Forum >> 155
Thomika04-03-2015 07:12:12 // 142805
Majd nekem is meg kell csináltatni. Ha elégedett leszel az eredménnyel, megoszthatnád velem, ki és hol javította. Eddig szinte mindenki csak szívott a karosszériásokkal. Én azért nem szeretnék.... Csak az utcánkban van kettő, de nem jártam még ott, nincs tapasztalat.
Thomika04-03-2015 07:08:47 // 142804
Amúgy jó Reggelt! :)
A hétvégén elkezdtem a 155 rendbe tételét. Jövő héten érkezik a gyári szelepfedél tömítés. Az ajusa 1,5 évet bírt, most állt 2 hengernél az olaj, de gyertya magasságig! 1,5 órát takarítottam a hengerfejet, mert a tömítést még anno megfejelték egy fekete pasztával is. Én arra gyanakszom, hogy a pasztában lévő savas anyag marta szét a gumi tömítést...de ez csak egy elmélet.
Aztán jön a főtengely jeladó csere, legújabb fejlemények szerint emiatt áll le random a verda. 3 éve kicseréltem egy bontottra (a melegben nem indulás miatt), most költséghatékony megoldásként visszarakom az eredetit (bár 10K-ér hoznak nekem újat), hátha egyelőre megoldja a problémát. Utána visszakerül forgalomba. Májusban vizsgáznia is kell :/.
Aztán ott van az április-október időszakban a nem indulási probléma, ha süti a nap, pl reggel, nem indul el. Ha hajnalban, míg nincs meleg, kimegyek beindítom, utána simán megy, semmi baj. Ha elfelejtem, akkor sux :P. Ez nappal jön elő, este v árnyékban nem gond. Akkor sem, ha 40 fok van árnyékban, csak ha süti a nap az autót. Tegnap mondtak immo vezeték problémát, előfordulhat, hogy nagy hőtől kilazulnak a vezetékek, de valószínűbb a vezérlő computer probléma. Ha felmelegszik az utastér meghülyül tőle a gép. De miért? És ha nagy nehezen beindult, utána miért megy simán? Voltam anno megnézetni a gépet, akkor termosztát hőmérséklet jeladó hibát mutatott ki, míg be nem indult, utána törölhető lett a hiba kód és nem is jött vissza egy darabig. Ez azért lehetetlen, mert 3 különböző jeladóval is próbáltam, ebből 2 új volt.
Szóval, ha ezeket megoldottam, akkor járóképes a kocsi, és ahogy lesz zseton, jön a külső rendbetétel; az asszony által okozott károk kijavítása... meg egy, amit én csináltam, mikor nem tudtam megfogni egy hazavontatás után, és nekigurult a kapunak.... A listát nézve lesz vele dolgom, de idővel minden a helyére kerül :) Jah , és bónusznak ott lesz majd egy kuplung csere is, mert én még nem cseréltem, de győzködnek a szervizben, hogy rendben van.... :P
A hétvégén elkezdtem a 155 rendbe tételét. Jövő héten érkezik a gyári szelepfedél tömítés. Az ajusa 1,5 évet bírt, most állt 2 hengernél az olaj, de gyertya magasságig! 1,5 órát takarítottam a hengerfejet, mert a tömítést még anno megfejelték egy fekete pasztával is. Én arra gyanakszom, hogy a pasztában lévő savas anyag marta szét a gumi tömítést...de ez csak egy elmélet.
Aztán jön a főtengely jeladó csere, legújabb fejlemények szerint emiatt áll le random a verda. 3 éve kicseréltem egy bontottra (a melegben nem indulás miatt), most költséghatékony megoldásként visszarakom az eredetit (bár 10K-ér hoznak nekem újat), hátha egyelőre megoldja a problémát. Utána visszakerül forgalomba. Májusban vizsgáznia is kell :/.
