Forum >> 155
GT Ɨ|ѯ04-11-2013 17:59:18 // 135277
tömítés felül a lefolyónál:-(
Marklar15504-11-2013 17:39:07 // 135276
Akkor nyomtalanul ázik... ;)
VKG231!!! (156+75)04-11-2013 17:21:59 // 135275
Najah, mondjuk nekem előbb az egész műszarfalat kéne szét szednem, hogy megtaláljam, miért fúj leheletnyi erővel a ventillátor JÓ előtétellenállással, új pollenszűrővel...
Valószínűleg valami cső lehet szétakadva, mindenesetre nem nagyon csinál tornádót benn az ottó...
Valószínűleg valami cső lehet szétakadva, mindenesetre nem nagyon csinál tornádót benn az ottó...
T.a.m.a.s.04-11-2013 13:55:24 // 135274
Szevasztok!
Mi lehet az oka, hogy áll a víz a jobb hátsó lámpámban? Beázásnak nyoma nincs..
Mi lehet az oka, hogy áll a víz a jobb hátsó lámpámban? Beázásnak nyoma nincs..
süsnye04-11-2013 11:04:03 // 135273
bezony.. németek vitték volna, mint a cukrot sztem.. :)
Marklar15504-11-2013 08:33:47 // 135272
Nem akarom csökkenteni a léd... Meg rontani Nyúl bizniszét sem. :) De, ha csak 1-1dbotok van. S hosszú távon akartok még mind2 en 155t. Meg nem akartok 3-4 hetente beruházni újabra... ;) Akkor még ne add el. Persze, ha mind2 V6 klímás vagy digit fűtéses... ;) Ez tipikusan a szeptember-december közt kelendő alkatrész... ;)
GEORGE04-11-2013 00:21:11 // 135271
Nálam van még eladó ebből :-)
A tarcsi félre van rakva nálam is.
A tarcsi félre van rakva nálam is.
Marklar15503-11-2013 20:42:16 // 135270
Itt már nem tudsz szinte semmi újat mutatni :DDD
GTPeti03-11-2013 20:40:03 // 135269
Dehogyis. Csak most is előjött FB-n, úgyhogy betettem ide.
Marklar15503-11-2013 20:22:50 // 135268
A fűtés ventilátor előtét ellenállására... De tökk mind1 milyen az a motor. Tipo/ Tempra/ Dedra/ Deltában is az van, ha klímás... Nekem már csak 1db tarcsi van. (ha marad a 155) Laci meg 8000.- ért adja...
Marklar15503-11-2013 20:18:11 // 135267
Még csak most találtad meg ezt a verdát? Mit gondolsz honnan az 5. éve tartó SW "őrületem"? ;) Mondjuk elöszőr csak felakasztottam (hogy ne lépjek rá) egy sima temprára egy kósza sárvédőt... :D
Marklar15503-11-2013 20:15:09 // 135266
Én is alig bírom levakarni az ilyen csajokat! :-P
Marklar15503-11-2013 20:14:21 // 135265
Tökk mind1, hogy milyen motor van az autóban... 8000ft
GEORGE03-11-2013 19:19:45 // 135264
Most "fűrészeltem" el egy komplett 155 2.5 TD.
Konkrétan mire gondolsz pontosan?
A levegő befújó ventilátor sebesség szabályzó ellenállására?
Konkrétan mire gondolsz pontosan?
A levegő befújó ventilátor sebesség szabályzó ellenállására?
Buksi03-11-2013 18:58:55 // 135263
Az biztos! :)
Mondjuk Marklar próbálkozott! ;-)
Mondjuk Marklar próbálkozott! ;-)
GTPeti03-11-2013 18:06:23 // 135262
Mekkora hatalmas hiba volt, hogy anno nem gyártottak SW-t. Pedig szép lett volna.
VKG231!!! (156+75)03-11-2013 17:39:16 // 135261
Megvéve. Hol tudom átvenni?
Kovacs Laci 15503-11-2013 17:23:20 // 135260
2013 Április 10- Junius 30 1 szám Alfissimó eladó mert nem néztem és kétszer van meg! 500ft!
Rooby9103-11-2013 16:49:42 // 135258
Hy! Nincs valakinek véletlen elfekvőbe egy 155 2.5 td-be digit klímás előtét ellenállása?
VKG231!!! (156+75)02-11-2013 23:58:36 // 135257
Kezd mi? :D
Marklar15502-11-2013 21:56:37 // 135255
Kezd colás üveg formám lenni... A sudár jegenye fa jobban tetszik :-DDD
Marklar15502-11-2013 21:55:37 // 135254
Végre egy értelmes.. :-D
Fairlane02-11-2013 21:49:24 // 135253
Jah, mióta nem kólázik... :))
Marklar15502-11-2013 21:37:14 // 135252
Áhhhh. De Ő alkatrészért jött... Jön. :)
Zsolt15502-11-2013 21:36:07 // 135251
Marklart néha könnyen félre lehet érteni.
