Forum >> 155
perdix15501-08-2006 08:39:39 // 8730
Hát igen...lehet ez a verzio is...de a szerelő azt mondta hogy "kotyog" a vezmod már kiaszerelt állapotban is....és már az elején rászorít..ezért a megfelelő fordulatszámtartományban nem állít semmit a vezérlésen...ezt én is ugy érzem mert régen 5000rpmnél dobott egyett a vason..egész 6500-ig...most meg szépen erősen egyenletesen huz 5000-től..de nincs nyomaték ugrás...nincs az a plussz! Innen gonolom hogy jól látja a szerelő.
De van vmi relé is a vezmodnak? Lehet azt is be kellene mérni? Azért huz az elején rá, mert rossza a relé? Nem hinném!
norbee01-08-2006 08:06:36 // 8729
Jóvanmá, nem lehet mindenki annyira pimp mint Te... :))))
Roli01-08-2006 00:14:38 // 8728
Szevasz Kartárs
Biztos vagy abban hogy a vezérlésmodosító szar? Mert én is úgy tudom hogy a 8V be az nem szokot elromlani, szinte sohasem. Az kb olyan tartós mint a szegénység. Nekem is kopog valami onnan bentről de szerintem elöszőr nézzetek rá a szelep hézagokra meg minden másra, amik még csattoghatnak azok az injektor csúcsok. Az elképzelhetőbb mint a vez. mód.
Én is annak idején azt hittem hogy rossz, de semmi baja nincs nekem is valamelyik szelepem szól egy kicsit meg az injektor csúcsok.
Járj utána rendesen nem ám feleslegesen veszed meg meg cseréled ki!
Marklar15531-07-2006 22:52:24 // 8727
Perdix koma szíjjel hajtotta;-)))
mszabika31-07-2006 22:28:32 // 8726
erről én se hallottam....
SD31-07-2006 22:16:18 // 8725
jé 8V-ben még nem is hallottam rossz vezmódról?
perdix15531-07-2006 21:36:55 // 8724
nem jo a link...
Jankesz31-07-2006 21:14:03 // 8723
Vagy nézd meg itt:
http://shop.bardiauto.hu/Forms/F_NWHTMLBaseComponent_180184
kb. minusz 25-30 %-ot tudok.
A gyáriból csak 10%-ot lehet sajna.
üdv
perdix15531-07-2006 21:09:46 // 8722
Na látod annak a 14 ezernek tudnék ám örülni!!! Az jót tenne az egészségnek..a másik árat mef se hallottam! hehehehehe
perdix15531-07-2006 21:08:44 // 8721
Köszönöm! kb 1-2 hónapon belül, mikor a motorban bennt lesz az 5000km, akkor tesszük bele az uj vezmodot.
GEORGE: hengerfejet nem vesszük le, csak a szelephézagot kellene beállítani, de vmi "szeleppohárt kell cserélni", mert ugye ez nem hidrotőkés hanem mechanikus szelephézagállításu de lapkás, meg csavaros hanem meg én se tudom meg a szerlő se hogy kell állítgatni..ezért inkább cseréljük!
De ne most hanem mikor már goooooooo üzemmód lesz!
Jankesz31-07-2006 21:07:56 // 8720
A 6-os kellene ugye?
Jankesz31-07-2006 21:05:59 // 8718
Valami nem stimmel,14e ft-ot ir,de ha jól emlékszem(pár napja néztem) 57e ft az ára.
Holnap mondok pontosat ha még kell.
perdix15531-07-2006 21:05:27 // 8717
Jo persze..várom az árat!
perdix15531-07-2006 21:03:41 // 8716
csattog az egyik..és mivel behalt volt a vezmod..ezért ezt a kettőt egyszerre fogjuk cserélni. Vagy a vezmod miatt csattog? Egy biztos : felujiítás előtt nem csattogott ennyire.
Jankesz31-07-2006 20:54:17 // 8715
Mindjárt kifilmezem,s mondom a gyári árát.
Utángyártott ha jó,akkor azt holnap megnézetem.
sztane31-07-2006 20:50:58 // 8714
sztane31-07-2006 20:48:57 // 8713
sztane31-07-2006 20:46:26 // 8712
illetve van egy egy másik amelyen csak a vez. módosító 50 font+10 font posta ktg
ALFA ROMEO ADVANCE VARIATOR
sztane31-07-2006 20:44:17 // 8711
az ebay-n egy komplett szett vez.módosító, fedél tömítés,szimmering 94 andol font+3,5 a posta ktg
Alfa Romeo GENUINE Cam Variator Kit néven
Marklar15531-07-2006 19:57:41 // 8710
Jahh.
Szeleped van?
GEORGE31-07-2006 19:39:05 // 8709
Leveszitek újból a hengerfejet????
Elötte nem látta a szerelő a szelepet???
Amúgy mi a baja a szelepnek???
Marklar15531-07-2006 19:37:37 // 8708
Bontva biztos...
