az is ...
Fairlane15-09-2013 21:20:45 // 134367
Kössz :)
Ha közelebb lennék, szívesen megsasolnám a gépet, de a táv...
Hét üléssel mennyire jelképes a csomagtartó? :)
Ha közelebb lennék, szívesen megsasolnám a gépet, de a táv...
Hét üléssel mennyire jelképes a csomagtartó? :)
Alfás Theo15-09-2013 17:47:11 // 134366
Eléggé jó mind a kettő. Valaki a 2.2 említi jobbnak, van aki a 2.0-t, mint én is. Ami gebasz lehet az a porlasztók kiszedése, kettős tömegű lendkerék, illetve olyan elektronikás személyt találni, aki érti is a francia kocsik "lelkét". 2.0 olcsóbb a fenntartás biztosítás adók, fogyasztás 1 literrel jobb, ha kell a sebesség akkor chiptuning és tud annyit mint a 2.2.
Alfás Theo15-09-2013 17:42:24 // 134365
Végig olvastam ca 1000 hszt, amivel lemaradtam, és a végén meglepődtem, hogy az az eurovan2 fórum lett?! 8o))
OFF
Nemrég ajánlottam Marklarnak az ulyssekat. Látom el sikerült ültetnem a bogarat benne (is). 8o)
Ha szabad megjegyeznem, a HDI és a jtd is jó elnevezés, de igazából ez pözsó hdi motoros mindegyik. Franciák rakják össze, egy soron készült mind a 4 EV2. 2010 vagy 2011 augusztusban álltak le velük, bocs a pontatlanságomért, ekkor un. bi turbós 170 LE dízel volt a csúcs. Sokféle motorral forgolódnak, nekem pl 2.0 hdi/jtd-m van. Fogyasztása 6,7-9.0 között, lábtól és helyszíntől függően. Ez nem sok és nem is kevés, de üresen majd 2 tonnáról beszélünk, állandó klíma vagy kiegészítő fűtéssel. Extrákkal nagyon el van engedve, de sok a kisnavis mono chrómos kijelzős. Praktikus tágas kicsit buszos, nagyon franciás. PL a sok mindenre figyeltek a tervezéskor, de a műanyagok irtózatosan könnyen karcolódnak, com2000 kontaktra hajlamos, mindent a szgépek sokasága felügyel....
A phedra és az ulysse majdnem cserélhető az eleje, de mégsem. A lámpák, moci tető, első maszk, lökös és a zárhíd teljesen eltérő. Átépítés esetén mindent kell cserélni. Pl ulysse első lámpa csoport 100.000-350.000/db. Megéri? Nem.
Belül mind a 4 totál ugyanaz, csak a lancia full alcantrás az ajtón, műszerfalon, és műfa betétes a belső csíkja. Kisgyerekek mellé, nem ajánlott, mert koszolódik nagyon. A kijelzők terén 2 variáció él, ami igazából 3. Van 2 mono chrómos, és 1 nagy 7 collos színes kijelzős. Ami inkább az olasz vasakban van bent, jellemzően a phedrában. Én is most építettem át az enyémet színes kijelzősre.
Alkatrész terén a citroentől érdemes rendelni, mert ök 20-25%val olcsóbbak, mint a pözsó és a fiat. PL a fiattól rendeltem optikai kábelt, pözsó matricás csomag volt 6500 ért, de fiat rányomta a ricambi originale-t és eladta sajátként 8000-ért. Ha valakit érdekel akkor várom a kérdését bármikor, akár össze is futhatunk valahol.
Bocsi a hosszért.
