Forum >> 155
GT Ɨ|ѯ28-12-2013 20:10:16 // 136477
addig pedig szorulásod lesz a bal oldali zárnál:-DD
VKG231!!! (156+75)28-12-2013 20:07:58 // 136476
:DDD
Mr. Z28-12-2013 20:07:18 // 136475
erre én is gondoltam de senki nem veszi le a kárpitot amíg iszom a teám mint Edd China
atesssz28-12-2013 20:04:40 // 136474
az asszony mondta h 80-at mutatott egyesben, ebben lehet néhány km/h parallaxis hiba :). Kb eddig vagy 2-3szor tiltattam le, ez nem a világ vége.
Ha ezt az 1-2 alkalmat nem bírja ki arra a fél másodpercre, akkor szakadjon is szanaszét benne minden, mert akkor csak vashulladéknak jó...
Ha ezt az 1-2 alkalmat nem bírja ki arra a fél másodpercre, akkor szakadjon is szanaszét benne minden, mert akkor csak vashulladéknak jó...
VKG231!!! (156+75)28-12-2013 19:52:45 // 136473
Pontosan! Ha esetleg az egyik kifogyna, bármikor lehessen folytatni a javítást...
Meg egy kis üveg Erős Pista, ha valahol elrontott halászlével találkoznék. Tudjuk ugye, hogy az Erős Pista az ételek WD40-e...
Meg egy kis üveg Erős Pista, ha valahol elrontott halászlével találkoznék. Tudjuk ugye, hogy az Erős Pista az ételek WD40-e...
GT Ɨ|ѯ28-12-2013 19:51:16 // 136472
OK-akkor Columbo módszer:
kapd le a jobbost és nézd működés közben akkor a balos kénytelen lesz bevallani hol a trükk..:-)
kapd le a jobbost és nézd működés közben akkor a balos kénytelen lesz bevallani hol a trükk..:-)
Mr. Z28-12-2013 19:49:38 // 136471
pótkerék nélkül elindulok simán bárhova de WD40-ből kettő is van
VKG231!!! (156+75)28-12-2013 19:42:45 // 136470
A wd40 olyan, mint az erős pista, mindent helyrehoz!
Mr. Z28-12-2013 19:41:18 // 136469
hídjétek el fizikailag nem húz rajta annyit még egy közel 1 centi kéne hogy letolja addig azt a műanyag rudat.
Mr. Z28-12-2013 19:38:10 // 136468
mindent úgy kezdek hogy befújom WD40-el, és ha úgyse akkor kezdem szétszedni :)
GT Ɨ|ѯ28-12-2013 19:37:22 // 136467
Erre gondoltam én is, de nem akartam beírni:-DDD
Tényleg csodákat tud tenni meg a wd40, grafitzsír kombó is:-))))
Tényleg csodákat tud tenni meg a wd40, grafitzsír kombó is:-))))
Zsolt15528-12-2013 19:32:20 // 136466
Nem a világ vége valóban, de volt vele más gond is. De anyagilag az egyik legfájdalmasabb a hengerfejezés volt. Négyből az egyiket cserélni kellett és annak mérete még az eredeti volt, míg a másik három volt már síkolva. Nem is sikerült elsőre összehozni, hogy mind a négy hengerfej egyforma magas legyen.
Utánam a második vagy harmadik tulajdonosa Vikk 75 volt. Ő fogta és az egész motort kicseréltette.
Utánam a második vagy harmadik tulajdonosa Vikk 75 volt. Ő fogta és az egész motort kicseréltette.
Thomika28-12-2013 19:31:11 // 136465
Azt elég rendesen csalhat az órád! 85-öt egyeseben soha nem megy! Még nekem sem, pedig 10km/h-val órával többet mutat alapból! A másik, hogy nem igazán tesz jót egy 17 éves TS motornak, ha le van forgatva tiltásig! :/ Nekem sem az óra szerinti km van benne, és bár szépen teszi a dolgát most már 2,5 éve, mióta a hengerfej meg lett csinálva. De semmi garancia, hogy jövő héten is ez lesz! Igyekszem normálisan használni, ha kell elég sportosan, de nem forgatom szét! A nagy szerviz sem garancia semmire. Cserébe most a "hidegben" eljárok vele 8,5 literrel. Ha vigyázol rá, sokáig használható marad! 30K-t mentünk eddig együtt....