Aztán ott van az április-október időszakban a nem indulási probléma, ha süti a nap, pl reggel, nem indul el. Ha hajnalban, míg nincs meleg, kimegyek beindítom, utána simán megy, semmi baj. Ha elfelejtem, akkor sux :P. Ez nappal jön elő, este v árnyékban nem gond. Akkor sem, ha 40 fok van árnyékban, csak ha süti a nap az autót. Tegnap mondtak immo vezeték problémát, előfordulhat, hogy nagy hőtől kilazulnak a vezetékek, de valószínűbb a vezérlő computer probléma. Ha felmelegszik az utastér meghülyül tőle a gép. De miért? És ha nagy nehezen beindult, utána miért megy simán? Voltam anno megnézetni a gépet, akkor termosztát hőmérséklet jeladó hibát mutatott ki, míg be nem indult, utána törölhető lett a hiba kód és nem is jött vissza egy darabig. Ez azért lehetetlen, mert 3 különböző jeladóval is próbáltam, ebből 2 új volt.
Szóval, ha ezeket megoldottam, akkor járóképes a kocsi, és ahogy lesz zseton, jön a külső rendbetétel; az asszony által okozott károk kijavítása... meg egy, amit én csináltam, mikor nem tudtam megfogni egy hazavontatás után, és nekigurult a kapunak.... A listát nézve lesz vele dolgom, de idővel minden a helyére kerül :) Jah , és bónusznak ott lesz majd egy kuplung csere is, mert én még nem cseréltem, de győzködnek a szervizben, hogy rendben van.... :P
Buksi04-03-2015 07:06:18 // 142803
Hát úgy, hogy szarul csinálták meg. :-((
Thomika04-03-2015 06:47:40 // 142802
Ez elég csúnya! Alig pár éve javították, ez hogy lehet?
Forró03-03-2015 23:13:55 // 142801
Jut eszembe, a 2-es számmal jelölt félkör alakú izékéd van az anyós oldalra, meg bal hátsó nem beázós lámpád? Ha igen, akkor hozzátennéd ezeket a kábelekhez? :)
Buksi03-03-2015 21:56:04 // 142800
Nagyon bízom benne. :-)
Buksi03-03-2015 21:55:17 // 142799
Próbálkozás volt, de nem jött össze. :-(
Buksi03-03-2015 21:54:47 // 142798
Hát jah... :-/
De nemsokára cíííp lesz. :-)
De nemsokára cíííp lesz. :-)
GT Ɨ|ѯ03-03-2015 18:25:03 // 142797
Elvileg most ennek működnie kell..
Ahogy az informatikusok arany mondata is mondá:-)
Ahogy az informatikusok arany mondata is mondá:-)
Ati7703-03-2015 18:16:26 // 142796
Ezt a 7 vegen kiprobalom,piheneskepp! :))
Kosz.
Kosz.
Zsolt15503-03-2015 05:55:06 // 142795
Sarkalatos pontja a 155-nek, de remélhetőleg most rendesen kijavítják. :-)
Marklar15502-03-2015 23:08:12 // 142794
Ajtó le-fel cakk pakk. 3-10'. A 10', ha rá van gyógyulva a zsanérra. ;)
Ati7702-03-2015 20:08:53 // 142793
Koszi. Most a kihivasokra nincs idiom:))
Is egyik ajto tokeletes a masik helyere?
Blocs az irasmodert de a telefonom nem tud jobbat
Is egyik ajto tokeletes a masik helyere?
Blocs az irasmodert de a telefonom nem tud jobbat
GT Ɨ|ѯ02-03-2015 19:50:35 // 142792
Az első...de a második az igazi kihívás:-)
GT Ɨ|ѯ02-03-2015 19:47:54 // 142790
VKG231!!! (156+75)02-03-2015 19:45:01 // 142789
Azt akartam kérdezni, hogy neked nem lett már kilakatolva egyszer a segge? Mert az enyém egyáltalán nem volt ilyen gáz...
Ati7702-03-2015 19:42:52 // 142788
Hello urak.
