Forum >> 155
Poló12-12-2005 17:44:57 // 2505
Nálunk a Tempráé dönthető 1/3 2/3 arányban, pedig az nagyjából ugyanaz, mint a 155. A 156-é nem dönthető, viszont van síalagút.
Marklar15512-12-2005 17:39:50 // 2504
Nem hinném, hogy sok 4 ajtós autó van aminek dönthető a hátsó ülése.?
Szerintem nem vélettlen pl a Mondeónál a 4v. 5 ajtós verzió...
kando.12-12-2005 12:45:58 // 2503
Ez a dönthető ülés úgy látszik az Alfa vesszőparipája, mert a 75 és 90 esekben sem dönthető előre...
Ennyiből néha jó a 33, mert hosszú tárgyat így be tudok tenni a csomagtérbe :-)))
dezoxiribo12-12-2005 12:42:47 // 2502
BELESZÓLOK:
Nekem volt 33asom is, most 155öm. Árban gyakorlatilag ugyanaz. Teljesítményben nehéz véleményt mondanom, mert a 33 1,4es volt, a 155 pedig 2,0. A helyzet az, hogy a 33 teljesítményével nagyon elégedett voltam, de nyílván nem mérhető össze a 155 2,0val. Fenntartási ktg hasonló mindkettőnél. Fogyasztás. 33 1,4: 7/8,5 l/100km
155: 8,5-9/10-10,5 l/100km.
Ami nem mindegy: az a komfortérzet. Lehet, hogy sportosabb érzetet ad a 33, de ha odalépek neki és meghallom azt a gyönyörű motorhangot, akkor a 155ben is igazi sportembernek érzem magam... Tény: nagy autó, de éppen emiatt kellemes méretű az utastér, a csomagtartó pedig egyenesen óriási. Igazából egy nagy hátránya van a 155nek, amit megvallom a mai napig nem értek: nem dönthető előre a hátsó ülés - bár ezzel lehet élni, főképp, mert van síalagút.
Konklúzió: városba szerintem praktikusabb lehet egy kisebb 33as, de ha az éves autózásod legalább felét városon kívül töltöd, javaslom a 155öt...
Maszat12-12-2005 09:35:09 // 2501
Gyáriban (nekem): 9-15+
Városban (normálban) 10-12,5,
pályán (szabályosan) 9-10,
mindenhol büntetve 15+.
kormi15512-12-2005 09:01:48 // 2500
Viktor
Köszönöm! Sajnos akkor ez nem az én autóm :(
Bandi
Akkor engem "öreg motorosnak" tartasz? :) Megtisztelő!
Az érdeklődésem egyelőre lájtos, jövő tavasszal tervezem igazából a vásárlást.
Marklar15512-12-2005 00:50:29 // 2499
Yoo
Hívj azt egyeztetünk.
SD12-12-2005 00:47:47 // 2498
holnap 9-ig angolon vagyok:( de ha ok akkor utánna yo:)
Amúgy én XIII,de tudok megyni mniden fele:)
Marklar15512-12-2005 00:38:52 // 2497
Merre lax?
Holnap este 10h körűl lerakom a Bnét III. kerben aztán jövök haza XI. ker.
Útközben talizhatunk valahol.
Oldalamon a számom hívj azt ...
SD12-12-2005 00:27:29 // 2496
Lehet hogy beene lennék egy karikában, mert kiváncsi vagyok hogy műküdik egy ilyen műszer, értő kezekben:) De azért ne haljunk meg!
Megnéztem Bandi ótóját:) király... 155 lesz az ;)
Marklar15511-12-2005 19:47:18 // 2495
Jahh!
Éjcakás voltam... ;-)))
Thomika11-12-2005 19:00:24 // 2494
Szvsz élned kéne a lehetőséggel, Marklar kolléga felajánlotta,hogy elvisz egy körre a 155ön! Utána lesz összehasonlítási alapod! :))
SD11-12-2005 14:23:09 // 2493
Megjegyeztem.
De nem is golf-féle fapadra gondoltam...
Neked van kocsid tudod a hibáit ismered milyen, nekem meg most lesz. Azért kérdezősküdük előrre, hogy ne utólag szívjam a fogam.
Remélem találkozonk majd talikon addig amíg nincs ótó, marad a grafikon, szerintem meg lehet érteni:)
Thomika11-12-2005 12:24:18 // 2492
Mi túrót csinálsz reggel 3/4 7kor vasárnap ?? :))) Mé nem laszol ,Teeee?! :P Dolgoztál?? ;)
Thomika11-12-2005 12:22:38 // 2491
városban 15-17 liter...
