Forum >> Alfasud-33
Hakuna18-12-2007 19:50:24 // 37621
Mér, olyan van egyáltalán? Nem átbuherált az Sudből?
Ferke18-12-2007 19:30:05 // 37620
A blokk közepén lévővel tisztában vagyok. Ez a mérő, ugye? A másik hol van?
pb_18-12-2007 19:04:09 // 37619
Pedig a csíkban is volt, duplakarbis kivitelben, igaz csak 92-ben befejeződött a gyártása.
pb_18-12-2007 19:02:01 // 37618
A 2. szériás Sudnál, és ennel +felelően a 2. szériás Alfasud Sprintnél.
HátvédRomeo18-12-2007 19:01:22 // 37617
Viszont 33-as 1.2-es. A 15 év alatt ha 2X láttam, olyan ritka.
HátvédRomeo18-12-2007 19:00:06 // 37616
Így van ahogy mondod pb_. Sudnál volt 1286 ccm.
HátvédRomeo18-12-2007 18:57:05 // 37615
Lehet Sud motor listán láttam ezt akkor. Onnét rémlett.
pb_18-12-2007 18:54:20 // 37614
33-ban nem volt 1286 ccm-es motor. A 1286-os motorkat 77-ig gyártották, 78-tól már a 1351-esek készültek.
pb_18-12-2007 18:26:03 // 37613
Ja igen az 1.4 IE-ket külföldi piacokra szánták, többek közt Németországba, ahol valamiért jobban kedvelték az 1.4-es +nevezést, mint az 1.3-at. Emlékeim szerint abban az időszakban kezdett Lterjedni az 1.4-ezés, talán ezért.
pb_18-12-2007 18:23:16 // 37612
Az 1.3/1.4 1aránt 1351 ccm. Amiról 1értelműen L lehet dönteni, hogy 1.3, az a duplakarbis keverékképző-rendszerrel szerelt 1351 ccm-es motor volt. Amikor a 1351 ccm-nél is áttértek a befecskendezős keverékképző-rendszerre 91-ben. akkor először Bosch(hogy melyik Boschra fogalmam sincs) típusút használtak. Volt belőle elvileg katos, és kat nélküli is, de ezek +nevezése még mind 1.3 IE/ 1.3 IE cat volt. 92-től viszont a Weber IAW rendszert kapta + a motor, amelyik katot is kapott az 1.4 IE néven futott, amelyik nem az 1.3 IE-ként. Ez áll a 145/6-ra is. Míg az átmeneti időszak az elég homályos, hogy kit, hogy hívtak, a forrásik sem tudnak 1értelműen nyilatkozni.
HátvédRomeo18-12-2007 18:01:59 // 37611
A köbjük igen. Csak ha jól tudom a KAT-os kivitelt nevezték 1.4-nek, a KAT nélkülit meg 1.3-nak. Ez valami marketing meg adó fogás volt az olaszok részéről export szinten Europába. A régi 90-előtti 33-asban kezdetekkor volt 1296 ccm-es. Aztán jött az 1351 ccm-es később. A csíknál csak 1351ccm-es volt.
De pb ezt jobban udja :)
De pb ezt jobban udja :)
pb_18-12-2007 18:01:11 // 37610
Az kéne, amelyik a mérőműszernek(!) szolgáltatja a jelet, nem a kontroll lámpájé.
Hakuna18-12-2007 17:44:09 // 37609
Egyáltalán mit ez a hülyeség, hogy 1,3, 1,4, mikor centire ugyanaz a köbjük?
Ferke18-12-2007 16:39:42 // 37608
Na, találtam egy gombát. De annyira el voltam foglalva a gyereknek a szelepkupa gyártásával, hogy elfelejtettem lefényképezni. Most Neked igazából melyik is kéne??
HátvédRomeo18-12-2007 14:54:51 // 37607
Sziasztok! :)
Jól mondod, ilyenek sajnos.
Jól mondod, ilyenek sajnos.
pb_18-12-2007 14:45:01 // 37606
A duplakarbisnál a szinkront nem 1xű beállítani, főleg 1 olyan szerelőnek, aki még nem foglalkozott ilyennel, és mellesleg qrvára nem is érdekli az egész dolog, számára a lényeg, hogy minél előbb fizessenek, és tolják már L onnan azt a szarolaszt a picsába.
Amúgy a te verdád echte 1.3-as.
Amúgy a te verdád echte 1.3-as.
Hakuna18-12-2007 13:51:30 // 37605
Sajnos az első két zöldkártyám én is ilyen "szakszervízben" csináltattam. Be is lett állítva "rendesen". Hm nagyon kormol, elveszünk az üzemanyagból. Most nem kormol, de nem megy. Most jár, de magas a CH. Huhh, mi is volt az eredeti állás?:)
Nevetséges.
Nevetséges.
pb_18-12-2007 12:19:47 // 37603
Én?)))
Jah, te is szakszervizbe szoktad hordani, boTS.))))
Jah, te is szakszervizbe szoktad hordani, boTS.))))
