Forum >> 155

GEORGE10-10-2006 21:09:36 // 11622
Ari -é Ő feszti barátja :-)
Yoyo10-10-2006 21:09:18 // 11621
Piri vitte oda és az Ari nem is tudja elérni őt, hogy infót szerezzen, de nagyon remélem, hogy kaposra kész lesz a vasdarab:)))
Don Gombóc10-10-2006 21:08:05 // 11620
Írtam a Feszti oldalára, már vagy két hete ott állt, és ma voltam a villamosok mellett az alkatrészes haveromnál és akkor tolták be. Lehet hogy a Piri vitte oda nekik. Akkor Kaposra kész lesz talán.
Yoyo10-10-2006 21:04:24 // 11619
Reggelt ide is csak még nem tett fel képet mert nincs nete:))) A Feszti barátja! A kocsiát a Piri csinálta még az utolsó paksi talin lett hengerfejes, Piri megcsinálta aztán nem indult el ezért vitték villamosságishoz, de azt nem gondoltam volna, hogy még hozzá sem nyúltak:( Kössz az infót, Don, ha megtudsz még valamit szólj lécci:DDD
Don Gombóc10-10-2006 21:02:18 // 11618
Értem a Feszti barátjáé. Regelve van ő?
Yoyo10-10-2006 20:57:40 // 11617
Ez a kocsi Ari barátomé!!!
Don Gombóc10-10-2006 20:42:01 // 11616
nem kélgyó van az oldalindexnél hanem gyantás Alfa matrinya.
Fairlane10-10-2006 20:32:40 // 11615
fu pedig ez ismerős, mintha láttam volna már énis... amugy passz..
Don Gombóc10-10-2006 20:10:56 // 11614
Uraim kié az IDA-637 155 1.8 TS arany küllős felnikkel, a hátulján Toys for big boys felirattal. Tele van talis matricákkal nick név nélkül, már vagy két hete itt áll dunaújvárosban egy autóvillamosságis előtt, ma tolták be javítani.
Fairlane10-10-2006 19:51:14 // 11613
Igen, végigolvastam a topikot.... De Ronnie-nak 16v volt, és szért az ha jóltom kialakításában is erősen különbözik a 8v motortól... Szal akkor egy ilyen betét egésséges hatással van a 8v-re is? :)
Zsolt15510-10-2006 17:25:02 // 11612
A "Direkt szűrők" Topicban Ronnie írta (kb. 2-3 hónapja), hogy amikor a kipufogó rendszert készíttette, akkor mértek teljesítményt betéttel, és direktszűrővel is. Nekik a mérésnél lényegesen jobb eredményeket produkált az autó (155 2,0) betétszűrővel. Képeket is tett be, hogy milyen átalakításokat végzet.
Zsolt15510-10-2006 17:22:27 // 11611
A „Direkt szűrők” Topicban Ronnie írta (kb 1-2 hónapja), hogy amikor a kipufogó rendszert készíttette, akkor mértek teljesítményt betéttel, és direktszűrővel is. Nekik méréssel lényegesen jobb eredményeket produkált az autó (155 2,0) betétszűrővel. Képeket is tett be, hogy milyen átalakításokat végzet
norbee10-10-2006 17:21:40 // 11610
Pedig várnak szeretettel! :)))
Thomika10-10-2006 17:17:52 // 11609
igen igaz! nekem ez volt a verdában mikor megvettem!! Rendesen bemegy a normál helyére, így nem a forró levegőt szívja az autó!! Mert ugyebár a a direktszűrőnek rendesen elkerített házat kéne csinálni extra hűtéssel, h kihozza a teljesítmény növekedést,mert így ahogy ált beleteszik a verdákba, még akár teljesítmény csökkenést is okozhat, hogy a motortérben lévő forró levegőt szívja be!! Nagyobb a hangja a kocsinak,de nem érsz vele semmit!..!! lásd pl Peta + Mszabika autóját!! (Sorry fiúk nem froclizásból mondom!!) a sporlégszűrő legalább rendelkezik a normális szűrő tulajdonságaival, (rendesebb hideglevegő beáramlás de némi többlet nyomatékot és talán 1-1,5 lóerőt jelenthet).. amnit lesz zsetonom mveszek bele egyet!!!
Thomika10-10-2006 17:06:01 // 11608
Uff az fasza!!! Akkor én már ki sem merek menni!! :PPP
Thomika10-10-2006 17:05:14 // 11607
igen van!! a Golden Lodge szebb :PPPPPPP
Fairlane10-10-2006 15:58:02 // 11606
Valakinek van tapasztalata sport betétszűrővel 155 8v -be? Valahol azt olvastam, hogy ezek hatékonyabbak, mint a direktszűrő, igaz ez? Nem a hang érdekelne elsősorban :)
norbee10-10-2006 14:39:08 // 11605
Megnéztem az árakat, munkadíjjal együtt sem annyira vészes.
mszabika10-10-2006 14:35:12 // 11604
ajjajajajajajjjjj, akkor neked is van mire költened... :(
norbee10-10-2006 14:08:29 // 11603
Mivan Picur, nincs elég világos, hogy ennyit gyertyázol? :))) No, voltam ma állapotfelmérésen, következőt találtuk: - bal első gömbcsukló kezd kotyogni - főfékhenger lassan csereérett - számítógép asszondja, nincs sebességjeladó, pedig de Egész jó lista, asszem. :)
mszabika10-10-2006 13:59:45 // 11602
nem tudom, mivel, nem raktam be, mert a gyertya pipa nem ment rá a gyertyára :)))))
mszabika10-10-2006 13:49:08 // 11601
:DDDDDDD nem :)
Fairlane10-10-2006 13:33:39 // 11600
és van valami különbség köztük? mármint érzésre :)
Yoyo10-10-2006 13:15:50 // 11599
És arról nem jött le?
mszabika10-10-2006 13:09:45 // 11598
mostmár nekem is Golden van, azon lelehet csavarni, de előtte NGK-t adtak, mert nem volt Golden.