Zsolt15502-11-2013 21:32:53 // 135250
Jól beszélsz. :-))))
Rossi&Zsu02-11-2013 21:29:03 // 135249
Wow! Ezer hálám!
Fairlane02-11-2013 21:18:25 // 135248
Szerintem nem bontani, hanem motyóért. Különben minek sózná rá a váltómat? :)
VKG231!!! (156+75)02-11-2013 21:16:27 // 135247
Azokon az "énszínű" ajtókon gondolkozom... Bármikor kellhet, bármire.
VKG231!!! (156+75)02-11-2013 21:15:37 // 135246
Én is megkérdezem: BONTANI?
Zsolt15502-11-2013 21:13:05 // 135245
Az érdi flexes nem fog kegyelmezni neki. :-(
Zolika15502-11-2013 21:08:47 // 135244
bontásra? :o
Zsolt15502-11-2013 21:00:31 // 135243
Kár érte. :-((( A képek alapján szépen nézett ki.
Lassan minden 155-s megfordul nálad. Vagy alkatrészért, vagy bontásra.
Lassan minden 155-s megfordul nálad. Vagy alkatrészért, vagy bontásra.
Marklar15502-11-2013 20:50:47 // 135242
A piros TD...
Marklar15502-11-2013 20:50:08 // 135241
Zsolt15502-11-2013 20:42:36 // 135240
Atesz155 gépe???
Marklar15502-11-2013 20:23:30 // 135238
Mondjuk hétfőn (elvileg) jön hozzám egy 2,5 TD (ex Attesz) rásózzam? :)
Adok érte 4doboz sört :)))
Adok érte 4doboz sört :)))
Marklar15502-11-2013 20:21:47 // 135237
Marklar15502-11-2013 20:18:32 // 135236
Ezt most úgy veszem, hogy nem kérdezted. :P
GT Ɨ|ѯ02-11-2013 17:26:10 // 135235
VKG231!!! (156+75)02-11-2013 15:40:21 // 135234
(Még mielőtt: Tudom, hogy más tészta a 155-nél, legalábbis nekem úgy tűnt, amikor lefejtettem a tetőablaknál... De hátha.)
Rossi&Zsu02-11-2013 15:30:04 // 135233
Ciao Cartársak!
A halálból vissza akarunk hozni egy 155-t! Szegény kasztni totál...újrafényezés stb.
Segítsetek! Honnan érdemes karosszériaelemeket szerezni hozzá, alkatrészeket....
Rosso szín
Műszakilag egyenlőre úgy néz ki rendben.
Előre is köszi!
Üdv
A halálból vissza akarunk hozni egy 155-t! Szegény kasztni totál...újrafényezés stb.
Segítsetek! Honnan érdemes karosszériaelemeket szerezni hozzá, alkatrészeket....
Rosso szín
Műszakilag egyenlőre úgy néz ki rendben.
Előre is köszi!
Üdv
VKG231!!! (156+75)02-11-2013 15:26:12 // 135231
Igen, akkor érdemesebb úgy készülni, hogy van egy kész, jó és új kárpitod, ha szakad a régi.
Pl egy blog, erre emlékeztem:
Igaz 146, de ...
Írt róla anno bővebben is a 45-46 topikban,
Illetve a tetőkárpit kulcsszóra rákeresve még egy releváns hsz valamikor 2010-ből, a 45-46 topikból:
Na szóval! A tetőkárpit, egy vékony szivacs alapra "ragasztott" szövet ugyebár.
Ez a szivacsos szövet van felragasztva egy kb. 3-4 mm vastag, préselt, ragasztott "kartonra". Ez a karton szerű van formára préselve, ezt látod belülről az utastér felől.
A tető felőli oldala az kicsit elnagyoltabb, nincs annyira formázva, mint az utastér felőli oldala. Ez a karton-tetőkárpit összeragasztott cucc van felragasztva a tetőre.
Remélem elég érthető volt. Azt nem tudom, hogy a 146 tetőlemezén belülről van e esetleg egy keresztmerevítés, a B oszlop vonalában, mert például a 156-ban van olyan.
Pl egy blog, erre emlékeztem:
Igaz 146, de ...
Írt róla anno bővebben is a 45-46 topikban,
Illetve a tetőkárpit kulcsszóra rákeresve még egy releváns hsz valamikor 2010-ből, a 45-46 topikból:
Na szóval! A tetőkárpit, egy vékony szivacs alapra "ragasztott" szövet ugyebár.
Ez a szivacsos szövet van felragasztva egy kb. 3-4 mm vastag, préselt, ragasztott "kartonra". Ez a karton szerű van formára préselve, ezt látod belülről az utastér felől.
A tető felőli oldala az kicsit elnagyoltabb, nincs annyira formázva, mint az utastér felőli oldala. Ez a karton-tetőkárpit összeragasztott cucc van felragasztva a tetőre.
Remélem elég érthető volt. Azt nem tudom, hogy a 146 tetőlemezén belülről van e esetleg egy keresztmerevítés, a B oszlop vonalában, mert például a 156-ban van olyan.