ON
OFF
Nemrég ajánlottam Marklarnak az ulyssekat. Látom el sikerült ültetnem a bogarat benne (is). 8o)
Ha szabad megjegyeznem, a HDI és a jtd is jó elnevezés, de igazából ez pözsó hdi motoros mindegyik. Franciák rakják össze, egy soron készült mind a 4 EV2. 2010 vagy 2011 augusztusban álltak le velük, bocs a pontatlanságomért, ekkor un. bi turbós 170 LE dízel volt a csúcs. Sokféle motorral forgolódnak, nekem pl 2.0 hdi/jtd-m van. Fogyasztása 6,7-9.0 között, lábtól és helyszíntől függően. Ez nem sok és nem is kevés, de üresen majd 2 tonnáról beszélünk, állandó klíma vagy kiegészítő fűtéssel. Extrákkal nagyon el van engedve, de sok a kisnavis mono chrómos kijelzős. Praktikus tágas kicsit buszos, nagyon franciás. PL a sok mindenre figyeltek a tervezéskor, de a műanyagok irtózatosan könnyen karcolódnak, com2000 kontaktra hajlamos, mindent a szgépek sokasága felügyel....
A phedra és az ulysse majdnem cserélhető az eleje, de mégsem. A lámpák, moci tető, első maszk, lökös és a zárhíd teljesen eltérő. Átépítés esetén mindent kell cserélni. Pl ulysse első lámpa csoport 100.000-350.000/db. Megéri? Nem.
Belül mind a 4 totál ugyanaz, csak a lancia full alcantrás az ajtón, műszerfalon, és műfa betétes a belső csíkja. Kisgyerekek mellé, nem ajánlott, mert koszolódik nagyon. A kijelzők terén 2 variáció él, ami igazából 3. Van 2 mono chrómos, és 1 nagy 7 collos színes kijelzős. Ami inkább az olasz vasakban van bent, jellemzően a phedrában. Én is most építettem át az enyémet színes kijelzősre.
Alkatrész terén a citroentől érdemes rendelni, mert ök 20-25%val olcsóbbak, mint a pözsó és a fiat. PL a fiattól rendeltem optikai kábelt, pözsó matricás csomag volt 6500 ért, de fiat rányomta a ricambi originale-t és eladta sajátként 8000-ért. Ha valakit érdekel akkor várom a kérdését bármikor, akár össze is futhatunk valahol.
Bocsi a hosszért.
ON
GTPeti14-09-2013 12:19:37 // 134363
A rendszáma viszont jó. :)
Edyboy14-09-2013 12:04:07 // 134362
Remélem hazahoztad :)))
Fairlane14-09-2013 09:36:22 // 134361
Köszi az infót :)
GEORGE14-09-2013 00:26:41 // 134360
OFF
Mindegyik HDi.
2.0 HDi 8v-16v illetve a 2.2 HDI, sőt a régebbiekben 1.9 TD volt, mint ami a BX-ben is szolgált. Amúgy Giulietta-ig nem is volt 2.0 JTD-je a Fiatnak csak 1.9-es.
Aztán ahogy Peti írta, utolsó faceliftől van 170 lovas 2.0-es diesel, de ezt már nem tudom, hogy milyen. Akár már lelet valódi JTD is, mert a 159-ben is van 2.0 JTD 170 lovacskával.
Nekem volt egy akkor 3 éves Mareás elejű 2.0 HDI 16V ( 110 HP) a Scudo buszom.
Nem olyan rossz motor, jól mozgatta a méretes kasznit.
Alfás utazókat is jól bírta, órákon keresztül :-) ( 150-170 )
A lendületes autózásért vegyesben 8-10 közt kért 100km-re.
Szépen indult ( mikor olyanja volt ) és hasonló halkan járt mint a JTD-k.
90ekm-el vettem 198e-al adtam el. A kopó dolgokon és a kötelezőkön kívül nem volt gondom vele, egyet kivéve.
Ha eljött a 0°C-os éjszakák ideje, és ha több mint 7 órát állt, nem indult el.
Olyankor lehúztam a szívócsövet és porlasztottam bele két három nyomásnyit egy viráglocsolóba töltött gázolajból, majd 2mp indítózást követően elindult.
Ha egyszer elindult és megmelegedett, akkor ha -20°C is volt kint pöcre indult ha 7 órán belül indítottam. Vagy ha nem volt nálam gázolaj, vagy hidegindító, akkor akár egy 50kg-os leányzó is megtudta annyira tolni, hogy ha ráengedtem 2.-ba a kuplungot akkor elkapta és járt. Egy minimális lejtővel is elindult.
