Forum >> 155
Thomika14-09-2006 13:03:46 // 10632
Reggel indulok az olaszokhoz......Majd igyexem minél több Alfát fotózni :)) Remélhetőleg találkozom néhány 155össel is?! :) Jó hétvégét Mindenkinek!!:))
Thomika14-09-2006 11:52:45 // 10631
:))))) állat!! :)))))))))))
mszabika14-09-2006 11:48:10 // 10630
höhöhö :PPPPP
a legjobb :DD
Fairlane14-09-2006 11:17:56 // 10629
inkább másnapos, de ez más tészta...
mszabika14-09-2006 11:10:15 // 10628
nagyon pihent vagy te is...
:D
Fairlane14-09-2006 11:08:57 // 10627
mszabika14-09-2006 10:47:53 // 10626
papírkutya?! :-O
:)
norbee14-09-2006 09:09:25 // 10625
Papírkutya vagy Te Picur mutogatni. :)))
Yoyo14-09-2006 08:38:57 // 10624
Köszi az infót:)))
mszabika14-09-2006 08:34:45 // 10623
mondjam, vagy mutassam?! :)
köszi a közoktatást! :D
norbee14-09-2006 08:18:00 // 10622
Most mondjam azt, hogy így jártál Picur? :\ :)
Közoktatási célból szólnék mindenkinek, akinek hasonló proglémája van/lesz: a 93 utáni TS-eken más a szívósor gumihenger, mint az előző modelleken, illetve a vákumcsövek formája is. És a leömlő felofgatási pontjai is cirka 1 mm-el beljebb kerültek. Arra pont elég hogy ne lehessen egyszerűen felrakni a vasat.
mszabika14-09-2006 08:11:41 // 10621
mert már kifizettem.........
norbee14-09-2006 08:06:50 // 10620
Te mit szórakozol ennyit a gyertyákkal. Miért nem szólsz, hogy valaki vegye meg, azt postázza el, Te meg átutalod? :)
mszabika14-09-2006 08:03:35 // 10619
vagy mégse?! :(((
nem tudott jönni sajna, megint csúszik a gyertya csere projekt :((((
Yoyo13-09-2006 20:55:55 // 10618
Akkor veled is jót tettünk:))))
mszabika13-09-2006 12:55:17 // 10617
Még én is hallottam, legalább lehozza a new gyertyáimat is :)))))))))
több mint 2 hónapja akarok cserélni :P
Yoyo13-09-2006 12:44:44 // 10616
Hallom már lebeszéltétek a Pirivel, így nem lesz vele nekem munka, pedig már kívűlről tudom a manuált:)))
norbee13-09-2006 11:25:27 // 10615
Meg szerintem lesz egy csomó eladó bontot csereped, téglád, ha a tulaj hamarabb jön érte, mint a vevő... :)))
GUB-03x-nek üzenem, hogy tegnap este egy üvegre hajtott rá, az csörömpölt alatta.
Fater (Norbi)13-09-2006 11:23:23 // 10614
Szia George!
Ezért jön ma a Piri? Az enyémnek tönkrement a féltengelye még a csapágygolyó is kettávált... (képet róla később teszek fel)
GEORGE13-09-2006 09:18:25 // 10613
Nekem van egy eladó 155-öm, 1,8-as kis hibával, nagy valószínűséggel hengerfejes :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Paco13-09-2006 09:00:00 // 10612
Igen. És lassan teljesen fel lesz készítve veteránvizsgára
András bácsi13-09-2006 08:57:04 // 10611
S100? Ilyet se nagyon látni már.