Szeríntem szerezhető...
perdix15531-07-2006 18:48:21 // 8707
Egyébként csak ugy mellékessen ma megállapításra került hogy nem jó a vezmódom....nem tudja vki hogy egy uuj mennyibe fájna? Mert 5000km nél kell még szelepet cserélnem..és akkor kellene vezmódot cserélni!!! 10K-ból megáll???? 1.8 8v-hez????
perdix15531-07-2006 18:46:36 // 8706
nekem sincs.....gyorsulásnál ez nagyon is számottevő! tízdeka az tízdeka!
Marklar15531-07-2006 18:10:25 // 8705
Nekem ilyen +súly meg nincs is...
;-)
Marklar15531-07-2006 18:08:54 // 8704
Üvegen kersztűl...;-PPP
perdix15531-07-2006 15:19:10 // 8703
ne aggódj nekem se müxik.....hehehehe
SD31-07-2006 14:42:33 // 8702
felhívtam:) kösszííí! akkor azthiszem most nem virgonckodok, addig nem hiányzik hogy megállítsanak a rend éber őrei:))) de meleg van:D
Rumi31-07-2006 14:40:30 // 8701
akkor hivd őket, már engem is 3x hívtak hogy nem tudom e ki az? csak nem voltam itthon :)
SD31-07-2006 14:33:57 // 8700
jó hogy szólsz:) vazze azóta forgalmi nélkül járok:))) áááá
Rumi31-07-2006 14:24:41 // 8699
hali srácok!
mostanában járt vki Herceghalmon Frankéknál, egy céges forgalmi rendszámú rosso 8V asszem 2.0 155-vel.
az illetőnek ott maradt a forgalmija :)
és Frankék szeretnék visszaadni neki, de nem érik utol.
ha kellenek neki a papírjai, legyen szíves jelentkezni :)))
Dominó31-07-2006 14:04:23 // 8698
Azt már megnéztem...
És az jóóóóóóó! :((
De nem is nagy baj. Legalább nem lesz ettől is foltos a verda eleje!
:))
norbee31-07-2006 13:33:32 // 8697
Én meg pénteken egy olasz rendszámú GT-t, aminek a tulaja nagy megrökönyödéssel figyelte a ződet a parkolóhelyéről. Intettem, visszaintett és vigyorgott. Biztos szép vagyok :D
Marklar15531-07-2006 13:01:20 // 8696
Láttam ma egy zöld (Norbee féle) 1,8 as 8V Ts-t a Budaőrsi úton!!!
Ez miért is érdekes?
Mert olasz rendszáma volt...
Mögötte mentek a spanjaik bmw vel...e36
mszabika31-07-2006 12:34:57 // 8695
Nézd meg a biztit! Nekem az volt szar :DDDDDDDDDDD
mszabika31-07-2006 12:31:41 // 8694
Bezony :)
és ez a legjobb az egészben, moshatod az egész autót :))
még jó hogy csak úgy működik, ha a tompított világít :)
Dominó31-07-2006 12:25:05 // 8693
Nekem nem müxik! :))
De akkor ne is akarjam??
Otto31-07-2006 12:06:06 // 8692
Utána meg moshatod az autó elejét mert tiszta folt lesz!:)
mszabika31-07-2006 11:34:26 // 8691
mszabika31-07-2006 11:28:18 // 8690
Longman29-07-2006 14:26:04 // 8689
Jó, jó, csak macerás a beszerelés! Én maradtam inkább az 'egyszerű' xenonnál!
Jankesz28-07-2006 08:42:46 // 8688
Köszönöm a segítőkész infókat,jövőhéten a sarkukra lépek,hogy ott nézzék ahol van.
Attie27-07-2006 15:57:51 // 8687
A motortérben is van egy csatija, de nem a lámpánál :)
A tűzfalon van, ha szemben állsz vele akkor a közepétől kicsit balra, ha jól emlékszem.
Dominó27-07-2006 11:55:53 // 8686
András bácsi27-07-2006 10:38:21 // 8685
Valószínűleg. A J1 lábtérben a ventillátor alatt van egy kis kampóra akasztva, porvédő fedéllel. Ha jól emlékszem háromcsatornás.
Jankesz27-07-2006 10:34:09 // 8684
A J1 lábterében?
Nekem a lámpánál nézték,ezekszerint rossz helyen?!!
András bácsi27-07-2006 10:01:32 // 8683
Nem, az utastérben.
Jankesz27-07-2006 09:58:12 // 8682
Ettől tartottam...
Nálunk sajna a computer nem ismerte fel a gépet.
Apropó: a motor comutercsatija a jobboldali lámpánál van?
Paco27-07-2006 09:42:52 // 8681
Vedd meg. Amúgy a gyári is csak11 ezer.:) A bontott 2-3000 de nem érdemes megvenni,mert nagy a valószínűsége, hogy fél-egy éven belül az is megadja magát.
Rángatás sok minden lehet, a motorhőfokjeladótól (kettő van belőle egy a műszerhez egy a computernek) kezdve a kábelekenés a trafón át alégmennyiségmérőig (abban is van egy levegőhőfokmérő.) Sőt még a csatlakozók és a kábelek is lehetnek amelyek a compi és a jeladók között vannak. Csak a szisztematikus próbálgatást tudom ajánlani egy donor gépből.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
605
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?