Thomika28-12-2013 19:26:14 // 136464
Próbáltad már a zárolajozót? :) Nekem csodákat tett!
Mr. Z28-12-2013 16:10:49 // 136463
Ma megnéztem, és a zárszerkezet jó, de valamiért a kulcs nem tud annyit húzni illetve tolni a rudazaton hogy nyisson zárni tud te izomból kell fordítani a kulcsot. Valakinek volt ilyen problémája?
DieselManiaco(NagyVad)28-12-2013 14:56:01 // 136462
hát az előbb azt írtad hogy "Nekem a 75 2,0TD-ben is VM motor volt. Volt is vele gondom rendesen."
egy hengerfejezés az nem a világ vége,előfordul a tipo féle motorral is...:D
egy hengerfejezés az nem a világ vége,előfordul a tipo féle motorral is...:D
Marklar15528-12-2013 11:40:07 // 136461
Szíjjel hajtottad... :D
Zsolt15528-12-2013 10:06:17 // 136460
Nekem csak 2.0 volt és azon kívül, hogy hengerfejes lett nem volt a motorjával más gondom.
DieselManiaco(NagyVad)27-12-2013 21:21:36 // 136459
ez más hengerfejekkel is így van:D jó a VM csak az EDC kell bal váll felett nagy ívben elhagyítani,a tdi-sek hagy ugorjanak érte... és egy jó mechanikust rátenni....
DieselManiaco(NagyVad)27-12-2013 21:19:39 // 136458
úgy hallottam hogy a 75 a 2.4esek,meg az újabbak 2.5-ösök VM 07-08-31-32 jobb konstrukciók....
DieselManiaco(NagyVad)27-12-2013 21:17:55 // 136457
Hát én nem tudom nekem nincs,fateromnak van eddig motorikus problema nem volt,Buddha cartárs is kasztnit keres nem motort,Kornya mester pedig valami milliós futású 155 VM-et emlegetett nekem telefonban,van itt a környéken Voyagerben is azzal sincs gond szóval felénk nem pusztulnak:D
Mr. Z27-12-2013 18:04:08 // 136456
bocs, de augusztus óta. :) Hát na .. Most is megyek 30-án. Csak megint az van, hogy vagy nem nem járok arra még is csak 170km, vagy ha megyek nincs pénzem, illetve annyira nem fontos cuccok kellenek ( kipufogót leszámítva ). De eljutok majd oda, csak még nem tudom mikor :- ) Én mennék szívesen, na de pénz kérdése is sajnos.
Mr. Z27-12-2013 15:11:06 // 136455
Nekem az 1.9 TD szinte járóképtelen volt mikor megvettem. De tényleg nem spórolósan össze lett rakva, Selénia 10W40 TD olaj, turbó felújítás, szívósor és hengerfej takarítás , EGR dugózás, porlasztócsúcs csere. Új tömítések, gombák, vezetékek,szíjjal, szűrők, felújított generátor. 150-be megállt(bár majdnem mindent magam csináltam., és azóta semmi baja. télen most olyan 6,2-es átlagfogyasztást produkál. Nyáron 120 alatt hosszútávon 6 alatt. Eddig ami megszívatott azok relék kapcsolók, különböző elektronikák most legújabban a zárszerkezet. De szerintem egy megbízható vas az 1.9 TD. 90 ló , enyém kicsit több 160-at simán tudja tartósan a pályán, és amire ma egy autót közúton lehet használni arra bőven elég.
Zsolt15527-12-2013 12:59:33 // 136454
A lényeg: "... ha egyszer rendesen össze van rakva ..." Nekem a 75 2,0TD-ben is VM motor volt. Volt is vele gondom rendesen.