Thomika11-12-2005 12:20:44 // 2490
Akkor egyet nem árt megjegyezned! A 155ben nincs fapados!!! Ezt alapból egy viszonylag jól felszerelt, sportos limuzinnnak szánták! Az első néhány darabban max nem volt ABS, (lufi is 95-től)később is előfordult ,hogy nem volt benne klíma,de már ezek többségében is digit fűtés volt!
Lehet itt mindenféle idióta görbékkel szórakozni, elsősorban úgyis a pénztárcád fog dönteni, amúgy meg ki kell próbálni mind2 fajtát, és akkor könnyebb lesz a választás! Nekem volt 33asom is (meg lesz is) és most 155ösöm van! Ég és föld a kölönbség! Máshogy kell vezetni, mások az előnyei, hátrányai....egyedül a fenntartását igénylő pénzösszeg ami hasonló mértékű!!!
kertecs11-12-2005 12:10:36 // 2489
Ciao Kormi
Voltam a kereskedésben, kiderült, hogy itt van tőlem 1 km-re.
Nem tudom mit lehet elvárni egy 16 éves vastól 500 pénzért, leírom a dolgokat amiket én észrevettem:
- szélvédő felett fél szenti szélességben a tetőn le van peregve a festék és rozsdás a lemez!
- bal hátsó ajtó kicsit eláll, kilincs le van törve (egyébként az ajtók könnyen, jól záródnak)
- a hűtőmaszk szinte lóg a levegőben (egy csavar tartja), bajuszléc hiányzik, lámpa cserélve volt
- olaszországi volt az autó, szervizkönyve 1996-ig (40000 km) vezetve, most 149E van az órában. Ezt nem támasztja alá a vezetőülés bal oldalán kiült plüss, kuplungpedál kopott széle… (az enyémben 162K van és még nem látszik rajta semmi)
- két kulcs van hozzá, gázadásra simán indult, olajnyomás hidegen felugrott 6-ra, olaj felső nivóig benne, nem melegítettem meg a motort
- motor lánc felőli oldaláról hallani valami hangot, de nemtom mi, lehet a lánc maga? Amúgy kultúráltan jár szerintem.
- szerintem a hátulja nem volt törve, csomagtér jó állapotban, de belülről pl. nem nyílik. A beltér sincs talán annyira lerúgva
Mást nem nagyon néztem, mert nekem már elég sok hiba volt ahhoz, hogy ne tartsam túl jó vételnek. Tegyük hozzá nem is láttam sok ilyen évjáratú eladó 155-öt : )
wwwSentinelwww11-12-2005 09:46:08 // 2488
Sziasztok,
Eladó a kocsim akit érdekel keressen meg az oldalamon és megmondom mennyiért válnék meg tőle :)
András bácsi11-12-2005 08:26:03 // 2487
A 16V-re mondanám, hogy inkább csak felül húz, de ez gyakorlatilag bármely sokszelepes motora igaz. Azért gondolom a V6-tal nem volt ilyen tapasztalat: azzal lehetett bálnázni alapjáraton 5.-ben. :)
András bácsi11-12-2005 08:23:28 // 2486
Százalékot akarsz? ;´
Nagyon bírom, hogy lentebb olyan vita folyt, ami teljesen elméleti: leírva, hogy "ezt sem csináltam, ezt sem láttam, de biztos úgy van". :))))
Marklar15511-12-2005 07:00:55 // 2485
Bakker.
Mire elolvastam addigra azt hittem a boxi topicban vagyok...
;-)))
Teháth, szerintem:
8V vs. 16V
Csak a pénztárcád szab határt. régebbi 1xerübb, strapás láncos.
16V az újabb és viszonylag drágább. A szíjj picit több odafigyelést igényel.
El kell döntened, hogy 10-14éves
Vagy7-10 éves autót akarsz venni.?
A többi meg úgy is kiderül.
A motor generált meg nemkéne belekeverni, mert minden autónál szívás.
Legtöbben nem úgy vesznek autót, hogy motorgenerált kalkulálnak bele.
Nekem 226000km van benne s még nem áll szándékomban ilyesmi.
Esetleg egy hengerfej felújítás+
Ne feledd 10en éves autót akarsz venni, akár 33 akár 155...
Azokkal meg mindig lehet valami gond...
Kivéve a Bandié (10% ;-PPP )
S ez bármilyen autóra igaz:svág, francia, még a japó is.
Persze ha egy autot akarsz ami megymegy tankolsz megymegy...
akkor tényleg valami japóban gondolkozz;-)
Aztán itt van a méret problema:
33 kisebb, 155 nagyobb.