Olyan kérdésem lenne,mi a véleményetek melyik az egyszerűbb,jobb megoldás?
Ajtót cserélni cakk-pakk, vagy átpakolni egyik ajtóból a másikba a cuccokat -zárak, ablakemelők, kárpitok fóliák .
Olyan kérdésem lenne,mi a véleményetek melyik az egyszerűbb,jobb megoldás?
Ajtót cserélni cakk-pakk, vagy átpakolni egyik ajtóból a másikba a cuccokat -zárak, ablakemelők, kárpitok fóliák .
beero15502-03-2015 19:16:47 // 142787
és ez mit jelent pontosan?
ott lebeg felette romeo őrangyal és vigyázz rá? :)
ott lebeg felette romeo őrangyal és vigyázz rá? :)
Marklar15502-03-2015 15:30:35 // 142786
Sajna ügye nem lepődök ezen meg. :O
Buksi02-03-2015 12:16:22 // 142785
Forró01-03-2015 23:48:18 // 142784
Hmmm újabb drágaszágok :D
Marklar15501-03-2015 19:38:20 // 142783
Valaki? Egy 1,8 8V 155? Egyben. Motorja jó, váltó OK. Napi használatban volt. Nem szívesen, de akár papír nélkül is. Kevés a helyem. :/
Fekete tulajoknak 2in1 is lehet. De ügye ez nem szabványos. ;)
Ami szar: indexek, repedtek, fényszórók kavicsosak, Be ajtó alja !? rohad. Bal ajtók horpadtak. Első taposók szarok. Jh doblemez, csomi sarka is szar. Tükrök ragasztva, de jók. 1db balos kilincs is törött. Kézifék is 0. Motornak enyhe lánc hangja van.Viszont meglepően csendes. Kipuff is OK. Hátsó sárvédők is jók. (nem a sajátja, csak fel van rá dobva.
100e
Fekete tulajoknak 2in1 is lehet. De ügye ez nem szabványos. ;)
Ami szar: indexek, repedtek, fényszórók kavicsosak, Be ajtó alja !? rohad. Bal ajtók horpadtak. Első taposók szarok. Jh doblemez, csomi sarka is szar. Tükrök ragasztva, de jók. 1db balos kilincs is törött. Kézifék is 0. Motornak enyhe lánc hangja van.Viszont meglepően csendes. Kipuff is OK. Hátsó sárvédők is jók. (nem a sajátja, csak fel van rá dobva.
100e
Marklar15501-03-2015 19:30:14 // 142782
GT Ɨ|ѯ01-03-2015 19:12:37 // 142781
ALFA ROMEO CODE RENDSZER A lopás elleni fokozott védelem.
beero15501-03-2015 16:14:53 // 142780
üdv! mit jelent és mire való pontosan az ALFACOD???
Dida28-02-2015 20:55:36 // 142778
Na kész vagyok! Ne máááár! Azért ennyire nem akarlak kihasználni :)
Nem nagy összeg szerintem az új, meg hát Benz cartásnak van unixos kedvezmény kb 35-40%. Kibányásztam, elvisszük majd az unixba hátha úgy tudnak segíteni.
Ha nem akkor majd hozzáadjuk az árát a munkadíjadhoz, mert ha minden igaz jövő hétvégére kész lesz koppra. Már a HF a helyén,nyomatékra húzva, felkerültek a sallangok 80 %-ba, csak ránk esteledett. Még dobunk rá új szíjakat, görgőt, gyertyák, benzinszűrő, új ac,új kipu tömítések,meg az olajhűtőt újra csöveztetem olyan hidraulikus üzletben. Ha meg van minden akkor egyeztetnék veled egy vezérlés beállításra. :)
Nem nagy összeg szerintem az új, meg hát Benz cartásnak van unixos kedvezmény kb 35-40%. Kibányásztam, elvisszük majd az unixba hátha úgy tudnak segíteni.