Ezt az indítási gondot, soha nem tudták megoldani nekem. Vittem mindenhova, mérték nézegették, de nem javult. Cseréltem a nagynyomású előtti 2 mikronos szűrőt.
Akkor javult a helyzet, jó félévig nem volt gond az indulással, utána újból jelentkezett.
Nyár végén adtam el, decemberben hívott a tulaj, hogy indítási gondok vannak, és cseréltek neki porlasztócsúcsokat, nagynyomásút, de nem változott.
Ilyen gondról egyébként nem hallottam mástól, ez valami egyedi dolog lehetett.
Volt kollégám 1 évvel korábban vett ugyan ilyet mint amit én, és neki mai napig meg van. bőven 300e felett jár már és nincs az indítással gondja, jól szolgál neki az autó.
ja még egy eszembe jutott. Cserélni kellett az 1-es és kettes fokozatnál a szinkron gyűrűket. Na ez viszont típus hiba. A Ducatóknál is...
Szóval ha úgy alakulna én mernék megint venni ilyen motorral szerelt eurovant :-)
ON
Mindegyik HDi.
2.0 HDi 8v-16v illetve a 2.2 HDI, sőt a régebbiekben 1.9 TD volt, mint ami a BX-ben is szolgált. Amúgy Giulietta-ig nem is volt 2.0 JTD-je a Fiatnak csak 1.9-es.
Aztán ahogy Peti írta, utolsó faceliftől van 170 lovas 2.0-es diesel, de ezt már nem tudom, hogy milyen. Akár már lelet valódi JTD is, mert a 159-ben is van 2.0 JTD 170 lovacskával.
Nekem volt egy akkor 3 éves Mareás elejű 2.0 HDI 16V ( 110 HP) a Scudo buszom.
Nem olyan rossz motor, jól mozgatta a méretes kasznit.
Alfás utazókat is jól bírta, órákon keresztül :-) ( 150-170 )
A lendületes autózásért vegyesben 8-10 közt kért 100km-re.
Szépen indult ( mikor olyanja volt ) és hasonló halkan járt mint a JTD-k.
90ekm-el vettem 198e-al adtam el. A kopó dolgokon és a kötelezőkön kívül nem volt gondom vele, egyet kivéve.
Ha eljött a 0°C-os éjszakák ideje, és ha több mint 7 órát állt, nem indult el.
Olyankor lehúztam a szívócsövet és porlasztottam bele két három nyomásnyit egy viráglocsolóba töltött gázolajból, majd 2mp indítózást követően elindult.
Ha egyszer elindult és megmelegedett, akkor ha -20°C is volt kint pöcre indult ha 7 órán belül indítottam. Vagy ha nem volt nálam gázolaj, vagy hidegindító, akkor akár egy 50kg-os leányzó is megtudta annyira tolni, hogy ha ráengedtem 2.-ba a kuplungot akkor elkapta és járt. Egy minimális lejtővel is elindult.
Ezt az indítási gondot, soha nem tudták megoldani nekem. Vittem mindenhova, mérték nézegették, de nem javult. Cseréltem a nagynyomású előtti 2 mikronos szűrőt.
Akkor javult a helyzet, jó félévig nem volt gond az indulással, utána újból jelentkezett.
Nyár végén adtam el, decemberben hívott a tulaj, hogy indítási gondok vannak, és cseréltek neki porlasztócsúcsokat, nagynyomásút, de nem változott.
Ilyen gondról egyébként nem hallottam mástól, ez valami egyedi dolog lehetett.
Volt kollégám 1 évvel korábban vett ugyan ilyet mint amit én, és neki mai napig meg van. bőven 300e felett jár már és nincs az indítással gondja, jól szolgál neki az autó.
ja még egy eszembe jutott. Cserélni kellett az 1-es és kettes fokozatnál a szinkron gyűrűket. Na ez viszont típus hiba. A Ducatóknál is...