Paco13-09-2006 08:50:30 // 10610
Nem, én csak egy normális szerszámkészlettel vagyok ellátva és közösen bérlünkegy garászt a haverommalaholaz alkatrészeimet és a szerszámok nagy részét tartom. De egy S100 áll benne azt meg nemtenném ki az utcára mert sajnálnám. Persze végszükség esetén..... :)
Amivel még rendelkezem az nagy adag bátorság és felfedező hajlam :)
Mondjuk inkább úgy, hogy bármit szétszedek amit belátható időn belülössze tudok rakni és elég hozzá a mechanikus gépészeti vagy az elektromos szakismeret. Plusz a szervizkönyv :)
Ha már tapasztalat és/vagy gyakorlat kell hozzá akkor először megnézem más hogy csinálja. :)
András bácsi13-09-2006 08:40:28 // 10609
Így már értem a "félelmeidet". A részletes körülményeket nem ismerem, de szó szerint utcán szerelni ilyet nagy felelőtlenség.
Valamiért azt gondoltam, hogy te hatalmas mennyiségű szerszámmál, célszerszámmal és garázzsal el vagy látva. :)
Paco13-09-2006 08:34:00 // 10608
Két okból.
Az első, hogy nincs garázsom, ahol ott tudjam hagyni ha sötétedésig nem végzek. A sallangok leszedése/felrakása fél nap ha mindent korrektül szeretne csinálni az ember. Miután lent van a hengerfej el kell vinni gépműhelybe és ők nem olyanok, hogy amikor odaviszem abban a pillanatban nekikezdenek. Ha már lent van a hengerfej akkor szelepeket és egyebeket is rendbe illik tenni az sem két perc. Szóval kétnapos a meló minimum és ehhez garázs kell.
A második ok az az, hogy sosem csináltam ilyet. Ha lenne mellettem egy olyan ember aki a nagy baromságoktól megóv akkor talán. Most amikor a V6-ot csinálták akkor kétszer kellett szétszedni mert a persely elmozdult a szerelés alatt és alatta ömlött a víz az olajba. Ez ugyebár nem a vasblokkos 16V hanem egy alublokkos nedvesperselyes motor. Nagyon kell figyelni a leszedésnél és a felrakásnál is. Mindenképp javasolt egy olyan ember a környékre aki már csinált ilyet és ismeri a buktatókat. Ha neki kell megfizetni a tanulópénzt akkor az nagyon drága mulatság lehet a végén.
A megfelelő szerszámokról mint nyomatékkulcs, síkvonalzó, feszítettségmérő a lánchoz, stb... nem is szóltam :)
András bácsi13-09-2006 07:56:33 // 10607
Nem sokban különbözik a technológia más autókétól. Az udvar persze tág fogalom: szabad ég alatt nem csinálnám, de egy saját garázs bőven elég.
Yoyo12-09-2006 22:06:31 // 10606
Köszi, azt hiszem nem állunk neki az udvarban, hazahozzuk az a biztos:)
Roli12-09-2006 22:04:12 // 10605
Én azt mondom hogy "semmi" extra ördöngöség nincs a szétszedésbe és összerakásba, csak ne kapkodj vele. Szépen lassan mindenre figyelve szétszeded mindent jelre álítasz, és úgy is rakod össze.
Amire figyelni kell az a henger fej pakolás vastagsága, meg kell nézni hogy hány "ékes" tömítés van jelenleg alatta és olyat is kell bele rakni.
Ezt általában a tömítés szélén jelőlik 1-es hengernél szokták, lyukakkal és még millió féle képpen.
Igazából a vezérlésre kell nagyon odafigyelni, a pakolás vastagságára, és a hengerfej lehúzására. Elengedhetetlen a nyomatékkulcs használata, és azt is meg kell nézni hogy mennyire és hogyan kell lehuzni. Van ahol csak kilot adnak meg de van ahol X kiló+45° vagy X kiló 90°.
Aztán ezen kivül meg mindent a helyére rakj visza és menni fog.
Remélem nem nagytam ki semmit :)
Roli12-09-2006 21:55:33 // 10604
Hello
Ha találkozok vele és letudom fotozni akkor sima liba. Egyébként keresd meg valamelyik virtuál tuningos arcot és pik-pak átszinezik neked a kocsid a kivánt szinre. Akkor már legalább a saját vasadon látod hogy is fog festeni és tetszik-e.
