Forum >> 155

Marklar15531-05-2006 11:04:24 // 7630
Most cseréltem NGK ra. az is volt benne, uaz, mint a Tie unoban 3 polusu. Sokmindent vettem, de kb 1000ft/db ja volt
mszabika31-05-2006 10:44:48 // 7629
:DDDD én se szeretek egyedül szerelni, mindig hívok valakit, hogy dumáljunk :)))
norbee31-05-2006 10:43:09 // 7628
Nem a szakértelem a lényeg, tudod én nem szeretem egyedül csinálni... :D:D:D
mszabika31-05-2006 10:37:23 // 7627
:DDDDDDDD nem nagy szakértelem kell gyertyacseréhez :DDDDDDD tényleg... milyen kulcs kell hozzá? nem is emlékszem... elég 1 csőkulcs? az mekkora? tudja valaki? :)
norbee31-05-2006 10:23:24 // 7626
Jó, kerítek valami gyertyának kinéző alkalmatosságot. :)
Paco31-05-2006 10:19:06 // 7625
No problem. Veszel gyertyát. Kicseréljük.
norbee31-05-2006 10:02:39 // 7624
Ilyen gyertyacsereberét lehet nekem is kéne, mert fogalmam sincs, mikor volt.
mszabika31-05-2006 09:54:42 // 7623
THX pajteeek! :))) 154600km-nél lett cserélve, 177000km van benne, sztem cserélek :)
Fairlane31-05-2006 09:39:15 // 7622
Egy honapja vettem az elaforgban Golden Lodge 25HLD-t, kb 870 ft volt darabja...
Paco31-05-2006 09:33:17 // 7621
-Hivatalosan 40 000 gyakorlatilag 20 000 -Champion C6YCC vagy Golden Lodge 25HLD (asszem NGK is van de a számát nem tudom) -6-800 ft/db
mszabika31-05-2006 09:25:11 // 7620
Srácok! Gyertyát hány kilóméterenként kell cserélni? Melyik jó a 8V-be?! Milyen árban vannak ezek? Azt tudom, hogy olcsóbb, mint a 16V-be ;)
mszabika31-05-2006 09:23:39 // 7619
pénz beszél, kutya ugat.
GEORGE31-05-2006 09:15:51 // 7618
Én már mondtam Apádnak is sokszor, hogy beszéljük meg és induljunk....
norbee31-05-2006 08:31:59 // 7617
Ez megnyugtató... :)))
mszabika31-05-2006 07:55:22 // 7616
köszi!!! tudtam, hogy itt mindig számíthatok valakire!!!!! :DDDDDDDDDD
Marklar15531-05-2006 01:23:40 // 7615
Itt nevetgélsz, ahelyett, hogy aludnál.? ;-P
Buksi31-05-2006 00:19:16 // 7614
:-DDDDDD
Marklar15531-05-2006 00:16:47 // 7613
Add meg faterod számát. Van egy szippantós ismerősöm:))))
Marklar15531-05-2006 00:15:27 // 7612
Ezt mi is megszoptuk. Nem is működik ott a fűtés...:( Idióta macskaevők! ;-)
Buksi30-05-2006 10:24:12 // 7611
Halihó mindenkinek! :-) Na, ma elvittem a gépet karosszériáshoz. Ki lesznek lakatolva a kerékjáratok, meg átnézik az alját rendesen! Végre rendben lesz minden! :-)
mszabika30-05-2006 10:08:41 // 7610
:-O egyszer már tényleg elkell oda mennünk.... apunak is csomó szar kell...
norbee30-05-2006 10:02:35 // 7609
Gyere be.
GEORGE30-05-2006 10:02:34 // 7608
Tata bontó!!!!!
Paco30-05-2006 10:01:21 // 7607
Igen
norbee30-05-2006 09:46:34 // 7606
Melegítés nélkül? :)
mszabika30-05-2006 09:33:16 // 7605
Srácok! Tud valaki nekem Fényszórómosó motort szerezni? :)
Paco30-05-2006 09:14:01 // 7604
Bazze..... nincs szerencséd :( Szabadságon vagyok, ha szóltál volna akkor megpróbáljuk kipattintani..... Szvsz két slotfedőlappal meg lehet kísérelni....
norbee30-05-2006 08:58:46 // 7603
Intermezzo. Tegnap leszedtem a balos trükköt. Lehet hegeszteni bár spiáter, de csak ha minden műanyagtól megtakarítom, mondja az ember. Lemelegítettem hőlégfúvóval a tükörlapot. Elengedte magát a ragasztó, alányúlás laposfejű csavarhúzóval óvatosan, fasssza, elkezdett feljönni, hőlégfúvó letesz, finoman megpróbál továbbemelni (tükörlap megfogása csak eszközzel, mert fovvó!!!) majd a rohadék tükörlap 1-2re felszedte a felét a tükörfűtés fóliájának, és kettéhasadt. Mi a búbánatos pics@nak kell a rögzítőcsavarokat a tükörlap mögé tenni, valaki mesélje már el...