Szóval ha úgy alakulna én mernék megint venni ilyen motorral szerelt eurovant :-)
ON
Fairlane13-09-2013 23:07:22 // 134359
Na, közben utánaolvastam az Eurovanoknak, ha ennek lehet hinni, mindegyik HDI csak más felirattal :/
Szóval ezek mennyire strapabíró mocik?
Szóval ezek mennyire strapabíró mocik?
Fairlane13-09-2013 22:32:54 // 134358
Ha már ezek a puttonyok szóba jöttek... :)
Néztem őket a hahun, a 2.0-sokat JTD-ként hirdetik, a 2.2-eseket vegyesen JTD-ként vagy HDI-ként.
Melyik a megbízhatóbb? Ez a JTD is az a strapabíró?
A HDI-kről nem sok biztatót hallani úgy általában...
Néztem őket a hahun, a 2.0-sokat JTD-ként hirdetik, a 2.2-eseket vegyesen JTD-ként vagy HDI-ként.
Melyik a megbízhatóbb? Ez a JTD is az a strapabíró?
A HDI-kről nem sok biztatót hallani úgy általában...
Kovacs Laci 15513-09-2013 21:41:09 // 134357
óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó mit vétet szegény járgány! :D
GEORGE13-09-2013 21:34:43 // 134356
Megszentségtelenítették szegényt :-(
GEORGE13-09-2013 21:32:54 // 134355
OFF
A Fiat és a Lancia egyezik kívülről, olyan formában, hogy csak elejében van látható különbség. De a Fiatból gyorsan lehet Lanciát faragni és fordítva ugyan úgy.Hátul meg csak és kizárólag a lámpabura más, csereszabatosak a hátsólámpák. Ugyan ez a szitu a Peugeot 807/Citroen C8-al, annyi különbséggel, hogy azok hátulról nem egyeznek úgy mint az "olasz" páros. Viszont a "franciákból" nem lehet "olszat" csinálni, mert a hátsó részük is más és az elejüknek is.más kialakítása mint az "olasz" verzióké.
Én legszívesebben össze legóznék magamnak egyet. Fiat első kéne, P.807 hátsó és Lancia belső :-) Motorból meg legerősebb gázolajos..... :-)
Ulysse
Phedra
807
C8
ON
A Fiat és a Lancia egyezik kívülről, olyan formában, hogy csak elejében van látható különbség. De a Fiatból gyorsan lehet Lanciát faragni és fordítva ugyan úgy.Hátul meg csak és kizárólag a lámpabura más, csereszabatosak a hátsólámpák. Ugyan ez a szitu a Peugeot 807/Citroen C8-al, annyi különbséggel, hogy azok hátulról nem egyeznek úgy mint az "olasz" páros. Viszont a "franciákból" nem lehet "olszat" csinálni, mert a hátsó részük is más és az elejüknek is.más kialakítása mint az "olasz" verzióké.
Én legszívesebben össze legóznék magamnak egyet. Fiat első kéne, P.807 hátsó és Lancia belső :-) Motorból meg legerősebb gázolajos..... :-)
Ulysse
Phedra
807
C8
ON
GEORGE13-09-2013 20:34:53 // 134354
22ezerrel vezetsz előttem :-)
süsnye13-09-2013 20:30:43 // 134353
:)
megelőztél.. :)
megelőztél.. :)
Marklar15513-09-2013 17:50:16 // 134352
Süni15513-09-2013 17:34:55 // 134351
Csúnya Baleset :(
Marklar15513-09-2013 17:33:01 // 134350
Jajjjj....
Marklar15513-09-2013 17:30:35 // 134349
A Fiat fényszórói tényleg szebbek. A maszk és a hátsó fertály, kerekek Már a Lancia a szebb. A belseje meg egyértelmü... :)
A végén volt 170 lovas JTD is :) Épp most megy a reklámban 2009 es 2,2 JTD13800 euro
A végén volt 170 lovas JTD is :) Épp most megy a reklámban 2009 es 2,2 JTD13800 euro
Marklar15513-09-2013 17:24:41 // 134348
Hülee... :)
De tiszta macera.