Mire kell?
A fogyiról meg annyit, mint írtam:
Nekem pesten, nem öregurassan 10-11lmax
33ra nincs tapasztalatom.
Q4 meg inkább 15 felé közelíthet, de ezt meg ők tudnák megmondani.
Habár szerintem egy Q! inkább örömbüntető autó amit nem szabadna mindennapi dugóban használni.?
Marklar15511-12-2005 06:42:39 // 2484
Aktív tagok listája
Marklar155
Aktív tag vagy, ha be vagy jelentkezve, tagsági szinted legalább Alfavírus-fertőzött, és az utóbbi 15 percben töltöttél le oldalt.
További látogatók
0 regisztrált vendég, és további 5 látogató, akik nincsenek bejelentkezve.
Nahh ki a legény a gáton???
;-)
Marklar15511-12-2005 06:41:23 // 2483
Mi az a böhönc???
;-)))
Szóval, ha tudunk 1eztettni akkor viszlek egy karikát.
Aztán veheted a vonatjegyet Tatabányára... ;-)
pb_11-12-2005 01:02:12 // 2482
Több is lehet, az főleg, ha turbót is dolgoztatjuk keményen.
De most P4, Q4, vagy TS?
SD11-12-2005 00:57:36 // 2481
bocs már félig alszom :O
kando.11-12-2005 00:54:11 // 2480
Ezt pont tőlem kérded ? :-)))
Passz... de 10-12 között lehet... vagy több ;-)
SD11-12-2005 00:52:44 // 2479
ha már itt tartunk egy 155 Q4 mennyit papizik?
pb_11-12-2005 00:25:06 // 2478
Gondolom, azért nem csak az.
kando.11-12-2005 00:21:14 // 2477
Nem, valóban nem...
:-)))
Mindennek a megfelelő ,,ellendarabot'' kell hasonlítani :-))
SD11-12-2005 00:20:43 // 2476
155 mint hallottuk a hátsó féknyereg hajlamos elnyargalni...
már nagyon várom a holnapot mert jön asszony is autót nézni, aztán kiváncsi vagyok mit szól...
lehet hogy inkább elfelejtem felkelteni ;) csak meg ne lássa...
ha minden ok jövőhéten már lehet hogy lesz ótóm, de nem akarom elkajabálni :D
pb_11-12-2005 00:18:56 // 2474
Hiába ez van lőtávolon belül, nem 1 kategória a 2 autó!
pb_11-12-2005 00:16:42 // 2473
33-ból boxer, csak lefelé, és célszerű váltóval 1ütt, ha nem akarsz a fejed felett 1ensúlyozni 1 40kg-os vasdarabbal.
SD11-12-2005 00:16:30 // 2472
akkor egyet értünk sztem, majd eldől úgy is:)
azért hasonlítom a P4-et a 155 fapadoshoz mert nekem ez van lőtávolon belül, ezért az én szempontomból kell mérlegelnem... :)
pb_11-12-2005 00:11:16 // 2471
ABS, sztem az 55-ben is van. De, ha sima 16v-t veszel abban nincs összkerék, ha félsz a viszkotól. A hidrotökék cseréjéhez pedig célszerú kiszedni a motort.
Gondolom az 55-nek is vannak specialitásai.
kando.11-12-2005 00:08:42 // 2470
Oké, de ne a P4-et hasonlítsd össze a standard 155-tel :)
Inkább akkor a P4 vs Q4 s akkor már a 155 Q4 sem az a ,,fapad'' :-))
De az is tény, hogy egy boxi talán tovább bírja, jobban nyúzható, mint a sima soros benzinmotor.
ABS sincs minden 33-ban és sztem van sok 155-ben.
Tesztelni kell, akkor kiderül, melyik a jobb vagy inkább célszerűbb :-)))
Én annyit tudok a 155-ről, hogy a motorja lefelé jön ki, vagyis a kasztnit kell felemelni és a hajtás marad lent egy kereten. Míg a boxi felülről (is) kiszedhető, ha jól tudom.
Attie11-12-2005 00:06:19 // 2469
Előrebocsátom, hogy én még sosem csináltam motorgenerált, és nem is nagyon értek a motorokhoz, de szerintem egy soros motor hengerfejéhez azért könnyebb hozzáférni, mint a boxeréhez :))
Itt van az egyszerűsége szerintem. Motorgenerálnál meg úgyis csak mechanikus részek cserélődnek, abban meg nincs elektronikai varázslat :)
SD11-12-2005 00:06:10 // 2468
ok nem is gondoltam úgy, csak hiperaktívkodok itt mert előttem egy nehéz döntés és és és
ennyi:)
pb_11-12-2005 00:05:57 // 2467
"De a 155 eccerübb szerkezet, és lehet hogy jobb nekem:)"
Nem tudom nem volt 155-öm soha, de kétlem, hogy 1xűbb lenne, mint a 33.