Yoyo10-10-2006 12:50:36 // 11597
Nem lehet leszedni? Milyen gyertya az? Nekem golden lodge van simán lejött!
mszabika10-10-2006 12:49:27 // 11596
off a tágító :D
mszabika10-10-2006 12:49:03 // 11595
szerinted minek álltam neki elöszőr???? "mert hülye azért nem vagyok!" :)))) majdnem el is b@sztam 1-et...
Yoyo10-10-2006 12:47:24 // 11594
Jól van mindent ő sem tudhat, meg milyen hülyeség már, hogy csak úgy rátekernek a gyertyára valami hülye tágítót:)))))
Paco10-10-2006 12:40:24 // 11593
Szabika, csak úgy csendesen megjegyzem, hogy azok a kis kúpok a gyertya tetejéről letekerhetőek. Máris menetes lesz, és vica versa. :P
Yoyo10-10-2006 12:16:02 // 11592
Innen töltsd le a manuált és olvasgass, nézelődj kedvedre, minden benne van:)))))) Tessék
Ádi_390010-10-2006 11:12:14 // 11591
Nyilván volt vele kis törés-helyrerakás, és így sikerült... Ha nem fekszik csövön, és fikszen áll, meg működik, akkor nincs nagy gáz szerintem. Majd megnézem a szerelési könyvet, hogyan kéne állnia rendesen. De ezt nem ígérem 1-2 napon belül.
süsnye10-10-2006 10:52:57 // 11590
Ok! Köszi! :D Sejtettem... :D Nemtom mennyire megvalósítható, de esetleg vki tudna csinálni és küldeni nekem képet erről a részről? (az egész radiátor aljáról (hátulről meg elölről is), meg hogy hogyan van rögzítve alul mind2 oldalon)
mszabika10-10-2006 10:49:49 // 11589
mert te csettintesz és nem nyikorog, én csettintek és nyikorog, ezért van Textar :))))
GEORGE10-10-2006 10:47:36 // 11588
Egészen érdekesen leírtad, de sajna nem vágom most hirtelen hogy hogy kéne állnia. Egy biztos szerintem a csövön nem kéne támaszkodnia hosszútávon nem egészséges az.
GEORGE10-10-2006 10:45:48 // 11587
Az én FERRODO-im nem nyikorgonak...
mszabika10-10-2006 10:44:20 // 11586
az biztos hogy kell rögzíteni, hogy ne álljon ferdén :)))
süsnye10-10-2006 10:43:21 // 11585
A 11561 kérdésre nem tudjátok a választ, vagy csak nem volt érthető?? :D
mszabika10-10-2006 10:25:59 // 11584
a képet nem vágom.... a felirat ok, hogy kivéve alfa romeo 155 :)
Fairlane10-10-2006 10:19:58 // 11583
csak ugy leltem a neten :))
Fairlane10-10-2006 09:27:23 // 11581
mszabika10-10-2006 08:36:57 // 11580
ja tényleg 2fajta van, azt is elfelejtettem mondani, én anno megszívtam gyertyacserénél, mert menetesek a gyertya pipáim, és kúpos gyertyákat adtak :) L + K-t hívd fel, jók az áraik 1/465-03-30
mszabika10-10-2006 08:32:51 // 11579
minőségtől függ az ára kb 20-30K között van van 1 ELADÓ gyújtás elosztóm 8V-be, akinek kell szóljon!!!!!
mszabika10-10-2006 08:28:55 // 11578
Nekem is Textar betétem van + Brembo tárcsám, Ferodo betétet akartam de lebeszéltek róla, mert nyikorog, és tényleg nyikorog... Textar is nyikorog, ha vészfékezek, és amíg a megégett felület le nem kopig róla, nagyon jó mert puha, és gyorsan megáll az autó, csak ajánlani tudom!
mszabika10-10-2006 08:24:09 // 11577
ha univerzális akkor szvsz inkább Bosal... 32K-t nem ér meg az univerzális, főleg h F(b)osch!
Thomika09-10-2006 21:06:36 // 11576
Don't worry, My Friend! Ha az istállóban lesz, mindenképp megyünk vele egy kört!! :))))
Thomika09-10-2006 21:05:07 // 11575
Igen, kissé drágállom én is!! Túl sok egy 94-es verdáért...ami 210K- t futot (ha csak tényleg annyi van benne)
Zsolt15509-10-2006 20:22:01 // 11574
Ha másra nem, de egy előzetes kalkuláció elkészítéséhez tökéletes.
-=Tuske=-09-10-2006 20:19:03 // 11573
Köszike megnéztem... Jó hogy vannak még + dolgok azon az oldalon..Télleg köcce...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.