Ferke18-12-2007 12:14:08 // 37602
Áh, olyan rosszindulatú vagy...:)))
pb_18-12-2007 10:33:41 // 37601
Gondolom jól beállították fülre a gyújtást, szemre a szinkront, aztán, áh jó lesz ez így, úgyis szarolasz, + mi a fasznak hozza ez ide, de nem baj büntetésből, majd jól lenyúljuk.
HátvédRomeo18-12-2007 00:39:14 // 37600
Nem is hagyom ha lesz rá pénzem. Most meg bevásáltam alkatrészből rendesen. Én komolyan még jósolok Neki egy 8 évet nálam ha nem törik össze.
pb_18-12-2007 00:35:06 // 37599
Nem kell hagyni, hogy teljesen kirohadjon.))
HátvédRomeo18-12-2007 00:17:10 // 37598
Úgy levette a gyújtást előt útót, hogy kijöjjön a CO érték, hogy vánszorgott, mint egy lomha 40 lovas dizel. Kivittem szerelőmhöz, mondtam Neki adj neki gyújtást meg levegőt me fölrúgok valakit. Az a barom is azt mondta ha száguldozni akarok, vegyek Ferrarit.
Ezek a fasza szerelők. É még most is közel a 30-hoz, egy ügyes elismert autószelő mellett dolgoznék 1-2 évet, fix, hogy ügyesebb lennék ezeknél a "zseniknél".
Ezek a fasza szerelők. É még most is közel a 30-hoz, egy ügyes elismert autószelő mellett dolgoznék 1-2 évet, fix, hogy ügyesebb lennék ezeknél a "zseniknél".
HátvédRomeo18-12-2007 00:10:47 // 37597
Hát papíron 3,4 ló eltérés beméréskor a gyárihoz képest, hát sztem se érezni annyira menet közben.
A fickó azt mondta kb 115 ló körül mértek Nekem. Meglepődtek, megnézték 2x is. Régi szaki felénk a fickó azért is adtam a kezébe javítani. Sokba került de lekopogjam, nincs vele baj. A venti meg tavasszal Egomba nem kapcsolt be.! Előfordul bexart valami érintkező, mittom én!!! A belülről kapcsolható venti kapcsom az nem szarik be soha :DDD
Azt tudom ha kirohadna végleg a kasztni alólam a mocit viszem magammal a másikba, az fix.
A fickó azt mondta kb 115 ló körül mértek Nekem. Meglepődtek, megnézték 2x is. Régi szaki felénk a fickó azért is adtam a kezébe javítani. Sokba került de lekopogjam, nincs vele baj. A venti meg tavasszal Egomba nem kapcsolt be.! Előfordul bexart valami érintkező, mittom én!!! A belülről kapcsolható venti kapcsom az nem szarik be soha :DDD
Azt tudom ha kirohadna végleg a kasztni alólam a mocit viszem magammal a másikba, az fix.
pb_18-12-2007 00:06:59 // 37596
Nem rossz, biztos tudott a mester.)))
pb_18-12-2007 00:05:39 // 37595
Ok.) Csak azt döntsd L, hogyan lépsz tovább.)
HátvédRomeo18-12-2007 00:05:03 // 37594
HA Ledönthető a 106 hátsó ülése akkor talán befér oda is.
pb_18-12-2007 00:03:57 // 37593
A 33-asnál az 1.7 IE cat, gyárilag csak 102 lovas. Sztem ekkora szórása nincs gyárilag a motoroknak, de lehet, hogy tévedek. Vagyis 3-4 ló +, - nem olyan sok, talán 1 nagyon kicsit lehet érezni.
HátvédRomeo18-12-2007 00:03:30 // 37592
Volt olyan Neves szervíz Kanizsán, hogy a 1.2-esem úgy el állította zöldkártyán, hogy nem pörgött a motor 4000 fölé. Aszontam felrobbanok. 4000-ig is úgy pörgött fel, mint egy hikomat autó.
Hakuna18-12-2007 00:01:27 // 37591
Szétszedjük, megvizsgálja a szakember, azt meglátjuk platón végzi -e. Mer a 106-osba aligha férne el :) Csak majd figyelek hova szórjuk az alkatrészeket közben.
HátvédRomeo18-12-2007 00:00:38 // 37590
Hála égnek ez nem szervízben volt. Egy autószerelő műhelybe volt komoly berendezés. Kanizsa külvárosában. Oda vitték beméretni.
Szervízben szétforgatta a motorom, zöldkártyakor a baromja. 10 perc múlva megadta magát tavaj.
Szervízben szétforgatta a motorom, zöldkártyakor a baromja. 10 perc múlva megadta magát tavaj.
pb_17-12-2007 23:58:58 // 37589
Akkor csak a motort hozd fel.)))
HátvédRomeo17-12-2007 23:58:30 // 37588
Ez a moci gyárilag KAT-os.
Egyik szaklabban szoktak teszteket készíteni. Volt olyan model ami alatta volt volt amelyik gyári fölött volt 3-4 %-al.