SD11-12-2005 00:04:35 // 2466
ABS, elektronikával kapcsolt automata 4kerék, viszkokuplung, 16db hidrotök, 4 vezérmű tengely, dupla vezérműszíj 4db feszítő görgövel ami ez elején rögtön cserés ha jót akarok magamnak később, ha nagyobb a moci babra akkor motor ki... mert boxi
ennyi
míg a szóban forgó 155: vezérmű lánc, mechanikus szelepállítás, aztán szevasz, lehet hvan benne ABS is
Tehát ezért gondolom bonyolultabbnak, amine von le az értékéből:) de anyagilag el tudja kenni az ember száját... bár melyik nem???
Attie11-12-2005 00:03:26 // 2465
Ne értsd félre, szerintem nem utál senki :)
Attie11-12-2005 00:02:51 // 2464
Ne értsd félre, szerintem nem utál senki :)
SD10-12-2005 23:57:50 // 2463
csak hangosan gonolkodtam, én alig ültem még alfában, eddig ott tartok hogyszeretnék megszerezni egy olyan példányt ami érdemes a törődésre:)
eddigi taptasztaltataim:
sudsprint 1kör (fertőzés)
33 16V 2,5 nap (de nem volt top állapotban 1 év állás után)
tehát a leírások és grafikonok alapján, illetve a megérzéseim alapján vagyok kénytelen gondolkodni
ne tessék úúútálni... :...(
inkább drukkolni hogy egy jó gépet sikerüljön kifognom:)
kando.10-12-2005 23:47:21 // 2462
Azt magyarázd már el nekem, mitől egyszerűbb a 155, mint a 33 vagy a Sprint/GTV ? ;-)
Szerintem az a bonyolultabb, főleg, ha teli van elektronyikázva...
A 33-nál megoldod a motorgenerált akár ,,otthon'' garázsban is, de egy '55-nél nem hiszem...
Attie10-12-2005 23:46:39 // 2461
Hát azért egy 2 literes motortól szerintem ne várd az öreguras bálnázást. Azért nem olyan nagy motor az, egy szívó benzinesnek ebben a hengerűrtartalomban meg pláne nincs nyomatéka a bálnázáshoz :)
Amúgy én nem éreztem nagyon különbséget 8V és 16V között alul. Nem lehet, hogy a 16V jobban húz felül és ezért érzed a 8V-t alul nyomatékosabbnak?
SD10-12-2005 23:40:41 // 2460
Igen nekem is tetszik a 33 mély ülés pziciója:) és kicsit böhöncnek tartom elsőre a 155-öt
De a 155 eccerübb szerkezet, és lehet hogy jobb nekem:)
De mondjon bárki bármit úgy is azt veszem meg amelyikbe jobban beleszeretek, mert ugye ha lenne keret egyértelmű lenne:)
1 db 155
1 db 33
1 db sprint
így első körben ;)
na jó asszonynak egy GTV (néha kölcsön venném)
SD10-12-2005 23:33:56 // 2459
Örök hála:) most ú-gyérzem okosabb lettem:)
Viktor8510-12-2005 20:26:38 // 2458
pb_10-12-2005 19:59:26 // 2456
A 16v boxert sem úgy kell elképzelni, hogy állandó jelleggel pörgetni kell, és nem szabad, hogy a ford.számmérő 4k alá essen. Ha így akarsz vele közlekedni garantáltan nyakalni fogja a benzint. El lehet vele közlekedni nyugodtan, öregurasan is, 2,5k-3k között elváltva, aztán ha kell vissza 2-t, és go, garantáltan nagyot lép.
A TS-eknek 1enesebb a nyomatékgörbéje, mint a boxeré, alulról tényleg jobban húz. A 2.0 TS 8v 143LE, a nyomatéka pedig 187@5000(forrás alfa155.com). Ha +nézed a nyomatékcsúcs itt is magasan van, igaz, vagy 30Nm több a boxernél. Tapasztalataim szerint a 2 autó nagyjából hasonlóan megy.
Viszont van még 1 fontos dolog a 2 autó nem 1 kategória. A 155 magasabb kategóriában van, mint a 33. Azt neked kell eldöntened, hogy a gokart feelinget, vagy a nyugodtabb, sport limuzint részesíted előnyben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
384
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?