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2013 11:22:54 // 136453
Az sem lehet rossz, pláne tudásban. De az a darabos hengerfej nagyon rémiszt. Ha egyet levettél, az összeset le kell. Szedtem már szét Érden de inkább az 1.9. Azt is fel lehet húzni 100 LE fölé és semmi elektronika nincs benne.
atesssz27-12-2013 10:35:32 // 136452
egy kicsit pontosítanék: addig tökéletes a VM dízel, míg először szét nem szedik, és olyasvalaki rakja össze, aki nem is nagyon ért hozzá... Meg ha egyszer már szét volt húzva a blokk, SOHA nem lesz olyan, mint egy original blokk.
Egyébként simán bevállalnék egy új VM motort, egyáltalán nem rosszak.
Jöhetne is ez a 2.9-es V6-os 550NM-rel :))))
De még a régi 2.5 TD-ből is jöhetne egy újonnan gyártott
Egyébként simán bevállalnék egy új VM motort, egyáltalán nem rosszak.
Jöhetne is ez a 2.9-es V6-os 550NM-rel :))))
De még a régi 2.5 TD-ből is jöhetne egy újonnan gyártott
GT Ɨ|ѯ27-12-2013 09:06:55 // 136451
Fején találtad a szöget!:-)
DieselManiaco(NagyVad)27-12-2013 08:52:36 // 136450
azért a VM se olyan rossz ha egyszer rendesen össze van rakva,meg nem olyan tipikus magyar szerelők tartják karban...
Zsolt15527-12-2013 08:33:07 // 136449
Ha az 1.9TD-t választod, nem fogsz csalódni benne. Más, mint a 2.5-s VM dízel. Sok ismerősöm használta, illetve használja most is nagyobb gond nélkül. Több százezer km-t is elmennek és hibátlanul teszik a dolgukat. Én egynek az első magyarországi tulajdonosa voltam és nekem is csak jó tapasztalataim voltak vele.
GT Ɨ|ѯ27-12-2013 07:22:13 // 136448
van még 1 napfénytetője is, meg apróságok:-)
Zolika15527-12-2013 00:30:53 // 136446
ezt valamilyen elektronikai boltban be lehet szerezni?
TSiga ( I am the TSIG)27-12-2013 00:04:23 // 136445
Azért csak finoman. Én régóta tervezgetek egy 1.9 td t beszerezni napi használósnak. Kedvencnek ott lenne a TS. Viszont ott van Thomika esete. Neki hiányzik az a nyomaték, amivel a 8V több volt.
Meg aztán szerintem müszaki visszafejlődés a 16v.
Vasblokk, egyedi gyertya, szíjas vezérlés, összeakadósdi...
Meg aztán szerintem müszaki visszafejlődés a 16v.
Vasblokk, egyedi gyertya, szíjas vezérlés, összeakadósdi...
TSiga ( I am the TSIG)26-12-2013 23:57:31 // 136444
Gyakorlatilag egy nagy értékű tekercs. Általában vas vagy ferritmagos. Ugye az egyenáram átmegy rajta, de bármilyen frekvenciájú zavart képes megsemmisíteni.
atesssz26-12-2013 23:09:08 // 136443
valóban azt írtam, de az a nyár környékén volt. Meg ha nem viszik el, akkor megmarad az asszonynak, vagy/és szaladgálós autónak.