Mr. Z02-11-2013 13:39:02 // 135230
Leszedni mennyire szívás? Úgy értve hogy én mikor megláttam rögtön le akartam szedni, de a szélein olyan mintha az évek során összegyógyult volna nem hogy a kárpittal de az egész kocsiszekrénnyel, feszegetni nem mertem.
Mr. Z02-11-2013 13:26:24 // 135229
nekem most van tervbe jó sok dolog:
speedline felnik gumival 110k majd tavasszal
Alváz és doblemez lakatolás alvázfestés 70-et mondott a szaki
két első sárvédő és motorház tükrök fújása, mert újra lett fújva koccanás után de jó szar lett bárki is csinálta 80k
Kipufogórendszer: néztem bontottat Marklarnál az 10+horgany spray + dízel vég, Dinamitnál 65-be építenének rá egy rozsdamentes rendszert, még nem tudom melyik lesz.
most éppen váltó olaj, hőgomba, generátor, ledesítés ~ 30k
2,5 TD váltó talán majd nyáron :)
ezekkel együtt lesz olyan 500k a kocsira fordított összeg, és kb akkor lesz olyan amilyennek lennie kéne. Lehet én vagyok túl aprólékos, tegnap pl a csomagtérajtón lévő lápát szereltem le hogy alatta letakarítsam , meg az egész lámpát kitakarítottam és folytattam az újra vezetékelést. Sajnos rögtön felhígulok mikor meglátok egy összepödört vezetéket félig lejött szigetelő szalaggal...
speedline felnik gumival 110k majd tavasszal
Alváz és doblemez lakatolás alvázfestés 70-et mondott a szaki
két első sárvédő és motorház tükrök fújása, mert újra lett fújva koccanás után de jó szar lett bárki is csinálta 80k
Kipufogórendszer: néztem bontottat Marklarnál az 10+horgany spray + dízel vég, Dinamitnál 65-be építenének rá egy rozsdamentes rendszert, még nem tudom melyik lesz.
most éppen váltó olaj, hőgomba, generátor, ledesítés ~ 30k
2,5 TD váltó talán majd nyáron :)
ezekkel együtt lesz olyan 500k a kocsira fordított összeg, és kb akkor lesz olyan amilyennek lennie kéne. Lehet én vagyok túl aprólékos, tegnap pl a csomagtérajtón lévő lápát szereltem le hogy alatta letakarítsam , meg az egész lámpát kitakarítottam és folytattam az újra vezetékelést. Sajnos rögtön felhígulok mikor meglátok egy összepödört vezetéket félig lejött szigetelő szalaggal...
VKG231!!! (156+75)02-11-2013 13:23:18 // 135228
Működhet is, meg nem is. Van, akinek jó volt úgy, nekem a (szerencsére ex) 145-ösömön nem.
Biztosabb megoldás ha leszeded a tetőkárpitot, a valószínűleg teljesen porózus szivacsos anyagot lekapargatod és Palmatexszel odaragasztod egyszer s mindenkorra.
Ez nem öt perc, nem is tíz, de legalább még büdös is lesz tőle az autóban.
Ettől függetlenül volt már, akinek működött így is, csak sajnos ha leszeded, látod, hogy azért engedett el, mert alatta a szivacs már teljesen elporladt és ha oda is ragasztod, egyáltalán nem biztos, hogy nem engedi el majd újból (mivel megint a szivacshoz ragasztod, ami már eddig se volt a helyzet magaslatán).
Szóval a biztos megoldás az sajnos szívással jár!
Én inkább csináltattam másik tetőkárpitot anno, persze a kárpitos nagyon összegányolta, de ingyen volt (akarom mondani ingyen lett a gányolás miatt), úgyhogy megérte.
Próbáld meg mondjuk Palmatexszel a tűs-befecskendezős megoldást, ha jó, akkor örülünk Vincent, ha nem, akkor is megpróbáltad legalább.
Biztosabb megoldás ha leszeded a tetőkárpitot, a valószínűleg teljesen porózus szivacsos anyagot lekapargatod és Palmatexszel odaragasztod egyszer s mindenkorra.
Ez nem öt perc, nem is tíz, de legalább még büdös is lesz tőle az autóban.
Ettől függetlenül volt már, akinek működött így is, csak sajnos ha leszeded, látod, hogy azért engedett el, mert alatta a szivacs már teljesen elporladt és ha oda is ragasztod, egyáltalán nem biztos, hogy nem engedi el majd újból (mivel megint a szivacshoz ragasztod, ami már eddig se volt a helyzet magaslatán).
Szóval a biztos megoldás az sajnos szívással jár!
Én inkább csináltattam másik tetőkárpitot anno, persze a kárpitos nagyon összegányolta, de ingyen volt (akarom mondani ingyen lett a gányolás miatt), úgyhogy megérte.
Próbáld meg mondjuk Palmatexszel a tűs-befecskendezős megoldást, ha jó, akkor örülünk Vincent, ha nem, akkor is megpróbáltad legalább.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?