De tiszta macera.
GT Ɨ|ѯ13-09-2013 13:43:55 // 134347
Ajj,morcossss..:-(
VKG231!!! (156+75)13-09-2013 12:39:28 // 134346
VKG231!!! (156+75)13-09-2013 09:49:52 // 134345
Igen, a romákok már a 75ben a ts-t is kopogtatták... :D
Fairlane13-09-2013 09:47:36 // 134344
Értem...
Egyszer megunom, a teknőt eladom róla, a többi meg megy a méhbe... :( mégiscsak alu...
Egyszer megunom, a teknőt eladom róla, a többi meg megy a méhbe... :( mégiscsak alu...
VKG231!!! (156+75)13-09-2013 09:18:42 // 134343
Hát, nekem az, hogy a nyaralóban bármi útban legyen, még odébb van... Eddig a 3 melléképületből 1 van tele félig, a legkisebb. (éljen a vidéki ház)
Tulajdonképpen csak akkor kell, ha sikerül azt a 75-öst behúznom, ami 1.6 karbis (volt motorhalál előtt) és a faluban lakik tizenéve, garázsban:-) Arra a projektre gyúrok, csak lehet, hogy a bácsi előbb akar meghalni, mint azt elkótyavetyélni...
Nem akarom gyárira csak jóra :-)
Kell majd az 55 utáni időkre is valami jó.
De 55 utáni idő csak akkor jön el, ha lesz egy v6 sw, amit érdemes..:-) (mert az igazi álom, a duetto spider még pár kapuval odább van...)
Ilyen jó autóm úgyse lesz több... :( Soha.
Szóval arra akarok kilyukadni, hogy nekem is soká kerülne felhasználásra... Meg másfél hét és én disszidálok fél évre a szlovén tengerpartra /a majom télire tengerhez.../ , így pedig nehezebb a logisztika is.
Tulajdonképpen csak akkor kell, ha sikerül azt a 75-öst behúznom, ami 1.6 karbis (volt motorhalál előtt) és a faluban lakik tizenéve, garázsban:-) Arra a projektre gyúrok, csak lehet, hogy a bácsi előbb akar meghalni, mint azt elkótyavetyélni...
Nem akarom gyárira csak jóra :-)
Kell majd az 55 utáni időkre is valami jó.
De 55 utáni idő csak akkor jön el, ha lesz egy v6 sw, amit érdemes..:-) (mert az igazi álom, a duetto spider még pár kapuval odább van...)
Ilyen jó autóm úgyse lesz több... :( Soha.
Szóval arra akarok kilyukadni, hogy nekem is soká kerülne felhasználásra... Meg másfél hét és én disszidálok fél évre a szlovén tengerpartra /a majom télire tengerhez.../ , így pedig nehezebb a logisztika is.
GEORGE12-09-2013 23:30:24 // 134342
Jó kis egyterű. Szerintem a legszebb a négyesből a Fiat Ulysse, de ha jó állapotú Phedra-tolnának elém az is jó lenne :-)
Van belőlük 3.0 V6-os benyás is :-)
Van belőlük 3.0 V6-os benyás is :-)
Buksi12-09-2013 22:58:27 // 134341
Az elsőnek de szép színe van! :-))
Fairlane12-09-2013 22:33:20 // 134340
"Nem is nagyon tudtam még fellépni."
Ja olaszország mint tudjuk a rúdonpörgés hazája...
Régebben Süsnye bőrtangázott, most meg te... :D
Ja olaszország mint tudjuk a rúdonpörgés hazája...
Régebben Süsnye bőrtangázott, most meg te... :D
Fairlane12-09-2013 22:32:07 // 134339
Aki először ideér az árával az viheti... :)
Épp útban van, ki kéne pakolnom a garázst gipszkartonozás miatt.
Épp útban van, ki kéne pakolnom a garázst gipszkartonozás miatt.