Ha nem adok okot a motornak arra, hogy összekócolódjon a vezérlés, akkor ne is kócolódjon össze semmi :)))
Bár kifejezetten tetszett a feeling, amikor mútkor 80-85 nél váltottam el 1-esből, és 5500 után dolgozott a vezérlés módosító egészen 7500-ig, majd jött a kettes gang, szintén 5500től mintha seggberúgták volna, mert a szívó oldali vezérlés 20°-kal el lett tolva és így tovább a harmadik fokozatig tiltásig, amikor száz nemtudom mennyivel mentem. Kezdem megszokni, hogy ez az Alfa bizony nem dízel :)
Ha nem adok okot a motornak arra, hogy összekócolódjon a vezérlés, akkor ne is kócolódjon össze semmi :)))
Bár kifejezetten tetszett a feeling, amikor mútkor 80-85 nél váltottam el 1-esből, és 5500 után dolgozott a vezérlés módosító egészen 7500-ig, majd jött a kettes gang, szintén 5500től mintha seggberúgták volna, mert a szívó oldali vezérlés 20°-kal el lett tolva és így tovább a harmadik fokozatig tiltásig, amikor száz nemtudom mennyivel mentem. Kezdem megszokni, hogy ez az Alfa bizony nem dízel :)
Fairlane26-12-2013 23:00:28 // 136442
Most erre ebben a pillanatban ébredtél rá? :D
Marklar15526-12-2013 22:52:55 // 136441
Igazándiból a felújított kasztnikkal sem vagyok kibékűlve... Lehet nem a legjobb emberekkel dolgoztatom? :)
Marklar15526-12-2013 22:51:05 // 136440
Ha "normális" áron lehetne zsír új 2,0 16Vt kapni. Lehet bevállaltam volna én is. Vezetni, tankolni, nagyon jó. De több év tapasztalata alapján nem bízom én a felújított 16V-kben :/
Fairlane26-12-2013 22:36:32 // 136439
Ez így nem tűnik fer összehasonlításnak....
A TD éveken át szeretett autód volt, a TS-re meg mintha azt írtad volna, hogy tervezetten nem is akarsz semmit költeni, mert ideiglenes autó.
Meg aztán a 16V tulajok addig általában elégedettek, amíg össze nem kócolódik a motor :(
A TD éveken át szeretett autód volt, a TS-re meg mintha azt írtad volna, hogy tervezetten nem is akarsz semmit költeni, mert ideiglenes autó.
Meg aztán a 16V tulajok addig általában elégedettek, amíg össze nem kócolódik a motor :(
atesssz26-12-2013 22:33:44 // 136438
mióta a TS nálam van, egy 2000 Ft-os gombát cseréltem, meg a klíma kompresszor kuplungját kellett cserélni, ami össz-vissz 20 ezer Ft volt.
Mindenképpen jobb mutató ez a 22 ezer forint a TD-re költött összeggel szemben, ami legalább 200 ezerre rúgott, ha meg kellett bontani a motort :)) Egyszóval nagyon bejött ez az 1.8-as 140 lovas DOHC Twin Spark motor :)
Mindenképpen jobb mutató ez a 22 ezer forint a TD-re költött összeggel szemben, ami legalább 200 ezerre rúgott, ha meg kellett bontani a motort :)) Egyszóval nagyon bejött ez az 1.8-as 140 lovas DOHC Twin Spark motor :)
VKG231!!! (156+75)26-12-2013 22:13:02 // 136437
Csak a kormánymű? :)
Zolika15526-12-2013 22:10:38 // 136436
az hogy néz ki, vagy mi az? :) Valami műanyag bizbasz?
TSiga ( I am the TSIG)26-12-2013 22:06:35 // 136435
Be kell tenni egy zavarszűrőt a rádió tápcsatija elé.
Zolika15526-12-2013 21:00:17 // 136434
meg ha nincs különösebb probléma vele.. :)
Marklar15526-12-2013 20:59:05 // 136433
Végre. Legalább eljössz a birtokra... :D
Buksi26-12-2013 20:49:25 // 136432
De mitől fáradtak el? :-/
GT Ɨ|ѯ26-12-2013 20:39:36 // 136431
meg majd csemegézünk a nero-ról.:-)
atesssz26-12-2013 20:31:56 // 136430
nekem az zavarja be, amikor a tükörlapot állítgatom. Minden irányba zavarja a rádiót, mindkét tükörnél. Szerintem együtt lehet vele élni.
Lehetséges, hogy megmarad az Alfa a Fusion mellett, úgy nem lenne szívem megválni tőle... Meg olyan sportos... :)
Lehetséges, hogy megmarad az Alfa a Fusion mellett, úgy nem lenne szívem megválni tőle... Meg olyan sportos... :)
pb_26-12-2013 20:06:14 // 136429
Nem kell magadra irányítani.DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?