Ha nem akkor majd hozzáadjuk az árát a munkadíjadhoz, mert ha minden igaz jövő hétvégére kész lesz koppra. Már a HF a helyén,nyomatékra húzva, felkerültek a sallangok 80 %-ba, csak ránk esteledett. Még dobunk rá új szíjakat, görgőt, gyertyák, benzinszűrő, új ac,új kipu tömítések,meg az olajhűtőt újra csöveztetem olyan hidraulikus üzletben. Ha meg van minden akkor egyeztetnék veled egy vezérlés beállításra. :)
Lali7528-02-2015 20:39:37 // 142777
Adjak olyat is?
Dida28-02-2015 20:26:32 // 142776
Üdv Urak!
Lassan a vége felé halad a felújítás. Mint említettem a hf-be beszakadt egy érzékelő. A manuál szerint ez az izé villantja a ledet a műszerfalon 100 fok felett. Sikerült az eredetit kioperálnom, de sajna a számok nem igen látszanak rajta. A hf túzfal felöli oldalán van a nagy olajnyomás mérő gomba felett van. A képen a 3 számmal jelölt. Akárhogy keresem a FiatEperben nem találom. Nem tudja valaki a gyári számát véletlenül??????
Lassan a vége felé halad a felújítás. Mint említettem a hf-be beszakadt egy érzékelő. A manuál szerint ez az izé villantja a ledet a műszerfalon 100 fok felett. Sikerült az eredetit kioperálnom, de sajna a számok nem igen látszanak rajta. A hf túzfal felöli oldalán van a nagy olajnyomás mérő gomba felett van. A képen a 3 számmal jelölt. Akárhogy keresem a FiatEperben nem találom. Nem tudja valaki a gyári számát véletlenül??????
GT Ɨ|ѯ27-02-2015 19:45:56 // 142773
Rávalók úton:-)
Buksi27-02-2015 18:59:03 // 142772
330mm, jól emlékszem? :-))
RoliQ427-02-2015 13:47:38 // 142771
Buksi26-02-2015 12:52:44 // 142768
Köszi, így már okés. :-))))
Ati7726-02-2015 12:44:55 // 142767
Buksi26-02-2015 12:31:52 // 142766
Kitöröltem, de semmi.
Fairlane26-02-2015 12:11:59 // 142765
Ne bénázz... törölj vissza a linkből néhány http:// -t :)
Buksi26-02-2015 12:00:23 // 142764
Nem tudom megnyitni egyiket sem. :-(
Ati7726-02-2015 09:44:20 // 142763
Buksi26-02-2015 06:15:13 // 142762
Köszi Urak a segítséget! ;-)))))
Marklar15525-02-2015 20:54:19 // 142761
Vagy miben volt. :O :D
Zsolt15525-02-2015 13:13:00 // 142760
Vaber SP5 tömítő,ragasztó. Kb.1200-1500.-Ft.
GT Ɨ|ѯ25-02-2015 13:11:54 // 142759
Sikaflex, UFF:-)
Fairlane25-02-2015 13:10:16 // 142758
Valamelyik Sikaflex esetleg?
Zsolt15525-02-2015 12:58:04 // 142757
Karosszéria tömítőpaszta, ami festhető. Ha megtalálom a nevét amit a V6-hoz használtunk megírom.
Buksi25-02-2015 12:16:12 // 142756
Kérdés:
Hátsó sárvédő csere és lakatolás lesz a vason. Milyen tömítő vagy ragasztó anyagot érdemes használni az összerakásnál? Biztos van amár valakinek ezzel is tapasztalata és nem csak a szétszedéssel. :-))
Előre is köszi a segedelmet! :-))
Hátsó sárvédő csere és lakatolás lesz a vason. Milyen tömítő vagy ragasztó anyagot érdemes használni az összerakásnál? Biztos van amár valakinek ezzel is tapasztalata és nem csak a szétszedéssel. :-))
Előre is köszi a segedelmet! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?