Miklós Csaba frankon mondom hogy a neve nagyon ismerős de nem tudom kihez kötni.
Yoyo12-09-2006 21:55:13 // 10603
Újjabb hozzáértő, temit mondassz?
András bácsi12-09-2006 21:54:43 // 10602
Ne higgy neki. :) Egyedül megindítani lesz nehéz. Bár gondolom úgyis síkolva lesz, így nem akkora probléma.
András bácsi12-09-2006 21:52:16 // 10601
Aztán miért nem kezdenél bele?
Yoyo12-09-2006 21:19:21 // 10600
Érzékeltem:) Mikor megvettem azt hittem nem lesz semmi baj a szerelésével aztán meglepődtem:( 13 órába telt megkuplungozni, majd elsírtam magam:( Akkor szerinted se álljunk neki az udvarba hengerfejezni?
Paco12-09-2006 21:18:56 // 10599
Te Marklar. Téged átvertek. Hátul nincs is torony :)
Marklar15512-09-2006 21:07:23 // 10598
Ez is olyan, mint bármely másik autó.
Csak a részletekben van a különbség;)
Yoyo12-09-2006 20:42:02 // 10597
Nézd, én már millió autót szét és össze raktam, csak sajnos alfához nem volt szerencsém, ezért kérdezlek titeket mint gyakorló alfásokat, amúgy mióta alfa van nekem azóta én csinálok mindent rajta és még mindent sikerült megoldanom, ha ezt nem tudjuk Pakson a Szilviéknél megcsinálni akkor is én fogom csak hazahozzuk tréleren.
Marklar15512-09-2006 20:37:29 // 10596
Hmm.
ha valaki így kezdi, hogy lelehet e bontani...
vagy ki a motort...
Inkább vigye szakemberhez ;-)
Ez nem MZ, v Trabi, hogy csak úgy nekiugorj...
Szeríntem.
Marklar15512-09-2006 20:33:59 // 10595
Az oldalamon látható a munkája...
Jövő 7 hétfőig ne keresd, mert nyaral...
:)
Gyozi15512-09-2006 19:27:24 // 10594
Szia!
Kössz a tippet, esetleg képed van valamelyikről?
Fuuu most látom hogy Móri vagy, odavalósi a főnököm! Miklós Csabi, ismered?
Yoyo12-09-2006 19:26:25 // 10593
Mert Pakson meradt a kocsi hétvégén és meg kellene csinálni:((
Yoyo12-09-2006 19:25:23 // 10592
Reggel ezzel kezdem:))
Paco12-09-2006 19:24:18 // 10591
Magyarul bendix behúz, de ahhoz már nincs szufla, hogy megforgassa a motort.
Húzd meg az akksikábeleket :) Olcsó és gyors ....
Paco12-09-2006 19:22:28 // 10588
A TS motoroknál lebontható a vezérlés és a hengerfej úgy is hogy a helyén marad a motor. De én pl nem kezdenék bele. Ha mégis sk akarod megcsinálni akkor javaslom töltsd le docky oldaláról a szerviz kézikönyveket és olvasd át a megfelelő részeket.
Yoyo12-09-2006 19:18:18 // 10587
Nem, tök kuss van mikor van megfelelő áram akkor kattan egyet a motortérben, én is az önindítóra gondoltam, de a többi jelenség számomra ismeretlen: kimozdulo km óra, zakatoló relé, áramingadozás!
Lacza12-09-2006 19:15:31 // 10586
Nem lehet,hogy az önindítód rossz?
Amikor indítózol akkor hallassz kattogást?
Yoyo12-09-2006 19:08:57 // 10584
És a hengerfejnél mi a teendő? Le lehet bontani a vezérlést, vagy ki a motor?
Yoyo12-09-2006 19:07:41 // 10583
Az órát cseréltem tegnap, utánna csak a garázsba ment reggel meg már nem indúlt:(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
7
Guests7
608
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?