Egyik szaklabban szoktak teszteket készíteni. Volt olyan model ami alatta volt volt amelyik gyári fölött volt 3-4 %-al.
pb_17-12-2007 23:57:01 // 37587
Nálam, az a bizonyíték amit látok, vagy olyan mber mondja, akit már igen jól ismerek.) Az én autóm is +fordult már híres-neves szervizekben, az eredmény pedig az lett, hogy amihez hozzányúltak, minden L lett baxva. Nem győztem kijavítani a gányt, és fusert.(((
pb_17-12-2007 23:53:14 // 37586
Azért a gyári érték fölött ritkán teljesítenek a motorok.)
Hakuna17-12-2007 23:41:04 // 37585
Annyira lett összerakva, hogy veszprémig kibírja. Valami ragasztóval. Cserekor alig akarta elengedni, de végül megadta magát. :) Aztán elkezdtük próbálgatni. Mivel nem nem ment a kettes, mértünk egy kompressziót, innentől már ismert a sztori.
pb_17-12-2007 23:37:42 // 37584
Nem szétszedésre gondoltam.)
HátvédRomeo17-12-2007 23:11:46 // 37583
Most kérdeztem Betonlábot Kapson. Azt mondta mikor vette ezt a mocit ami nálam van 1.7 állítólag 110k km volt benne. Betonláb tett bele, kb 10k-t. Én eddig 15k-t. Szóval olyan 135-140k között van benne. A bizonyíték, hogy Szamosiék rakták bele és szétkapva Ők is akkor Betonlábnál olyan 110-120 k km saccoltak az alkatrészek állapotáról, moci beméréskor.
Hakuna17-12-2007 23:08:52 // 37582
Nem tom mér bántyátok szegényt. Korrekt hirdetés.
Van kép, így bejön a vadászban, igaz hogy szart sem ér. Még csak 86 ezret futott.
Toponár jó hely lehet akárhol van is :) És ha egy autónak lejár a vizsgája, akkor el kell bontani, csak rontya ott a levegőt. Könyörögni azt mondjuk nem muszáj :) Fotózni viszont nem ártana. Vajon ezek mivel készültek?:) Mer egy parasztmobil ennél többet tud.
Van kép, így bejön a vadászban, igaz hogy szart sem ér. Még csak 86 ezret futott.
Toponár jó hely lehet akárhol van is :) És ha egy autónak lejár a vizsgája, akkor el kell bontani, csak rontya ott a levegőt. Könyörögni azt mondjuk nem muszáj :) Fotózni viszont nem ártana. Vajon ezek mivel készültek?:) Mer egy parasztmobil ennél többet tud.
HátvédRomeo17-12-2007 23:08:06 // 37581
Na tavasszal miko főttegelyt helyre tették. Nekem is tutkón rakták össze. Fickó kimérette hengereket is akkó már. Azt mondta, hogy baxa meg meglepődött, hogy mennyire bika számokat látott. Aszongya.: a gyári 105 ló fölött bőven teljesített, nem akarták elhinni.
HátvédRomeo17-12-2007 23:03:29 // 37580
Jujj ne is mond. Köptem" én is erre mutkó egyet éjszaka, néztem.
HátvédRomeo17-12-2007 23:02:00 // 37579
Persze szétkapva látni mi merre.
HátvédRomeo17-12-2007 23:01:28 // 37578
Ez így van. Viszont azért írtam, hogy ha sikerül meglelnem a címet aki legyártott nekünk dugót és 50-60-ból az kijön akkor érdemes megvenni. Ha nem is gyári, de új. Az a moci még most is pörög, Tomme-nál. 5 év használaton kívülség pedig. előtte 40-45 km km volt benne újítás után gond nélkül.
Whiteskull17-12-2007 23:00:46 // 37577
Nem. :)))
Mostanában a meló egy kicsit zűrös, és ennek csak tiszta fejjel szabad nekiállni. :))))
Na meg idáig a garázst csináltam. :))))
Még satupadot is kell fabrikálnom. :))))
Mostanában a meló egy kicsit zűrös, és ennek csak tiszta fejjel szabad nekiállni. :))))
Na meg idáig a garázst csináltam. :))))
Még satupadot is kell fabrikálnom. :))))
Hakuna17-12-2007 22:58:39 // 37576
Ha oda jutunk kereslek. Picit még bízom a dugócsere mentes felújításban.
HátvédRomeo17-12-2007 22:56:11 // 37575
No hazajött Faterom. Megkérdeztem. Nekünk rendelésre gyártottak le dugókat annó akkor. Homok öntésűt. Sztem az most is olyan 50-60kból kijön. És az azért már nem zsákba macska. Megtudakolom a pontos címet, ha gondolod, mert azt az akkori gépmunkát végző Fickó intézte.
Hakuna17-12-2007 22:53:04 // 37574
Mármint újabb szétszedés után?:)
pb_17-12-2007 22:52:46 // 37573
Lkezdted már a mumkát rajta?))))
pb_17-12-2007 22:51:36 // 37572
Csak annyira kell összerakni, hogy Pestig kibírja.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?