Thomika29-05-2006 20:56:16 // 7602
:)))))
Poló29-05-2006 19:40:27 // 7601
Szerintem fejből nem vágja, az autót meg már rég eladta.
Dominó29-05-2006 18:11:54 // 7600
Bár attól tartok, hogy leolvadna. Így is ha a projector elé tartom a kezem az eléggé durva!
Dominó29-05-2006 17:08:01 // 7599
Hm... Elgondolkodttató ötlet. De ha becsúszik valami infó a dologról akkor gondolj rám. Köszi.
SD29-05-2006 16:44:48 // 7598
meg hogy beférjen a szerelő ember a computerbe:)
norbee29-05-2006 16:21:08 // 7597
Hát gondoltam hogy vicc, mert komolynak durva lett volna... :D
kando.29-05-2006 16:19:46 // 7596
Akkor az oroszok talán ezért építettek mindent nágyra ? :)) Legyen hely a kamputernek is ,-))
SD29-05-2006 16:18:29 // 7595
és akkora lenne egy alfa mint egy kamaz:)
mszabika29-05-2006 16:16:49 // 7594
legalábbis erre gyanakszom, de majd rádugjuk gépre :) remélem más nem lehet....
Paco29-05-2006 16:16:39 // 7593
Muhhhahhaha :) És a legegyszerűbb ha ez az érzékelő egység egy oxigénszenzor, és az sem baj ha lambadaszondának csúfolják :)
kando.29-05-2006 16:16:18 // 7592
aha, aha... az elektronyik forgat egy szervomotort, annak tengelyére poti, annak jele meg a számítóműbe... dejóóó :))))
kando.29-05-2006 16:15:30 // 7591
Igaza van ,,kolléga'', elvi hibát vétettem a foglamazásban, mert a potira tehető ún. forgatógomb és bal avagy jobb kezünkkel AZ gombot megfogva tekergethetjük, de igen, valóban, azt nem tudjuk, hogy mikor melyik irányba... :-))))
Paco29-05-2006 16:15:07 // 7590
Keine pinák. Csak a fordmérőd nyafizott egy kicsit. Leülhecc pistike.
SD29-05-2006 16:14:19 // 7589
Szerintem legjobb ha egy érzékelő egységet bevezetsz a kipufogóba, és annak a vezérlő elektronikájához csatlakoztatsz egy potmétertekergetőt:) És akkor biztos jóü értékere tekeri a potmétert, és nem kell a szonda:))))
Paco29-05-2006 16:13:39 // 7588
Hogy hogyan azt tudjuk,mertvan az embernek két szabad keze,de hogy merre? Meg hogy épp mennyit? :)
norbee29-05-2006 16:12:14 // 7587
Parkolóba mutiékhoz megérkez. Motor leállít. Féldisznó, baromfik bevisz. (Ugyanitt: szárazkolbász van eladó :) ) Elbúcsúzás. Parkolóba ki. Motor beindít. Sebességbe rak, kuplung elkezd emelni, közben félszemmel konstatál, hogy RPM 800, de alapjárat fülre mintha magasabb, cirka 1300 lenne. Ezen elcsodálkozik, közben kuplung gyön fel, autó megmoccan. Kuplung kinyom, fékre rátapos. Finom gázadás, RPM megemelkedik 1500-ra, gázról lelép, motor hangjával együtt RPM visszaáll 950-re.
kando.29-05-2006 16:11:44 // 7586
Ahaa, tehát a potit is kellene tekergetni menetközben, de hogy hogyan, azt ugye nem tudjuk...
Paco29-05-2006 16:10:11 // 7585
Potival nem érdemes, de igen. Lehet a lambada jelehelyett a compinak stabil egy voltot adni,csak nem érdemes. Szarabb lesz a helyzet mintha letiltaná, mertz túldúsít vagy túl szegény lesz a keverék, de a compi csak nyomja majd bele, mert azt hiszi a bejövő jelből, hogy minden ok.
Paco29-05-2006 16:07:55 // 7584
Miva? :) Írd mále értelmesen a zeseménysort :)
Paco29-05-2006 16:06:16 // 7583
Igen, ilyen is előfordulhat.
kando.29-05-2006 16:06:11 // 7582
öö nem mintha értenék hozzá, de potencióméterrel AZ nem helyettesíthető vagy AZ nem ,,verhető át'' (vagy a fedélközi kamputer..) ?
norbee29-05-2006 16:02:03 // 7581
Ja, semmi ilyesmi, eddig egy vicc volt csak, hétvégén, a sokkilométer után mikor hazaértünk, leállítottam, aztán egy 10 perc után ismét beindítottam, és elindultam, az RPM kézikéeszülék mutatott 800-at, közben felengedésben lévő kuflunggal, ohne gáz, elindult a gép. Ráléptem a gázra, felpörgött 1500-re, aztán visszaállt minden a helyére.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.