Buksi12-09-2013 22:26:28 // 134338
Én is azt mondom! ;-)
Majd ha hazajöttél megcsodálhatod élőben is! :-DDDD
Majd ha hazajöttél megcsodálhatod élőben is! :-DDDD
Zolika15512-09-2013 22:21:30 // 134337
Isssstenem de szépek ezek a 155-ök akkor is!!!!!!! :D
Marklar15512-09-2013 22:13:12 // 134336
Marklar15512-09-2013 22:11:32 // 134335
Ott állt a felvonónál. Neked jó lenne,mert vagy 1,7 8V, Vagy 1,6 16V, vagy 1,9 TD volt. ;)
Marklar15512-09-2013 22:09:37 // 134334
Sóval.
Már 4. én elutaztunk. 3 éjszaka Gradoban. (É- Olaszországban) apartman. Wifi nincs. 1 hét Rimini. Szálloda Wifi van, de óránként kell frissíteni valami tököm kódokat. Utána még 3 nap Grado. Csupa kirándulás, meg strand, meg jövés menés. Nem is nagyon tudtam még fellépni. Épp eltelt az időm a képek rendezésével.
Bontózásra nincs is időnk és helyünk. Meg a csajok sem "akarják". Kappával vagyunk 4-en. Full csomagtartó már ide is.
Nem akarok elkeseríteni senkit, de kb 6-7db 155 st láttunk idáig. Szaros daciát többet láttunk olasz rendszámmal. Gradoban 3-at, meg itt 2-3db ot. Meg azt ott San Marinoban. Amit tudtam fényképeztem is. De volt amit csak az autóból... 145/6 156, Mito, 159, "Nép Alfa" ;) 2! az az kettő darab Delta2 vel találkoztunk, Pár darab Dedra. De még a Kappa/ Thesis is fehér holló. Panda, Uno, Y, 500. Mint otthon a suzukik. De van ilyen is olasz rendszámmal. :) De a sok csúf japó, meg kóreai autót nem is értem.
A wifis macera miatt képek majd otthonról.
Már 4. én elutaztunk. 3 éjszaka Gradoban. (É- Olaszországban) apartman. Wifi nincs. 1 hét Rimini. Szálloda Wifi van, de óránként kell frissíteni valami tököm kódokat. Utána még 3 nap Grado. Csupa kirándulás, meg strand, meg jövés menés. Nem is nagyon tudtam még fellépni. Épp eltelt az időm a képek rendezésével.
Bontózásra nincs is időnk és helyünk. Meg a csajok sem "akarják". Kappával vagyunk 4-en. Full csomagtartó már ide is.
Nem akarok elkeseríteni senkit, de kb 6-7db 155 st láttunk idáig. Szaros daciát többet láttunk olasz rendszámmal. Gradoban 3-at, meg itt 2-3db ot. Meg azt ott San Marinoban. Amit tudtam fényképeztem is. De volt amit csak az autóból... 145/6 156, Mito, 159, "Nép Alfa" ;) 2! az az kettő darab Delta2 vel találkoztunk, Pár darab Dedra. De még a Kappa/ Thesis is fehér holló. Panda, Uno, Y, 500. Mint otthon a suzukik. De van ilyen is olasz rendszámmal. :) De a sok csúf japó, meg kóreai autót nem is értem.
A wifis macera miatt képek majd otthonról.
Marklar15512-09-2013 21:54:53 // 134333
Bowdenes kulisszám még akad....
Marklar15512-09-2013 21:50:38 // 134331
Épp nézegettük itt a phedrákat... Nekem nagyon bejönnek. Sok is van.De drága. 7000euroért láttunk kereskedésben... Meg a TVben (rakok majd fel videót) De 15000euro volt.
pb_12-09-2013 21:36:44 // 134330
Akkor mégsem olyan pöpec a motorod?)
VKG231!!! (156+75)12-09-2013 19:55:29 // 134329
Fú, engem lehet, hogy érdekelne. Egyrészt jól mutat majd a csomagtartóajtó és az ülések mellett, másrészt meg ki tudja?! :)
Jupiter15512-09-2013 19:44:29 // 134328
És hátha ez a kép sem volt még...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?